zasledil med brskanjem in se mi sploh ne zdi slaba ideja
ene gume reskeram in jih bi imel samo za ustrezne zimske razmere
gosenice so predrage
https://www.youtube.com/watch?v=dwCWjTEvbEE
gume -ježevke za led sneg... homemade
- NOMIS ČILVAP
- Prispevkov: 257
- Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
- Kraj: DOLENSKA
gume -ježevke za led sneg... homemade
East or West Land Cruiser is the Best ...
A nimajo ježevke v originalu na dnu luknje večji premer kot je na vrhu. Ravno zato, da žebljičke notri drži. Ker drugače letijo ob večji hitrosti povsod naokoli. Že tako če greš malo hitreje, letijo nazaj in ni prijetno, če voziš za takim avtom in ga dobiš v šipo.
Smo enkrat dobili ene stare 135/80/15 ježevke, pa smo se igral s subarujem po ledu, ampak je v pol ure vožnje odletelo vsaj 10 žebljičkov iz posamezne gume. In ti "projektili" so lahko kr nevarni.
Smo enkrat dobili ene stare 135/80/15 ježevke, pa smo se igral s subarujem po ledu, ampak je v pol ure vožnje odletelo vsaj 10 žebljičkov iz posamezne gume. In ti "projektili" so lahko kr nevarni.
Pred EUR sem bil SIT!
Pred leti sva bila s Fonzo januarja blizu Nordkapa in so naju v led okovane ceste nagnale na misel, da bi v zimske gume našraufala žeblje. Žeblje se namreč dobesedno našraufa v vnaprej pripravljene luknje v gumi. A ko sva v trgovini videla, da stanejo žeblji več kot 80 EUR (na Norveškem) po gumi, naju je ideja hitro zapustila.
Mimogrede: v Skandinaviji so žeblji dovoljeni, pri nas pa ne.
Pri hiši, kjer sem živel pred mnogimi leti, se na cesti še danes poznajo rise od mojih žebljev, ko sem pri speljevanju v klanec po suhi cesti vsakič zakopal. Kaj hočem reči: osebna izkušnja: žeblji so za zbit sneg in led zakon, a po kopni cesti so pa eno hudo sranje. Če pa imaš voljo menjavati kolesa vsakih nekaj dni, potem pa le!
Miran
Mimogrede: v Skandinaviji so žeblji dovoljeni, pri nas pa ne.
Pri hiši, kjer sem živel pred mnogimi leti, se na cesti še danes poznajo rise od mojih žebljev, ko sem pri speljevanju v klanec po suhi cesti vsakič zakopal. Kaj hočem reči: osebna izkušnja: žeblji so za zbit sneg in led zakon, a po kopni cesti so pa eno hudo sranje. Če pa imaš voljo menjavati kolesa vsakih nekaj dni, potem pa le!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
V jugi se jim je reklo podmetači če se ne motim
Da ne nakladam tukaj poglej
https://www.youtube.com/watch?v=Niop52_GnT0
Da ne nakladam tukaj poglej
https://www.youtube.com/watch?v=Niop52_GnT0
https://www.youtube.com/watch?v=v4PW02S9WQM
Tako nekako, ja. V osnovi je čisto enostavno. Pnevmatski cilinder porine kolut z verigami do kolesa da se le ta nasloni na pnevamtiko. Ko se pnevmatika vrti obrača kolut in verige padajo pod kolo.
Ko sem jaz to uporabljal je bila edina težava ker si zadevo potreboval le na vsake kvatre enkrat in je mehanizem preprosto zarustal. Verjetno bi bilo bolje če bi ga spomladi vzel dol in jeseni nataknil nazaj. Drugače pa je tole ena najboljših stvari ki jih ima lahko kamijon. Poleg retarderja seveda.
Tako nekako, ja. V osnovi je čisto enostavno. Pnevmatski cilinder porine kolut z verigami do kolesa da se le ta nasloni na pnevamtiko. Ko se pnevmatika vrti obrača kolut in verige padajo pod kolo.
Ko sem jaz to uporabljal je bila edina težava ker si zadevo potreboval le na vsake kvatre enkrat in je mehanizem preprosto zarustal. Verjetno bi bilo bolje če bi ga spomladi vzel dol in jeseni nataknil nazaj. Drugače pa je tole ena najboljših stvari ki jih ima lahko kamijon. Poleg retarderja seveda.
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 73 gostov