i:detroit locker

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

i:detroit locker

OdgovorNapisal/-a bular » Če Maj 12, 2011 10:17 pm

zanimam se za nakup te blokade,bila bi pa za u sprednji diferencial,zanima me pa kako ta blokada grabi,ker mam stroj za različne namene..kako se z njo zavija?? :idea: [/list]

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: i:detroit locker

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Če Maj 12, 2011 10:23 pm

bular napisal/-a:zanimam se za nakup te blokade,bila bi pa za u sprednji diferencial,zanima me pa kako ta blokada grabi,ker mam stroj za različne namene..kako se z njo zavija?? :idea: [/list]
oprosti ker ti smetim temo, ma LIvčani tudi zavijate??? sem mislil da samo naravnost, dolge luči in gas malo skoz pod!! ;)
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
Driver
Prispevkov: 342
Pridružen: Pe Jan 26, 2007 11:28 am
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a Driver » Če Maj 12, 2011 10:55 pm

Detroit locker sta najmanj dve vrste. Katero imaš v mislih?

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Pe Maj 13, 2011 12:11 am

kateri dve vrsti?
imaš locker in truetrack...
torej prva je 100% druga pa z omejenim zdrsom oz. celo torsna...(ne sprašuj me preveč :D )
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4345
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Pe Maj 13, 2011 12:37 am

Torsen diferencial ni detroit locker. Niti truetrac ni detroit locker.

The TORSEN is similar to a Truetrac in that it is a gear style LSD. However, the TORSEN uses worm gears and spur gears to limit slip whereas the Truetrac uses side gears and pinions to limit slip. Both will work just fine for road racing and street use.

TORSEN is better than the Truetrac because the axles are linked together by the worm gear & spur gears. I've attached a portion of a paper I wrote about the differences between the TORSEN & Truetrac.


detroit locker
Slika


torsen
Slika
princip delovanja torsen diferenciala
Slika

truetrac
Slika
Pred EUR sem bil SIT!

Aceleratus incredibus
Prispevkov: 91
Pridružen: Sr Feb 21, 2007 9:41 pm
Kraj: Škofja Loka

OdgovorNapisal/-a Aceleratus incredibus » Pe Maj 13, 2011 8:22 am

detroit locker
Slika

To ni detroit locker, tole je http://www.google.si/imgres?imgurl=http ... 29,r:4,s:0

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4345
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Pe Maj 13, 2011 8:32 am

To dvoje je oboje detroit locker. In oboje deluje na istem principu. Ta model ki si ga ti na sliki prikazal je novejši, stari model je pa tist, ki sem ga jaz podal.

Deluje pa na principu trenja zaradi fedrov, ki rinejo ploščici narazen, ploščici pa pritiskata na zobnike.

Ta model, ki sem ga dal jaz, lahko dobiš izdelan v sloveniji. V domžalah je en strojnik, ki ti ga izdela za okoli 500 evrov. Sprobano pa zadeva ne deluje dobro na terenu. Na asfaltu (drag race) pa se pozna.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
Driver
Prispevkov: 342
Pridružen: Pe Jan 26, 2007 11:28 am
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a Driver » Pe Maj 13, 2011 9:52 am

Jaz sem imel poleg zgoraj omenjene špere v mislih še tako imenovano klackalico

Slika

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Pe Maj 13, 2011 10:08 pm

popaj?-veš da tud livčani zavijamo,če ne po buli pa z naglasom.. :twisted:

sem vidu da majo tud na tekmovanjih razne blokade,ne samo arb,pa me zanima ki bi mi prav pršlo za patrol tr,ki ima malo manjši sprednji diff,da bi blo dokaj vzdržljivo..blokada pa naj bi bla taka da nebi preveč lomilo u ovinkih in nebi vrtelo u prazno samo ene polosi.. :?: a obstaja kaka varijanta :?:
kaj je ta klekarica tista ki se jo sliši kot hilti :shock:

Uporabniški avatar
Driver
Prispevkov: 342
Pridružen: Pe Jan 26, 2007 11:28 am
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a Driver » Pe Maj 13, 2011 11:05 pm

bular napisal/-a:kaj je ta klekarica tista ki se jo sliši kot hilti :shock:


To bo to ja :lol:
In klackalca kot kaže ni zate saj se pri uklopljenem 4x4 pogonu dost težko pelješ okrog ovinka.

