Stran 1 od 1

Rav 4, X-trail ali Sorento?

Objavljeno: Pe Okt 02, 2015 9:03 pm
Napisal/-a creative
Pozdravljeni!
Prosil bi za vaše mnenja, katera bi mi pomagala pri odločitvi glede nakupa SUV vozila.Kod drugi avto imam sedaj že deveto leto Nissana Terranota 2,7, odličen avto zame,malo manj dober za ženo in za bodočega novopečenega voznika. Kot je iz naslova razvidno se odločam med Toyoto RAV-4, Nissanom X-trailom in KIO Sorento (vsi diesel in letnik med 2003 in 2006). Predvsem me zanima kako je pri teh avtih z pogoni, motorji, stroški vzdrževanja in rjavenjem.

Objavljeno: Pe Okt 02, 2015 9:21 pm
Napisal/-a uzitek
moje mnenje je , da kio zbriši iz seznama.O nisanu bi jaz razmišljal, a ne poznam dost ,da bi lahk svetoval. Kia teh letnikov ima kr nekaj napak eden večji je menjalnik...

Objavljeno: So Okt 03, 2015 6:06 pm
Napisal/-a Nebivedu
Do koliko denarja pa greš z nakupom?
Konkurent rav4 in xtrailu je subaru forester, samo dizel je šele od 2008 naprej.

Objavljeno: So Okt 03, 2015 6:35 pm
Napisal/-a creative
Za limit sem si določil 6000 EUR. Je pa pri vsakem avtu predpogoj za nakup, da ni rje. Ko sem pred leti kupil Terannota sem ga moral najprej ličarsko popraviti in zaščiti podvozje. Teranno je super avto, problem je samo v tem, da ne smeš imeti vklopljenega pogona 4x4 na suhi podlagi. Pozimi je regionalna cesta slabo osnažena in bi imel lahko vklopljene pogone, občinske pa so spucane u nulo in suhe, tam bi moral pogone pa izklopiti. Zaradi tega kupujem sedaj SUV- vozilo, vozilo s stalnim 4x4 pogonom, da ga bo lahko vozila tudi žena in hči.
V mislim sem imel nekaj takega;
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... ow=1&avto=[url]
[/url]
Pozabil sem povedati, da je to drugi avto. Namenjen je za vožnjo v službo pozimi, za gobe nabirat, za užitkanje po gozdnih makadamskih poteh in pa v njem se bo vozil tudi pes, tako da bom vgradil pregrado prtljažnega prostora.

Objavljeno: So Okt 03, 2015 7:32 pm
Napisal/-a miran
Pa bo žena hotela sedeti/čepeti zadaj za pregrado?

Miran

Pa še to:.... občinske pa so spucane u nulo in suhe...
A je na tem forumu že kdo kdaj pohvalil karkoli občinskega?????

Objavljeno: Ne Okt 04, 2015 9:02 am
Napisal/-a creative
Zdravo!
Vem, da se sliši čudno, ampak tako je. Odkar je šlo Cestno podjetje Ljubljana v stečaj, skrbi za naše ceste CP Koper!!!??? Ko v Kopru še sonce sije, je pri nas na Notranjskem že 20 cm snega.
Odločil sem se za nakup Toyote, odločam se samo še med diesel-om ali bencinarjem.

Objavljeno: Ne Okt 04, 2015 10:11 am
Napisal/-a miran
Dokler vam Robert z Rolbo čisti ceste, boste imeli vedno v 0 spucane ;)
Jaz pri nizki kubaturi niti pomislil ne bi na bencinarja.
Miran

Objavljeno: Ne Okt 04, 2015 2:31 pm
Napisal/-a Zajček
verjetno pri nizki kubaturi ne bi pomisli na dizla?????

Objavljeno: Ne Okt 04, 2015 3:38 pm
Napisal/-a miran
Ne, sem prav napisal. Vsaj zame. Bencinar s tam do 2 ali 2,5 l nima nobenega pravega navora v primerjavi z dizlom podobne kubature. In pri terenski vožnji (če pač kupuješ terenca) je navor zelo pomemben.
Če ima pa avto enkrat preko 3 ali 4 litre, potem pa tudi bencinarjem ne zmanjka navora. Če ima pa recimo 5,7 l in 8 cilindrov, potem je pa navora še za sosede dovolj :wink:
Miran

Objavljeno: Ne Okt 04, 2015 4:31 pm
Napisal/-a Zajček
S tega stalisca pa drzi, ja :idea:

Objavljeno: Ne Okt 04, 2015 7:34 pm
Napisal/-a Nebivedu
Miran, zato imajo pa taki bencinarji reduktor in potem ni problemov. Samo RAV4 ga nima.

Objavljeno: Po Okt 05, 2015 12:36 pm
Napisal/-a miran
In kaj, z reduktorjem vozijo vsakodnevne vožnje po malo bolj gmajnastih neobčinskih cestah :shock: :shock:
Miran

Objavljeno: Po Okt 05, 2015 12:52 pm
Napisal/-a Nebivedu
Ponavadi po terenu voziš v reduktorju, ali ne?

Po cestah in kolovozih lahko pa tudi z bencinarjem z 1.0 motorjem voziš brez problemov - samuraj je že tak.

Objavljeno: Po Okt 05, 2015 2:00 pm
Napisal/-a miran
A zdaj boš pa še ti s Samuraji začel .... ojojoj :wink:
Miran

Objavljeno: Po Okt 05, 2015 2:26 pm
Napisal/-a Nebivedu
Rekel si, da 2.0 nima dovolj navora za normalno vožnjo po terenu. Ta problem rešiš z reduktorjem in potem tudi 2.0 motor leze po terenu brez nekih problemov.
Problem rav4 in xtraila je pa odsotnost reduktorja.


Samuraja sem pa samo omenil, ker ima 1.0 motor, pa z reduktorjem zleze skoraj kamorkoli.

Objavljeno: To Okt 06, 2015 9:52 am
Napisal/-a mamut
Za tisto za kar sta Rav4 in Xtrail namenjena (čeprav ime pri Xtrailu u bistvu zavaja) ne rabita reduktorja.

To pa je udobna vožnja na vseh cestah. Terenska višina oz. sedenje. Zgleden odmik od tal. Zmerna poraba za terenca. Spodobne avtocestne hitrosti. Zmožnost vožnje po precej uničenih kolovozih. Dimenzijsko ustrezen in lahkoten, da ga rade vozijo tudi voznice.

Vsemu temu oba zgoraj našteta ustrezata.

Glede na to, da se je avtor prispevka odločil za Rav4 pa verjamem, da je dobil veliko avta za ne prevelik denar in da ustreza njegovim željam.


PS: spet ste šli z eno temo v precej velik offtopic. Reduktor, 5l v8 motorji ... se mi zdi, da ni bila tema v to smer zastavljena.

Objavljeno: To Okt 06, 2015 9:17 pm
Napisal/-a creative
Zdravo!
Danes sem sel pogledat bencinarja, jutri pa še dva diesla, potem pa pade odločitev. Bencinar mi je bil glede cestne vožnje zelo všec, edino sklopka se mi je zdela trda, zato grem jutri poskusit še kakšen drug avto, da vidim ali je zares pretrda ali pa je bil tak občutek, ker je ima sklopka pri osebnem avtu večji hod in je bolj mehka- bomo videli.
Drugače, pa je Mamut zadel bistvo moje rabe SUV-a.