feroza mi nagaja

lukasar
Prispevkov: 27
Pridružen: Po Dec 15, 2014 6:23 pm

feroza mi nagaja

OdgovorNapisal/-a lukasar » Ne Feb 15, 2015 8:10 pm

Pozdravljeni FORUMAŠI !
Večkrat sem že prebiral vaše poste po dolgem in počez,a prvič sem se spravil,da tudi jaz dam eno objavo ozi.vprašanje.Mal sem neroden pa mislim da bom zmogu nekak,zato se že vnaprej opravičujem.
A mi lahko kdo svetuje kje nabaviti original termostat za Ferozo
Je letnik 91,1.6 16v-frgazer motor.
Rabim tudi zadnjo levo luč v odbijaču
Lp-Luka

duce
Prispevkov: 1266
Pridružen: To Mar 25, 2008 4:21 pm
Kraj: koper

OdgovorNapisal/-a duce » Ne Feb 15, 2015 8:23 pm

Imam luc in termostat

lukasar
Prispevkov: 27
Pridružen: Po Dec 15, 2014 6:23 pm

OdgovorNapisal/-a lukasar » Ne Feb 15, 2015 8:55 pm

Me zanima če je nov termostat-original in kolk stopinjski je,pa kolk stane,luč je lahko rabljena,rabil bi sam steklo

duce
Prispevkov: 1266
Pridružen: To Mar 25, 2008 4:21 pm
Kraj: koper

OdgovorNapisal/-a duce » Ne Feb 15, 2015 10:07 pm

Pisi pod privat.

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » Po Feb 16, 2015 9:07 am

Kontaktiraj nebivedu ? On je skoraj doktor feroza. :wink:

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Po Feb 16, 2015 9:29 am

Če ima Duce original termostat naj vzame njegovega.

Drugače je pa najbližji servis, kjer dobiš original termostat v Trstu. Naj bi bil pa 78 stopinjski (torej takrat začenja odpirat).
Pred EUR sem bil SIT!

lukasar
Prispevkov: 27
Pridružen: Po Dec 15, 2014 6:23 pm

OdgovorNapisal/-a lukasar » Po Feb 16, 2015 9:37 am

Pozravljeni Nebivedu !
Dosti sem že prebral tvojih postov in vem,da si dr.Feroze.
Lepo,da si se javil-rad bi kontaktiral s teboj,saj imam en kup problemov z mojo FEROZO !
Lp-Luka

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Po Feb 16, 2015 9:59 am

Napiši probleme, pa bomo postopoma reševali.
Pred EUR sem bil SIT!

lukasar
Prispevkov: 27
Pridružen: Po Dec 15, 2014 6:23 pm

OdgovorNapisal/-a lukasar » Po Feb 16, 2015 11:04 am

Ja tako mam stanje.
Avto je tri leta stal,najprej sem moral bremze uštimat ki so se zapekle,ko sem priklopu akumulator je vžgal od prve,le da mu je bil štant gas na 2400 obratov.Proval sm z tistima dvema vijakoma nastavit pa ni najboljše ,znižali so se na 1000 do 1200 in varirajo,če pa obrate še malenkost zmanjšam pa mi avto ugasne.Drugo pa je da je kiler na vrhu vroč, spodaj pa mrzel,pečka pa ogreje zelo hitro-mislim da je tudi termostat zaštekal. Tudi vklopniki niso delovali-avtomatski,sem jih razkopal in opral ter namazal,sedaj delujejo normalno.Antifriz je not 25 stopinj minusa je pa tak čuden k ni bil že dolgo zamenjan,ga bom zdaj ko nabavim termostat.
No,to bi zaenkrat taprvo uštimal

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Po Feb 16, 2015 12:02 pm

Prvo zamenjaj termostat.

Potem pa vakum cevi preveri. Če štantgas ne dela dobro je nekje na eni cevki za vakum luknja in pušča. Najlažje boš videl, če v cevke našpricaš wd40, pa gledaš kje pušča.
Pred EUR sem bil SIT!

lukasar
Prispevkov: 27
Pridružen: Po Dec 15, 2014 6:23 pm

OdgovorNapisal/-a lukasar » Po Feb 16, 2015 12:15 pm

Bom probal, pa javim
Hvala zaenkrat
Lp-Luka

lukasar
Prispevkov: 27
Pridružen: Po Dec 15, 2014 6:23 pm

OdgovorNapisal/-a lukasar » Po Feb 16, 2015 3:05 pm

Sem probal našpricati WD pa nisem nikjer zasledil puščanja.
A je mogoče še kaj drugega za probat.Po mojem nima termostat glede povezave z frgazerjem-ali jo ima. Seveda moram termostat zamenjat pod nujno in hladilno tekočino tudi,ter fajn prečistit kiler in ostalo.

lukasar
Prispevkov: 27
Pridružen: Po Dec 15, 2014 6:23 pm

OdgovorNapisal/-a lukasar » Če Feb 19, 2015 9:10 am

Evo,dobil sem original termostat 78 stopinjski.Starega sem vzel ven,spustil antifriz očistil kiler-spral z tekočo vodo.
Kako naj ukrepam sedaj ,da se mi ne bo naredil kak zračni mehur?
LP

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Feb 19, 2015 9:30 am

Zmontiraj termostat, zgornjo cev, ki vodi do hladilnika loči od hladilnika in vanjo nalivaj dokler na drugi strani ne začne ven tečt iz hladilnika. Ko začne teči iz hladilnika ven, potem pritrdiš cev nazaj na hladilnik in skozi čep natočiš vodo do vrha.

