Stran 1 od 1

razlaga dvojnih križev

Objavljeno: So Mar 29, 2014 9:00 pm
Napisal/-a sasae
nej mi kdo razloži kako to dela :)

Objavljeno: Ne Mar 30, 2014 6:25 pm
Napisal/-a vrecha
Süčejo se pa fajn zgledajo, poleg tega da so koristni/nujni za prenos rotacijskega gibanja ter navora med komponentami, ki ne ohranjajo fiksne pozicije relativno druga na drugo.

Za kaj več se bo pa treba v strojniške bukvice poglobiti, seveda ne bo šlo brez primerne matematične ter mehanične podlage.

Za uvod je pa tudi razlaga v Wikipediji čisto ok.

Objavljeno: So Nov 21, 2015 9:01 am
Napisal/-a Mr.G.
Dvojni kardan/križi se uporablja tam kjer so prisotne velike obremenitve in večji kot delovanja od 30°.
Kardanski križi delujejo normalno do 30°.
Če hočeš večji kot je potrebno dati dvojni križ.
Primer je TAM110 T7, ki ima dvojni kardan na sprednjemu mostu za zavijanje.
Edini problem, ki je je ta, da je malo težje zavijati na mestu s tem, da moraš istočasno držati zavoro.

Lp,

Objavljeno: Ne Nov 22, 2015 7:15 pm
Napisal/-a Dimen
Mr.G. napisal/-a:Edini problem, ki je je ta, da je malo težje zavijati na mestu s tem, da moraš istočasno držati zavoro.
Lp,
Ne da bi vedu za ta zanimiv pojav.

Objavljeno: Po Nov 23, 2015 3:48 am
Napisal/-a Mr.G.
Dimen napisal/-a:
Mr.G. napisal/-a:Edini problem, ki je je ta, da je malo težje zavijati na mestu s tem, da moraš istočasno držati zavoro.
Lp,
Ne da bi vedu za ta zanimiv pojav.


Ja....men se dogaja pred hišo,ko speljem,da morm do konca namotat v desno in potl se enkrat popravt,da lahk grem od bajte. In pred ko, še enkrat popravljam, morm držat žlajf.
Takrat se občut,da ko za tenutek spustiš žlajf se lažje mota volan.

Lp,

Objavljeno: Pe Nov 27, 2015 12:42 pm
Napisal/-a bular
dvojni kardan je nujen ko sta izhoda izven tolerirane ravnine(se da uporabit tudi homokinetični zglob :roll:

Objavljeno: Sr Dec 09, 2015 11:13 am
Napisal/-a Mr.G.
bular napisal/-a:dvojni kardan je nujen ko sta izhoda izven tolerirane ravnine(se da uporabit tudi homokinetični zglob :roll:


Res je. Ampak homokinetični zglob ni toliko močan in ne prenese takij obremenitev kot jih lardanski zglob.

Objavljeno: Sr Dec 09, 2015 12:42 pm
Napisal/-a bular
Mr.G. napisal/-a:
bular napisal/-a:dvojni kardan je nujen ko sta izhoda izven tolerirane ravnine(se da uporabit tudi homokinetični zglob :roll:


Res je. Ampak homokinetični zglob ni toliko močan in ne prenese takij obremenitev kot jih lardanski zglob.


A si ti u to prepričan? primerljiva velikost homokinetičnega zgloba je veliko močnejša kot križ, usaj iz mojih izkušenj 8)

Objavljeno: Sr Dec 09, 2015 2:25 pm
Napisal/-a kloshar
bular napisal/-a: primerljiva velikost homokinetičnega zgloba je veliko močnejša kot križ, usaj iz mojih izkušenj 8)


je tako! :stari_pridiga:

Objavljeno: To Dec 22, 2015 8:20 pm
Napisal/-a Mr.G.
kloshar napisal/-a:
bular napisal/-a: primerljiva velikost homokinetičnega zgloba je veliko močnejša kot križ, usaj iz mojih izkušenj 8)


je tako! :stari_pridiga:


Mislim,da ni tako.