Stran 1 od 2

Montaža vitle

Objavljeno: To Dec 22, 2015 1:17 pm
Napisal/-a franjo fh
Zdravo

Mene pa zanima ali je tukaj kaki mojster ki bi mi zmontirav vitlo na opel frontera?
Oziroma mi lahko kakega priporočite...
Kontakt 041667118
Francib535@gmail.com

Objavljeno: To Dec 22, 2015 4:09 pm
Napisal/-a OrangePower
S kerega konca slo si?
Mojstrov je veliko in dobrih tudi :wink:

Objavljeno: To Dec 22, 2015 4:14 pm
Napisal/-a GB
Mogoče bi kaj malega o montaži vedel MAMUT 4X4 .

lp

Objavljeno: To Dec 22, 2015 5:25 pm
Napisal/-a franjo fh
Dolenjska...sm kontaktirav Marolta in mi je svetoval mojstra iz trzina tku da sm se kr z njem zmenu...cirka 1000eurov me bo pr šl z montažo in homologacijo...se mi ne zdi predrago :wink:

Objavljeno: To Dec 22, 2015 7:14 pm
Napisal/-a Matej T
uff 1000€ ti ni predrago :roll: Pa tolk je vredna Frontera :oops:

Objavljeno: To Dec 22, 2015 7:21 pm
Napisal/-a compadre
Odvisno, katero vitlo bo montiral 8)

Objavljeno: To Dec 22, 2015 7:59 pm
Napisal/-a Matej T
No ja tut to je res :lol:

Objavljeno: To Dec 22, 2015 8:07 pm
Napisal/-a franjo fh
Matej T napisal/-a:uff 1000€ ti ni predrago :roll: Pa tolk je vredna Frontera :oops:


Ta je dobra :D

Objavljeno: To Dec 22, 2015 8:11 pm
Napisal/-a franjo fh
T-max hew 9500 je vitla

Objavljeno: To Dec 22, 2015 8:15 pm
Napisal/-a Matej T
Meni se zdi to drago. Malo še povprašaj okoli :roll:

Objavljeno: To Dec 22, 2015 8:38 pm
Napisal/-a Simon989
Uff 1000€ samo za montažo in homologacijo?

Potem sem pa danes kar prišparal ko sem si monteral vitel xD

Objavljeno: To Dec 22, 2015 8:56 pm
Napisal/-a Nebivedu
1000 evrov je verjetno vitel (kaka znamka in ne kitajc) + montaža + homologacija

Objavljeno: To Dec 22, 2015 9:10 pm
Napisal/-a gregor16
Naredim ceneje !

Objavljeno: To Dec 22, 2015 9:12 pm
Napisal/-a gregor
S homologacijo?

Objavljeno: To Dec 22, 2015 9:12 pm
Napisal/-a gregor16
ja kako pa :D

Objavljeno: To Dec 22, 2015 10:10 pm
Napisal/-a franjo fh
670€ je vitla+material in delo

Objavljeno: So Dec 26, 2015 5:26 pm
Napisal/-a ferrarist
tegale kontaktiraj:
https://sites.google.com/site/offroadoprema

Ni hudič da ti Saša zrihta tole s tahitro vitlo (EWX9500Q) bistveno ceneje!

Objavljeno: Če Mar 10, 2016 8:36 am
Napisal/-a Dardaj
Da nadaljujem temo:

Pred kratkim Sem se slovenskemu prodajalcu offroad opreme oddal povprasevanje za vitlo in njeno montazo ter homologacijo.
Le ta mi je odgovoril, da homologacija ni potrebna, v kolikor je vitel v notranjosti/originalnih merah vozila, da se pa naj vseeno pozanimam pri ustreznih organih, ali to drzi.
Ker me "pozanimanje" pri ustreznih organih stane kar precej casa in je to na koncu samo se vedno le "ustno izrocilo", me zanima, ali kdo ve, kje je to napisano "crno na belem"?
Ali vitel potrebuje kaksen certifikat in ce, kaksen?

Hvala za info?

LP, Martin

Objavljeno: Če Mar 10, 2016 12:50 pm
Napisal/-a primorec 90
Kje to piše ti ne znam pomagat ..
Je pa tako.. To kar ti je reku ta k si mu poslal ponudbo drži ..
Vitla ne rabi bit homologirana če ne presega 3% teže vozila in če ne sega izven mer vozila ..
Drugi zakon pa pravi da usaka stvar ki je naknadno ugrajena na vozilo mora bit homologirana ..
Upam da sm ti kej pomagu zdej se pa sam odloči al jo boš upisal al ne ..

Objavljeno: Če Mar 10, 2016 1:07 pm
Napisal/-a Dardaj
:D

Objavljeno: Če Mar 10, 2016 9:39 pm
Napisal/-a šrauf
Jaz imam nehomologirano, ne gleda iz avta (razen vodilni valjčki) pa na tehničnem zaenkrat nisem imel težav.

Objavljeno: Pe Mar 11, 2016 9:01 am
Napisal/-a Hribovc
Tisto o drugem zakonu, ki pravi, da mora biti vsaka stvar, ki je naknadno vgrajena na vozilo in mora biti homologirana: velja za primer, ki bistveno vplivajo na varnost in upravljanje v cestnem prometu. Če zatemniš stekla, je vprašanje vidljivosti, zato moraš homologirat. Če daš druga platišča, je vprašanje zavor in volana, pa tudi števca za hitrost, pa moraš homologirat. Vlečna kljuka je tudi pomembna, ker če je slabo narejena, je nevarno, da zgubiš prikolico.

Vitlo pa na funkcionalnost avta v cestnem prometu ne vpliva. In če je za sprednjim odbijačem in ne štrli ven, ni nevarnosti za pešce in ne spremeni tehničnih lastnosti vozila (dolžina). Zato ga ni potrebno homologirati.

Tudi jaz ga imam že nekaj let na avtu, ni homologiran, iz sprednjega odbijača pa gleda samo del valjčkov. In na nobenem tehničnem pregledu niso nikoli nič komplicirali.

Objavljeno: Pe Mar 11, 2016 9:01 am
Napisal/-a Hribovc
Tisto o drugem zakonu, ki pravi, da mora biti vsaka stvar, ki je naknadno vgrajena na vozilo in mora biti homologirana: velja za primer, ki bistveno vplivajo na varnost in upravljanje v cestnem prometu. Če zatemniš stekla, je vprašanje vidljivosti, zato moraš homologirat. Če daš druga platišča, je vprašanje zavor in volana, pa tudi števca za hitrost, pa moraš homologirat. Vlečna kljuka je tudi pomembna, ker če je slabo narejena, je nevarno, da zgubiš prikolico.

Vitlo pa na funkcionalnost avta v cestnem prometu ne vpliva. In če je za sprednjim odbijačem in ne štrli ven, ni nevarnosti za pešce in ne spremeni tehničnih lastnosti vozila (dolžina). Zato ga ni potrebno homologirati.

Tudi jaz ga imam že nekaj let na avtu, ni homologiran, iz sprednjega odbijača pa gleda samo del valjčkov. In na nobenem tehničnem pregledu niso nikoli nič komplicirali.

Objavljeno: Pe Mar 11, 2016 9:18 am
Napisal/-a 5x4
Glede na ceno vgradnje in homologacije (v primerjavi s celotno investicijo) je smiselno imeti vgradnjo tudi birokratsko urejeno, se vam ne zdi?

Objavljeno: Pe Mar 11, 2016 9:55 am
Napisal/-a gregor
Ni vprašanje samo tehnični, ampak tudi kaj bo rekla zavarovalnica v primeru povzročitve nesreče.