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Ne Maj 15, 2011 2:10 pm

potem je to pravi detrot locker:
http://image.fourwheeler.com/f/24477895 ... locker.jpg
mogoče za u gozd pa ne bi blo problemu... 8)

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4345
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Ne Maj 15, 2011 2:47 pm

bular napisal/-a:potem je to pravi detrot locker:
http://image.fourwheeler.com/f/24477895 ... locker.jpg
mogoče za u gozd pa ne bi blo problemu... 8)


Prava sta oba. En je prva generacija, drugi pa je druga generacija. In noben ni ravno dober za offroad.

Kupi si 100% zaporo diferenciala, ne pa neka sranja, ki delajo na podlagi trenja. V končni fazi te bo prišlo ceneje, ker ni treba vsake par mesecev razdirat diferenciala, da bi zamenjal fedrčke v detroit lockerju.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

blokada

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Ne Maj 15, 2011 3:17 pm

to ta zadnje je pravi detroit locker, to imam jaz in za dirkanje je po mojem mnenju tabolš..
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)
+386 40 697 872; +386 40 798 615
www.4x4exe.net

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

blokada

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Ne Maj 15, 2011 3:26 pm

detroit locker je ponavadi dražji od recimo arb-ja in jo v ameriki uporablajo 80%. Vklopliva blokada je bolj za turistične namene. Meni vglavnem dela super. Tisto kot pa kaže driver-jova slika, je ena od cenejših variant ki jo montiraš v original ohišje in stane pol manj od detroit lockerja.
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)

+386 40 697 872; +386 40 798 615

www.4x4exe.net

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Ne Maj 15, 2011 5:18 pm

:shock: matkurjo koliko neumnosti na kupu. nekateri niti ne veste kaj je locker pa se oglašate. Celo vrste diferencijalov naštevate, kar nima nobene veze z lockerjem.
Locker ali po slovensko zaklep je samo orodje ki omogoča zaklepanje klasičnega odprtega diferencijala.
Le kaj naj bi locker recimo počel v thorsen difu :shock: nimam pojma.....
Detroit locker je pa samo razširjen izraz za AVTOMATSKO špero.
Dajte si zapomnit nekateri..........


Nebivedu napisal/-a:Prava sta oba. En je prva generacija, drugi pa je druga generacija. In noben ni ravno dober za offroad.

.


Ja pa jade......detroit locker je narejen prav za offroad in ni priporočljiv za vsakdanjo vožnjo.

Nebivedu napisal/-a:Kupi si 100% zaporo diferenciala, ne pa neka sranja, ki delajo na podlagi trenja. V končni fazi te bo prišlo ceneje, ker ni treba vsake par mesecev razdirat diferenciala, da bi zamenjal fedrčke v detroit lockerju.


Ta sranja so 100% špera in delujejo na podlagi zdrsa kolesa. Ko kolo zdrsne 100% zaklenejo dif.
Na podlagi trenja deluje LSD in še nakateri, ki pa ne spadajo pod 100% špere.

V končni fazi je mini spool 150$ detroit locker pa 250$.
Toliko stane samo ARB kompresor.
Opravljata oba isto funkcijo kot ARB blokada samo da ARB lahko vklopiš in izklopiš kadar želiš, ona dva pa ne. Kar zna biti nerodno pri vožnji vsak dan.....predvsem pozimi in pri mokri cesti
ARB je pa selektiven,tako kot nekateri drugi. Pnevmatski, električni, mehanski itd.....
Vse so v bistvu enake. Omogočajo izbiro, oziroma selekcijo.
ARB je samo eden od proizvajalcev.

Zakaj bi menjal federčke?? Nakladaš o nečem kar niti videl nisi od blizu.
Dela leta BP. In to na hard tekmah, kot tudi tako.

Uporabniški avatar
Bizzy
Prispevkov: 754
Pridružen: Sr Sep 03, 2003 10:19 am
Kraj: Litija
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Bizzy » Ne Maj 15, 2011 8:54 pm

Alien,

čestitam, da se ti še da. Dober si.

Vsi ostali,

povsod tam, kjer se strahotni poznavalci tehnike in uporabniki truetrac, detroit, ARB, serijskih zapor diferencialov in vse ostale šare vozite, se jaz, Alien in še marsikak star prdec iz foruma peljemo z npr. Renault Kangoo 1.2 RN. Če dragi moj bular ne veš, kako zapora "grabi" in ali se da z njo zavijati, je ne potrebuješ. Verjami na besedo. Je namreč ceneje kot kupovati zaporo. Če vseeno želiš biti frajer, ti bo npr. Mamut z veseljem prodal veeeeliiikoooo nalepko ARB. In ti bodo vsi vaščani fouš.

LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Ne Maj 15, 2011 9:20 pm

saj prav to me je zanimalo,da še kak iz izkušenj pove svoje mnenje.. :moli:
arb se mi zdi malo švoh za velike obremenitve(posebej u odprtm načinu-unlock)-predni diferencial pri patrol tr je malo majhen in nevem kam bi izmetalo tista satelita :shock:

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4345
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Ne Maj 15, 2011 9:20 pm

AŁIEN napisal/-a:Zakaj bi menjal federčke?? Nakladaš o nečem kar niti videl nisi od blizu.
Dela leta BP. In to na hard tekmah, kot tudi tako.


3 tekme pospeševanja na 402 metra je zdržal model katerega slikco sem prilimal in to z avtomobilom, ki je imel samo 280 konjev. (3x na tekmo se je speljevalo z uporabo te zadeve - torej 9 hudih speljevanj).
Pred EUR sem bil SIT!

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Ne Maj 15, 2011 9:27 pm

drugič nalepim še kako sliko gor,kako grabi nissan micra 1.0 po terenu u družbi lade nive :twisted:

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Ne Maj 15, 2011 10:05 pm

Bizzy napisal/-a:Alien,

čestitam, da se ti še da. Dober si.



o da da, za mladi rod. med stotimi bebci je vedno en talent in vreden truda.....

Bizzy napisal/-a:povsod tam, kjer se strahotni poznavalci tehnike in uporabniki truetrac, detroit, ARB, serijskih zapor diferencialov in vse ostale šare vozite, se jaz, Alien in še marsikak star prdec iz foruma peljemo z npr. Renault Kangoo 1.2 RN.


Drži!!! Z lahkoto.....
Zaenkrat nisem prišel do te stopnje da bi rabil špere. Pa še vedno prilezem tja kamor nekateri ne zmorejo niti z šperami x2.
Žal je domača pamet manj vredna kot uvoženi žamet. Tako kot je prašič iz nizozemske ali mađarske več vreden kot domači. Čeprav je domači neprimerno boljši in na dosegu roke.
Biznis pač......

Nebivedu napisal/-a:3 tekme pospeševanja na 402 metra je zdržal model katerega slikco sem prilimal in to z avtomobilom, ki je imel samo 280 konjev. (3x na tekmo se je speljevalo z uporabo te zadeve - torej 9 hudih speljevanj).


