Montaža vitle
Ko sem v nekem snežnem zametu polomil sprednji odbijač (Mazda BT-50 je skoraj kot Trabant - plastika okoli naokoli...) ter uveljavljal kasko, ni zavarovalnica čisto nič komplicirala zaradi dodatnega dela (izrez na odbijaču za valjčke od vitla). Je pa res, da je na zavarovalni polici vpisano vitlo kot dodatna oprema in je zato premija nekaj centov višja...
Ja, je smiselno, da je birokratsko urejeno. A če se vitlo, ki je vgrajeno znotraj zunanjih gabaritov vozila ne vpisuje v homologacijo, se ga pač ne vpisuje. Tako kot se tudi strešni nosilci ne vpisujejo v homologacijo. Lahko greš na tehnične preglede s tem namenom, a te bodo poslali domov. No, za boljši občutek vseeno lahko greš vprašat...
Ja, je smiselno, da je birokratsko urejeno. A če se vitlo, ki je vgrajeno znotraj zunanjih gabaritov vozila ne vpisuje v homologacijo, se ga pač ne vpisuje. Tako kot se tudi strešni nosilci ne vpisujejo v homologacijo. Lahko greš na tehnične preglede s tem namenom, a te bodo poslali domov. No, za boljši občutek vseeno lahko greš vprašat...
5x4 napisal/-a:Glede na ceno vgradnje in homologacije (v primerjavi s celotno investicijo) je smiselno imeti vgradnjo tudi birokratsko urejeno, se vam ne zdi?
Se strinjam s tem, ker ni ravno poceni štos.
gregor napisal/-a:Ni vprašanje samo tehnični, ampak tudi kaj bo rekla zavarovalnica v primeru povzročitve nesreče.
Po moje je razlika, če enega "nabiješ" samo z plastičnim odbijačem ali pa z vitlo , pa ni važno, kako je do tega prišlo.
Se bom podal na raziskovanje na AMZS (ta homologira pri nas v Kranju).
Imel sem v mislih stavek zavarovanje ne velja,če vozilo ni tehnično brezhibno in interpretacija le tega.
Konkretno pri triglavu je zraven razlaga, da se šteje, da je teh. brezhibno, če ima veljaven teh. pregled. Ni pa pri vseh tako.
Konkretno pri triglavu je zraven razlaga, da se šteje, da je teh. brezhibno, če ima veljaven teh. pregled. Ni pa pri vseh tako.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
No, vsekakor je pametno osebno se pozanimati. Če bodo težave, izgovor "sem prebral na forumu" ne deluje...
Dejstvo pa je, da če je znotraj zunanjih gabaritov vozila, se ga ne vpisuje. Zavarovalnica pa ne more zavrniti izplačila škode, če je bilo vozilo pred nesrečo tehnično brezhibno in registrirano. To pa ne more biti, če predelave niso v skladu s predpisi. Torej: tudi, če ni vpisano v homologacijo, ker za to ni potrebe, mora zavarovalnica priznati in izplačati škodo.
Je pa dobro pri zavarovanju povedati za dodatno opremo, da se zavaruje še to. Ker se potem točno ve, od kdaj je vitlo vgrajeno in ne more biti izgovora v smislu "ja to ste vgradili po tehničnem pregledu, vprašanje, če je v redu..." Čeprav se v takem primeru lahko odredi izredni tehnični pregled, kjer pa bodo spet pritrdili, da če je za odbijačem in ne štrli ven, ni vpisan v homologacijo...
Dejstvo pa je, da če je znotraj zunanjih gabaritov vozila, se ga ne vpisuje. Zavarovalnica pa ne more zavrniti izplačila škode, če je bilo vozilo pred nesrečo tehnično brezhibno in registrirano. To pa ne more biti, če predelave niso v skladu s predpisi. Torej: tudi, če ni vpisano v homologacijo, ker za to ni potrebe, mora zavarovalnica priznati in izplačati škodo.
Je pa dobro pri zavarovanju povedati za dodatno opremo, da se zavaruje še to. Ker se potem točno ve, od kdaj je vitlo vgrajeno in ne more biti izgovora v smislu "ja to ste vgradili po tehničnem pregledu, vprašanje, če je v redu..." Čeprav se v takem primeru lahko odredi izredni tehnični pregled, kjer pa bodo spet pritrdili, da če je za odbijačem in ne štrli ven, ni vpisan v homologacijo...
Danes sem poklical na A1 Remont Kranj, kjer delajo homologacije vozil.
"Bistroumni" pogovor med mano in možakarjem, ki homologira, je bil sledeči:
Na vprašanje, ali je potrebno vitel homologirati ali ne, mi je odgovoril: "Da je potrebno homologirati kakršnokoli spremembo na vozilu, tudi če je v gaberitu vozila!"
Na vprašanje, kaj upoštevajo, kako je vitla zmontirana, mi je odgovoril, da mora biti zmontirana po navodilih proizvajalca Ali obstaja kakšen zakon, predpis, mi ni znal odgovoriti, samo, da mora biti homologirana po navodilih proizvajalca.
Na vprašanje, ali je potreben kakšen certifikat, mi je odgovoril, da upoštevajo certifikat, ki je priložen zraven vitle. Katere certifikate upoštevajo, mi je odgovoril, da ni važno, samo da je certifikat. Če kupim npr. rabljeno vitlo, moram zraven pridobiti certifikat!
Ali obstaja kakšen pravilnik, zakon, člen, ipd. kje je vse to napisano, mi ni znal povedati.
Srečno pri montaži !
"Bistroumni" pogovor med mano in možakarjem, ki homologira, je bil sledeči:
Na vprašanje, ali je potrebno vitel homologirati ali ne, mi je odgovoril: "Da je potrebno homologirati kakršnokoli spremembo na vozilu, tudi če je v gaberitu vozila!"
Na vprašanje, kaj upoštevajo, kako je vitla zmontirana, mi je odgovoril, da mora biti zmontirana po navodilih proizvajalca Ali obstaja kakšen zakon, predpis, mi ni znal odgovoriti, samo, da mora biti homologirana po navodilih proizvajalca.
Na vprašanje, ali je potreben kakšen certifikat, mi je odgovoril, da upoštevajo certifikat, ki je priložen zraven vitle. Katere certifikate upoštevajo, mi je odgovoril, da ni važno, samo da je certifikat. Če kupim npr. rabljeno vitlo, moram zraven pridobiti certifikat!
Ali obstaja kakšen pravilnik, zakon, člen, ipd. kje je vse to napisano, mi ni znal povedati.
Srečno pri montaži !
Že pred letom dni sem bil v isti dilemi.. ali homologirati ali ne, ker imam tudi sam vitel skrit za odbijačem, vidijo se samo valjčki, če bi imel uvodnico bi bilo dejansko nevidno... ker nisem nikjer dobil te iinformacije, da karkoli ne gleda iz gabaritov vozila sem se odločil, da bom zadevo homologiral, ker se mi ne da ubadati z policajem kateri ima slab dan
Sprva so me čudno gledali, ker ni gledal ven, ampak sem vseeno vztrajal pri vpisu v kartonček, ker samo tako lahko lažje spim ponoči.. Če pride do trčenja si pa sploh ne upam pomislit kakšne posledice so, če slučajno nekoga nabijem v zadnji konec avtomobila (govorim z finančne plati), ker nehomologirana oprema na avtomobilu + izredni tehnični = nič dobrega. Sicer se mi to ni zgodilo, ampak nikoli se pa ne ve kaj bo... Od takrat rajši plačam nekaj več in vse predelave homologiram.
Na homologaciji so zahtevali potrdilo o strokovni vgradnji in pa certifikat vitla. Majster je zadevo poslikal in brez problema sem zadevo homologiral.. Posledica? Sedaj lažje spim
Sprva so me čudno gledali, ker ni gledal ven, ampak sem vseeno vztrajal pri vpisu v kartonček, ker samo tako lahko lažje spim ponoči.. Če pride do trčenja si pa sploh ne upam pomislit kakšne posledice so, če slučajno nekoga nabijem v zadnji konec avtomobila (govorim z finančne plati), ker nehomologirana oprema na avtomobilu + izredni tehnični = nič dobrega. Sicer se mi to ni zgodilo, ampak nikoli se pa ne ve kaj bo... Od takrat rajši plačam nekaj več in vse predelave homologiram.
Na homologaciji so zahtevali potrdilo o strokovni vgradnji in pa certifikat vitla. Majster je zadevo poslikal in brez problema sem zadevo homologiral.. Posledica? Sedaj lažje spim
rx napisal/-a:Posledica? Sedaj lažje spim
S tem se strinjam tudi jaz, zakaj jo bom dal homologirati
Je pa še vprašanje - kaj je potrdilo o strokovni vgradnji - račun od primerne firme (avtomehanik,avtoličar), pri kateri si zadevo vgradil oz. ..... in da je vgrajen po navodilih proizvajalca oz. .... ?
Hvala,
LP, Martin
Vsak za svoje odločitve odgovarja sam oz. sprejme določeno tveganje, ali pa ne.
Dardaj,
mislim da pri mamutu dobiš vse potrebno za ureditev vpisa, tudi če je vitel za odbijačem.
Dardaj,
mislim da pri mamutu dobiš vse potrebno za ureditev vpisa, tudi če je vitel za odbijačem.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Da ne odpiram nove teme...
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-ELECTRIC-WINCH-OFFROAD-WIRE-ROPE-UNIVERSAL-WINCH-PROPULLATOR-13500-PRO-/121678770957?hash=item1c549eb30d:g:Z0MAAOSw~ZdVfwVY
Vitla bi naj bila nemškega proizvajalca MSW. Ali kdo pozna? Se splača vzeti?
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-ELECTRIC-WINCH-OFFROAD-WIRE-ROPE-UNIVERSAL-WINCH-PROPULLATOR-13500-PRO-/121678770957?hash=item1c549eb30d:g:Z0MAAOSw~ZdVfwVY
Vitla bi naj bila nemškega proizvajalca MSW. Ali kdo pozna? Se splača vzeti?
kupil in zmontiral sem si tale vitel http://www.ebay.co.uk/itm/Superwinch-Ti ... Sw8d9UuPJT
zmontiral sem si ga sam, vitel ima priložen CE certifikat...s poštnino sem plačal vitel, kot je na linku 430€, Kupil sem ga od Poljskega zastopnika za Supewinch vitle, če kdo rabi naslov naj sporoči
zmontiral sem si ga sam, vitel ima priložen CE certifikat...s poštnino sem plačal vitel, kot je na linku 430€, Kupil sem ga od Poljskega zastopnika za Supewinch vitle, če kdo rabi naslov naj sporoči
Razmišljam in cenovno vsekakor se.
Saj zato pa sprašujem, ali ima kdo izkušnje z omenjenim podjetjem in ali mi kdo zna povedati, ali tržijo kakovostne izdelke.
In kako deluje Superwinch?
https://wiki.ezvid.com/best-winches
http://www.fourwheeler.com/how-to/129-1107-massive-multi-winch-shootout/
Na obojih primerjavah Superwinch uvrščajo dokaj visoko (v prvi mislim, da je celo ista serija Tiger Shark).
Saj zato pa sprašujem, ali ima kdo izkušnje z omenjenim podjetjem in ali mi kdo zna povedati, ali tržijo kakovostne izdelke.
In kako deluje Superwinch?
https://wiki.ezvid.com/best-winches
http://www.fourwheeler.com/how-to/129-1107-massive-multi-winch-shootout/
Na obojih primerjavah Superwinch uvrščajo dokaj visoko (v prvi mislim, da je celo ista serija Tiger Shark).
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov