Varjenje avtomatskih vklopnikov za Patrola
Varjenje avtomatskih vklopnikov za Patrola
Pozdravljeni,
zanimajo me vaše izkušnje s tem? Kaj je potrebno zavariti, kako dolgo drži, obraba delov kot posledica tega?
Zanima me, ker mi trenutno strošek ~180€ za ročne predstavlja težavo. Klical sem enega mehanika ki je to znancu naredil pa mi je rekel 70€ za varjenje (zdi se mi veliko). Malo sem googlal ampak nisem našel veliko uporabnih nasvetov kako to narediti da bo ok.
Hvala za odgovore
zanimajo me vaše izkušnje s tem? Kaj je potrebno zavariti, kako dolgo drži, obraba delov kot posledica tega?
Zanima me, ker mi trenutno strošek ~180€ za ročne predstavlja težavo. Klical sem enega mehanika ki je to znancu naredil pa mi je rekel 70€ za varjenje (zdi se mi veliko). Malo sem googlal ampak nisem našel veliko uporabnih nasvetov kako to narediti da bo ok.
Hvala za odgovore
Hvala bular
Zavora je pobrana do konca in sploh ne vklopi. Sem ga do zdaj samo dol vzel, očistil in namazal na novo. Zbi so še vsi OK.
Se mi je zdelo da bo treba samo vrtljiv del zavariti.
Kaj pa glede obrabe delov? Z avtom ne mislim iti na nobeno daljšo relacijo tako da verjetno to ni velik problem?
Imam TR-a in bi potem, ko bodo ročni vklopniki, rad zavaril sprednji diferencial (to najverjetneje ne bom počel sam) in me zanima tudi za to, če že kdo ima in kako se obnese v praksi? Na tujih forumih se da tem izvedeti več ampak verjetno v avstralskih puščavah/plažah niso isti pogoji kot pri nas
Zavora je pobrana do konca in sploh ne vklopi. Sem ga do zdaj samo dol vzel, očistil in namazal na novo. Zbi so še vsi OK.
Se mi je zdelo da bo treba samo vrtljiv del zavariti.
Kaj pa glede obrabe delov? Z avtom ne mislim iti na nobeno daljšo relacijo tako da verjetno to ni velik problem?
Imam TR-a in bi potem, ko bodo ročni vklopniki, rad zavaril sprednji diferencial (to najverjetneje ne bom počel sam) in me zanima tudi za to, če že kdo ima in kako se obnese v praksi? Na tujih forumih se da tem izvedeti več ampak verjetno v avstralskih puščavah/plažah niso isti pogoji kot pri nas
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Varil bi prednji dif? ...lahko, ampak, čim boš naletel na malce tršo podlago, bo ob zavijanju z volanom naredilo klik in konec. Nevem zakaj bi pravzaprav želel zavariti prvi dif?
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Popaj, varil bi ga, ker potem imaš 100% zaporo in bi mi obe kolesi vlekli, ne samo ena. Zna kar veliko pomagati v določenih situacijah. Teoretično je rešitev v tem, da bi imel ročne vklopnike in bi imel enega zaklenjenega drugega pa odklenjenega kar pomeni da bi bil na istem kot sem zdaj. Da ne bo pomote, to bi naredil šele ko bi bili namontirani ročni vklopniki, ne zdaj.
V situaciji, ko bi res potreboval obe sprednji kolesi bi pa oba vklopnika zaklenil. Kot recimo tukaj: slika
Seveda je čist možno da razmišljam narobe, zato prej raje vprašam tukaj saj nič ne stane
V situaciji, ko bi res potreboval obe sprednji kolesi bi pa oba vklopnika zaklenil. Kot recimo tukaj: slika
Seveda je čist možno da razmišljam narobe, zato prej raje vprašam tukaj saj nič ne stane
matko88 napisal/-a:@Simon989 kako pa je kaj z obrabo delov?
@5x4 hvala za uporaben nasvet. Že grem letim v avto...
Obraba delov je skoraj ista, polosovine se glih tako vrtijo. Vendar na trdi podlagi npr. asfalt, moraš sklopit uklopnike, da se kolesa prosto vrtijo drugače je velika možnost da ti kaj polomi..
Simon989 napisal/-a:pjeb napisal/-a:zavariš samo zadnji diff in je to to tak jih ma večina nareto
Če boš zavariu zadnji dif. se neboš lih kaj dosti vozil po asfaltu
sej nimam terenca za vozit po alsfaltu ! razn ki je treba ! to pa se čimbol probam izogibat ! sicer če bo on meu kramp gume in zavarjen prednji diff tut predvidevam da nima avta za vsak dan na šiht pa avtocesto ! malo razmisli predn ko kaj napišeš
@pjeb - verjetno bo tudi za daljše fure in ni namenjen za ekstremni offroad (navsezadnje je dolga varianta patrola) ampak vmes me prime da ga malo zmatram, ampak ne dovolj da bi rabil še zadaj
@bular - o tem sem razmišljal, če ima kaj vpliva na asfaltu, pa zaenkrat ni čutiti ničesar. Poznam nekoga (sicer ni forumaš) da ima že nekaj let zavarjene in vse kar je spremenil je interval menjave olja v diffu, na krajšega seveda. Vsako leto hodi na sipine v afriko in pravi da je zadovoljen s tem. Na leto naredi nekje ~40kkm, precej tudi na avtocesti.
@bular - o tem sem razmišljal, če ima kaj vpliva na asfaltu, pa zaenkrat ni čutiti ničesar. Poznam nekoga (sicer ni forumaš) da ima že nekaj let zavarjene in vse kar je spremenil je interval menjave olja v diffu, na krajšega seveda. Vsako leto hodi na sipine v afriko in pravi da je zadovoljen s tem. Na leto naredi nekje ~40kkm, precej tudi na avtocesti.
se opravičujem za off-topic, ampak zakaj sploh vgrajujejo zadnje diferenciale v vozila-če se jih ne rabi-če so brez potrebe
recimo, en folcvagen ali BMW lahko zaposli par 10 bosancev ali slovencev-varilcev diferencialov in prišpara en kup evrov pri vsakem vozu???......
recimo, en folcvagen ali BMW lahko zaposli par 10 bosancev ali slovencev-varilcev diferencialov in prišpara en kup evrov pri vsakem vozu???......
American Jeep-In War and Peace
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Vejamem da zadeva deluje, sploh če je avto namenjen zgolj uživanciji...
Da pa bi se na pot podal z tako zavarjenim diferencialom, mi pa na kraj pameti ne pade. Lahko se dečko letno prevozi veliko, ampak v pesku, jst nebi iskal hudiča osebno z tem difom, še kupljena špera lahko crkne, oz. se pri originalnem diferencijalu kaj drugega polomi, pa čeprav je to Patrol.
Da pa bi se na pot podal z tako zavarjenim diferencialom, mi pa na kraj pameti ne pade. Lahko se dečko letno prevozi veliko, ampak v pesku, jst nebi iskal hudiča osebno z tem difom, še kupljena špera lahko crkne, oz. se pri originalnem diferencijalu kaj drugega polomi, pa čeprav je to Patrol.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 74 gostov