Stran 1 od 2

Katere gume izbrati?

Objavljeno: So Okt 22, 2016 9:57 am
Napisal/-a britih
Sem še nov član 4x4 ekipe, tako, da nimam preveč izkušenj. Zamenjati moram pnevmatike, pa me zanima kaj predlagate? Avto potrebujem za vsakodnevno vožnjo po navadnih cestah kot za uporabo pri lovu. Dimenzije pnevmatik pa imam 265x70x16. Kaj menite o teh nalitih pnevmatikah, se izplača, ali boljše da kupim malo boljše?
Hvala

Objavljeno: So Okt 22, 2016 11:09 am
Napisal/-a Nebivedu
Vzami AT (All Terrain) gume. Pri lovu verjetno ne voziš hard offroada, ampak po kolovozih in makadamskih cestah.

Predlagam General Grabber AT ali pa yokohama geolandar AT

Objavljeno: So Okt 22, 2016 12:01 pm
Napisal/-a mico001
cooper discoverer max

Objavljeno: Po Okt 24, 2016 2:33 pm
Napisal/-a britih
Hvala za odgovore. Kaj pa menite od teh nalitih gumah? Ali so res toliko boljše BF Goodrich A/T, saj mi jih je veliko vulkanizerjev priporočalo, so pa ravno 50€+ dražje od ostalih?

Objavljeno: Po Okt 24, 2016 3:55 pm
Napisal/-a dulinr
Ne priporočami BF Goodrich A/T, po dveh letih boš kot na ledu v mokrem.
Raje Goodyear duratrac, super guma za vsakdan.

Lp Andrej

Objavljeno: To Okt 25, 2016 7:09 am
Napisal/-a Hribovc
Kakšne pa so te vsakodnevne vožnje po navadnih cestah?

Jaz sem montiral gor nalite Malatesta Koala, pa sem bil kar zadovoljen. Zdaj imam Malatesta Kobra, pa za asfalt ni prav preveč vrhunska. Je pa res, da imam samo hribovske vožnje in redkokdaj po teh ovinkih dosežem hitrost 80 km/h. Kdaj sem pa zadnjič vozil s hitrostjo 100 km/h, se pa sploh ne spomnim več... Imam pa ogromno voženj po makadamskih poteh, pozimi po zasneženih makadamskih poteh, po kolovozih, po gozdnih vlakah, velikokrat pošteno obremenjen, tudi prikolice zadaj. Občasno pa se spustim tudi v dolino do trgovine in črpalke...

Objavljeno: To Okt 25, 2016 10:01 am
Napisal/-a britih
To sem mislil cca. 60% po asfaltnih cestah. Ostalo pa po gozdnih poteh, makadam

Objavljeno: To Okt 25, 2016 8:59 pm
Napisal/-a britih
ima mogoče kdo izkušnje z omenjeno pnevmatiko?
CONTINENTAL ContiCrossContact AT 265/70R16 112S

Objavljeno: Sr Okt 26, 2016 1:53 am
Napisal/-a AŁIEN
Še en, ki bi rad za 10€ rad gume z oprijemom gosenice, življensko dobo 50 let, garancijo 100 let in ceno 15€ kos..............
Nalitim gumam nič ne manjka. nimajo fensi špensi napisa v kričeče beli barvi, niso za duvat se.................so pa za vozit. Večinoma celo boljše od BF Goodrich. (osebna iskušnja: pis of šit)
Z gumami je tako, kot s telefoni............no name ze mal denarja je boljši, kot oni z zvenečim imenom za velik gnar. Odvisno kaj rabiš, za dejansko vožnjo al za pred kafano.

Objavljeno: Sr Okt 26, 2016 9:25 am
Napisal/-a britih
Hvala za tvoj odgovor Alien! Nimam problema plačati gume tudi 200€ po kosu, saj nisem nikdar spraševal po ceni, ampak ali res odtehta guma toliko večjo kvaliteto če plačam zanjo 150€ +. Ker pa nimam izkušenj s tem, sem spraševal. Če tudi ti kaj ne boš vedel in bom imel odgovor zate, ti bom z veseljem pomagal. Hvala

Objavljeno: Sr Okt 26, 2016 9:39 am
Napisal/-a Dardaj
Če rabiš občasno gumo za makadam in dobro za asfalt ter ne misliš noreti 200 km/h, potem je moj predlog Michelin Latitude Cross, na makadamu, pesku, skalah, ... prijema super (jaz "križarim" z njimi po Primorju ;), na asfaltu odlična, na snegu bolj tako (počasi pa ziher :) ), globokega blata pa z njo ne boš prebrodil :)

Objavljeno: Sr Okt 26, 2016 9:44 am
Napisal/-a rx
Glede na to, da imaš več kot polovico asfalta potem odpiši nalito gumo. Osebno nimam nič proti nalitim offroad gumam, ravno nasprotno - poceni so, ampak za na cesto pa rajši dodaj teh nekaj eur ter kupi nekaj malo boljšega.. Razliko boš opazil v kritični situaciji in takrat si boš hvaležen.

@Alien: nalita guma boljša kot BFG? lahko tole pojasniš, ker pis of šit ravno ni konstruktivno mnenje? pred časom sem imel tudi en komplet BFG MT katere so se v mokrem veliko boljše obnašale kakor malatestine kobre..

@britih: ali boš ta komplet gum uporabljal tudi pozimi?

@dulinr: še en glas za GY duratrac.. te dni bo točno eno leto odkar jih imam, prevozenih cca 10k km, profila na gumah je še ogromno (cca 70%), če mi bo uspelo uničiti tele preden bodo stare jih definitivno kupim še enkrat.

Objavljeno: Sr Okt 26, 2016 12:36 pm
Napisal/-a britih
Hvala za odgovore. Da, isti komplet bi uporabljal tudi pozimi

Objavljeno: Sr Okt 26, 2016 12:55 pm
Napisal/-a rx
Potem si počekiraj goodyear wrangler duratrac.. sicer bolj MT kot AT guma, vendar z lamelami, sicer jih nima toliko kot prava zimska, vendar boljše kot nič.. je precej mehka guma, vendar za nekatere precej glasna.. mene osebno ne moti, se pač navadiš :)

Objavljeno: Sr Okt 26, 2016 7:08 pm
Napisal/-a rufslo
britih napisal/-a:Hvala za odgovore. Da, isti komplet bi uporabljal tudi pozimi


Nobena AT, MT in podobne celoletne gume niso dobre za zimske razmere. Za zimo je dobra samo prava zimska guma in nic drugega.

Objavljeno: Sr Okt 26, 2016 8:16 pm
Napisal/-a Nebivedu
In vendar se nas večina še vozi na AT ali MT pozimi, pa nimamo problemov.

Objavljeno: Sr Okt 26, 2016 10:09 pm
Napisal/-a rufslo
Nebivedu napisal/-a:In vendar se nas večina še vozi na AT ali MT pozimi, pa nimamo problemov.


in kaj ima to veze s čim se vas večina vozi pozimi s tem, kaj je pametno uporabljati.

Da ne bo kdo tople vode odkril glede gum si lahko ogleda video:
https://www.youtube.com/watch?v=2ahrlD40so4

Objavljeno: Če Okt 27, 2016 6:42 am
Napisal/-a Nebivedu
2 leti star prispevek s starimi verzijami gum. Me zanima za koliko bi se letos zmanjšale razlike.
Pa res misliš da večji proizvajalci ne delajo na tem da se AT gume nebi uporabljale tudi pozimi. Razvoj gre v to smer. BFGoodrich in general sigurno, ker sta dodala kar nekaj lamel zraven, yokohama je zato dala ven G015, ki je mnogo boljša v snegu in je po testih že lahko bolša od večine zimskih gum na repu adacovega testa.

Seveda pa ni to namenska guma, ampak kompromis za v vse terene, kot tudi za po cestah v vseh vremenskih pogojih.

Objavljeno: Če Okt 27, 2016 7:04 am
Napisal/-a rx
Nebivedu :aplavz:

Objavljeno: Če Okt 27, 2016 7:31 am
Napisal/-a Nebivedu
Pa še ena zadeva. V dosedanjih opisih za yokohama AT (G012) gume si imel samo opis za "off road durability", "all weather traction" in "long tread life", če pogledaš G015 imaš pa dodatno specificirano, da je guma narejena tudi za zimo - "winter traction".

The innovative all-terrain tire is engineered for durability and vastly improves traction for SUVs and full-size pick-ups on any surface in any weather condition, including snow. The G015 meets the Rubber Manufacturers Association’s severe snow service criterion and is stamped with the mountain/snowflake symbol.


Večina AT gum ima več indikatorjev iztrošenosti gume. Recimo yokohama AT ima 3 take indikatorje:
Prvi, najvišje postavljen, je za zimske razmere. Ko znucaš gumo do tega indikatorja, guma ni več primerna za vožnjo pozimi.
Drugi je za vožnjo po terenu in mokrem in ko do tega znucaš, je samo še cestna guma za vožnjo po suhih cestah.
Tretji indikator pa pomeni dokončno istrošeno gumo in jo je potrebno zamenjati.
Poleg tega je 15% več silice, kot v katerihkoli dugih gumah, v yokohaminih AT.

Objavljeno: Pe Okt 28, 2016 8:47 pm
Napisal/-a eentox
jaz sem lansko zimo kljub štirikolesnem pogonu in kao dobrimi zimskimi gumami komaj zlezel iz domačega dvorišča kar se mi do zdaj še na nobenem terencu z a/t ali m/t pozimi ni zgodilo. Problem je bil moker sneg ki se je pod kolesi zgladil in nobena lamela ni pomagala...

Letos sem pripravljen z Yokohamo g012 in upam da bo kaj snega da sprobamo.

Objavljeno: So Okt 29, 2016 12:27 pm
Napisal/-a LC 90TD
Za ostale gume sicer ne morem govoriti (AT), lahko pa vam bom iz prve roke povedal za GY Duratrack, bojo letos tretjo zimo na avtu in vam bom lahko povedal, kako se bodo obnesle.
Prvi dve zimi so prestale presenetljivo dobro ( beri odlično), letos pa pričakujem, da bodo v snegu in mokrem malo izgubile oprijem. Bom videl ob prvih hladnih spolzkih in zasneženih dneh.

Se oglasim in sporočim kako se bodo tretjo zimsko sezono obnašale.

Lp,
Jure

Objavljeno: So Okt 29, 2016 1:07 pm
Napisal/-a Dardaj
Jaz se sicer držim teorije, letne so za poleti, zimske so za zimo. Ni važno, koliko stanejo, kleparji so na koncu vedno dražji :)
Da ne omenjam morebitnega zavarovanja :)

Verjamem, da so marsikatere gume odlični "hibridi" za letno in zimsko sezono, kot npr. izgledajo BFGoodrichKO2, ampak nekako se mi zdi, da je pač taka guma nekje kompromitirana, čeprav bi jih verjetno uporabil, če bi odpravil v kakšne peščeno snežene konce.

Objavljeno: So Okt 29, 2016 2:03 pm
Napisal/-a Nebivedu
eentox napisal/-a:jaz sem lansko zimo kljub štirikolesnem pogonu in kao dobrimi zimskimi gumami komaj zlezel iz domačega dvorišča kar se mi do zdaj še na nobenem terencu z a/t ali m/t pozimi ni zgodilo. Problem je bil moker sneg ki se je pod kolesi zgladil in nobena lamela ni pomagala...

Letos sem pripravljen z Yokohamo g012 in upam da bo kaj snega da sprobamo.


Jaz sem jih imel kr nekaj kompletov G012 na svojih avtih.
Za pozimi dobra prvo in drugo leto, tretje leto pa niso več za na sneg. Se pa po mokrem še vedno dobro obnašajo tudi tretje leto, tako da je presenetljivo dobra guma.

Letos sem pa dal na avtomobile G015, ker yokohama trdi, da so pozimi še boljše kot G012. Koliko je pa to res, bom pa povedal ko bo sneg.

Objavljeno: Ne Okt 30, 2016 9:12 am
Napisal/-a 5x4
Dardaj napisal/-a:Jaz se sicer držim teorije, letne so za poleti, zimske so za zimo. Ni važno, koliko stanejo, kleparji so na koncu vedno dražji :)
Da ne omenjam morebitnega zavarovanja :)

Verjamem, da so marsikatere gume odlični "hibridi" za letno in zimsko sezono, kot npr. izgledajo BFGoodrichKO2, ampak nekako se mi zdi, da je pač taka guma nekje kompromitirana, čeprav bi jih verjetno uporabil, če bi odpravil v kakšne peščeno snežene konce.


Testi kažejo, da celoletne pnevmatike ne dosegajo voznih lastnosti najslabših zimskih pnevmatik (za vožnjo po zimi)