hyunday santa fe

Vse v zvezi z offroadom
Uporabniški avatar
medo-1
Prispevkov: 713
Pridružen: To Mar 23, 2010 3:11 pm
Kraj: NA PREŽI

hyunday santa fe

OdgovorNapisal/-a medo-1 » Sr Jan 21, 2015 8:06 pm

ali je to sploh lahko offroad vozilo :oops:
vsaj za varijante na izi :roll:
Najbolša je pečenka iz hoste!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 989
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » Če Jan 22, 2015 10:50 am

Za jagre je v redu 8)

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Če Jan 22, 2015 11:44 am

Za jagre .... :twisted:

Kaj pa naj bi sploh bil offroad? Po mojem tega niti ta stari prdci ne vemo točno.
Če ima avto solidne gume (po mojem je to najpomembnejše za posamezno uporabo), če tista sredinska sklopka -kakršnakoli že je- vsaj malo opravlja svoje delo, bo šel po izi terenu vsak. Hm, a kateri teren je pravi offroad?

Po mojem mu za take jagrske zadeve prav nič ne fali. Razen tega, da vas pripelje do cilja...
LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Če Jan 22, 2015 1:11 pm

Za na jago je puška pa pes. Avto ni važno kak je lahko tut golf 2.

Uporabniški avatar
medo-1
Prispevkov: 713
Pridružen: To Mar 23, 2010 3:11 pm
Kraj: NA PREŽI

OdgovorNapisal/-a medo-1 » Če Jan 22, 2015 2:12 pm

kle ni vprasanje jaga ampak kaksen offroad recimo mal liftanja par cm pa rečmo ene all-terainke,in en vitelček to mi je vse jasno zanima me bolj kako kej pogoni pa sama mehanika kaksno je kle stanje al je to narejeno za kasn offroad al je to narejen samo za kasen makadamček tako nasploh da ne bo to na prvem terenčku u gmajni kej odpal pa odletel ksne polosovince ...
to sem mel bolj v mislih.lp
Najbolša je pečenka iz hoste!!!

če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!

duce
Prispevkov: 1266
Pridružen: To Mar 25, 2008 4:21 pm
Kraj: koper

OdgovorNapisal/-a duce » Če Jan 22, 2015 4:18 pm

iz lastnih izkušenj avto kot raketa mala poraba na odprti cesti pa sploh , za off road na izi je super , samo dobre gume in dvignit moreš zajemanje zraka ker je cisti pri tleh da ti kaj ne pobere v mašino ostalo brez pripomb .

Uporabniški avatar
medo-1
Prispevkov: 713
Pridružen: To Mar 23, 2010 3:11 pm
Kraj: NA PREŽI

OdgovorNapisal/-a medo-1 » Če Jan 22, 2015 5:26 pm

duce napisal/-a:iz lastnih izkušenj avto kot raketa mala poraba na odprti cesti pa sploh , za off road na izi je super , samo dobre gume in dvignit moreš zajemanje zraka ker je cisti pri tleh da ti kaj ne pobere v mašino ostalo brez pripomb .
kaj pa visina vozila a je dost dvignen za po hosti al priporočas ksn lift
Najbolša je pečenka iz hoste!!!

če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Če Jan 22, 2015 8:08 pm

Kolkor je meni znano nima reduktorja.
LP by Jereb

duce
Prispevkov: 1266
Pridružen: To Mar 25, 2008 4:21 pm
Kraj: koper

OdgovorNapisal/-a duce » Po Jan 26, 2015 1:39 pm

santa fe nima reduktorja , gre pa lepo kot feroza full time

Uporabniški avatar
medo-1
Prispevkov: 713
Pridružen: To Mar 23, 2010 3:11 pm
Kraj: NA PREŽI

OdgovorNapisal/-a medo-1 » Po Jan 26, 2015 2:19 pm

duce napisal/-a:santa fe nima reduktorja , gre pa lepo kot feroza full time
potem bo pa kr vredu ker sem imel ferozo full time pa sem se vozil po takih gmajnah da bi me hmal okul vrgl :lol:
Najbolša je pečenka iz hoste!!!

če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » Po Jan 26, 2015 2:47 pm

medo-1 napisal/-a:
duce napisal/-a:santa fe nima reduktorja , gre pa lepo kot feroza full time
potem bo pa kr vredu ker sem imel ferozo full time pa sem se vozil po takih gmajnah da bi me hmal okul vrgl :lol:


Še sreča, da te ni dobil lovski čuvaj, inšpektor ali kakšen drug varuh reda ...

Uporabniški avatar
medo-1
Prispevkov: 713
Pridružen: To Mar 23, 2010 3:11 pm
Kraj: NA PREŽI

OdgovorNapisal/-a medo-1 » Po Jan 26, 2015 9:47 pm

RangeRover napisal/-a:
medo-1 napisal/-a:
duce napisal/-a:santa fe nima reduktorja , gre pa lepo kot feroza full time
potem bo pa kr vredu ker sem imel ferozo full time pa sem se vozil po takih gmajnah da bi me hmal okul vrgl :lol:


Še sreča, da te ni dobil lovski čuvaj, inšpektor ali kakšen drug varuh reda ...
kolega zgrešil si temo,pojdi v drugo temo je ena odprta neki proti lovcem...
lp medo :wink:
Najbolša je pečenka iz hoste!!!

če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!

Damjan
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne Jan 11, 2009 6:04 pm

OdgovorNapisal/-a Damjan » Sr Jan 28, 2015 9:48 pm

odvisno katero serijo in motor vzameš. najbol "offtroad" sposobna je prva SM serija z CRDI motorjem ki ima edina fulltime 4WD (delno variabil v osnovi pa 60/40) vse ostale serije in bencinarji v SM imajo t.i. TOD sistem, ki je v osnovi AWD se reče stalni prvi pogon vklaplanjem zadnjega po "potrebi". SM CRDI ima tudi edini LSD (do 60%) v zadnem difu ostali so brez LSD.
TOD je v SM slabo odziven v CM pa nekoliko bolši. TOD se lahko zaklene 50/50 do hitrosti 40km/h vendar ni primerljiv z fulltime 4WD ki lahko prenaša več navora na os (do 80%) z večjim oprijemom.

Lift kitov za SM in CM serije ni se dajo pa dobit podložke za dvig nekej do 3cm. V osnovi so tako v SM kot CM problemi z dvomasnim vztrajnikom (sklopka pod obremenitvijo drsi) kar se da rešit z prevekslanjem na enomasni vztrajnik. Avtomatski menjalniki so tudi problematični (torque converter), ostala mehanika tako pri benzu kot dieslu je bol kot ne bomben ziher :)

Največji manko kar se tiče offroad sposobnosti je relativ nizek odmik od tal (pod prvo osjo je najnižji- okol 18cm) zato hitro nasedeš in odsotnost reduktorja kar pomen matranje sklopke in višje obrate v 1 da imaš dovolj navora pri speljevanju v težjih pogojih. Drugače pa z dobrimi gumami in pametjo lahka prilezeš daleč.

Sam imam 2003 CRDI podložen za 2.5cm in gumami 235/85/16 tako da je nekje dobrih 6cm višje od tal (skupno 25cm) kot original mi pa do sedaj na tehničnem niso nič težili (gume so homologirane). Voz imam prav tako remapan iz 112KM na 148KM (testirano na valjih) tako da lepo potegne poraba pa je tam okol 8,8l/100km kombinirano sedaj, ko so namontirane večje gume. Če vlečem 2000kg prkolco pa je poraba nekje 10,5l/100km.

Uporabniški avatar
medo-1
Prispevkov: 713
Pridružen: To Mar 23, 2010 3:11 pm
Kraj: NA PREŽI

OdgovorNapisal/-a medo-1 » Pe Jan 30, 2015 8:19 pm

Damjan napisal/-a:odvisno katero serijo in motor vzameš. najbol "offtroad" sposobna je prva SM serija z CRDI motorjem ki ima edina fulltime 4WD (delno variabil v osnovi pa 60/40) vse ostale serije in bencinarji v SM imajo t.i. TOD sistem, ki je v osnovi AWD se reče stalni prvi pogon vklaplanjem zadnjega po "potrebi". SM CRDI ima tudi edini LSD (do 60%) v zadnem difu ostali so brez LSD.
TOD je v SM slabo odziven v CM pa nekoliko bolši. TOD se lahko zaklene 50/50 do hitrosti 40km/h vendar ni primerljiv z fulltime 4WD ki lahko prenaša več navora na os (do 80%) z večjim oprijemom.

Lift kitov za SM in CM serije ni se dajo pa dobit podložke za dvig nekej do 3cm. V osnovi so tako v SM kot CM problemi z dvomasnim vztrajnikom (sklopka pod obremenitvijo drsi) kar se da rešit z prevekslanjem na enomasni vztrajnik. Avtomatski menjalniki so tudi problematični (torque converter), ostala mehanika tako pri benzu kot dieslu je bol kot ne bomben ziher :)

Največji manko kar se tiče offroad sposobnosti je relativ nizek odmik od tal (pod prvo osjo je najnižji- okol 18cm) zato hitro nasedeš in odsotnost reduktorja kar pomen matranje sklopke in višje obrate v 1 da imaš dovolj navora pri speljevanju v težjih pogojih. Drugače pa z dobrimi gumami in pametjo lahka prilezeš daleč.

Sam imam 2003 CRDI podložen za 2.5cm in gumami 235/85/16 tako da je nekje dobrih 6cm višje od tal (skupno 25cm) kot original mi pa do sedaj na tehničnem niso nič težili (gume so homologirane). Voz imam prav tako remapan iz 112KM na 148KM (testirano na valjih) tako da lepo potegne poraba pa je tam okol 8,8l/100km kombinirano sedaj, ko so namontirane večje gume. Če vlečem 2000kg prkolco pa je poraba nekje 10,5l/100km.
tole si mi pa zelo dobro spesnil :moli: iz kje si drgač da bi se dobila na eni pijači da se mal bol pogovoriva glede tega.lohk na zs posljes lp :wink:
Najbolša je pečenka iz hoste!!!

če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Po Feb 02, 2015 6:59 pm

Pa en problem imajo. Ravno prejšni teden je šel kolegu motor 2.2 crd u maloro. Zapacalo se je sito v karterju, motor ostal brez olja, ko je zasvetila lučka za olje je bilo že prepozno. Avto ima 190 000km.
LP by Jereb

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » To Feb 03, 2015 12:44 pm

Če ne zna redno menjat olja je pa to njegov problem,..to je samo zato ker se usedline zgostijo in nastane mast, drugo je če se vedno ojle vleče namesto da bi se ga spustilo, o raznih silikonih pa pustimo stat.. :roll:
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » To Feb 03, 2015 7:37 pm

Avto je bil redno servisiran, pri 140k km narejen tavelik servis na pooblaščenem servisu.
LP by Jereb

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Feb 03, 2015 9:20 pm

Po možnosti ima predpisano menjavo olja na 30.000km, olje vlivajo v avto pa iz leclerka. Posledice so pa jasne.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
medo-1
Prispevkov: 713
Pridružen: To Mar 23, 2010 3:11 pm
Kraj: NA PREŽI

OdgovorNapisal/-a medo-1 » To Feb 03, 2015 9:43 pm

Nebivedu napisal/-a:Po možnosti ima predpisano menjavo olja na 30.000km, olje vlivajo v avto pa iz leclerka. Posledice so pa jasne.
:aplavz:
Najbolša je pečenka iz hoste!!!

če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!

Uporabniški avatar
eentox
Prispevkov: 281
Pridružen: To Nov 30, 2010 8:17 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a eentox » Če Feb 05, 2015 1:43 pm

Damjan napisal/-a:Sam imam 2003 CRDI podložen za 2.5cm


Kje si kupil take podložke? hvala
If it seems too good to be true, it probably is

Uporabniški avatar
OrangePower
Prispevkov: 1111
Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm

OdgovorNapisal/-a OrangePower » Če Feb 05, 2015 4:02 pm

Kaj pa pomeni SM in CM? Kje je prehodno leto?

Uporabniški avatar
medo-1
Prispevkov: 713
Pridružen: To Mar 23, 2010 3:11 pm
Kraj: NA PREŽI

OdgovorNapisal/-a medo-1 » Če Feb 05, 2015 6:18 pm

damjan dej mi mal povej glede takega modela kar se tiče podlozk za dvig,hibe,itd
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... D%20Top-KU
:wink:
Najbolša je pečenka iz hoste!!!

če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov