Rav 4, X-trail ali Sorento?
Rav 4, X-trail ali Sorento?
Pozdravljeni!
Prosil bi za vaše mnenja, katera bi mi pomagala pri odločitvi glede nakupa SUV vozila.Kod drugi avto imam sedaj že deveto leto Nissana Terranota 2,7, odličen avto zame,malo manj dober za ženo in za bodočega novopečenega voznika. Kot je iz naslova razvidno se odločam med Toyoto RAV-4, Nissanom X-trailom in KIO Sorento (vsi diesel in letnik med 2003 in 2006). Predvsem me zanima kako je pri teh avtih z pogoni, motorji, stroški vzdrževanja in rjavenjem.
Prosil bi za vaše mnenja, katera bi mi pomagala pri odločitvi glede nakupa SUV vozila.Kod drugi avto imam sedaj že deveto leto Nissana Terranota 2,7, odličen avto zame,malo manj dober za ženo in za bodočega novopečenega voznika. Kot je iz naslova razvidno se odločam med Toyoto RAV-4, Nissanom X-trailom in KIO Sorento (vsi diesel in letnik med 2003 in 2006). Predvsem me zanima kako je pri teh avtih z pogoni, motorji, stroški vzdrževanja in rjavenjem.
Za limit sem si določil 6000 EUR. Je pa pri vsakem avtu predpogoj za nakup, da ni rje. Ko sem pred leti kupil Terannota sem ga moral najprej ličarsko popraviti in zaščiti podvozje. Teranno je super avto, problem je samo v tem, da ne smeš imeti vklopljenega pogona 4x4 na suhi podlagi. Pozimi je regionalna cesta slabo osnažena in bi imel lahko vklopljene pogone, občinske pa so spucane u nulo in suhe, tam bi moral pogone pa izklopiti. Zaradi tega kupujem sedaj SUV- vozilo, vozilo s stalnim 4x4 pogonom, da ga bo lahko vozila tudi žena in hči.
V mislim sem imel nekaj takega;
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... ow=1&avto=[url]
[/url]
Pozabil sem povedati, da je to drugi avto. Namenjen je za vožnjo v službo pozimi, za gobe nabirat, za užitkanje po gozdnih makadamskih poteh in pa v njem se bo vozil tudi pes, tako da bom vgradil pregrado prtljažnega prostora.
V mislim sem imel nekaj takega;
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... ow=1&avto=[url]
[/url]
Pozabil sem povedati, da je to drugi avto. Namenjen je za vožnjo v službo pozimi, za gobe nabirat, za užitkanje po gozdnih makadamskih poteh in pa v njem se bo vozil tudi pes, tako da bom vgradil pregrado prtljažnega prostora.
Ne, sem prav napisal. Vsaj zame. Bencinar s tam do 2 ali 2,5 l nima nobenega pravega navora v primerjavi z dizlom podobne kubature. In pri terenski vožnji (če pač kupuješ terenca) je navor zelo pomemben.
Če ima pa avto enkrat preko 3 ali 4 litre, potem pa tudi bencinarjem ne zmanjka navora. Če ima pa recimo 5,7 l in 8 cilindrov, potem je pa navora še za sosede dovolj
Miran
Če ima pa avto enkrat preko 3 ali 4 litre, potem pa tudi bencinarjem ne zmanjka navora. Če ima pa recimo 5,7 l in 8 cilindrov, potem je pa navora še za sosede dovolj
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Rekel si, da 2.0 nima dovolj navora za normalno vožnjo po terenu. Ta problem rešiš z reduktorjem in potem tudi 2.0 motor leze po terenu brez nekih problemov.
Problem rav4 in xtraila je pa odsotnost reduktorja.
Samuraja sem pa samo omenil, ker ima 1.0 motor, pa z reduktorjem zleze skoraj kamorkoli.
Problem rav4 in xtraila je pa odsotnost reduktorja.
Samuraja sem pa samo omenil, ker ima 1.0 motor, pa z reduktorjem zleze skoraj kamorkoli.
Pred EUR sem bil SIT!
Za tisto za kar sta Rav4 in Xtrail namenjena (čeprav ime pri Xtrailu u bistvu zavaja) ne rabita reduktorja.
To pa je udobna vožnja na vseh cestah. Terenska višina oz. sedenje. Zgleden odmik od tal. Zmerna poraba za terenca. Spodobne avtocestne hitrosti. Zmožnost vožnje po precej uničenih kolovozih. Dimenzijsko ustrezen in lahkoten, da ga rade vozijo tudi voznice.
Vsemu temu oba zgoraj našteta ustrezata.
Glede na to, da se je avtor prispevka odločil za Rav4 pa verjamem, da je dobil veliko avta za ne prevelik denar in da ustreza njegovim željam.
PS: spet ste šli z eno temo v precej velik offtopic. Reduktor, 5l v8 motorji ... se mi zdi, da ni bila tema v to smer zastavljena.
To pa je udobna vožnja na vseh cestah. Terenska višina oz. sedenje. Zgleden odmik od tal. Zmerna poraba za terenca. Spodobne avtocestne hitrosti. Zmožnost vožnje po precej uničenih kolovozih. Dimenzijsko ustrezen in lahkoten, da ga rade vozijo tudi voznice.
Vsemu temu oba zgoraj našteta ustrezata.
Glede na to, da se je avtor prispevka odločil za Rav4 pa verjamem, da je dobil veliko avta za ne prevelik denar in da ustreza njegovim željam.
PS: spet ste šli z eno temo v precej velik offtopic. Reduktor, 5l v8 motorji ... se mi zdi, da ni bila tema v to smer zastavljena.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Zdravo!
Danes sem sel pogledat bencinarja, jutri pa še dva diesla, potem pa pade odločitev. Bencinar mi je bil glede cestne vožnje zelo všec, edino sklopka se mi je zdela trda, zato grem jutri poskusit še kakšen drug avto, da vidim ali je zares pretrda ali pa je bil tak občutek, ker je ima sklopka pri osebnem avtu večji hod in je bolj mehka- bomo videli.
Drugače, pa je Mamut zadel bistvo moje rabe SUV-a.
Danes sem sel pogledat bencinarja, jutri pa še dva diesla, potem pa pade odločitev. Bencinar mi je bil glede cestne vožnje zelo všec, edino sklopka se mi je zdela trda, zato grem jutri poskusit še kakšen drug avto, da vidim ali je zares pretrda ali pa je bil tak občutek, ker je ima sklopka pri osebnem avtu večji hod in je bolj mehka- bomo videli.
Drugače, pa je Mamut zadel bistvo moje rabe SUV-a.
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 100 gostov