Obnovitev
Obnovitev
Sem lastnik toyote 4runner 94 letnik, in je ravno pred rjavenjem, zato sem se odločil za kompletno prenovo podvozja in kasneje školke. Kaj menite. Se mi to splača? Moram pa reči da avta ne bom nikoli prodjal.
Če imaš namen resnično avto obdržati, naredi kompletno, predvsem pa kakovostno obnovo. Kajti določene stvari ki jih boš izpustil, se ti lahko zelo maščujejo. Poznam par takih primerov (npr.: pred kratkim si je kolega kompletno obnovil šasijo, na motor pa ni dal nič, par tednov kasneje bum in motor je šel rakom žvižgat).
Vzemi si potreben čas in vso srečo ter mnogo veselja pri obnovi.
Vzemi si potreben čas in vso srečo ter mnogo veselja pri obnovi.
LP
Cobra13
Cobra13
Seveda...lastnik mislim ostati še nadaljnih 15let . Je pa bencinar 3.0 V6, ki čaka na predelavo na plin . Še vprašanje glede šasije...vsi nekaj barvajo, tako da sem v dilemi. Prvič sem mislil dat cinkat v celje, zdaj pa ne vem. Je cink bolša zaščita od dvokomponentne temelne barve?
Hvala za odgovore.
L.P.
Jernej
Hvala za odgovore.
L.P.
Jernej
Za cinkanje moraš imeti šasijo zelo temeljito očiščeno barve,kita in ostale umazanije, ker kljub temu da ti rečejo da s kemikalijami spravijo vso nečistočo dol. Ampak to najbolj ne drži in pleh je star tako da garancije proti prerjavenju ni. Ali imajo v cinkarni tako veliko potopno kad kot je šasija. Cink je dobra zaščita dokler se ne poškoduje, potem pa pod cinkom rjavi in naenkrat velik flek rje, tako da je bolje kakovostna temeljna barva.Nova vozila se tud več ne cinkajo.
LP
Cobra13
Cobra13
ferrarist napisal/-a:prašno barvanje
Velikokrat sem že slišal za to, pa tud vem kako zgleda. Kako, pa se opravi ta postopek (se kaj doda barvi?), pa ne vem najbolj.
Lohk mal opišeš?
Pardon za mal off topica.
LP
TUDI NA FB>>>KLIK
Ni ga čiščenja pred barvanjem (ali cinkanjem) čez peskanje!
Prašno barvanje ni noben bavbav, je pa treba imeti komoro z ustrezno mašinerijo, pa barva mora biti tudi temu namenjena. Fora je pa v tem, da so delci barve elektrostatično nabiti in se potem boljše sprimejo z barvancem, ki je tudi priključen na elektriko (ne me vprašat kateri pol je kateri del). Vse pa poteka v zraku - na suho, barva se brizga kot prah, od tod tudi ime "prašno barvanje".
LP Miran
Prašno barvanje ni noben bavbav, je pa treba imeti komoro z ustrezno mašinerijo, pa barva mora biti tudi temu namenjena. Fora je pa v tem, da so delci barve elektrostatično nabiti in se potem boljše sprimejo z barvancem, ki je tudi priključen na elektriko (ne me vprašat kateri pol je kateri del). Vse pa poteka v zraku - na suho, barva se brizga kot prah, od tod tudi ime "prašno barvanje".
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Za prašno barvanje moraš avto imeti tudi čist očiščenega, ker ki je umazano(ali pa ostanek barve) barva-prah ne prime. Postopek je zelo preprost:
1.pranje s kemikalijami
2.sušenje
3.špricanje z elektrostatično pištolo
in na zadnje pečenje barve v peči pri cca. 200°C
Vendar ne vem kdo ima tako veliko mašinerijo, ker tega ki jaz poznam ima zelo veliko peč (cca.12x2m) pralna in sušilna pa sta dokaj majhni, komora za barvanje pa je definitivno premala.
Je pa res da je barva 1A in je zelo obstojna na mehanske poškodbe.
1.pranje s kemikalijami
2.sušenje
3.špricanje z elektrostatično pištolo
in na zadnje pečenje barve v peči pri cca. 200°C
Vendar ne vem kdo ima tako veliko mašinerijo, ker tega ki jaz poznam ima zelo veliko peč (cca.12x2m) pralna in sušilna pa sta dokaj majhni, komora za barvanje pa je definitivno premala.
Je pa res da je barva 1A in je zelo obstojna na mehanske poškodbe.
LP
Cobra13
Cobra13
Imaš prav, za tanki pleh ni najbolj priporočljivo in tudi površina po vročem cinkanju ostane hrapava, tako da jo je treba celo prekitat. Pri prašnem barvanju pa je problem da pred barvanjem ne smeš pleha kitat (barva prime samo na surovi pleh), to pa je pri obnovi nemogoče tak da prašno barvanje odpade.
