Hja, ponavadi vsak svojo slamo mlati...
Jaz sem do sedaj probal samo dve verziji in sicer Tough dog, v kombinaciji z King spring vzmetmi in pa "novi" OME BP-51.
Prvi so v Australiji precej popularna kombinacija (vsaj med lastniki Patrolov)in moram priznati da sem tudi sam bil zadovoljen z njimi, dokler jih nisem uničil (zadnje amortizerje) zaradi napačnega kota zadnje osi(rotacija akse po dvigu).
Meni so se tudi potem posedle zadnje vzmeti, ampak nimam pojma koliko časa je vseskupaj bilo na avtu, ker sem to podvozje že dobil z avtom.
Amortizerji so bili tudi nastavljivi po trdoti, z velikim ohišjem, kar naj bi pripomoglo proti pregrevanju na zahtevnem terenu in z batnico premera 22mm.
Sedaj vozim že dve leti OME BP-51 in OME Competition vzmeti.
Prednost proti Tough dogu je, da ima nastavljivo trdoto v obe smeri, se pravi kompresijo in odboj. Sam premer ohišja je nekje enak Toug dogu a ima še dodaten rezervoar olja, zato bi lahko rekel, da je še bolj vzdržljiv proti T.D.
Ima pa manjšo batnico (20mm) in pa zaščita batnic je za moje mnenje totalno mimo... spredaj je sploh ni, zadaj pa ima samo en ščitnik. Ok, škode na batnicah do sedaj nisem naredil, ampak vseeno bi raje videl klasično zaščito batnic.
Splošno mnenje?
BP-51 so po mojem mnenju bolj trpežni zaradi same količine olja v sistemu. Prednost je tudi, da se jih da (z malo volje) precej dobro nastavit glede na avto in njegovo obremenitev in teren, po katerem se voziš. So pa hudičevo dragi.
Tough dog po drugi strani je precej cenejši a vseeno precej sposoben amortizer. Ima več olja od standardnih OME amortizerjev in pravtako nastavljivo trdoto( skupno nastavljivo in ne posamično kot BP-51).
Če bi kupoval še enkrat pa bi se verjetno odločil v prid Tough dogu... razmerje price/performance šteje njemu v prid. Komplet Tough dog z King spring vzmetmi je za Patrola na voljo že za 1500 eur, medtem ko BP-51 z OME competition vzmetmi stanejo še enkrat toliko.
Vse tole napisano je zgolj moj pogled na zadevo. Kak drug lastnik obeh znamk, se lahko nebi strinjal z mano glede ničesar
Ostalih znamk pa nisem nikoli preiskusil, zato o njih tudi ne morem sodit.