Kaj si ti res bebo al ti samo noge smrdijo. Govoriš o nečem o čemer nimaš pojma. ne o detrot lockerju ne o off roadu. Kakšno vezo imajo tekme na 402 metra z off roadom.
Ti jaz dam primeren primer legenda off roada??'
mali Rok (driver) ima detroit locker, kot vidimo zmaguje in raztura mali....DP, Xsports.......kmalu upam da tudi na malo bolj odmevnih tekmah. Z istim avtom je prej zmagoval Žust. In ti mi boš govoril da ni primerna za off road.
Kloshar že 5 sezon vozi na detroit lockerju. Še kar dela....
Oscar 2 vozi hard pa tudi tako z wranglerjem že vrsto let.
Torej leta in leta BP dela za male pare.
Kakšna huda speljevanja???? Si zgrešil forum. Pa nehaj govorit kaj se dogaja nekomu drugemu. Povej iz lastne iskušnje ali pa nehaj širit krivo vero. Če bi tebe poslušali bi bil forester terenec........prej je bila pa vitara, še prej pa feroza. Dejstvo je da nakladaš o stvareh o katerih pojma nimaš. Ajd guglaj......
Kaj je s teboj človek, o čem ti to.......kakšne dirke na 402m kakšni konji.....
Detrot locker je povsem zgrešena zadeva na drag race.....to tam lahko vgradi samo nekdo kot ti. Ki pojma nima.....

Bizzy ima pa prav. Tisti ki sprašuje o obnašanju avta s špero si jo niti ne zasluži. Če pravim da za ARB, ali bilokatero drugo vklopljivo špero rabiš orožni list potem za detroit locker rabiš dva orožna lista oziroma pamet v glavo. Potem ni nobenih problemov.
Rezultat je pa enak.........100% špera.
Vožnja z avtomatsko špero je pa povsem cool, dokler je trezna glava.....ker ne vklopi dokler se kolo ne zavrti v prazno.
Velikost difa pa nima nobenega vpliva pri tem. Če pride do lomov pride na polosovinah. To je pa enako pri vseh šperah.
Dejstvo pa je da se vožnja z blokado ali brez močno razlikuje. Neglede ali gre za LDS ali pa 100% špero. Bolj močna je večja je razlika. Ker pač dif ne opravlja svoje funkcije kot bi jo moral.

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

locker

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Ne Maj 15, 2011 10:54 pm

detroit loker za dano 60 ni 250€, je kar 900€ (original detroit), arb pa 800€, ne vem kolk je za samuraja, sevede imaš pa tudi cenejše izvedbe. sploh pa saj ni važno, uglavnem meni je super
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)

+386 40 697 872; +386 40 798 615

www.4x4exe.net

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Ne Maj 15, 2011 11:03 pm

Tole me je spomnilo na eno debato kjer kmetje trdijo da LSD ni nič (gor sem napačno napisal LDS)....pa da ima niva špero serijsko.
To lahko trdijo samo kmetje, ki pojma nimajo. Karkoli, tudi če je samo 1% špere je boljše kot nič. 0 je nula vse ostalo je boljše kot 0.
Mogoče je tukaj tisti "kako zjebat konkurenco" kar ima recimo Kia. Fantastičnega 50% eatona zadaj.
Za tiste ki ne vedo kaj hudiča naj bi to bilo naj pa poguglajo. Poznajo ARB, ki ga pozna vsak cepec, kaj EATON pomeni v svetu samodejnih zapor pa ne......ajajaj......
Seveda pa te posvetne zadeve v vrhunskem offroadu nimajo kaj iskati. Imajo samo so predrage....... Pri vsakdanji vožnji so pa boljše kot nevem kakšen ARB. Napram thorsnu se ARB lako samo skrije......tako kot te novkompovane elektronske variante. jetra da ni večjih.
Njihove terenske zmogljivosti so super samo v reklamah in buklah, ki jih dobitre zraven nakupa za 30.000€. V real life jih pa z lahkoto namaha willis letnik 64.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: locker

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Ne Maj 15, 2011 11:14 pm

jeep corporation napisal/-a:detroit loker za dano 60 ni 250€, je kar 900€ (original detroit), arb pa 800€, ne vem kolk je za samuraja, sevede imaš pa tudi cenejše izvedbe. sploh pa saj ni važno, uglavnem meni je super


