Pomoč pri nakupu terenca

Vse v zvezi z offroadom
Pezi
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne Jan 17, 2016 12:50 pm
Kraj: Kranj

Pomoč pri nakupu terenca

OdgovorNapisal/-a Pezi » To Jan 19, 2016 10:24 pm

Pozdravljeni.

Prosil bi vas za nasvet, pomoč, pri nakupu terenca do 5000€.
Avto bo drugo vozilo, predvsem za prevoz do službe (8km), občasno pa za vleko prikolice ( drva-slabša gozdna pot ).
Gledam pa:
-Hyundai Teracan 2005
-Hyundai Galloper
-Suzuki Grand VItara 2003 ( 2.5V6--2.0 )
-Nissan Terano

Že v naprej se zahvaljujem za vašo pomoč.

Lp Grega

Uporabniški avatar
GPW1942
Prispevkov: 415
Pridružen: Po Jan 02, 2006 7:52 pm
Kraj: Brezovica

OdgovorNapisal/-a GPW1942 » To Jan 19, 2016 10:30 pm

Predlagam nakup čim bolj ohranjenega za razpoložljiv denar.

Bolje nov Duster kot razjahan Tuareg :stari_pridiga:

lp, andrej
American Jeep-In War and Peace

Pezi
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne Jan 17, 2016 12:50 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a Pezi » Sr Jan 20, 2016 11:07 am

To se pa strinjam ja. Mamo na šihtu wolksvagne pa niso lih kej prida. Zanima me mnenje, kateri izmed naštetih je najbolj primeren za tak namen uporabe. No pa na Off Road Boltez Gramoznica bi tudi kakšen krog naredu (brzinc). :D :D :D :veselo_za_volanom:

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1308
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Sr Jan 20, 2016 11:59 pm

od naštetih terrano
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)
+386 40 697 872; +386 40 798 615
www.4x4exe.net

Uporabniški avatar
b.breznik
Prispevkov: 34
Pridružen: Po Maj 21, 2007 5:42 pm
Kraj: ljubljana

OdgovorNapisal/-a b.breznik » Če Jan 21, 2016 5:37 am

Jaz bi se odločil za Discoverya :D
ENKRAT LAND ROVER,VEDNO LAND ROVER

Pezi
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne Jan 17, 2016 12:50 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a Pezi » Če Jan 21, 2016 7:37 pm

Znanc ma diskota pa ma skos neki narobe, sicer nič vitalnega(ključavnice, stikala ....... )

duce
Prispevkov: 1254
Pridružen: To Mar 25, 2008 4:21 pm
Kraj: koper

OdgovorNapisal/-a duce » Pe Jan 22, 2016 1:16 am

terano , galloper , suzuki grand imam jaz eno 1.6 16

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1050
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Pe Jan 22, 2016 8:34 am

Pezi napisal/-a:Znanc ma diskota pa ma skos neki narobe, sicer nič vitalnega(ključavnice, stikala ....... )


Nič posebnega.
Poznavalci bi rekl, da mu ravno to daje nek spešl status, takozvano "dušo" pa tak.

Moj glas gre najprej Terranotu potem pa Vitari.
Teracan ima resne težave s šobami.

Pezi
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne Jan 17, 2016 12:50 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a Pezi » So Jan 23, 2016 12:56 pm

Kako se pa obnese jeep 2,5 td?

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3174
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » So Jan 23, 2016 1:28 pm

Dimen napisal/-a:
Pezi napisal/-a:Znanc ma diskota pa ma skos neki narobe, sicer nič vitalnega(ključavnice, stikala ....... )


Nič posebnega.
Poznavalci bi rekl, da mu ravno to daje nek spešl status, takozvano "dušo" pa tak.

Moj glas gre najprej Terranotu potem pa Vitari.
Teracan ima resne težave s šobami.

Haha, vidim, da su te uvrijedili... :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=-QnPIp8s96I
And on the 8th day God created Land Rover

Pezi
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne Jan 17, 2016 12:50 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a Pezi » Sr Jan 27, 2016 11:23 pm

Katerega Grand Cherokee se bolje obnese 2.7 dizel ali 3.1 dizel?

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 388
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: NM

OdgovorNapisal/-a rx » Če Jan 28, 2016 7:05 am

2.7 ker ima mercedezov motor. z italijanskimi 3.1 motorji so same težave. tudi cene za 2.7 so malo drugačne, kar je logično.. če malo pobrskaš boš našel nekaj tem kjer je vse to že razloženo.

za 2.5 TD motor pa poglej temo lisko in njegove dogodivščine.. je kar veliko napisanega.

Pezi
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne Jan 17, 2016 12:50 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a Pezi » Če Jan 28, 2016 10:11 am

Po visenju na avtonetu, prebranih komentarjih ogledov na youtube in skriti (otroški želji ) mi je Jeep GC 2.7 CRD izredno všeč. Udobje sedaj vozim VOLVO 850 :D . Kako je pa z avtomatskim menjalnikom opazil sem da je drug menjalnik kot v GC za 3.1 ali 4.7 motorji?

Uporabniški avatar
OrangePower
Prispevkov: 1094
Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm

OdgovorNapisal/-a OrangePower » Pe Jan 29, 2016 9:16 am

Z 2.7 nimaš kaj zgrešit. Poglej da je okoli diz suho in da je bil avto redno vzdrževan.
Ker letnik gledaš?

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 388
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: NM

OdgovorNapisal/-a rx » Pe Jan 29, 2016 10:01 am

Lahko tudi napišeš kateri iz avtoneta te zanima.. Osebno sem jih šel ta mesec pogledati večino 2.7, ker si foter želi jeepa, pa noben od ponujenih ni bil za vzet, skratka niti eden ni bil tak kot sem pričakoval, edini katerega nisem videl je en za 5800 dvignjen z trailmasterjem, ker je lastnik ravno odhajal na dopust..

Pezi
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne Jan 17, 2016 12:50 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a Pezi » Pe Jan 29, 2016 1:26 pm

Ja edini je še ta za 5800€. Gledam pa letnik 2000-2004. Drgač bi vzel 4.7 V8 samo je preveč cestnine. :D

Pezi
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne Jan 17, 2016 12:50 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a Pezi » Pe Jan 29, 2016 2:07 pm

Kako se pa obnese Jeep Cherokee 2.5CRD 2004 letnik?

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... RD%20Sport

jeep1903
Prispevkov: 70
Pridružen: To Feb 11, 2014 2:35 pm
Kraj: savinjska

OdgovorNapisal/-a jeep1903 » Pe Jan 29, 2016 2:44 pm

če boš imel možnost vzemi 2.7.CRD. Sem ga imel in zelo zadovoljen. Samo glej, da ne boš kupil zj...., ker pol ne bo več veselja pri hiši.

borisk
Prispevkov: 12
Pridružen: Pe Feb 06, 2015 7:59 pm

OdgovorNapisal/-a borisk » Pe Jan 29, 2016 7:48 pm

mi lahko kdo pove kakšne pogone ima tale vitara?
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... ABRIO-4x4-

Iščem nekaj za 3 avto pri hiši, pa bi mel nekaj malega na 4wd(za pozimi, krimpir iz njive, psa na jezero ali trening. Po možnosti nekaj kar ima srednji diferencial vklopljiv, po možnosti z reduktorjem, se pravi nekaj kot niva, ampak ne tako zelo rjavega.
sem že nekaj na wikipediji bral, pa se vsepovsod osredotočajo na motorje, kakšen 4wd sistem pa nič.

sx4
Prispevkov: 41
Pridružen: Po Feb 02, 2015 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a sx4 » So Jan 30, 2016 2:29 pm

V osnovi zadnji pogon, priklopljiv sprednji plus reduktor. Sredinskega difa ni.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4087
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » So Jan 30, 2016 5:51 pm

mogoče celo kak subaru forester. Bo tut za na njivo dober. Ima reduktor, pogon je staln 4wd, oddaljenost od tal ima pa nekje tam ko vitara. Pozimi pa brez problemov voziš.
Pred EUR sem bil SIT!

Pezi
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne Jan 17, 2016 12:50 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a Pezi » Pe Feb 12, 2016 6:31 pm

Pozdrav.

Spet mam vprašanje- kako je pa kej z Pajerotam 3.2 D-ID letnik 2000-2004 ?

LC 90TD
Prispevkov: 369
Pridružen: So Feb 12, 2005 4:35 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a LC 90TD » To Feb 16, 2016 5:50 pm

Živjo,

moj odgovor glede pajerota, vsaj kar sem ga imel v kratkem času, ko sem ga imel sprobat je, da je soliden voz, meni je bil načeloma všeč, peljal se je zelo vredu, tudi po terenu in snegu, namontirane sem imel gor neke stare bridgestone dueler H/T ( so prišle z avtom) in sem z njimi prevozil prelaz Jezersko in nato do Prevalj na Koroškem po poledeneli cesti presenetljivo dobro, sem bi na začetku malo "posran", nato pa zelo presenečen kako dobro se je peljal.

Edini, vsaj zame minus avta (zato sem ga tudi prodal) je, da je kubatura preko treh litrov in s tem je cestnina precej dražja od ostalih terencev, ki si jih omenjal.

lp,

Jure

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1050
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » To Feb 16, 2016 6:25 pm

Kolega je šel z njim v Tunizijo. Tovarniško vzmetenje in zimske gume. Predelan za invalida - ročne komande.

Speljal vse, kar je puščava postregla do jezer - Ain Ouadette
Edin zadnji blatnik je blo treba mal za silver tejpat zaradi previsa.

Glede na videno - priporočam!

Mogoče še komentar na cestnino. Drži, da je razlika v cestnini 170€ med do 3000 in nad 3000ccm. Pa vendar lahko strošek postaviš v drugo perspektivo.

Če delaš vsaj 17kkm na leto pomeni, da te bo avto v povprečju na 100km stal 1€ več, kar je v današnjih razmerah 1l dizla. Pri prodaji mojega Montereja so bili vedno pomisleki glede višine cestnine (motor 3.5). Ko pa smo se pogovarjali o porabi pa na nakupno odločitev ni vplival ali sem rekel, da ga pije 13l ali pa 15l / 100km. Pa čeprav razlika 2l na letni ravni pri 17kkm pomeni 340€ razlike v ceni goriva. Hočem povedat, da je 170€ ali več razlike majhen strošek v primerjavi z ostalimi stroški vozila. Da bi pa zaradi cestnine prodajal mi pa niti na misel ne pride! OK, razen, če se iz neznanega razloga odločim, da bom od zdej naprej nujno potreboval vozilo do 1350ccm :?


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost