Pozdravljeni!
Danes sem na ne preveč prijazen način ugotovil, da se mi ne vklopi prednji pogon, ostal sem v gozdu na vlaki-ne naprej ne nazaj, nikamor nisem mogel. Pred spustom po klancu navzdol sem vklopil 4x4, zapeljal nazaj, da se vklopijo prednja kolesa in se spustil. Po klancu navzdol nisem nič opazil, ko pa sem se na dnu klanca začel vzpenjati v drugi klanec, mi je začelo odnašati zadnji konec avta in šele tam sem opazil, da mi deluje samo zadnji pogon. Na srečo je imel prijatelj gozdarski traktor blizu in me je potegnil ven.
Avto je letnik 1996 in ima avtomatske vklopnike. Sprašujem vas ali je mogoče da so vklopniki crknili ali je kaj drugega. Reduktorski prenos deluje-počasne brzine, prednjih koles mi pa ne priklopi na pogon. Prosim za mnenja.
Lep pozdrav
Nissan terrano - vklop 4x4
Crknilo ti je nekaj med reduktorjem in kolesi. Glede na to, da je avto normalno vozen na 2WD.
Najbolj verjetno: avtomatski vklopniki ... ti zelo radi crknejo.
Ker ni ravno minus verjetno ni težava v kakšenm zmrovanju vode v pestih. Lahko poizkusiš razdret oprat in malo podmazat in nazaj sestavit.
Bolj verjetno pa bo težavo rešila zamenjava z ročnimi. (Se jih da dobiti tudi pri nas nove).
Od ostalih manj verjetnih okvar oz. manj pogostih pa je zlom homokinetičnega zgloba na polosovini.
Lom zobnikov prvega diferenciala.
Lom na karadanu.
Kakšne težave v reduktorju ali vodilih za vklop 4x4.
Amapk v 90% ali več takšnih težav se izkaže, da so avtomatski vklopniki.
Najbolj verjetno: avtomatski vklopniki ... ti zelo radi crknejo.
Ker ni ravno minus verjetno ni težava v kakšenm zmrovanju vode v pestih. Lahko poizkusiš razdret oprat in malo podmazat in nazaj sestavit.
Bolj verjetno pa bo težavo rešila zamenjava z ročnimi. (Se jih da dobiti tudi pri nas nove).
Od ostalih manj verjetnih okvar oz. manj pogostih pa je zlom homokinetičnega zgloba na polosovini.
Lom zobnikov prvega diferenciala.
Lom na karadanu.
Kakšne težave v reduktorju ali vodilih za vklop 4x4.
Amapk v 90% ali več takšnih težav se izkaže, da so avtomatski vklopniki.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Že lani mi parkrat ni sklopilo pogonov, kljub temu da sem avto ustavil, izklopil pogon, šel 5m nazaj in potem šel naprej. Poleti sem vklopnike razdrl, namazal in do sedaj je stvar delovala. Mamut, koliko bi stala zamenjava z novimi ročnimi vklopniki (lahko na ZS).
AJA, PA VSEM ŽELIM, DA SE VAM IZPOLNI VSE KAR SI SAMI NAJBOLJ ŽELITE V NOVEM LETU.
LEP POZDRAV IN NA-ZDRAVJE!!
AJA, PA VSEM ŽELIM, DA SE VAM IZPOLNI VSE KAR SI SAMI NAJBOLJ ŽELITE V NOVEM LETU.
LEP POZDRAV IN NA-ZDRAVJE!!
z novoletnim in forum popustom 160 eur.
Čim več zanimivih, odbitih, avanturističnih, potepuških, ... kilometrov želim vsem v 2014.
Čim več zanimivih, odbitih, avanturističnih, potepuških, ... kilometrov želim vsem v 2014.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Uraden servis velikokrat ne vidi čez svoje "planke" ... €€€€€€ ....
Pri nas je cena za par robustnih ročnih 160 eur.
Na uradnem pa cena za kos avtomatskih okrog 400 eur če se ne motim.
Več kot očiten razlog zakaj "se ne da".
Pri nas je cena za par robustnih ročnih 160 eur.
Na uradnem pa cena za kos avtomatskih okrog 400 eur če se ne motim.
Več kot očiten razlog zakaj "se ne da".
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
creative napisal/-a:Mamut, ročne vklopnike smo včeraj zamenjali z avtomatskimi in stvar dela, čeprav so mi v lokalni trgovini zatrdili, da se avtomatskih ne more zamenjai z ročnimi, ker so se oni pozanimali na uradnem servisu Nissan in ta menjava ni možna.
Lep pozdrav!
Verjetno si hotel napisat da ste avtomatske zamenjali z ročnimi ane.
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 43 gostov