mamut napisal/-a:Jah ... če bi prej povedu, da je za avtovleko ... bi bilo tolk hitrej in lažje.
Najenostavneje je namontirat master switch nekam poleg vitla ali na rob kesona/kabine ... tako, da je varno dosegljiv če gre kaj narobe.
Pri avtovleki pa gredo sicer redko ampak so se že zgodile lahko narobe sledeče stvari:
- zaradi nepravilne uporabe ali korozije zablokirajo releji vitla v delujočem stanju ... v skrajnem slučaju lahko potegne tudi avto v kabino, konec kesona. (pa ne zdaj po kitajcih tolčt, ker se je to v 15h letih zgodilo tudi dvakrat na Warnih za 1500 eur)
- zaradi igranja sopotnika, potnika, ... med vožnjo z daljincem lahko naložen avto tudi kam zdrsne ... se je tudi že zgodilo ... (sm mislu, da imaš daljinca od garažnih vrat), ker večina avtovlek uporablja vitel kot sistem pritrditve vozila na keson. Pravilna je pritrditev z pritrdilnimi trakovi naprej in nazaj, ter odklop vitla od vozila med vožnjo.
- samosprožitev vitla zaradi vode v centrali daljinca ali na kontaktih relejev, npr. sredi deževne noči, ...
- ...
in z odklapljanjem master switcha se je takšnih težav možno ogniti.
In ravno zaradi teh razlogov bi montiral nekaj takega. Skrbi me še nekaj (mogoče čisto za brezveze), da bi se mi nekje na podnu, kjer je napeljan kabel prenucala izolacija in bi začelo švasat. Kabel sem sicer ovil z eno tako plastiko za ovijanje in dodatno ga dal še v cev namenjeno za zaščito kablov, ampak še vedno me muči tisti "če" Sploh si me zdaj ustrašil s tistim zapikanjem relejev, ker tudi pomislil nisem nato.
Drugače pa jaz avto privežem najmanj na treh mestih, obe strani spredaj in ena zadaj. Pri dobro privezanem avtu, se pelješ 300% bolje, ker ti naloženi avto amortizira z kamionom. Če je avto slabo privezan, vsako luknjo na cesti čutiš dvakrat.