Odvisno kaj imaš v mislih. Kot vidiš je detroit locker zelo širok pojem.....
Uglavnem, če v offroadu omeniš detroit locker to pomeni avtomatsko špero. Izpeljank je pa morje......tako kot firm.
ARB je jurčka, popolnoma enaka zadeva, ki pa ni ARB ampak je kitajc je pa 400€.
Se razumeva?
Razlika je v firmi in kvaliteti. Pa seveda v ceni......
Detroit locker ali avtomatska 100% špera za samuraja pa na ebuyu stane točno 250€. S poštnino vred. In dela BP.
Kako je za druge pa pojma nimam.
Gre se za to kaj je in ne koliko stane.....in detroit locker je pač privzet izraz za avtomatsko špero.

Uporabniški avatar
Driver
Prispevkov: 342
Pridružen: Pe Jan 26, 2007 11:28 am
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a Driver » Po Maj 16, 2011 12:54 am

No jaz bom sam to reku da klackalca, pa naj bo od detroit locker, lock right al pa kakšna tretja, ni primerna za v avto ki se uporablja v cestnem prometu :lol:

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4345
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Po Maj 16, 2011 8:46 am

AŁIEN napisal/-a:
Nebivedu napisal/-a:3 tekme pospeševanja na 402 metra je zdržal model katerega slikco sem prilimal in to z avtomobilom, ki je imel samo 280 konjev. (3x na tekmo se je speljevalo z uporabo te zadeve - torej 9 hudih speljevanj).


Kaj si ti res bebo al ti samo noge smrdijo. Govoriš o nečem o čemer nimaš pojma. ne o detrot lockerju ne o off roadu. Kakšno vezo imajo tekme na 402 metra z off roadom.
Ti jaz dam primeren primer legenda off roada??'
mali Rok (driver) ima detroit locker, kot vidimo zmaguje in raztura mali....DP, Xsports.......kmalu upam da tudi na malo bolj odmevnih tekmah. Z istim avtom je prej zmagoval Žust. In ti mi boš govoril da ni primerna za off road.
Kloshar že 5 sezon vozi na detroit lockerju. Še kar dela....
Oscar 2 vozi hard pa tudi tako z wranglerjem že vrsto let.
Torej leta in leta BP dela za male pare.
Kakšna huda speljevanja???? Si zgrešil forum. Pa nehaj govorit kaj se dogaja nekomu drugemu. Povej iz lastne iskušnje ali pa nehaj širit krivo vero. Če bi tebe poslušali bi bil forester terenec........prej je bila pa vitara, še prej pa feroza. Dejstvo je da nakladaš o stvareh o katerih pojma nimaš. Ajd guglaj......
Kaj je s teboj človek, o čem ti to.......kakšne dirke na 402m kakšni konji.....
Detrot locker je povsem zgrešena zadeva na drag race.....to tam lahko vgradi samo nekdo kot ti. Ki pojma nima.....


O tem da je detroit locker zgrešena zadeva za tekme v pospeševanju veš očitno samo ti, namreč vsi ostali to vgrajujejo v avtomobile in to s pridom uporabljajo Od tupih američanov preko razgledanih zahodnih evropejcev do zakotnih slovencev. In ne boš verjel, celo iz istega razloga, kot se uporablja na offroadu, da spravijo čimveč moči na VSA pogonska kolesa. In to je bila vsa primerjava, ki sem jo dal.

Je pa moja napaka ja in se opravičujem vsem soudeleženim za zavajanje. To kar sem jaz opisal, so mene nekoč strojniki učili, da je detroit locker. Po Eatonu pa je to POSI LSD zapora.
Slika


Aja, vitara nikol ni bila dober avto in je bila doma na željo žene, ki se je tudi vozila z njo. Če bi bilo po moje, suzukija nebi bilo pri hiši, ker moraš ostale avtomobile umikat, da se rje ne nalezejo.
Pred EUR sem bil SIT!


Vrni se na “Offroad tržnica”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 132 gostov