razlaga dvojnih križev

Vse v zvezi z offroadom
sasae
Prispevkov: 83
Pridružen: Če Jun 06, 2013 9:12 pm

razlaga dvojnih križev

OdgovorNapisal/-a sasae » So Mar 29, 2014 9:00 pm

nej mi kdo razloži kako to dela :)

Uporabniški avatar
vrecha
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne Feb 10, 2008 10:01 pm
Kraj: Ausrd
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a vrecha » Ne Mar 30, 2014 6:25 pm

Süčejo se pa fajn zgledajo, poleg tega da so koristni/nujni za prenos rotacijskega gibanja ter navora med komponentami, ki ne ohranjajo fiksne pozicije relativno druga na drugo.

Za kaj več se bo pa treba v strojniške bukvice poglobiti, seveda ne bo šlo brez primerne matematične ter mehanične podlage.

Za uvod je pa tudi razlaga v Wikipediji čisto ok.
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
Web

Mr.G.
Prispevkov: 49
Pridružen: Ne Jul 10, 2011 5:34 pm

OdgovorNapisal/-a Mr.G. » So Nov 21, 2015 9:01 am

Dvojni kardan/križi se uporablja tam kjer so prisotne velike obremenitve in večji kot delovanja od 30°.
Kardanski križi delujejo normalno do 30°.
Če hočeš večji kot je potrebno dati dvojni križ.
Primer je TAM110 T7, ki ima dvojni kardan na sprednjemu mostu za zavijanje.
Edini problem, ki je je ta, da je malo težje zavijati na mestu s tem, da moraš istočasno držati zavoro.

Lp,

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1039
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Ne Nov 22, 2015 7:15 pm

Mr.G. napisal/-a:Edini problem, ki je je ta, da je malo težje zavijati na mestu s tem, da moraš istočasno držati zavoro.
Lp,
Ne da bi vedu za ta zanimiv pojav.

Mr.G.
Prispevkov: 49
Pridružen: Ne Jul 10, 2011 5:34 pm

OdgovorNapisal/-a Mr.G. » Po Nov 23, 2015 3:48 am

Dimen napisal/-a:
Mr.G. napisal/-a:Edini problem, ki je je ta, da je malo težje zavijati na mestu s tem, da moraš istočasno držati zavoro.
Lp,
Ne da bi vedu za ta zanimiv pojav.


Ja....men se dogaja pred hišo,ko speljem,da morm do konca namotat v desno in potl se enkrat popravt,da lahk grem od bajte. In pred ko, še enkrat popravljam, morm držat žlajf.
Takrat se občut,da ko za tenutek spustiš žlajf se lažje mota volan.

Lp,

bular
Prispevkov: 757
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Pe Nov 27, 2015 12:42 pm

dvojni kardan je nujen ko sta izhoda izven tolerirane ravnine(se da uporabit tudi homokinetični zglob :roll:
nissan tractor 3.3sdt

Mr.G.
Prispevkov: 49
Pridružen: Ne Jul 10, 2011 5:34 pm

OdgovorNapisal/-a Mr.G. » Sr Dec 09, 2015 11:13 am

bular napisal/-a:dvojni kardan je nujen ko sta izhoda izven tolerirane ravnine(se da uporabit tudi homokinetični zglob :roll:


Res je. Ampak homokinetični zglob ni toliko močan in ne prenese takij obremenitev kot jih lardanski zglob.

bular
Prispevkov: 757
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Sr Dec 09, 2015 12:42 pm

Mr.G. napisal/-a:
bular napisal/-a:dvojni kardan je nujen ko sta izhoda izven tolerirane ravnine(se da uporabit tudi homokinetični zglob :roll:


Res je. Ampak homokinetični zglob ni toliko močan in ne prenese takij obremenitev kot jih lardanski zglob.


A si ti u to prepričan? primerljiva velikost homokinetičnega zgloba je veliko močnejša kot križ, usaj iz mojih izkušenj 8)
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
kloshar
Prispevkov: 1093
Pridružen: So Feb 18, 2006 12:35 pm

OdgovorNapisal/-a kloshar » Sr Dec 09, 2015 2:25 pm

bular napisal/-a: primerljiva velikost homokinetičnega zgloba je veliko močnejša kot križ, usaj iz mojih izkušenj 8)


je tako! :stari_pridiga:
Slika

Mr.G.
Prispevkov: 49
Pridružen: Ne Jul 10, 2011 5:34 pm

OdgovorNapisal/-a Mr.G. » To Dec 22, 2015 8:20 pm

kloshar napisal/-a:
bular napisal/-a: primerljiva velikost homokinetičnega zgloba je veliko močnejša kot križ, usaj iz mojih izkušenj 8)


je tako! :stari_pridiga:


Mislim,da ni tako.


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti