Moja Frontera 2.2

Vse v zvezi z offroadom
Uporabniški avatar
golnar
Prispevkov: 148
Pridružen: Če Dec 24, 2009 12:14 pm
Kraj: Okolica Ivančne Gorice

OdgovorNapisal/-a golnar » Ne Jan 10, 2010 12:36 am

Kako pa se v splošnem kj držijo te 2.2i mašine? So ksne take bolj znane tezave/hibe?

Matjazzz
Prispevkov: 265
Pridružen: To Jan 22, 2008 6:36 pm
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a Matjazzz » Ne Jan 10, 2010 12:51 pm

Hja to ti jez nebi vedu povedat, sem pred casom tukaj na forumu spraševov pa noben ni znov povedat. Jez zi loh rečem da ma moja 210kkm pa dela še čist dobr nč ne kadi pa tut vleče dobr, mam jo zadnih 1000kilometrov. Drugač pa pa pač rjavi kar je pač opel in večina starejših avtov. Menjav sem zavorne cevi ker so prrjavele kar pa edino kar sem do sedaj rihtu. Poraba je 11litrov relacija normalne vožnje in 15litrov večinoma blato ter kolovozi. Zaenkrat zadovoljen edino mal študeram da bi jo dav na plin....

LP

Uporabniški avatar
golnar
Prispevkov: 148
Pridružen: Če Dec 24, 2009 12:14 pm
Kraj: Okolica Ivančne Gorice

OdgovorNapisal/-a golnar » Ne Jan 10, 2010 1:44 pm

Upam da so uredu, ker imam ponujeno eno z 2.2 masino, pa ker bi mel jz to za vsak dan (za kilometrino delat) pa bi seveda rad cim manj problemov. To da pa rjavijo mi je pa znano ja, pač leta delajo svoje. In ja tut jaz bi gotovo predelal na plin, če bi se mi le avto v prvih nekaj 1000km izkazal za dobrega.

Uporabniški avatar
Cobra13
Prispevkov: 203
Pridružen: To Okt 30, 2007 10:05 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Cobra13 » Ne Jan 10, 2010 4:48 pm

Matjazzz napisal/-a:Cobra13
Kaj pa ''štant'' gas ko je ogret je tut okol 900obratov? A na mestu se ti tudi ogreje da cagar kaže 3/4? Ne bi rad menu termostata za brez veze k je 40evrov ,če nov nč bolš. :roll:

Tu neki približno 900RPM Cajger pa mi kaže delovno temperaturo na 3/4 ko pa vklopi termostat pa cajger malo pade, pol pa spet nazaj gor, sem pa meril dejansko temperaturo vode pa je OK.Ki pa si našel termostat za 40€ sem dal za mojega 11€, pa dela ko urca.Če pa imaš termostat hin:
- če je pikno zaprt se avto pregreva
-če pa je ostal odprt pri višjih brzinah temperatura zelo pade
LP
Cobra13

Uporabniški avatar
Cobra13
Prispevkov: 203
Pridružen: To Okt 30, 2007 10:05 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Cobra13 » Ne Jan 10, 2010 4:51 pm

golnar napisal/-a:Upam da so uredu, ker imam ponujeno eno z 2.2 masino, pa ker bi mel jz to za vsak dan (za kilometrino delat) pa bi seveda rad cim manj problemov. To da pa rjavijo mi je pa znano ja, pač leta delajo svoje. In ja tut jaz bi gotovo predelal na plin, če bi se mi le avto v prvih nekaj 1000km izkazal za dobrega.

To da rjavijo kakor vsi opli ni glih res ker imam dve fronteri l.93 in l.94 Pa nista rjasti, razen kjer so pritrene obrobe. Tak da to je vse odvisno od vzdrževanja.Drugač pa za zdaj še nobenih problemov.
LP

Cobra13

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Ne Jan 10, 2010 5:24 pm

Cobra ti maš še zdaj tisto drugo dizl frontero doma ko je zaribala?

Aja pa zadnjič nisem videl tvojga posta.....Zelena R5 je bencinar:) pa je v najhujšem mrazu imela težave z hladnim vžigom med tem ko jeep je sam enkrat obrnu pa že laufal.....tolk o bencinarjih :)

Matjazzz
Prispevkov: 265
Pridružen: To Jan 22, 2008 6:36 pm
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a Matjazzz » Ne Jan 10, 2010 7:42 pm

Cobra13
PrispevekObjavljeno: Ned Jan 10, 2010 4:48 pm Naslov sporočila:
Matjazzz je napisal/a:
Cobra13
Kaj pa ''štant'' gas ko je ogret je tut okol 900obratov? A na mestu se ti tudi ogreje da cagar kaže 3/4? Ne bi rad menu termostata za brez veze k je 40evrov ,če nov nč bolš. Rolling Eyes

Tu neki približno 900RPM Cajger pa mi kaže delovno temperaturo na 3/4 ko pa vklopi termostat pa cajger malo pade, pol pa spet nazaj gor, sem pa meril dejansko temperaturo vode pa je OK.Ki pa si našel termostat za 40€ sem dal za mojega 11€, pa dela ko urca.Če pa imaš termostat hin:
- če je pikno zaprt se avto pregreva
-če pa je ostal odprt pri višjih brzinah temperatura zelo pade


Se pravi da maš temperaturo skoz nekje na 3/4 po cagarju? Ker meni je skoz nekje na 1/4 po cagarju razn ko stojim ali vozim po klancih se dvigne nikoli preko 3/4.
Sem se pozanimu za termostat pri evrotonu je 38eur, pri motomat 49eur pri potokarju pa 45eur gre pa za motor X22XE. Daj povej kje si ga ti kupu pa mi posreduj številko da pokličem in ga takoj vzamem :wink:

LP

Uporabniški avatar
Cobra13
Prispevkov: 203
Pridružen: To Okt 30, 2007 10:05 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Cobra13 » Ne Jan 10, 2010 9:50 pm

Se opravičujem ni 3/4 ampak 1/4 sem se zatipko. O problemih pa tolko da vrag ni dal mira in mi je danes utrgalo lajtungo za bremze.Za termostat pa probaj še poklicat k http://www.avtodeliregnemer.si
Da Lisko imam jo še sam motor pa je na odpadu.
LP

Cobra13

Matjazzz
Prispevkov: 265
Pridružen: To Jan 22, 2008 6:36 pm
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a Matjazzz » Po Jan 11, 2010 4:56 pm

Cobra13 : Tud tukaj poklicu cena je 40evrov, pa še na zalogi ga ni. Povej kako si zmeru temperaturo motorja? in kok stopinj je delovna temperatura?


Drugače pa informativno kok pride predelava na plin za mojega:
Pozdravljeni!

Pri nas vgrajujemo 14 različnih sistemov višjega srednjega in vrhunskega kakovostnega razreda. Vsak od teh sistemov je prenosljiv v bilokatero drugo vozilo. Vrhunski sistemi zagotavljajo vbrizg goriva v realnem času. Za vaš avto zaradi specifičnosti motorja priporočamo vgradnjo vrhunskega sistema s 5 letno garancijo (priporoča ga tudi Opel), čigar cena z vgradnjo (ves material avtoplinskega sistema, sistem za hlajenje ventilov, delo, izdelava dokumentacije za homologacijo...) z aktualnim popustom je 1.165 EUR + ddv. Vgradnja traja en delovni dan, potrebno je predhodno naročilo. Možno je plačilo na 24 obrokov. Rezervoarji za plin so možni le v pritljažnem prostoru ali na mestu rezervnega kolesa, kar v vsšem primeru odpade, saj imate rezervo na vratih.

V kolikor vas zanima še kaj, smo vam na voljo na 041 300 020.

Primeri predelav pri nas:
http://www.plineks.si/Reference/

Smo podjetje z največ predelanimi vozili v Sloveniji.

Lep pozdrav!
PLINEKS




Pozdravljeni imam opel Frontero 2.2 16V 100kw (motor X22XE) rad bi jo predelal na plin. Zanima me cena in čakalna doba. Zanima me tudi če je možnost da bi dal plinski rezervar namesto originalnega in to zato da ne izgubim prtljažnega prostora?

Hvala
LP Matjaž

trenutno še preveč za mene :?

Matjazzz
Prispevkov: 265
Pridružen: To Jan 22, 2008 6:36 pm
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a Matjazzz » Po Apr 12, 2010 11:52 pm

Pozdravljeni
pričel se je nov projekt ''montaža vitla''. Situacija je takšna http://www.facebook.com/album.php?aid=9 ... 6c3e16766d
rja rja pa še enkrat rja....bo treba šmerglat kaj svetujete ker ni na lepotnem delu sem mislu pošmerglat kokr se da in dati dva sloja temelne barve?
Rad bi zmonteru vitlo na original bulbar v višini tablice, ker bi mi razne ojačitve povzročile rezanje odbijača, bi ga gor dav brez da bi kej ojačav. Menite da bo vzdržal oz. tut da nov šasije na tem delu pol pokrivilo ?
:?
Lep Pozdrav

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 989
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » To Apr 13, 2010 8:12 am

niti pod razno ne delaj tega. si predstavljam, da govoriš o cevnem bullbaru, ki je na avto pritrjen s parimi vijaki... se sploh zavedaš do kakšnih sil pride pri vitlanju?

Matjazzz
Prispevkov: 265
Pridružen: To Jan 22, 2008 6:36 pm
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a Matjazzz » To Apr 13, 2010 12:25 pm

Zavedam se da ima avto dve toni česar ta vitel ne bo presegu glede na to da je 3,6T in menim da realno ne dvigne dve toni.
Original bulbar je iz kar zajetnega materiala približno 4mm kotnik kjer se privijači in to 2vijaka na vsaki strani :?
Je tudi možnost da ga nekoliko ojačam vendar pod pogojem da režem odbijač.
Razmišljam tudi o opciji hitromontažnega sistema. Kjer ne bi potreboval bulbar, ampak bi mel narejen nosilec.
Najbolš najbrž bi bilo da najdem drug odbijač in ga režem po želji, v tem primeru bi tudi dal vitel v odbijač.
Trenutno je vse še v igri, tuhtam najbolšo varjanto.

lp

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 989
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » To Apr 13, 2010 1:15 pm

najbolj zanesljiv je vsekakor fiksen sistem. prenosni sistem je zelo praktičen vendar se moraš zavedat njegovih omejitev. vse je stvar posameznikovih potreb in želja... bo še kašen stari maček kaj več povedal.

Matjazzz
Prispevkov: 265
Pridružen: To Jan 22, 2008 6:36 pm
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a Matjazzz » To Apr 13, 2010 9:12 pm

Danes sem šel prav preverit in je kotnik 6mm debel.

Matjazzz
Prispevkov: 265
Pridružen: To Jan 22, 2008 6:36 pm
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a Matjazzz » Po Apr 26, 2010 10:50 pm

Evo projekt počasi napreduje... Odloču sem se za montažno vitlo tako da ga bom dal gor pred uporabo :) skratka da nom sam pravu tuki par slikic ki povejo več kot tisoč besed... mi je kokr tok uspel kokr sem si zamislu.

Slika
Privarjeno na avtu s co2 potem vzeto dol in elektro privarjen. (uporabljeno: pohištvena cev 50x50x5 in L profil 50x50x5)
Slika
Pomočnica :) ki me zatira z vprašanji a boš kmalu fertik ;)
Slika
Končno zvarjen na avtu od spredaj
Slika
Končno zvarjen pogled z desne

LP

Matjazzz
Prispevkov: 265
Pridružen: To Jan 22, 2008 6:36 pm
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a Matjazzz » Če Apr 29, 2010 10:05 pm

Slikice današnjega napredka
Na grobo že dokončen.
Slika
Slika
Slika

Imam vprašanje, bi bilo boljše da bi bila plata na kateri bo vitel privijačen enake širine kot vitel? Zdele je cca30cm cel vitel je pa 55cm širok.
Plata katero že imam je debela 5mm če bi dal krivit drugo bi bila 4mm dovolj debela ? Malo morm gledat na težo kar do zdej nisem preveč ;( bom mogu velik špinače pojest ko bo jez to gor dajav ....

Uporabniški avatar
stripi
Prispevkov: 662
Pridružen: Če Mar 20, 2008 4:06 pm
Kraj: vukojebine

OdgovorNapisal/-a stripi » Pe Apr 30, 2010 1:00 am

Po slikah sodeč, boš imel kar nekaj težav. :roll:
Inkasanti te bodo dobili na piko, ker ne sme nič iz odbijača ven gledati. :oops:
Ne sme biti ostrih robov, kar pa jih je pri vitlu kar nekaj. :twisted:
Glede same statike tvojega vitla je pa tako.
Izračunaj ročico, krat silo, pa dobiš moment.

Po domače povedano, vse skupaj boš odtrgal, ko boš prvič pognal vitel na obremenitev. :lol: :lol:
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Pe Apr 30, 2010 8:41 am

Meni se tudi zdi da bo šlo po zraki tole, prevzaprav bi upal stavit, da ne bo dolgo gor.

Matjazzz
Prispevkov: 265
Pridružen: To Jan 22, 2008 6:36 pm
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a Matjazzz » Pe Apr 30, 2010 10:26 am

Pozdrav

Hja res je da nisem velik preračunavu ampak pomoje bo zdržu. Če bo ali pa ne bo bom pa sprobav :roll:
Vitel bo z nosilcem vred pred uporabo gor dan in po uporabi dol vzet. Se pravi da bo na avtu ostal samo nosilec kateri je že na avtu kar vidite na slikah v mojem prejšnjem postu. Tak je vsaj plan... :?
Da se vrnem na vprašanje: ali bi blo boljš dat plato čez cel vitel ali naj pustim kot je?

LepoptimističenPozdrav

Uporabniški avatar
stripi
Prispevkov: 662
Pridružen: Če Mar 20, 2008 4:06 pm
Kraj: vukojebine

OdgovorNapisal/-a stripi » Pe Apr 30, 2010 10:44 am

Na tvojem mestu, bi pustil plato tako kot je.
Namontiral ga boš po potrebi. Upam, da je nosilec na podvozju dobro vpet.

NASVET

Z nosilca uporabi dve ravni cevi, ki morata biti čimkrajši zaradi momenta.
Res bo vitel namontiran zelo nizko, ampak vsaj ne boš poškodoval avta.
To kar imaš sedaj, se bo ob obremenitvi pokrivilo v vodoravno lego.

Veliko užitka ob ustvarjanju.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI

stihl
Prispevkov: 116
Pridružen: Ne Maj 03, 2009 2:45 pm

OdgovorNapisal/-a stihl » Pe Apr 30, 2010 3:28 pm

Hja, doro je narejeno,pa mislm,da samo za gledat!Sorry ampak tko je.So imeli naši gasilci nekako tako narejeno,pa je krivilo naprej in se ni dalo vitlat.Sem naredil vpetje,kot se zagre in stvar deluje.Boš moral tudi ti narest,drugače ti vitel ne bo funkcionalen.LsekaškiP stihl
Stihl je zakon!!

Matjazzz
Prispevkov: 265
Pridružen: To Jan 22, 2008 6:36 pm
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a Matjazzz » So Maj 01, 2010 8:47 pm

Fantje ma kdo kakšne trditve podkrepljene z slikami al kako drugače ali vsi samo pametujete oz. se vam ne da mal več napisat.
Hvala za predloge, bom uzev na znanje, naredu bom pa kot se bo meni zdelo najbolš. Skratka na kratko povedano naredu bom vse v nasprotju vašimi nasveti :?

LP

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » So Maj 01, 2010 9:26 pm

Ne bit siten ker nimaš prav.
Pa poročaj od dogodkih :lol:
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

stihl
Prispevkov: 116
Pridružen: Ne Maj 03, 2009 2:45 pm

OdgovorNapisal/-a stihl » Ne Maj 02, 2010 7:25 am

Narejeno že imaš v nasprotju z pravilnimi nasveti!Pa kaj potem sprašuješ,če veš,pa saj sebi škodiš!Mislm svašta!Ti se kar dobro povitlaj,pa odtrgaj vse skupaj,potem boš pa drugače govoru.Lp stihl
Stihl je zakon!!

Uporabniški avatar
Matej
Prispevkov: 1928
Pridružen: To Mar 22, 2005 10:28 am
Kraj: Pliskowca
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Matej » Po Maj 03, 2010 1:05 pm

kaj zdej?
a se že odtrgal ta nosilec :-) ??


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 27 gostov