Tresenje GR Y61

Vse v zvezi z offroadom
Uporabniški avatar
andreju
Prispevkov: 79
Pridružen: Če Dec 15, 2005 11:22 am
Kraj: Kostanjevica na Krki

Tresenje GR Y61

OdgovorNapisal/-a andreju » Sr Sep 03, 2014 12:34 am

Zdravo

Zanima me vaše mneje, kaj bi lahko bilo.

Prednji konec patrola začne pri cca 80 km/h tresti. Najbolj se čuti na volanu, trese tudi ročica menjalnika in vse skupaj je kar moteče.

Težava je še v tem, da včasih trese, včasih ne, v ovinkih se tresenje umiri.

Najprej sem sumil na gume, ki sem jih potem zaradi starosti zamenjal. Sedaj so gor BF ALLTRAIN, nove. Še vedno trese.

Potem sem sumil na distančnike. Sem jih dal dol, trese sicer manj, a še vedno, predvsem, ko se pelješ naravnost.

Pri zaviranju se tresenje ne ojača.

Kaj bi lahko bilo?

Je bil pa GR razbit.

Hvala za sugestije.

LP

Uporabniški avatar
TIŠLER
Prispevkov: 251
Pridružen: Ne Maj 13, 2012 12:25 pm
Kraj: Ljubljana

Tresenje

OdgovorNapisal/-a TIŠLER » Sr Sep 03, 2014 9:14 am

Preberi si do konca 1 strani (če ne boš že prej našel ) ,pri njemu so bili ležaji spredaj.

http://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=& ... 2k&cad=rja

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Sr Sep 03, 2014 9:22 am

Optika!

Uporabniški avatar
GB
Prispevkov: 156
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 6:57 pm
Kraj: Šentjur

OdgovorNapisal/-a GB » Sr Sep 03, 2014 10:13 am

Kakšna je dimenzija gum?
Kdaj si menjal,če sploh sprednje diske?

lp,
B

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Sr Sep 03, 2014 12:20 pm

Js mislim da imaš zvito prvo feltno..
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
andreju
Prispevkov: 79
Pridružen: Če Dec 15, 2005 11:22 am
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a andreju » Sr Sep 03, 2014 10:49 pm

Gume so nove 285/75/16, vendar je bilo pri originalnih 265/70/16, starih 10 let povsem enako. Feltne so scentrirane, tidi ni videti, da so zvite. Sem bil zraven. Optika je narejena.

Pri zaviranju ne trese zato diski ne morajo biti.

Ležaj, ja mogoče, to moram preverit, ampak ko bereš naprej članek iz foruma, so menjali kar vse na prvem koncu.

:D

Bomo še malo raziskovali.

Hvala vsem zaenkrat in se še priporočam za kak nasvet.

LP

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Sr Sep 03, 2014 11:05 pm

Provaj dvigniti prednja kolesa in preveriti luft, ter zavrteti kolo in videti če gre glih..
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Sep 04, 2014 12:31 am

Zvita sprednja pesta?
Glede na to, da je z distančnikom bolj občutno, kot brez, bi lahko bilo tudi to.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Cap
Prispevkov: 155
Pridružen: Če Dec 16, 2004 11:20 am
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a Cap » Če Sep 04, 2014 10:50 pm

Makadam ?
LP Andrej

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Pe Sep 05, 2014 4:48 am

Trese ko imaš vklopnike na prvi osi izklopljene?
Kako je z kardani? Pa nosilci motorja ter menjalnika?

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Pe Sep 05, 2014 9:00 am

za to tresenje je pač kriva neka zračnost bilokje na prvi premi (ne na polosovinah, krdanih in zavornih diskah), tudi optko preveri, drgač pa velikokrat ko se namontirajo večje gume in druga platišča, se začne to pojavljat, ampak ne zato ker naj bi bile gume ali platišča slaba, ampak zato ker je potem vse pod večjemi obremenitvami in se vsaka napaka pozna in občuti, jaz sem ob takem tresenju posumil tudi polž volana. Lahko da tudi ne bi bilo neumno v panhard drog namontirat očesne ležaje namesto silenblokov. ČE BOŠ SLUČAJNO OBNAVLJAL KAKŠNE KONČNIKE IN HOČEŠ KVALITETNO, NIKAKOR NE NESI OBNOVIT NA VARGALANT, ŽIVLJENSKA DOBA NIHOVIH KONČNIKOV JE ZELO KRATKA, jaz sem nesel 3x in sem bil 3x razočaran.
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)
+386 40 697 872; +386 40 798 615
www.4x4exe.net

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Pe Sep 05, 2014 12:48 pm

Lahko je premnik, lahko so kardani..najverjetneje so pa feltne v zvezi z gumami-centrirat velike gume ni lih enostavno, sploh te z velikim centralnih fijem-ne pomaga da stroj kaže 0 če si slabo dal gor kolo(jo daš šenkrat gor pa bo 30g narobe če ni bilo v centru :lol:
nissan tractor 3.3sdt

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » Pe Sep 05, 2014 1:07 pm

Malo pogooglaj steering wobble.

Drugače pa je problem lepo oppisal erik. Ostalo je bullshit.

Uporabniški avatar
andreju
Prispevkov: 79
Pridružen: Če Dec 15, 2005 11:22 am
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a andreju » Ne Sep 07, 2014 3:18 pm

Hvala vsem, imate kar nekaj logičnih predlogov. Da bi bilo kaj zvito na deferncialu dvomim, ker potem bi skozi treslo, tako pa samo občasno, v ovinkih ne, če zaviraš ne.

Včeraj sem malo stegnil en ležaj, da bi bil kje luft na kolesih ni videti.

Nisem pa še imel čas sprobat.

Malo sumim luft na deferencialu ali kardanu, pri večjih hitrostih se sliši, to moram še ugotovit, kje je.

Najprej pa da vidim, kaj sem dosegel na ležajih. Zakaj pa se ležaj razlosa pa mi tudi ni jasno. Na prečnjem TR-u se mi je to dogajalo vsakih 10000 km.

Gremo sedaj sprobat, in javim.



Hvala še enkrat

LP

Primož Vidmar
Prispevkov: 104
Pridružen: So Maj 03, 2008 12:50 pm
Kraj: Lj-Šmartno

OdgovorNapisal/-a Primož Vidmar » Po Sep 08, 2014 10:44 am

Sem imel podobno. Menjal sem končnike, obnovil vilice, zamenjal gume...na koncu se je iskazalo, da je feltna skrivljena kar se pri centriranju ni poznalo.

V drugem primeru pa je bil problem v tem, da kolo ni bil enakomerno privijačen na os. Bil zopet parkrat pri vulkanizerjih brez sprememb nakar je Golenač z občutkom križno privijačil kolo in tresenja ni bilo več...

Probaj tisto kolo pri katerem sumiš, da trese zamenjati z rezervno. Ali pa prestavi prednja kolesa nazaj pa boš takoj opazil razliko na volanu, če je problem v gumah oz feltnah.

LP
Primož

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Po Sep 08, 2014 12:20 pm

Konusni ležaj ma vedno nekaj/malo lufta, kar ni nič narobe. Boje malce lufta, kot preveč zategnjen ležaj. Dvomim, da povzroča tresljaje.

tracar
Prispevkov: 227
Pridružen: To Dec 20, 2011 12:54 pm

OdgovorNapisal/-a tracar » To Sep 09, 2014 4:37 pm

Nisi pa povedal kakšna platišča imaš gor ... sam sem imel enako težavo (nissan navara), ki sem jo odpravil šele po letu in pol. Platišča, ki sem kupil so imela za pol milimetra (očesu neopazno) večjo odprtino od originalnih. Ena od rešitev je opisana nekje zgoraj - natančno (križno) pričvrstitev vijakov, a je le začasna, saj ob resnejši vožnji po brezpotjih kaj hitro 'vržeš' kolo iz centra, druga pa je povezana z izdelavo, recimo temu, obročnika, ki ga namestiš bodisi na platišče bodidi na pesto.

Uporabniški avatar
andreju
Prispevkov: 79
Pridružen: Če Dec 15, 2005 11:22 am
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a andreju » To Sep 09, 2014 10:59 pm

Včeraj sem zadevo rahlo sprobal, nič napredka

:cry:

torej gremo naprej, jutri k vulkanizerju pa bomo malo menjali kolesa, centirali, ponovno.

Platišča pa so originalna, ALU.

Hvala

LP

Uporabniški avatar
andreju
Prispevkov: 79
Pridružen: Če Dec 15, 2005 11:22 am
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a andreju » Če Sep 11, 2014 9:35 pm

Zdravo!

Kako nadaljujem, nikakor
:?

Smo včeraj centrireli, menjeli, obračali,....

Enako

Tako da gremo naprej

U boj!


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 27 gostov