problem igla v senu

Jerry
Prispevkov: 56
Pridružen: So Apr 21, 2007 8:01 pm

problem igla v senu

OdgovorNapisal/-a Jerry » Če Apr 18, 2013 8:17 pm

Zdravo

Prosil bi vse , ki imate kakršnokoli izkušnjo z patrolom in sicer v sledečem primeru.

Patrol gr y61 3.0 116kw l.2001

1. Vžig normalen
2. Pri štartu je len in ne potegne (traja in traja)
3. pri okoli 2500 obratih, če je konstantna hitrost začne cukati, kot da bi ga zmanjkalo (včasih se to zgodi tudi pri okoli 1800 obratih)
Prav tako cuka če totalno pohodim pedalo.
4. V klancu , ko bi moral vleči mu zmanjkuje moči

Bil sem na testu in diagnoza -luft meter.
Nakar testiram iz drugega in problem ostaja isti.
Zanimivo pa je- konektor izklopim in avto sploh komi da potege.

Potem sem preveril ventil , ki uravnava pritisk na membrano na turbini isti k... avto ne gre nikamor.

Ideje prosim
:shock:

Ali je možno da je zanič pedalo za gas?
Bosch pumpa ????
Še kaj????

hvala
Jernej

thunderteam
Prispevkov: 215
Pridružen: Ne Nov 09, 2008 10:11 am

OdgovorNapisal/-a thunderteam » Če Apr 18, 2013 9:43 pm

Preglej EGR ventil da ni odprt
Preglej MAP senzor (senzor pritiska turbo) preveri dovod od sesalnega do njega da ni zapacan ga more met nekje na sesalnem kolektorju.
poglej kakšno cev intercoolerja.

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Če Apr 18, 2013 11:25 pm

možen je egr, lahko ti pa manjka nafta..
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Pe Apr 19, 2013 9:14 am

A kadi?
LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Jerry
Prispevkov: 56
Pridružen: So Apr 21, 2007 8:01 pm

OdgovorNapisal/-a Jerry » Pe Apr 19, 2013 9:48 am

Edino enkrat se mi je zgodilo da je med cukanjem pokadilo.
Ampak malo, sivo bel dim.

Jerry
Prispevkov: 56
Pridružen: So Apr 21, 2007 8:01 pm

OdgovorNapisal/-a Jerry » Pe Apr 19, 2013 9:49 am

Egr je blindiran

Jerry
Prispevkov: 56
Pridružen: So Apr 21, 2007 8:01 pm

OdgovorNapisal/-a Jerry » So Apr 20, 2013 10:32 am

Preizkusil sem :
Novi luft meter
Regulator pritiska za menbrano deoso senzor
Membrano
Boost senzor na intercoolerju
Druga stopalka za gas
Filter za nafto in zrak

Napaka se vedno ostaja.

Ali se komu se sanja?
Prosim

Lp jernej

dule
Prispevkov: 92
Pridružen: Pe Maj 16, 2008 7:57 pm
Kraj: tam nekje

OdgovorNapisal/-a dule » So Apr 20, 2013 12:29 pm

Zdravo,
poizkusi na www.patrol-gr.net, sicer je v francoščini ampak ni problema.Sam sem tudi poiskal pomoč na tem forumu in kaj hitro dobil odgovor.Aja pa v angleščini lahko napišeš :D !
Upam da ti bo kaj v pomoč!

LP

dejan_k
Prispevkov: 2
Pridružen: To Jun 08, 2010 1:31 pm

OdgovorNapisal/-a dejan_k » So Apr 20, 2013 2:35 pm

Jaz sem bil enkrat zraven pri skoraj popolnoma enaki težavi ... Mehanik je na koncu našel težave z bosch pumpo ki pa je delno še delala, vendar ne dovolj dobro.... Avto točno tak .....

Jerry
Prispevkov: 56
Pridružen: So Apr 21, 2007 8:01 pm

OdgovorNapisal/-a Jerry » So Apr 20, 2013 7:23 pm

Verjetno je res saj zdaj pa na polno cuka in pljuva ven dim in smrdi po nafti

Hellreiser
Prispevkov: 73
Pridružen: To Avg 23, 2005 1:58 pm
Kraj: Slamniki

OdgovorNapisal/-a Hellreiser » So Apr 20, 2013 10:52 pm

Na bolhi poglej, jih eden obnavlja za cca 250 eur.

link: http://www.bolha.com/nadomestni-deli/av ... 1361784589

Sicer ne poznam, se mi pa ne zdi drago, jest sem dal 1000 za isti avto kot maš ti!

lp
Peter

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Ne Apr 21, 2013 6:57 am

Popravilo je verjetno od 250 eur naprej. Ja sem imel pred kratkim problem z črpalko ker je solzila nafto na vrhu ohišja. Za menjavo tesnil je tale tip hotel 200 eur, kar baje spoloh ni drago! WTF za pol ure dela in dva tesnila ter dva O ringa?

Jerry
Prispevkov: 56
Pridružen: So Apr 21, 2007 8:01 pm

OdgovorNapisal/-a Jerry » Ne Apr 21, 2013 7:50 am

Sem bil na testu in je pokazal neko komunikacijsko napako med pumpo in računalnikom.
Sumim, da je tudi pamet pumpe šla nekam 0:) .mogoče je najbolje komplet drugo??

Uporabniški avatar
gr byte
Prispevkov: 6
Pridružen: Po Apr 22, 2013 9:27 pm
Kraj: koper

OdgovorNapisal/-a gr byte » To Apr 23, 2013 6:45 pm

Zdravo jst mam enako vprašanje oz problem.. Mam partrola gr y61 2.8 2000letnik in imam enake zgoraj omenjene probleme :?
Avto na nizkih obratih dobesedno ne gre nikamor ampak na njem je nova bosch pumpa in usi vitalni deli motorja so novi :evil: mate kakšen nasvet kako se lotit zadeve :?:

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » To Apr 23, 2013 9:06 pm

Predvidevam, da je to un sistem že brez gaszajle.
Probaj za foro (zajebat nimaš kaj), losni one vijake (4) na vrhu bošpumpe.....
...ne čist odvit, ampak sam losnt, pa premakni zgornji pokrov samo za desetinko ali dve milimetra naprej, ali nazaj (sem pozabil, v katero smer)(v eno=len motor, v drugo=iberturaža)...
...zategni vijake in probaj.....

Nix nova pumpa! Been there........le centl je vu pitanu!
Elektronika pumpe ne more delati le na spol, lahko samo dela, ali pa ne dela (on/off)...
......u biti elektronike tu notri ni, je le kao neki stepper motor, kateremu da komanda ecu, ki pobira info od potenciometra stopalke za plin :wink:
And on the 8th day God created Land Rover

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » To Apr 23, 2013 9:11 pm

gr byte napisal/-a:Zdravo jst mam enako vprašanje oz problem.. Mam partrola gr y61 2.8 2000letnik in imam enake zgoraj omenjene probleme :?
Avto na nizkih obratih dobesedno ne gre nikamor ampak na njem je nova bosch pumpa in usi vitalni deli motorja so novi :evil: mate kakšen nasvet kako se lotit zadeve :?:


tebi pa kaže najverjetneje kaj s polnilnim tlakom......
ali maš slabo turbino, ali slanop cevjovje med turbino in glavo motorja, ali pokvarjen senzor tlaka turbine.....
le-ta lahko lifra slab info računalniku.....

sicer.....mogočnost obstaja tudi v našačni nastavitvi wastegate-a....
And on the 8th day God created Land Rover

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » To Apr 23, 2013 9:54 pm

Sem zadnjič videl kako se nastavi pritisk z pokrovom pumpe in jaz ne bi kr tolkel po njem. Tip je priklopil avto na računalnik in potem z urarsko natančnimi lahkimi udarci tolkel po pokrovu. Levo in desno! Dokler računalnik ne pokaže pravih parametrov. Tako da sam tega defenitvino ne bi delal.