LP
Cobra13
Cobra13
Da ne boste izumljali tople vode okrog vročega pocinkanja, si raje oglejte stran www.pocinkovalnica.si , kjer je točno opisan postopek, priprave elementov ter splošni in tehnični pogoji vročega pocinkanja.
LP Franci
LP Franci
Wine,Women&LandRovers*Not necessarly in that order
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Jernejc napisal/-a:Seveda...lastnik mislim ostati še nadaljnih 15let . Je pa bencinar 3.0 V6, ki čaka na predelavo na plin . Še vprašanje glede šasije...vsi nekaj barvajo, tako da sem v dilemi. Prvič sem mislil dat cinkat v celje, zdaj pa ne vem. Je cink bolša zaščita od dvokomponentne temelne barve?
Hvala za odgovore.
L.P.
Jernej
Pogovarjamo se o šasiji
LP
Cobra13
Cobra13
Mark Evans in njegova oddaja
4x4 is born ti bosta vse dodobra razjasnila,
tako da tople vode pri odkrivanju načina obnove res ne bo več
potrebno odkrivati. (če še nimaš se javi in ti ...)
Sicer pa so specifične informacije sigurno najbolj točne pri kakšnih ameriških obdelovacih vozil ter restavratorjih oldtimerjev. Na Discoveryju
nas konstantno bombardirajo s temi temami. Zato le google pod prste pa bo.
Vsekakor pa avtomobilov ne cinkajo več zaradi kvalitetnejšega jekla
(ki ima že v osnovi dodane materjale proti rjavenju in za večjo trdnost -
mangan, cink, ...) ter zaradi cene, ker je to dodaten postopek, ki
zahteva večje stroške, seveda pa so tudi barve boljše.
Ampak od tukaj naprej je pa vse že za kemijski inštitut.
Srečno z obnovo in veliko veselja.
4x4 is born ti bosta vse dodobra razjasnila,
tako da tople vode pri odkrivanju načina obnove res ne bo več
potrebno odkrivati. (če še nimaš se javi in ti ...)
Sicer pa so specifične informacije sigurno najbolj točne pri kakšnih ameriških obdelovacih vozil ter restavratorjih oldtimerjev. Na Discoveryju
nas konstantno bombardirajo s temi temami. Zato le google pod prste pa bo.
Vsekakor pa avtomobilov ne cinkajo več zaradi kvalitetnejšega jekla
(ki ima že v osnovi dodane materjale proti rjavenju in za večjo trdnost -
mangan, cink, ...) ter zaradi cene, ker je to dodaten postopek, ki
zahteva večje stroške, seveda pa so tudi barve boljše.
Ampak od tukaj naprej je pa vse že za kemijski inštitut.
Srečno z obnovo in veliko veselja.
Jaz bi pa ravno prašno barvanje osvetoval, ker ni trpežno na mehanske poškodbe. Problem nastane, ko se ti olušči del barve, začne rjavet in rja izpodjeda barvo, ta se pa lušči kr naprej in se ne ustavi.
Jaz zagovarjam cinkanje. Sam pri šasijah nastane problem, ker je iz cevi in jo ne moreš speskat sten notranje strani (šasije so barvane tako da jih potapljajo v barvo). Za cinkanje pa ne sme bit nobene barve.
Pri cinkanju je še en problem. Redko kdaj pocinkajo tako da je čist gladko in pridejo ponekod kraste. Je pa pocinkana stvar dosti bolj odporna na manše udarce kot prašno barvanje in rjavi samo na mestu kjer se olušči. Ta mesto pa lahko pobarvaš kar cinksprajem.
Cinkane so naprimer avtomobilske prikolice in lahko vidiš kolk je zadeva trpežna. Opazil sem tudi že veliko cinkanih prikolic za tovornjake.
Cena cinkaja je pa okol 1 eur po kili.
Jaz zagovarjam cinkanje. Sam pri šasijah nastane problem, ker je iz cevi in jo ne moreš speskat sten notranje strani (šasije so barvane tako da jih potapljajo v barvo). Za cinkanje pa ne sme bit nobene barve.
Pri cinkanju je še en problem. Redko kdaj pocinkajo tako da je čist gladko in pridejo ponekod kraste. Je pa pocinkana stvar dosti bolj odporna na manše udarce kot prašno barvanje in rjavi samo na mestu kjer se olušči. Ta mesto pa lahko pobarvaš kar cinksprajem.
Cinkane so naprimer avtomobilske prikolice in lahko vidiš kolk je zadeva trpežna. Opazil sem tudi že veliko cinkanih prikolic za tovornjake.
Cena cinkaja je pa okol 1 eur po kili.
LP by Jereb
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 43 gostov