Voda teče v tem primeru skozi motor in skozi termostat proti hladilniku. V termostatu je majhna luknja, zato voda počasi teče skozi in izpodriva zrak - v tem primeru se mehur zraka ne more narediti.

To nalivanje tudi traja nekaj časa, zato bodi potrpežljiv.
Pred EUR sem bil SIT!

lukasar
Prispevkov: 27
Pridružen: Po Dec 15, 2014 6:23 pm

OdgovorNapisal/-a lukasar » Če Feb 19, 2015 9:46 am

Najlepša hvala.
koliko pa gre približno noter antifriza?

lukasar
Prispevkov: 27
Pridružen: Po Dec 15, 2014 6:23 pm

OdgovorNapisal/-a lukasar » Če Feb 19, 2015 12:46 pm

Sem zamenjal,tam okoli 5 litrov gre notri.
Kar dolgo sm ga segreval da je termostat mal odprl,ker je zunaj še zmeraj okoli nule.

lukasar
Prispevkov: 27
Pridružen: Po Dec 15, 2014 6:23 pm

OdgovorNapisal/-a lukasar » Po Feb 23, 2015 9:12 am

Sem preveril vse vakum cevke pa nisem nikjer zasledil pušćanja.
Očistil sem tudi rezervoar goriva-malenkost je bilo smeti-par pikic,zamenjal sem tudi bencinski filter.
Kaj bi bilo še lahko narobe?
Lp-Luka

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Po Feb 23, 2015 9:55 pm

Kaj točno pa dela?
Pred EUR sem bil SIT!

lukasar
Prispevkov: 27
Pridružen: Po Dec 15, 2014 6:23 pm

OdgovorNapisal/-a lukasar » To Feb 24, 2015 5:08 pm

Pozdravljeni!
Ja ko mu zmanjšujem obrate,se pravi do ene 1200 je še uredu na manj pa ga začne tresti in varirati tam 1000-1100,tako da mi včasih kar ugasne ko obrati še bolj padejo pod 1000
LP Luka

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Feb 24, 2015 8:04 pm

cin špula
Pred EUR sem bil SIT!

duce
Prispevkov: 1266
Pridružen: To Mar 25, 2008 4:21 pm
Kraj: koper

OdgovorNapisal/-a duce » To Feb 24, 2015 8:57 pm

Pripelji k meni bomo razrezali
in odpelješ eno delujočo z doplačilom

lukasar
Prispevkov: 27
Pridružen: Po Dec 15, 2014 6:23 pm

OdgovorNapisal/-a lukasar » Sr Feb 25, 2015 6:23 pm

Ojla
A ti bi mi jo pa kar razrezal.Za enkrat še ne, je še fajn dobra.Ko to poštimam pa zadaj obrobe bo taprava, saj je še vedno v prvi original barvi z le 88000km.Raje povej če maš cinšpulo.
Nebivedu tebi pa hvala,bom še to probal

LP-Luka

duce
Prispevkov: 1266
Pridružen: To Mar 25, 2008 4:21 pm
Kraj: koper

OdgovorNapisal/-a duce » Sr Feb 25, 2015 11:35 pm

Imam vžigalno tuljavo pa še marsikaj od feroze

lukasar
Prispevkov: 27
Pridružen: Po Dec 15, 2014 6:23 pm

OdgovorNapisal/-a lukasar » Če Feb 26, 2015 9:22 am

Nebivedu,zakaj sklepaš da je tuljava hin,samo tak vprašam,ker se ne spoznam najbolj ?
Včasih ko je bil avto še v voznem stanju se pravi do poteka registracije je deloval čisto normalno.Po treh letih pa pri prvem vžigu in nadalje skoz ko si ga vžgal tam okoli 2600 obratov,dokler mu nisem jaz z tistima dvema vijakoma mal znižal-toliko da ne ugasne-1200-1000.
LP-Luka

lukasar
Prispevkov: 27
Pridružen: Po Dec 15, 2014 6:23 pm

OdgovorNapisal/-a lukasar » Ne Mar 15, 2015 7:13 pm

A mogoče kdo ve kako se zamenja avtomatske vklopnike pri Ferozi.Gor bi dal ročne.
LP-Luka


Vrni se na “Offroad tržnica”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 112 gostov