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » To Apr 23, 2013 10:04 pm

Sem že bil tam. Ne levo in ne desno. Ampak naprej in nazaj.Brez tolčenja, brez terapije. In to le za kakšno desetinko milimetra!
Da se razumemo, s tem štelanjem se ne štela pritisk goriva ali vbrizgalni pritisk goriva, ampak le pozicija "stepper motorja", kdaj začne regulatorju popuščat......(namesto gaszajle, po domače) :wink:
And on the 8th day God created Land Rover

Uporabniški avatar
pajk
Prispevkov: 686
Pridružen: To Jun 30, 2009 10:58 am
Kraj: Šk. loka

OdgovorNapisal/-a pajk » Sr Apr 24, 2013 8:13 am

compadre napisal/-a:Elektronika pumpe ne more delati le na spol, lahko samo dela, ali pa ne dela (on/off)...

meni je delala na pol zaradi zjebanega konektorja

lp

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Sr Apr 24, 2013 8:29 am

pajk napisal/-a:
compadre napisal/-a:Elektronika pumpe ne more delati le na spol, lahko samo dela, ali pa ne dela (on/off)...

meni je delala na pol zaradi zjebanega konektorja

lp

Ne, ne .... je delala... pa ni delala, pa je spet delala .... kot smernik.
Kadar dela, dela. Kadar ne, pa ne.
:lol: Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Če Apr 25, 2013 7:46 pm

te probleme sem rešil z mehansko pumpo in pedal na zajle, ter ročni gas. Motor se takoj odziva. Preberi:
http://www.patrol-gr.net/pages.php?pageid=228
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Jerry
Prispevkov: 56
Pridružen: So Apr 21, 2007 8:01 pm

OdgovorNapisal/-a Jerry » Po Maj 06, 2013 10:04 pm

Rešeno!!!!!!
Najprej najlepša hvala za vse komentarje in upam da ne bodo nikoli prav prišli pa če prav so nekateri prišli ;-).

Namreč:

Kupil sem črpalko in ko smo začeli podirati, se je izkazalo, da je dovodna cev , ki gre iz filtra že dobro stara in mehka in je bila kar prescipnjena. Tako je avto dobival gorivo po obrokih. Nato smo odprli filter za nafto in glej ga zlomka! V filtrt je bila tak šmrkelj od dodatka, ki preprečuje zmrzal da je bilo že nagravžno.
Zaradi slabe prevodnosti nafte je delal podtlak in je cev enostavno prescipnilo.
Zamenjam filter, nova cev in spet dela kot da ni bilo nič. A avto je bil vseeno len, tako da smo vseeno zamenjali staro pumpo. Avto zdaj deluje kot po maslu, potegne in veselo skače:-).
Mogoče bom za vsak slučaj zamenjal se MERILEC pretoka zraka da bo mir ;-)


Resnično hvala vsem in vas lepo pozdravljam.
Lp
Jernej

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Maj 07, 2013 12:10 am

No, tole je pa prav za pohvalit. Ne samo da je možakar povedal v čem je bil problem ampak se je tudi zahvalil za pomoč.
Zelo lepo.
Večina nikoli ne pove kako se je končalo, so pa tudi osebki ki iščejo pomoč naredijo pa kažin in se obnašajo, kot da so vso pamet sveta pobrali, potem pa nikoli ne povedo ali so kupili in zmontirali ku..vo špero ali ne.

Jerry kapo dol 8)

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Sr Maj 08, 2013 1:00 pm

AŁIEN napisal/-a:pa nikoli ne povedo ali so kupili in zmontirali ku..vo špero ali ne.

Jerry kapo dol 8)

Saj res, špero kupil pa je nisem še montiral, tko da ne morem kaj dost povedat..načrtujem pa enkrat drugi mesec ko bo tractor končan :twisted:
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Maj 08, 2013 4:10 pm

Ma ne ti...... :lol: :lol: oni ki se je usajal, ne spomnem se nicka. Od takrat ga ni več na forumu.


Vrni se na “Offroad tržnica”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 108 gostov