Frontera, dvig podvozja, o asd in še kaj
-
- Prispevkov: 44
- Pridružen: Pe Maj 15, 2009 6:07 pm
Frontera, dvig podvozja, o asd in še kaj
Pozdravljeni... Najprej se spet zahvaljujem za pomoč pri težavi s tlakom olja.. Sedaj je vse ok.
Zanimajo me pa nasledje stvari.. Kakšna je zapora diferenciala pri fronteri (l.96 2.2. 16v), kaj pomnei auto lock hub, napis se nahaja na sprednjih platiščih?
Zanima me tudi kako se frontero dvigne za kakšen centimeter. Zaenkrat me še ni navdušila s kakšnimi posebnimi offroad sposobnostmi, je pa res da je to moj prvi terenec in mogočne moje dolgoletne motocross izkušnje zahtevajo od avtomobila preveč.
Ugotovil sem, da imajo kolesa malce "lufta" če jih pomigaš z rokami. Zato sem sprednje ležaje z mehanikom zategnil, zadaj pa pravi da se ne da nič narediti.. Občutek je sedaj boljši, vendar ima verejtno volanski drog tudi malo zraka.... Kako je s tem, se da tudi to popraviti?
No, da ne bo preveč upam da že ni in zahvaljujem se za kakršnokoli pomoč
Lp
Zanimajo me pa nasledje stvari.. Kakšna je zapora diferenciala pri fronteri (l.96 2.2. 16v), kaj pomnei auto lock hub, napis se nahaja na sprednjih platiščih?
Zanima me tudi kako se frontero dvigne za kakšen centimeter. Zaenkrat me še ni navdušila s kakšnimi posebnimi offroad sposobnostmi, je pa res da je to moj prvi terenec in mogočne moje dolgoletne motocross izkušnje zahtevajo od avtomobila preveč.
Ugotovil sem, da imajo kolesa malce "lufta" če jih pomigaš z rokami. Zato sem sprednje ležaje z mehanikom zategnil, zadaj pa pravi da se ne da nič narediti.. Občutek je sedaj boljši, vendar ima verejtno volanski drog tudi malo zraka.... Kako je s tem, se da tudi to popraviti?
No, da ne bo preveč upam da že ni in zahvaljujem se za kakršnokoli pomoč
Lp
-
- Prispevkov: 44
- Pridružen: Pe Maj 15, 2009 6:07 pm
Auto lock hub pomeni da imaš vklop prednjih polosovin avtomatsko in so vklopljena le kadar daš v 4X4, izklopijo pa se ko kašen meter zapelješ v nasprotno smer vožnje. Dvig za kakšen centimeter ti je najlažji z nakupom višjih pnevmatik. Frontere rado dobijo zračnost v volanski glavi, kar pa je malo večji strošek, ali pa preveri vse končnike kakor križe na volanskem drogu. Za zaporo diferenciala pa ti ne morem pomagati. Za kakšen ekstremni OR te ne bo navdušila, na navadnih brezpotjih in po Pohorju pa me še ni razočarala.
LP
Cobra13
Cobra13
-
- Prispevkov: 44
- Pridružen: Pe Maj 15, 2009 6:07 pm
Spredaj dvigneš podvozje z navijanjem torzij, zadaj pa z dalšimi vagami.
Mogoče bo več poveda MatejT bivši lastnik frontere. Bomo pa kmal spet na moji navijal torzije in podalšal vage,tako da bom mel ene viška.
Mogoče bo več poveda MatejT bivši lastnik frontere. Bomo pa kmal spet na moji navijal torzije in podalšal vage,tako da bom mel ene viška.
id rather die in a Land Rover than live in a Kia
ALUMINIJASTE OGRAJE
ALUMINIJASTE OGRAJE
-
- Prispevkov: 44
- Pridružen: Pe Maj 15, 2009 6:07 pm
-
- Prispevkov: 44
- Pridružen: Pe Maj 15, 2009 6:07 pm
-
- Prispevkov: 44
- Pridružen: Pe Maj 15, 2009 6:07 pm
Berti napisal/-a:compadre napisal/-a:dokler ne dobiš drugega, vlij dva jajca noter
ali pa v trgovini kupi tesnilec za hladilnike tudi dobro. Glede olja je pa napisano že na forumi koliko olja gre v diff in kdaj se menja
je jajc ceneje, sploh pri sosedovih kokoših
al pa zoc od kave, mleta paprika.......vegeta pa sigurno ne
And on the 8th day God created Land Rover
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 26 gostov