razlaga dvojnih križev
razlaga dvojnih križev
nej mi kdo razloži kako to dela
Süčejo se pa fajn zgledajo, poleg tega da so koristni/nujni za prenos rotacijskega gibanja ter navora med komponentami, ki ne ohranjajo fiksne pozicije relativno druga na drugo.
Za kaj več se bo pa treba v strojniške bukvice poglobiti, seveda ne bo šlo brez primerne matematične ter mehanične podlage.
Za uvod je pa tudi razlaga v Wikipediji čisto ok.
Za kaj več se bo pa treba v strojniške bukvice poglobiti, seveda ne bo šlo brez primerne matematične ter mehanične podlage.
Za uvod je pa tudi razlaga v Wikipediji čisto ok.
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
damjan.vrencur.info
damjan.vrencur.info
Dvojni kardan/križi se uporablja tam kjer so prisotne velike obremenitve in večji kot delovanja od 30°.
Kardanski križi delujejo normalno do 30°.
Če hočeš večji kot je potrebno dati dvojni križ.
Primer je TAM110 T7, ki ima dvojni kardan na sprednjemu mostu za zavijanje.
Edini problem, ki je je ta, da je malo težje zavijati na mestu s tem, da moraš istočasno držati zavoro.
Lp,
Kardanski križi delujejo normalno do 30°.
Če hočeš večji kot je potrebno dati dvojni križ.
Primer je TAM110 T7, ki ima dvojni kardan na sprednjemu mostu za zavijanje.
Edini problem, ki je je ta, da je malo težje zavijati na mestu s tem, da moraš istočasno držati zavoro.
Lp,
Dimen napisal/-a:Ne da bi vedu za ta zanimiv pojav.Mr.G. napisal/-a:Edini problem, ki je je ta, da je malo težje zavijati na mestu s tem, da moraš istočasno držati zavoro.
Lp,
Ja....men se dogaja pred hišo,ko speljem,da morm do konca namotat v desno in potl se enkrat popravt,da lahk grem od bajte. In pred ko, še enkrat popravljam, morm držat žlajf.
Takrat se občut,da ko za tenutek spustiš žlajf se lažje mota volan.
Lp,
Mr.G. napisal/-a:bular napisal/-a:dvojni kardan je nujen ko sta izhoda izven tolerirane ravnine(se da uporabit tudi homokinetični zglob
Res je. Ampak homokinetični zglob ni toliko močan in ne prenese takij obremenitev kot jih lardanski zglob.
A si ti u to prepričan? primerljiva velikost homokinetičnega zgloba je veliko močnejša kot križ, usaj iz mojih izkušenj
nissan tractor 3.3sdt
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 89 gostov