Stran 1 od 1

Podvozja in izkusnje

Objavljeno: Ne Jan 26, 2020 12:56 am
Napisal/-a slovencek
Pozdravljeni,

kakšne imate kaj izkušnje raznimi podvozju... OME, Trailmaster, Ironman, Avstralske variante, itd...

Treba bo zamenjat pa se nekako ne morem določit v katero. Smer zavit.


Lp

Re: Podvozja in izkusnje

Objavljeno: Ne Jan 26, 2020 11:52 am
Napisal/-a Dr.Patrol
Hja, ponavadi vsak svojo slamo mlati...
Jaz sem do sedaj probal samo dve verziji in sicer Tough dog, v kombinaciji z King spring vzmetmi in pa "novi" OME BP-51.

Prvi so v Australiji precej popularna kombinacija (vsaj med lastniki Patrolov)in moram priznati da sem tudi sam bil zadovoljen z njimi, dokler jih nisem uničil (zadnje amortizerje) zaradi napačnega kota zadnje osi(rotacija akse po dvigu).
Meni so se tudi potem posedle zadnje vzmeti, ampak nimam pojma koliko časa je vseskupaj bilo na avtu, ker sem to podvozje že dobil z avtom.
Amortizerji so bili tudi nastavljivi po trdoti, z velikim ohišjem, kar naj bi pripomoglo proti pregrevanju na zahtevnem terenu in z batnico premera 22mm.

Sedaj vozim že dve leti OME BP-51 in OME Competition vzmeti.
Prednost proti Tough dogu je, da ima nastavljivo trdoto v obe smeri, se pravi kompresijo in odboj. Sam premer ohišja je nekje enak Toug dogu a ima še dodaten rezervoar olja, zato bi lahko rekel, da je še bolj vzdržljiv proti T.D.
Ima pa manjšo batnico (20mm) in pa zaščita batnic je za moje mnenje totalno mimo... spredaj je sploh ni, zadaj pa ima samo en ščitnik. Ok, škode na batnicah do sedaj nisem naredil, ampak vseeno bi raje videl klasično zaščito batnic.

Splošno mnenje?
BP-51 so po mojem mnenju bolj trpežni zaradi same količine olja v sistemu. Prednost je tudi, da se jih da (z malo volje) precej dobro nastavit glede na avto in njegovo obremenitev in teren, po katerem se voziš. So pa hudičevo dragi.
Tough dog po drugi strani je precej cenejši a vseeno precej sposoben amortizer. Ima več olja od standardnih OME amortizerjev in pravtako nastavljivo trdoto( skupno nastavljivo in ne posamično kot BP-51).

Če bi kupoval še enkrat pa bi se verjetno odločil v prid Tough dogu... razmerje price/performance šteje njemu v prid. Komplet Tough dog z King spring vzmetmi je za Patrola na voljo že za 1500 eur, medtem ko BP-51 z OME competition vzmetmi stanejo še enkrat toliko.

Vse tole napisano je zgolj moj pogled na zadevo. Kak drug lastnik obeh znamk, se lahko nebi strinjal z mano glede ničesar :D
Ostalih znamk pa nisem nikoli preiskusil, zato o njih tudi ne morem sodit.

Re: Podvozja in izkusnje

Objavljeno: Po Jan 27, 2020 8:50 am
Napisal/-a rx
Na prejšnjem avtu sem imel OME, kupil novega, cena pri mamutu popolnoma sprejemljiva - še sedaj se vozi pri sedanjem lastniku, super podvozje vendar za moj okus malo premehko. Sedaj imam hibrid med OME in trailmasterjem - OME vzmeti in Trailmaster nastavljivi amortizerji.. Idealna kombinacija, ne menjam za nič.

Re: Podvozja in izkusnje

Objavljeno: Po Jan 27, 2020 9:05 pm
Napisal/-a slovencek
rx napisal/-a:Na prejšnjem avtu sem imel OME, kupil novega, cena pri mamutu popolnoma sprejemljiva - še sedaj se vozi pri sedanjem lastniku, super podvozje vendar za moj okus malo premehko. Sedaj imam hibrid med OME in trailmasterjem - OME vzmeti in Trailmaster nastavljivi amortizerji.. Idealna kombinacija, ne menjam za nič.


Vzames trse OME pa reseno :)

Re: Podvozja in izkusnje

Objavljeno: Po Jan 27, 2020 9:14 pm
Napisal/-a rx
nastavljivih ome ne dobiš za tak denar kot trailmaster.. če bi mel sam en hobi bi vzel ome bp kakor ima uroš, tko moram pa cheap robo kupvat :D

so pa bili na cherokeeju trši fedri, trdote amortizerjev se ni dalo izbirat(razen heavy duty).. HD podvozja pa nisem želel imet, ker nimam tolk naloženga avta..

Re: Podvozja in izkusnje

Objavljeno: Po Jan 27, 2020 9:29 pm
Napisal/-a slovencek
hmm ok... problem kupit ko neveš kak bo :/

Re: Podvozja in izkusnje

Objavljeno: Po Jan 27, 2020 10:08 pm
Napisal/-a Simon989
kakšen avto pa sploh imaš?
Jaz na Toyoti imam že skoraj 6 let OME in vozim že ene 4 leta spretnostne(samo po Sloveniji) in 4x po en teden Ukrainskih Karpatov(zelo razje**** cesta) in še raznega off rouda( ne dosti). Pač skoraj zmeraj teren katastrofalen. Še zmeraj ni dosti kilometrov. Po moje sta jih, Dr. Patrol ali pa RX v enem letu naredil tolk kot jaz v šestih :lol:
Tako da zaenkrat sem še zadovolen z OME..Moti me edino po snegu, ker zelo skakajo gume. Že ko je bilo novo podvozje.
Luknje ali pa razne skokce lepo amortizira.

Re: Podvozja in izkusnje

Objavljeno: To Jan 28, 2020 12:27 pm
Napisal/-a slovencek
Patrol Y60 swb.

Trenutno se nekak odločam med:

amortizerji Amada Xtreme + Dobinsons vzmeti... kar hvalijo to kombinacijo
amortizerji Amada Xtreme + neke italijanske vzmeti
amortizerij Amada Xtreme + EFS vzmeti
komplet podjetja RIF - neka ruska zadeva... baje robustno... sicer pa rusi tako vse delajo robustno

Re: Podvozja in izkusnje

Objavljeno: Če Jan 30, 2020 1:36 am
Napisal/-a gregor
Manjka bistven podatek. Koliko stalne in koliko občasne dodatne teže voziš zraven?

Običajno imajo ponudniki feder par različnih opcij glede na težo.
Pa tudi ljudje imamo različna pričakovanja. Meni se zdi serijski y61 na 285 gumah že neudoben po slabi cesti. Nekdo, ki je navajen trdega nemca, me sploh ne razume.

Pravo informaciji boš dobil edino, če greš probat avto k nekomu ki ima podobno konfiguracijo kot jo ti želiš.

Re: Podvozja in izkusnje

Objavljeno: Če Jan 30, 2020 1:41 pm
Napisal/-a slovencek
In v tem je težava najd nekoga za test :)

Glede teže pa...

Spredaj: cca dodatnih 50-60kg
Zadaj: cca dodatnih 20-50kg
Kasneje se kosara na streho in bo se ene 80kg zraven...

Je pa želja po mehkejšem podvozju glede na to da je 80% na terenu.

Re: Podvozja in izkusnje

Objavljeno: Pe Jan 31, 2020 6:04 am
Napisal/-a mamut
Za kakšen avto sploh iščeš vzmetenje?
Je homologacija faktor ali ni?
Če je, se zadeva precej zoži.
Pri nas lahko ponudimo Old Man Emu ... z opcijo homologacije.
Dodatno nudimo vsem svojim strankam možnost prilagoditve vzmetenja glede na težo vozila in želje lastnika.
Če s prvo izbiro kdo ni zadovoljen, lahko po krajšem (14 dni) preizkusu zadevo tudi zamenja brez dodatnih stroškov ... za mehkejšo ali tršo verzijo ...
lp Mamut

Re: Podvozja in izkusnje

Objavljeno: Pe Jan 31, 2020 7:43 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Nisem sicer začel te teme, a vseeno mislim da paše sem...

Igor, kako pa je kaj z dodatnimi blazinami zadaj?
Sprašujem namreč, ker imam jaz svoj pisker precej težak, kadar ga naložim za kakšno avanturco. Nekje sem videl sliko Patrola, ki ima, poleg običajnih vzmeti zraven še blazine in to na mestu, kjer so v originalu pritrjeni bump stopi?
Tvoje mnenje? Kako je s papirologijo za kaj takega?

Re: Podvozja in izkusnje

Objavljeno: So Feb 01, 2020 10:02 am
Napisal/-a miran
Na kombiju (kamper, ni 4x4, ni preobtežen ;) ) imam dodani blazini zadaj. Predvsem zaradi dviga zadnjega dela pri vožnji iz trajektov in za uravnavanje nivoja med kampiranjem. Pa opažam, da ju večkrat malo napumpam tudi med običajno vožnjo, avto se manj nagiba levo-desno in sploh je prijetnejši/solidnejši občutek med vožnjo. Priporočam.
Papirologija: imam poročilo za homologacijo - nič posebnega, dobiš zraven blazin, a homologiral še nisem. Pa je bil vmes na tehničnem in niso niti opazili.
Miran

Re: Podvozja in izkusnje

Objavljeno: To Feb 04, 2020 4:01 pm
Napisal/-a gregor
Kaj pa, če bi probal original fedre od tadolgega y61 (po možnosti z zd30 motorjem), ki je po mojem kar nekaj težji od kratkega y60? (predvidevam da nimaš 4.2D motorja:-) )

Re: Podvozja in izkusnje

Objavljeno: To Feb 04, 2020 9:19 pm
Napisal/-a slovencek
gregor napisal/-a:Kaj pa, če bi probal original fedre od tadolgega y61 (po možnosti z zd30 motorjem), ki je po mojem kar nekaj težji od kratkega y60? (predvidevam da nimaš 4.2D motorja:-) )


Ta nasvet sem sedaj dobil ze od dveh iz nemskega foruma. Baje prides cca 5-6cm visje. In raje za razliko v ceni nabavis nastavljive amortizerje... ampak ne poznam primeri pri nam, ki bi imel kaj takega, da bi zvedel ali je dejansko uporabno.

Re: Podvozja in izkusnje

Objavljeno: Sr Feb 05, 2020 10:47 am
Napisal/-a gregor
Feder od y61 po mojem ne bo tako težko dobit :)
Za zmontirat pa tud ne porabiš veliko časa, pa boš hitro videl, če ti odgovarja.
Mimogrede, jaz imam na y61 5cm podložene fedre, od začetka z original amortizerji, sedaj OME(sicer rabljeni), ampak neke bistvene razlike nisem opazil.

Re: Podvozja in izkusnje

Objavljeno: Če Feb 06, 2020 1:06 pm
Napisal/-a slovencek
Drzi... ampak zakaj bi jih nabavljal za brezveze ;)

Re: Podvozja in izkusnje

Objavljeno: Če Feb 06, 2020 3:36 pm
Napisal/-a gregor
:-)
Aliena vprašaj, koliko feder je on poizkusil v kinderjajčku, da je dobil podvozje, ki je pasalo njegovi riti (al pa križu)

Re: Podvozja in izkusnje

Objavljeno: Po Feb 10, 2020 7:39 am
Napisal/-a AŁIEN
ne spraševat, ker ne vem..........tako na uč je pa ene pol kubika :shock: :mrgreen: Da dneve in dneve v delavnici in na poligonu niti ne omenjam.

Podlaganje, rezanje ali uporaba od težjega vozila je larifari saj razen višine ne pridobiš nič. Ponavadi se zmogljivosti celo poslabšajo.......
Dandanes je to dostopno in relativno poceni, pa še vse po PS in papirji urejeni........
Nimaš kaj balinat, šploh , če nimaš ne delavnice ne orodja ne pojma o pojmu.
Kaj češ lepšega.

mamut napisal/-a:Dodatno nudimo vsem svojim strankam možnost prilagoditve vzmetenja glede na težo vozila in želje lastnika.
Če s prvo izbiro kdo ni zadovoljen, lahko po krajšem (14 dni) preizkusu zadevo tudi zamenja brez dodatnih stroškov ... za mehkejšo ali tršo verzijo ...
lp Mamut


odkartaš tistega jurčka i gas..........

Besede enega mojega frenda po montaži podvozja in homologaciji:
Jebemti, pet let življenja sem zagonil za nič, zadaj pa zadeva rešena v parih urah, vse dela, nič ne ruži, nič ne poka, pa ne bom več zmrznil ko na cesti zagledam policaja, zdaj komaj čakam da me ustavijo........in vse to za usranih 700 ojrov. Trikrat več sem jih že preč vrgel.....