Varjenje avtomatskih vklopnikov za Patrola

Vse v zvezi z offroadom
matko88
Prispevkov: 42
Pridružen: Po Maj 06, 2013 11:04 am
Kraj: Maribor

Varjenje avtomatskih vklopnikov za Patrola

OdgovorNapisal/-a matko88 » To Maj 06, 2014 9:40 am

Pozdravljeni,

zanimajo me vaše izkušnje s tem? Kaj je potrebno zavariti, kako dolgo drži, obraba delov kot posledica tega?

Zanima me, ker mi trenutno strošek ~180€ za ročne predstavlja težavo. Klical sem enega mehanika ki je to znancu naredil pa mi je rekel 70€ za varjenje (zdi se mi veliko). Malo sem googlal ampak nisem našel veliko uporabnih nasvetov kako to narediti da bo ok.

Hvala za odgovore :)

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » To Maj 06, 2014 12:45 pm

če boš razdrl vklopnik narazen boš hitro vidu za kaj se gre..
če so ti metali vn imaš poje..ne zobe in ga moraš celga zavariti, če ti samo ni vklopilo je lahko samo za spucat in namazat, ali podložiti, zavariti premično ploščo katera premakne v zobe :wink:
nissan tractor 3.3sdt

matko88
Prispevkov: 42
Pridružen: Po Maj 06, 2013 11:04 am
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a matko88 » To Maj 06, 2014 1:13 pm

Hvala bular :)

Zavora je pobrana do konca in sploh ne vklopi. Sem ga do zdaj samo dol vzel, očistil in namazal na novo. Zbi so še vsi OK.

Se mi je zdelo da bo treba samo vrtljiv del zavariti.

Kaj pa glede obrabe delov? Z avtom ne mislim iti na nobeno daljšo relacijo tako da verjetno to ni velik problem?

Imam TR-a in bi potem, ko bodo ročni vklopniki, rad zavaril sprednji diferencial (to najverjetneje ne bom počel sam) in me zanima tudi za to, če že kdo ima in kako se obnese v praksi? Na tujih forumih se da tem izvedeti več ampak verjetno v avstralskih puščavah/plažah niso isti pogoji kot pri nas ;)

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » To Maj 06, 2014 6:17 pm

Varil bi prednji dif? ...lahko, ampak, čim boš naletel na malce tršo podlago, bo ob zavijanju z volanom naredilo klik in konec. Nevem zakaj bi pravzaprav želel zavariti prvi dif? :shock:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

matko88
Prispevkov: 42
Pridružen: Po Maj 06, 2013 11:04 am
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a matko88 » To Maj 06, 2014 6:58 pm

Popaj, varil bi ga, ker potem imaš 100% zaporo in bi mi obe kolesi vlekli, ne samo ena. Zna kar veliko pomagati v določenih situacijah. Teoretično je rešitev v tem, da bi imel ročne vklopnike in bi imel enega zaklenjenega drugega pa odklenjenega kar pomeni da bi bil na istem kot sem zdaj. Da ne bo pomote, to bi naredil šele ko bi bili namontirani ročni vklopniki, ne zdaj.

V situaciji, ko bi res potreboval obe sprednji kolesi bi pa oba vklopnika zaklenil. Kot recimo tukaj: slika :oops:

Seveda je čist možno da razmišljam narobe, zato prej raje vprašam tukaj :) saj nič ne stane :P

Uporabniški avatar
pjeb
Prispevkov: 192
Pridružen: Sr Jun 29, 2011 1:53 pm
Kraj: Hočko-Pohorje

OdgovorNapisal/-a pjeb » To Maj 06, 2014 7:23 pm

zavariš samo zadnji diff in je to to 8) tak jih ma večina nareto

matko88
Prispevkov: 42
Pridružen: Po Maj 06, 2013 11:04 am
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a matko88 » To Maj 06, 2014 8:15 pm

In potem zgleda to nekako tako?
youtube
:lol:

Uporabniški avatar
Simon989
Prispevkov: 202
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 2:12 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a Simon989 » To Maj 06, 2014 8:25 pm

Lahko narediš to, prjatu je imeu na Nisan Patrolu TR narejeno tako in mu je delalo odlično.
Tako si bom naredil tudi jaz na toyoti.
Ne vidim problema...

Uporabniški avatar
Simon989
Prispevkov: 202
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 2:12 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a Simon989 » To Maj 06, 2014 8:28 pm

pjeb napisal/-a:zavariš samo zadnji diff in je to to 8) tak jih ma večina nareto

Če boš zavariu zadnji dif. se neboš lih kaj dosti vozil po asfaltu :)

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 989
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » Sr Maj 07, 2014 7:28 am

dejte se mal več vozit, pa mal manj filozofirat. :idea:

matko88
Prispevkov: 42
Pridružen: Po Maj 06, 2013 11:04 am
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a matko88 » Sr Maj 07, 2014 7:42 am

@Simon989 kako pa je kaj z obrabo delov?

@5x4 hvala za uporaben nasvet. Že grem letim v avto... :lol:

Uporabniški avatar
Simon989
Prispevkov: 202
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 2:12 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a Simon989 » Sr Maj 07, 2014 10:02 pm

matko88 napisal/-a:@Simon989 kako pa je kaj z obrabo delov?

@5x4 hvala za uporaben nasvet. Že grem letim v avto... :lol:


Obraba delov je skoraj ista, polosovine se glih tako vrtijo. Vendar na trdi podlagi npr. asfalt, moraš sklopit uklopnike, da se kolesa prosto vrtijo drugače je velika možnost da ti kaj polomi..

matko88
Prispevkov: 42
Pridružen: Po Maj 06, 2013 11:04 am
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a matko88 » Pe Maj 09, 2014 8:38 am

Evo včeraj zvečer sem zavaril oba vklopnika, testiral in je delalo vse ok. Ko pa bodo ročni pa me čaka še varjenje sprednjega diffa. :)

Uporabniški avatar
pjeb
Prispevkov: 192
Pridružen: Sr Jun 29, 2011 1:53 pm
Kraj: Hočko-Pohorje

OdgovorNapisal/-a pjeb » Po Maj 12, 2014 9:15 pm

Simon989 napisal/-a:
pjeb napisal/-a:zavariš samo zadnji diff in je to to 8) tak jih ma večina nareto

Če boš zavariu zadnji dif. se neboš lih kaj dosti vozil po asfaltu :)


sej nimam terenca za vozit po alsfaltu ! razn ki je treba ! to pa se čimbol probam izogibat ! sicer če bo on meu kramp gume in zavarjen prednji diff tut predvidevam da nima avta za vsak dan na šiht pa avtocesto ! malo razmisli predn ko kaj napišeš :twisted: :) :) :)

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Po Maj 12, 2014 10:54 pm

prav tako enostavno spet ni: težje boš obračal, veliko večji obračalni krog boš imel, obrabljalo bo gume itn..če imaš samo blato in mehak teren ni problem, drugače pa imaš na voljo blokade :wink:
nissan tractor 3.3sdt

matko88
Prispevkov: 42
Pridružen: Po Maj 06, 2013 11:04 am
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a matko88 » Po Maj 12, 2014 11:01 pm

@pjeb - verjetno bo tudi za daljše fure in ni namenjen za ekstremni offroad (navsezadnje je dolga varianta patrola) ampak vmes me prime da ga malo zmatram, ampak ne dovolj da bi rabil še zadaj ;)

@bular - o tem sem razmišljal, če ima kaj vpliva na asfaltu, pa zaenkrat ni čutiti ničesar. Poznam nekoga (sicer ni forumaš) da ima že nekaj let zavarjene in vse kar je spremenil je interval menjave olja v diffu, na krajšega seveda. Vsako leto hodi na sipine v afriko in pravi da je zadovoljen s tem. Na leto naredi nekje ~40kkm, precej tudi na avtocesti.

Uporabniški avatar
GPW1942
Prispevkov: 421
Pridružen: Po Jan 02, 2006 7:52 pm
Kraj: Brezovica

OdgovorNapisal/-a GPW1942 » To Maj 13, 2014 12:14 am

se opravičujem za off-topic, ampak zakaj sploh vgrajujejo zadnje diferenciale v vozila-če se jih ne rabi-če so brez potrebe :res_ne_vem:
recimo, en folcvagen ali BMW lahko zaposli par 10 bosancev ali slovencev-varilcev diferencialov in prišpara en kup evrov pri vsakem vozu???......
American Jeep-In War and Peace

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » To Maj 13, 2014 8:20 am

GPW1942 napisal/-a:se opravičujem za off-topic....???......

Saj sploh ni oftopik.
Res je forum odprto mesto za svobodno izražanje različnih mnenj, a če ga nekdo serje, je pa prav, da se mu to, pa magari na lep, v celofan zavit, način tudi pove.
:krohota_se:
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » To Maj 13, 2014 11:42 am

Vejamem da zadeva deluje, sploh če je avto namenjen zgolj uživanciji...

Da pa bi se na pot podal z tako zavarjenim diferencialom, mi pa na kraj pameti ne pade. Lahko se dečko letno prevozi veliko, ampak v pesku, jst nebi iskal hudiča osebno z tem difom, še kupljena špera lahko crkne, oz. se pri originalnem diferencijalu kaj drugega polomi, pa čeprav je to Patrol.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

matko88
Prispevkov: 42
Pridružen: Po Maj 06, 2013 11:04 am
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a matko88 » To Maj 13, 2014 11:44 am

Jao moja napaka. Nisem mislil na diffe prej ampak na vklopnike! :shit_happens:


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov