Ročni vklop 4x4
Ročni vklop 4x4
Sem pač nov v svetu 4x4 in prosim za nasvet kje se da kupit cenovno ugodno ročne vklopnike ko se montirajo spredaj za Pajero II ...... pa info ko vklopim štirikolesni pogon brez zapore srednjega difa , in kaj je razlika ko je vklopljena zapora malo mi razložite kdaj ima stalen pogon na vse 4 ?
Če imaš Pajerota super select imaš možnost prenosa preko sredinskega diferncijala oziroma diferencijal lahko blokiraš. Če daš samo v 4x4 imaš stalni prenos moči na prva in zadnja kolesa. Vendar ti bodo v težjih pogojih kolesa še vedno drsela. Dobra stran tega pa je, da lahko z 4x4 voziš po asfaltu in snegu... Če daš pa v lock 4x4 ti blokira sredinski diferencijal in imaš direktni prenos na prva in zadnja kolesa, brez drsenja oziroma obračanja v prazno. Z tako vklopljenim pogonom lahko voziš samo po mehkih podlagah, da česa ne polomiš. Prav tako lahko vklapljaš blokado zadnjega diferncijala samo na mehki podlagi.
Seveda moraš imeti ob vsem tem prednje vklopnike na lock, vkolikor gre za ročne vklopnike.
Seveda moraš imeti ob vsem tem prednje vklopnike na lock, vkolikor gre za ročne vklopnike.
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 31 gostov