Vw sharan 4 motion. Blokada diferenciala ?
Vw sharan 4 motion. Blokada diferenciala ?
Pozdravljeni,
Imam vw sharan 1.9 tdi, 2002, 85 kw, 115 KM, 4 motion, haldex sklopka.
Zanima me ali bi se dalo dograditi blokado zadnjega diferenciala ter ročni vklop haldex oljne pumpe?
Lp. Milko.
Imam vw sharan 1.9 tdi, 2002, 85 kw, 115 KM, 4 motion, haldex sklopka.
Zanima me ali bi se dalo dograditi blokado zadnjega diferenciala ter ročni vklop haldex oljne pumpe?
Lp. Milko.
Ali ima kdo haldex kontroler že zmontiran? Koliko stane, kaj omogoča, cena?
Kako je s tem LSD-se ta mehanizem vgradi v obstoječ diferencial ali se zamenjuje komplet diff in haldex? Koliko % zapora je to? Bi bila OK za sneg in blato?
Ali obstaja kakšna enostavna blokada-predelava na elektromagnetni zatič?
lp milko
Kako je s tem LSD-se ta mehanizem vgradi v obstoječ diferencial ali se zamenjuje komplet diff in haldex? Koliko % zapora je to? Bi bila OK za sneg in blato?
Ali obstaja kakšna enostavna blokada-predelava na elektromagnetni zatič?
lp milko
Pozdravljen!
Pri naši hiši imamo VW Passat 1.9 tdi 4 motion s stalnim 4 kolesnim pogonom (kar pomeni, da ima na sredini limited slip differential) in pa elektronsko blokado zadnjega diferenciala. Pozimi sem se precej z njim vozil po snegu (pri nas je bila tuga, pa smo šli v Francijo ) in moram reči, da me je pogon močno navdušil. "Pametnost" samodejnega vklopa blokade zadnjega diferenciala je izvrstna, vic avtomatike pa je v tem, da se pravočasno izklopi - Fiat Tempra 4X4 je imela podoben sistem, le da si imel v kabini knof za vklop blokade, ki pa se je, mislim da, pri 40 km/h sama izklopila. Avto ni nikoli obstal zaradi spodrsavanja, le ko je snežna odeja postala previsoka oz. blatne kolesnice pregloboke, sem pač obrnil Celo pozimi sem na Pokljuki ven vlekel TNP-jevca s SJ-jem.
Pomoje se ti glede na stroške predelave in glede na "pametnost" blokade ne splača predelavati, ampak raje pusti računalniku, da razmišlja namesto tebe
Pri naši hiši imamo VW Passat 1.9 tdi 4 motion s stalnim 4 kolesnim pogonom (kar pomeni, da ima na sredini limited slip differential) in pa elektronsko blokado zadnjega diferenciala. Pozimi sem se precej z njim vozil po snegu (pri nas je bila tuga, pa smo šli v Francijo ) in moram reči, da me je pogon močno navdušil. "Pametnost" samodejnega vklopa blokade zadnjega diferenciala je izvrstna, vic avtomatike pa je v tem, da se pravočasno izklopi - Fiat Tempra 4X4 je imela podoben sistem, le da si imel v kabini knof za vklop blokade, ki pa se je, mislim da, pri 40 km/h sama izklopila. Avto ni nikoli obstal zaradi spodrsavanja, le ko je snežna odeja postala previsoka oz. blatne kolesnice pregloboke, sem pač obrnil Celo pozimi sem na Pokljuki ven vlekel TNP-jevca s SJ-jem.
Pomoje se ti glede na stroške predelave in glede na "pametnost" blokade ne splača predelavati, ampak raje pusti računalniku, da razmišlja namesto tebe
dardaj, ali veš na kakšnem principu deluje električni vklop blokade zadnjega diffa pri vašem pasatu?
ARB uporablja stisnjen zrak (kompresor, cevi, batni mehanizem?), tudi stari audiji quatro so imeli rdeč gumb na ročici menjalnika za vklop zapore zadnjega diffa - kakšen je izvršilni element-servo motor ali elektromagnet z vzvodom?
lp milko
ARB uporablja stisnjen zrak (kompresor, cevi, batni mehanizem?), tudi stari audiji quatro so imeli rdeč gumb na ročici menjalnika za vklop zapore zadnjega diffa - kakšen je izvršilni element-servo motor ali elektromagnet z vzvodom?
lp milko
Oj!
Sicer imate tukaj 4 motion pogon zelo lepo in poetično razložen, vendar je potrebno zadevo jemati z malo pameti
http://youtu.be/ZSkwYwgd3ZI
Bom jutri mehaniku dal nalogo, da ugotovi, kakšno zaporo ima
Sicer imate tukaj 4 motion pogon zelo lepo in poetično razložen, vendar je potrebno zadevo jemati z malo pameti
http://youtu.be/ZSkwYwgd3ZI
Bom jutri mehaniku dal nalogo, da ugotovi, kakšno zaporo ima
100% špera je bila v starih Audijih(B3 in B4 šasija), delovala je na vakuum...
http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=48766
je pa tako: vsi tile avti so imeli motor vzdolžno in 01E menjalnik s sredinskim torsenom in kar nekaj jih je, ki vozijo brez problema 1000+ konjev in 1200+Nm navora na teh menjalnikih BREZ predelav, celo v Sloveniji. Druga zgodba pa so VAGi z motorjem prečno in Haldex pogonom....tam pa se zelo rado zgodi TOLE:
poči t.i. transfer box oz. del menjalnika, kjer je odgon za zadnji pogon...ravno zaradi tega, se jaz s Sharanovim pogonom nebi rad preveč igral
http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=48766
je pa tako: vsi tile avti so imeli motor vzdolžno in 01E menjalnik s sredinskim torsenom in kar nekaj jih je, ki vozijo brez problema 1000+ konjev in 1200+Nm navora na teh menjalnikih BREZ predelav, celo v Sloveniji. Druga zgodba pa so VAGi z motorjem prečno in Haldex pogonom....tam pa se zelo rado zgodi TOLE:
poči t.i. transfer box oz. del menjalnika, kjer je odgon za zadnji pogon...ravno zaradi tega, se jaz s Sharanovim pogonom nebi rad preveč igral
Hvala vsem za odgovore, mogoče je res nesmisleno predelovati tovarniške rešitve po svoje. Verjetno je res nekje šibka točka v pogonu ker VW ni vgrajeval 1.9 tdi 140 KM v 4 motion pogone (le 116 KM).
Zdaj pa malo razmišljam da bi zamenjal avto.
Ali obstaja napol terenec-enoprostorec, brez teškega podvozja (čim lažji, do 2100 kg) dizel (do 2200 ccm"), 4 WD, z blokado sredinskega diffa, blokado zadnjega diffa in z reduktorjem?
Pozornost mi je pritegnil Nisan x trail, letnik 2007 (Nissan X-Trail 2.0 dCi LE Premium AT). Ali ima kdo izkušnje s tem Nisanom? Motor 2.0 dci-težave z oljno pumpo-zaribavanje?
Ta ima električni preklop na-2wd- spredaj, //auto-kot haldex// lock ? Lock česa-samo haldexa-sredinskega diffa ali tudi zadnjega diffa?
X trail reduktorja nima, ima ga bratranec Patfinder. Ne vem pa ali ima ta blokado sredinskega in zadnjega diffa? Pri blokadah diffa mislim na mehansko blokado (brez ABS senzorjev in podobne elektronike).
Torej ali obstaja kak manjši - lažji enoprostorec z opremo našteto zgoraj, rabljen, 4/5 vrat?
lp milko [/img]
Zdaj pa malo razmišljam da bi zamenjal avto.
Ali obstaja napol terenec-enoprostorec, brez teškega podvozja (čim lažji, do 2100 kg) dizel (do 2200 ccm"), 4 WD, z blokado sredinskega diffa, blokado zadnjega diffa in z reduktorjem?
Pozornost mi je pritegnil Nisan x trail, letnik 2007 (Nissan X-Trail 2.0 dCi LE Premium AT). Ali ima kdo izkušnje s tem Nisanom? Motor 2.0 dci-težave z oljno pumpo-zaribavanje?
Ta ima električni preklop na-2wd- spredaj, //auto-kot haldex// lock ? Lock česa-samo haldexa-sredinskega diffa ali tudi zadnjega diffa?
X trail reduktorja nima, ima ga bratranec Patfinder. Ne vem pa ali ima ta blokado sredinskega in zadnjega diffa? Pri blokadah diffa mislim na mehansko blokado (brez ABS senzorjev in podobne elektronike).
Torej ali obstaja kak manjši - lažji enoprostorec z opremo našteto zgoraj, rabljen, 4/5 vrat?
lp milko [/img]
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov