Katere gume izbrati?
Katere gume izbrati?
Sem še nov član 4x4 ekipe, tako, da nimam preveč izkušenj. Zamenjati moram pnevmatike, pa me zanima kaj predlagate? Avto potrebujem za vsakodnevno vožnjo po navadnih cestah kot za uporabo pri lovu. Dimenzije pnevmatik pa imam 265x70x16. Kaj menite o teh nalitih pnevmatikah, se izplača, ali boljše da kupim malo boljše?
Hvala
Hvala
Kakšne pa so te vsakodnevne vožnje po navadnih cestah?
Jaz sem montiral gor nalite Malatesta Koala, pa sem bil kar zadovoljen. Zdaj imam Malatesta Kobra, pa za asfalt ni prav preveč vrhunska. Je pa res, da imam samo hribovske vožnje in redkokdaj po teh ovinkih dosežem hitrost 80 km/h. Kdaj sem pa zadnjič vozil s hitrostjo 100 km/h, se pa sploh ne spomnim več... Imam pa ogromno voženj po makadamskih poteh, pozimi po zasneženih makadamskih poteh, po kolovozih, po gozdnih vlakah, velikokrat pošteno obremenjen, tudi prikolice zadaj. Občasno pa se spustim tudi v dolino do trgovine in črpalke...
Jaz sem montiral gor nalite Malatesta Koala, pa sem bil kar zadovoljen. Zdaj imam Malatesta Kobra, pa za asfalt ni prav preveč vrhunska. Je pa res, da imam samo hribovske vožnje in redkokdaj po teh ovinkih dosežem hitrost 80 km/h. Kdaj sem pa zadnjič vozil s hitrostjo 100 km/h, se pa sploh ne spomnim več... Imam pa ogromno voženj po makadamskih poteh, pozimi po zasneženih makadamskih poteh, po kolovozih, po gozdnih vlakah, velikokrat pošteno obremenjen, tudi prikolice zadaj. Občasno pa se spustim tudi v dolino do trgovine in črpalke...
Še en, ki bi rad za 10€ rad gume z oprijemom gosenice, življensko dobo 50 let, garancijo 100 let in ceno 15€ kos..............
Nalitim gumam nič ne manjka. nimajo fensi špensi napisa v kričeče beli barvi, niso za duvat se.................so pa za vozit. Večinoma celo boljše od BF Goodrich. (osebna iskušnja: pis of šit)
Z gumami je tako, kot s telefoni............no name ze mal denarja je boljši, kot oni z zvenečim imenom za velik gnar. Odvisno kaj rabiš, za dejansko vožnjo al za pred kafano.
Nalitim gumam nič ne manjka. nimajo fensi špensi napisa v kričeče beli barvi, niso za duvat se.................so pa za vozit. Večinoma celo boljše od BF Goodrich. (osebna iskušnja: pis of šit)
Z gumami je tako, kot s telefoni............no name ze mal denarja je boljši, kot oni z zvenečim imenom za velik gnar. Odvisno kaj rabiš, za dejansko vožnjo al za pred kafano.
Hvala za tvoj odgovor Alien! Nimam problema plačati gume tudi 200€ po kosu, saj nisem nikdar spraševal po ceni, ampak ali res odtehta guma toliko večjo kvaliteto če plačam zanjo 150€ +. Ker pa nimam izkušenj s tem, sem spraševal. Če tudi ti kaj ne boš vedel in bom imel odgovor zate, ti bom z veseljem pomagal. Hvala
Če rabiš občasno gumo za makadam in dobro za asfalt ter ne misliš noreti 200 km/h, potem je moj predlog Michelin Latitude Cross, na makadamu, pesku, skalah, ... prijema super (jaz "križarim" z njimi po Primorju , na asfaltu odlična, na snegu bolj tako (počasi pa ziher ), globokega blata pa z njo ne boš prebrodil
Glede na to, da imaš več kot polovico asfalta potem odpiši nalito gumo. Osebno nimam nič proti nalitim offroad gumam, ravno nasprotno - poceni so, ampak za na cesto pa rajši dodaj teh nekaj eur ter kupi nekaj malo boljšega.. Razliko boš opazil v kritični situaciji in takrat si boš hvaležen.
@Alien: nalita guma boljša kot BFG? lahko tole pojasniš, ker pis of šit ravno ni konstruktivno mnenje? pred časom sem imel tudi en komplet BFG MT katere so se v mokrem veliko boljše obnašale kakor malatestine kobre..
@britih: ali boš ta komplet gum uporabljal tudi pozimi?
@dulinr: še en glas za GY duratrac.. te dni bo točno eno leto odkar jih imam, prevozenih cca 10k km, profila na gumah je še ogromno (cca 70%), če mi bo uspelo uničiti tele preden bodo stare jih definitivno kupim še enkrat.
@Alien: nalita guma boljša kot BFG? lahko tole pojasniš, ker pis of šit ravno ni konstruktivno mnenje? pred časom sem imel tudi en komplet BFG MT katere so se v mokrem veliko boljše obnašale kakor malatestine kobre..
@britih: ali boš ta komplet gum uporabljal tudi pozimi?
@dulinr: še en glas za GY duratrac.. te dni bo točno eno leto odkar jih imam, prevozenih cca 10k km, profila na gumah je še ogromno (cca 70%), če mi bo uspelo uničiti tele preden bodo stare jih definitivno kupim še enkrat.
Nazadnje spremenil rx, dne Sr Okt 26, 2016 1:25 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Nebivedu napisal/-a:In vendar se nas večina še vozi na AT ali MT pozimi, pa nimamo problemov.
in kaj ima to veze s čim se vas večina vozi pozimi s tem, kaj je pametno uporabljati.
Da ne bo kdo tople vode odkril glede gum si lahko ogleda video:
https://www.youtube.com/watch?v=2ahrlD40so4
2 leti star prispevek s starimi verzijami gum. Me zanima za koliko bi se letos zmanjšale razlike.
Pa res misliš da večji proizvajalci ne delajo na tem da se AT gume nebi uporabljale tudi pozimi. Razvoj gre v to smer. BFGoodrich in general sigurno, ker sta dodala kar nekaj lamel zraven, yokohama je zato dala ven G015, ki je mnogo boljša v snegu in je po testih že lahko bolša od večine zimskih gum na repu adacovega testa.
Seveda pa ni to namenska guma, ampak kompromis za v vse terene, kot tudi za po cestah v vseh vremenskih pogojih.
Pa res misliš da večji proizvajalci ne delajo na tem da se AT gume nebi uporabljale tudi pozimi. Razvoj gre v to smer. BFGoodrich in general sigurno, ker sta dodala kar nekaj lamel zraven, yokohama je zato dala ven G015, ki je mnogo boljša v snegu in je po testih že lahko bolša od večine zimskih gum na repu adacovega testa.
Seveda pa ni to namenska guma, ampak kompromis za v vse terene, kot tudi za po cestah v vseh vremenskih pogojih.
Pred EUR sem bil SIT!
Pa še ena zadeva. V dosedanjih opisih za yokohama AT (G012) gume si imel samo opis za "off road durability", "all weather traction" in "long tread life", če pogledaš G015 imaš pa dodatno specificirano, da je guma narejena tudi za zimo - "winter traction".
Večina AT gum ima več indikatorjev iztrošenosti gume. Recimo yokohama AT ima 3 take indikatorje:
Prvi, najvišje postavljen, je za zimske razmere. Ko znucaš gumo do tega indikatorja, guma ni več primerna za vožnjo pozimi.
Drugi je za vožnjo po terenu in mokrem in ko do tega znucaš, je samo še cestna guma za vožnjo po suhih cestah.
Tretji indikator pa pomeni dokončno istrošeno gumo in jo je potrebno zamenjati.
Poleg tega je 15% več silice, kot v katerihkoli dugih gumah, v yokohaminih AT.
The innovative all-terrain tire is engineered for durability and vastly improves traction for SUVs and full-size pick-ups on any surface in any weather condition, including snow. The G015 meets the Rubber Manufacturers Association’s severe snow service criterion and is stamped with the mountain/snowflake symbol.
Večina AT gum ima več indikatorjev iztrošenosti gume. Recimo yokohama AT ima 3 take indikatorje:
Prvi, najvišje postavljen, je za zimske razmere. Ko znucaš gumo do tega indikatorja, guma ni več primerna za vožnjo pozimi.
Drugi je za vožnjo po terenu in mokrem in ko do tega znucaš, je samo še cestna guma za vožnjo po suhih cestah.
Tretji indikator pa pomeni dokončno istrošeno gumo in jo je potrebno zamenjati.
Poleg tega je 15% več silice, kot v katerihkoli dugih gumah, v yokohaminih AT.
Pred EUR sem bil SIT!
jaz sem lansko zimo kljub štirikolesnem pogonu in kao dobrimi zimskimi gumami komaj zlezel iz domačega dvorišča kar se mi do zdaj še na nobenem terencu z a/t ali m/t pozimi ni zgodilo. Problem je bil moker sneg ki se je pod kolesi zgladil in nobena lamela ni pomagala...
Letos sem pripravljen z Yokohamo g012 in upam da bo kaj snega da sprobamo.
Letos sem pripravljen z Yokohamo g012 in upam da bo kaj snega da sprobamo.
If it seems too good to be true, it probably is
Za ostale gume sicer ne morem govoriti (AT), lahko pa vam bom iz prve roke povedal za GY Duratrack, bojo letos tretjo zimo na avtu in vam bom lahko povedal, kako se bodo obnesle.
Prvi dve zimi so prestale presenetljivo dobro ( beri odlično), letos pa pričakujem, da bodo v snegu in mokrem malo izgubile oprijem. Bom videl ob prvih hladnih spolzkih in zasneženih dneh.
Se oglasim in sporočim kako se bodo tretjo zimsko sezono obnašale.
Lp,
Jure
Prvi dve zimi so prestale presenetljivo dobro ( beri odlično), letos pa pričakujem, da bodo v snegu in mokrem malo izgubile oprijem. Bom videl ob prvih hladnih spolzkih in zasneženih dneh.
Se oglasim in sporočim kako se bodo tretjo zimsko sezono obnašale.
Lp,
Jure
Jaz se sicer držim teorije, letne so za poleti, zimske so za zimo. Ni važno, koliko stanejo, kleparji so na koncu vedno dražji
Da ne omenjam morebitnega zavarovanja
Verjamem, da so marsikatere gume odlični "hibridi" za letno in zimsko sezono, kot npr. izgledajo BFGoodrichKO2, ampak nekako se mi zdi, da je pač taka guma nekje kompromitirana, čeprav bi jih verjetno uporabil, če bi odpravil v kakšne peščeno snežene konce.
Da ne omenjam morebitnega zavarovanja
Verjamem, da so marsikatere gume odlični "hibridi" za letno in zimsko sezono, kot npr. izgledajo BFGoodrichKO2, ampak nekako se mi zdi, da je pač taka guma nekje kompromitirana, čeprav bi jih verjetno uporabil, če bi odpravil v kakšne peščeno snežene konce.
eentox napisal/-a:jaz sem lansko zimo kljub štirikolesnem pogonu in kao dobrimi zimskimi gumami komaj zlezel iz domačega dvorišča kar se mi do zdaj še na nobenem terencu z a/t ali m/t pozimi ni zgodilo. Problem je bil moker sneg ki se je pod kolesi zgladil in nobena lamela ni pomagala...
Letos sem pripravljen z Yokohamo g012 in upam da bo kaj snega da sprobamo.
Jaz sem jih imel kr nekaj kompletov G012 na svojih avtih.
Za pozimi dobra prvo in drugo leto, tretje leto pa niso več za na sneg. Se pa po mokrem še vedno dobro obnašajo tudi tretje leto, tako da je presenetljivo dobra guma.
Letos sem pa dal na avtomobile G015, ker yokohama trdi, da so pozimi še boljše kot G012. Koliko je pa to res, bom pa povedal ko bo sneg.
Pred EUR sem bil SIT!
Dardaj napisal/-a:Jaz se sicer držim teorije, letne so za poleti, zimske so za zimo. Ni važno, koliko stanejo, kleparji so na koncu vedno dražji
Da ne omenjam morebitnega zavarovanja
Verjamem, da so marsikatere gume odlični "hibridi" za letno in zimsko sezono, kot npr. izgledajo BFGoodrichKO2, ampak nekako se mi zdi, da je pač taka guma nekje kompromitirana, čeprav bi jih verjetno uporabil, če bi odpravil v kakšne peščeno snežene konce.
Testi kažejo, da celoletne pnevmatike ne dosegajo voznih lastnosti najslabših zimskih pnevmatik (za vožnjo po zimi)
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 50 gostov