Vitlanje

Vse v zvezi z offroadom
rozakid
Prispevkov: 49
Pridružen: To Okt 06, 2009 2:23 pm
Kraj: nekje tam

Vitlanje

OdgovorNapisal/-a rozakid » Po Jan 25, 2010 2:16 pm

Mene pa zanima, zakaj na tekmah uporablja večina vrvi, ne pa zajle? Je to zaradi varnosti ali je kaki drugi razlog. Hvala.

Uporabniški avatar
Matej
Prispevkov: 1928
Pridružen: To Mar 22, 2005 10:28 am
Kraj: Pliskowca
Kontakt:

Re: Vitlanje

OdgovorNapisal/-a Matej » Po Jan 25, 2010 2:20 pm

rozakid napisal/-a:Mene pa zanima, zakaj na tekmah uporablja večina vrvi, ne pa zajle? Je to zaradi varnosti ali je kaki drugi razlog. Hvala.


na kerih tekmah?

v slo velika večina uporablja zajle

Uporabniški avatar
Sven
Prispevkov: 1092
Pridružen: To Maj 17, 2005 11:30 pm
Kraj: wajdušna
Kontakt:

Re: Vitlanje

OdgovorNapisal/-a Sven » Po Jan 25, 2010 2:29 pm

rozakid napisal/-a:Mene pa zanima, zakaj na tekmah uporablja večina vrvi, ne pa zajle? Je to zaradi varnosti ali je kaki drugi razlog. Hvala.


V Sloveniji večina zajle. Vrv ima eno čudovito lastnost, ki jo sovozniki ljubijo, in sicer, da je veliko lažja od zajle in če morajo z njo v velik klanec, po drsečem terenu je nepredstavljivo lažje z vrvjo, kot pa z zajlo. To mi je eden izmed poznanih razlogov zakaj vrv, več bodo verjetno povedali maherji sami. Kot vsaka stvar stvar ima vrv + in -. Minus je gotovo manjša odpornost na abrazijo kot zajla.
LP
TUDI NA FB>>>KLIK

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Po Jan 25, 2010 6:04 pm

ne samo da jo lažje vlečeš v klanec, lažje jo tudi pospraviš. Poviješ jo lahko tudi če jo vržeš na kup, če pa nomaš časa jo pa enostavno celo vržeš skozi okno v avto, za zlaganje ne rabiš rokavic itd....... Zakaj ni tako pogosta pri nas jaz vidim razlog predvsem v ceni. Za ceno vrvi dobiš že kitajca z zajlo vred.

rozakid
Prispevkov: 49
Pridružen: To Okt 06, 2009 2:23 pm
Kraj: nekje tam

OdgovorNapisal/-a rozakid » To Jan 26, 2010 2:11 pm

Ja gledal sem eno SLO tekmo oz. to je bla prva videna hard off road tekma zame, tko da hvala za odgovore.

Matjazzz
Prispevkov: 265
Pridružen: To Jan 22, 2008 6:36 pm
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a Matjazzz » So Jan 29, 2011 10:19 pm


Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Ne Jan 30, 2011 7:37 am

razmišljal sem,kaj naj bi po ogledu tega filmčka napisal, kot edino ma so mone. :lol:
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

jani
Prispevkov: 161
Pridružen: To Jul 31, 2007 1:41 pm
Kraj: Ustala primorska.

OdgovorNapisal/-a jani » Ne Jan 30, 2011 12:11 pm

Ne, ne napišeš lahko samo DIZL POWER.
Uuuuu kak glas, dol padeš.

Uporabniški avatar
Gašperček 413
Prispevkov: 234
Pridružen: Ne Mar 19, 2006 1:32 am
Kraj: bled

OdgovorNapisal/-a Gašperček 413 » Ne Jan 30, 2011 6:21 pm

To se pa lahko dogaja samo v USA. Mislm ,a niso nič v osnovno šolo hodili.
toyota je zakon

Uporabniški avatar
Huligan
Prispevkov: 1154
Pridružen: Pe Mar 21, 2008 11:40 am
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Huligan » Ne Jan 30, 2011 9:55 pm

Gašperček 413 napisal/-a:To se pa lahko dogaja samo v USA. Mislm ,a niso nič v osnovno šolo hodili.

Tam čez lužo(ZANALAŠČ NISEM NAPISAL KJE) že v osnovni šoli poneumljajo ljudi,zato pa so taka dejanja ,kot jih vidimo na netu. :a_se_ti_je_odpeljalo:
BOLJŠ IZ ŠIHTA SKREGAN KOT ZMATRAN.

Uporabniški avatar
Offroader
Prispevkov: 22
Pridružen: Pe Dec 04, 2009 7:14 am

Vitel ročni

OdgovorNapisal/-a Offroader » Če Apr 28, 2011 10:06 pm

Pozdravljeni !

Že parkrat me vitel rešil , da nisem rabil traktorja, kupil sem ga od Mirana, super zadeva rabim cca 5 x na leto, seveda pa ni za tekme.Dovolj močan, tudi če je avto pogreznjen v blatu, sam nekaj telovadbe rabš, pa poj pijačo !


Slika[img][img]http://www.shrani.si/t/37/AC/1wqCTiDr/p1812101027.jpg[/img][/img]Slika

Uporabniški avatar
Civava
Prispevkov: 273
Pridružen: So Okt 01, 2011 7:55 pm
Kraj: Škofja loka

OdgovorNapisal/-a Civava » Če Okt 13, 2011 9:13 pm

Rad bi vedel kaj več o temu vitlu.

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Pe Okt 14, 2011 7:27 am

pri nas ga lahko v živo vidiš, na zalogi imamo tri različno velike/močne modele.

dobra lastnost je to, da je prenosen in "na ročni pogon" ... slaba pa, da je težak in neroden za prenašat.

vendar, ko obstaneš na takšen način kot na zgornjih slikah je "priceless"
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

Uporabniški avatar
Civava
Prispevkov: 273
Pridružen: So Okt 01, 2011 7:55 pm
Kraj: Škofja loka

OdgovorNapisal/-a Civava » Pe Okt 14, 2011 7:59 am

Hvala ti Mamut te bom danes kontaktiral, da se zmeniva za ogled.

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » To Dec 27, 2011 9:57 am


luka32
Prispevkov: 200
Pridružen: To Nov 16, 2010 2:49 pm
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a luka32 » So Jan 28, 2012 4:43 pm

Mene zanima, koliko amperov vleče vitel evx9500, da vem kupit tapravo varovalko.

lp

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » So Jan 28, 2012 5:13 pm

ca. 500A ... z varovalko boš bolj teško kaj rešil ... težave so lahko že bistveno pod 500A ... master switch je boljša rešitev.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

luka32
Prispevkov: 200
Pridružen: To Nov 16, 2010 2:49 pm
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a luka32 » So Jan 28, 2012 5:33 pm

Pa obstaja kakšen tak, da bi ga lahko iz kabine upravljal? Nebi zdaj vlekel tistega debelega kabla v kabino.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Po Jan 30, 2012 10:34 am

Kaj pa manjka stikalu zraven baterije, če že nočeš kabla v kabino vleči??

nil
Prispevkov: 92
Pridružen: Ne Sep 05, 2010 3:59 pm

OdgovorNapisal/-a nil » Po Jan 30, 2012 2:34 pm

Najboljše bo da si nabaviš daljinca.Če ti pa še kaj nebo jasno pa pelj k mamutu, da ti zrihtajo kot je treba.Ker z elektriko se ni za igrat lahko ti hitro kaj zašmelca ali pa še kaj hujšega.

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Po Jan 30, 2012 2:49 pm

master switch lahko tudi prevrtaš in napelješ drobno zajlo še v kabino ... pa imaš še izklop v kabini po sistemu rallje avtov.

drugače pa povsem zadošča master switch blizu akuja ... seveda ni enako kot izklop iz kabine ... a dosti več časa tudi ne vzame za izklop v sili.

lahko pa se namontira še dodatni glavni rele, katerega prožiš iz kabine ... malce dražje ... bolj udobno ... a tudi nepotrebno, ker vsaka dodatna stvar hkrati tudi ovira napajnje vitla ... nekaj časa je Warn dajal takšen dodatni rele poleg svojih vitlov, a so to kasneje opustili.

lp
Mamut
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

luka32
Prispevkov: 200
Pridružen: To Nov 16, 2010 2:49 pm
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a luka32 » Po Jan 30, 2012 4:34 pm

Da nebo dileme, to rabim za avtovleko, ne za offroad. In vitel bi vklapljal le takrat ko ga rabim. Zdaj za vsakokrat havbo odpirat tud ni. Zato iščem neko rešitev, da bi to lahko počel iz kabine.

Se pa opravičujem, ker ni offroad vprašanje.

lp

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Po Jan 30, 2012 5:15 pm

Zakaj pa potem kompliciraš, za to pa res ne rabiš dodatnih varnostnih elementov. V tem primeru nima kaj bit narobe tudi če je vitel stalno priklopljen.
Glavno stikalo pa lahko montiraš tudi zraven vitla, ni nujno, da je zraven baterije v motornem prostoru.
Ali pa opcija kot jo je mamut opisal, dodatni rele katerega upravljaš iz kabine.
Sicer tudi pri terencih ni ravno dobro imeti stikalo v kabini. Zaradi povečane dolžine kablov. Nekateri to tako podaljšajo da presek in izolacija originalnih kablov, sploh pri niskocenovnih vitlih, ne zadostujejo več za varno uporabo. Pa še to se dogaja da šalabajzerji kabel porinejo skozi minimalno luknjo v pločevini, brez dodatne izolacije, kar v bistvu naredi zadevo še bolj nevarno kot brez stikala.
Karkoli je šlo narobe, je šlo zaradi nestokovne šalabajserske montaže. Tega sem videl že precej. Jermenica je preglodala kabel, veternica je ujela in navila kabel :shock: kabel je stisnilo pri karambolu, itd....
Stikalo se pri "normalnih" avtomobilih montira predvsem iz dveh razlogov: da onemogočimo uporabo tretjim osebam (predvsem otroci) in da pri morebitnem karambolu ne zagori, ko stisnemo ali presekamo + kabel.
Drugače ni neke potrebe za dodatnimi elementi. Če vitel rabimo zelo redko, lahko kar + odklopimo z baterije.
Na tekmovalnih vozilih je drugače, tam odklapljamo kompletno elektriko in ne samo winč. Razlogov, zakaj, ne rabim opisovat.

nil napisal/-a:Najboljše bo da si nabaviš daljinca..


Daljinec nima nikakršne veze z elementi, kot so varovalke in močnostno stikalo.

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Po Jan 30, 2012 5:27 pm

Jah ... če bi prej povedu, da je za avtovleko ... bi bilo tolk hitrej in lažje.
Najenostavneje je namontirat master switch nekam poleg vitla ali na rob kesona/kabine ... tako, da je varno dosegljiv če gre kaj narobe.

Pri avtovleki pa gredo sicer redko ampak so se že zgodile lahko narobe sledeče stvari:

- zaradi nepravilne uporabe ali korozije zablokirajo releji vitla v delujočem stanju ... v skrajnem slučaju lahko potegne tudi avto v kabino, konec kesona. (pa ne zdaj po kitajcih tolčt, ker se je to v 15h letih zgodilo tudi dvakrat na Warnih za 1500 eur)
- zaradi igranja sopotnika, potnika, ... med vožnjo z daljincem lahko naložen avto tudi kam zdrsne ... se je tudi že zgodilo ... (sm mislu, da imaš daljinca od garažnih vrat), ker večina avtovlek uporablja vitel kot sistem pritrditve vozila na keson. Pravilna je pritrditev z pritrdilnimi trakovi naprej in nazaj, ter odklop vitla od vozila med vožnjo.
- samosprožitev vitla zaradi vode v centrali daljinca ali na kontaktih relejev, npr. sredi deževne noči, ...
- ...

in z odklapljanjem master switcha se je takšnih težav možno ogniti.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Po Jan 30, 2012 6:42 pm

No, nimam skoraj nobenih izkušenj z uporabo vitla, a tisto malo kar sem ga rabil, sem ga skoraj polomil. Kaj se je zgodilo:
Namestim (nabavil sem skoraj novega) zame nov vitel, potegnem ven mogoče 2 do 3 m zajle in vklopim navijanje. Brez bremena, kar tako, da vidim, kako deluje. Pa se je zapekel rele in ni odklopil, pa čeprav sem na ročni komandi spustil stikalo. Še sreča, da je bila hauba odprta in da sem tik ob akumulatorju na dovodna kabla (+ in -) od vitla namestil kabelsko spojko, tako da sem, tik preden je začel vitel kavelj navijati, le uspel prekiniti tok.
Zato toplo priporočam - po mojem bi morala taka rešitev biti obvezna iz varnostnega vidika - namestitev releja ali hitro odklopnega stikala na + kablu od vitla. Na hitro dosegljivem mestu seveda. Možnost, da bosta dva releja naenkrat zapekla je le precej manjša.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov