trokiranje
trokiranje
l.p. spet se oglašam, z problemov svetovno priznane kie sportage:shock:
ker avto trokira pod 2500 obrati,najbolj se čuti pri štangasu,smo zamenjali,cinšpule,svečke,lambda sondo,regulator zraka....skorj vse,kar smo najdli in ker še vedno poka in se zaganja,sem pomislil tudi na zobati remen (da ni za kak zob....) cela umetnost je do njega prit in ko mi je končno uspelo, sem ugotovil da se ne spoznam ne te cahne
če slučajno kdo pozna to svetovno čudo,im mi uspe razložit kako preverit ,če je na svojem mestu, mu bom zelo hvaležen. mehaniki so scagali, noben ne ve več kaj ji je.
benz pumpa nekaj nagaja, a mislim da ni krivec,kajti nad 2500 obratov avto lepo dela. če nebi bilo pritiska bi blo prav nasprotno, al ne?!
je pa mrdi letnik 95.
ker avto trokira pod 2500 obrati,najbolj se čuti pri štangasu,smo zamenjali,cinšpule,svečke,lambda sondo,regulator zraka....skorj vse,kar smo najdli in ker še vedno poka in se zaganja,sem pomislil tudi na zobati remen (da ni za kak zob....) cela umetnost je do njega prit in ko mi je končno uspelo, sem ugotovil da se ne spoznam ne te cahne
če slučajno kdo pozna to svetovno čudo,im mi uspe razložit kako preverit ,če je na svojem mestu, mu bom zelo hvaležen. mehaniki so scagali, noben ne ve več kaj ji je.
benz pumpa nekaj nagaja, a mislim da ni krivec,kajti nad 2500 obratov avto lepo dela. če nebi bilo pritiska bi blo prav nasprotno, al ne?!
je pa mrdi letnik 95.
torej bi morale bit obe zgornje jermenice na S ??? trenutno ni tako,kot sem že napisal ,če na desni nastavim na S na drugi ni niti približno na S ampak je S spodaj,tako se vozim že 20.000km odkar je bil remen menjan.
je to sploh mogoče
naj dam remen dol nastavim obe zgornji na S remen nazaj in ???.....upam da ne bo pok.
hvala za trud.
je to sploh mogoče
naj dam remen dol nastavim obe zgornji na S remen nazaj in ???.....upam da ne bo pok.
hvala za trud.
uzitek napisal/-a::D zmešalo se mi bo z kio, pri dveh mehanikah sem jo vlaču, oba sta se matrala po par dni, oba sta rekla vleči to sranje, ne vem kaj ji je
ta jermen me pa res muči, ne gre mi v glavo....
vračam se na ferozo.
potem boš vsaj lahko rekel, da imaš terenca
And on the 8th day God created Land Rover
Sem šel gledat v ESI[tronic] oz. Autodato, in sem naletel na eno čudno zadevo: na veliki sliki izgleda, kot da se mora oznaka E na desni jermenici pokrivati z oznako na glavi. V krogu oz. lupi pa izgleda, kot da se mora pokrivati oznaka S. V tekstu oz. opisu zamenjave jermena sicer za točko 10 piše, da se mora ujemati oznaka S. Zdaj pa vedi ...
Moje vozilo: Steyr-Puch Pinzgauer 710M, l. 1976, ex. JLA
Tono napisal/-a:Sem šel gledat v ESI[tronic] oz. Autodato, in sem naletel na eno čudno zadevo: na veliki sliki izgleda, kot da se mora oznaka E na desni jermenici pokrivati z oznako na glavi. V krogu oz. lupi pa izgleda, kot da se mora pokrivati oznaka S. V tekstu oz. opisu zamenjave jermena sicer za točko 10 piše, da se mora ujemati oznaka S. Zdaj pa vedi ...
Tole sem prej že tudi sam opazil pri tej skopirani slikci.....a nisem bil siguren...
kakorkoli, treba je narediti, kot sem omenil; snameš pokrov ventilov, na oko nastaviš odmične in vidiš kateri črki so na oznakah ali vsaj blizu....
potem točno po oznakah nastaviš....pod pogojem, da si prej tudi glavno gred postavil v fazo, se pravi prvi in četrti bat v ZSL
sem pogledal tudi tekst, piše, da naj bi to bile črki "E", na "S" se pa potem meri napetost jermena (no, kdo pa to dela??...)
aja, glavna gred naredi dva obrata, medtem ko odmična gred naredi samo enega.......
potem točno po oznakah nastaviš....pod pogojem, da si prej tudi glavno gred postavil v fazo, se pravi prvi in četrti bat v ZSL
sem pogledal tudi tekst, piše, da naj bi to bile črki "E", na "S" se pa potem meri napetost jermena (no, kdo pa to dela??...)
aja, glavna gred naredi dva obrata, medtem ko odmična gred naredi samo enega.......
And on the 8th day God created Land Rover
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 41 gostov