Compagnola
Compagnola
Ve kdo kaj več o tem avtu
Kako se obnesejo motorji iveco
Ga je kdo že šel pogledat ?
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=792 ... ow=1&avto=
Hvala Lp jure
Kako se obnesejo motorji iveco
Ga je kdo že šel pogledat ?
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=792 ... ow=1&avto=
Hvala Lp jure
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
O tem avtu ne vem veliko, vem pa veliko nasplošno o teh avtih.
Problem je pločevina (predvsem obrobe in karoserija spodaj, pragi-notranji,..) če je avto sproti popravljan, ne bo težav. Križi na polosovinah so problematični kljub rednemu mazanju ( vsaj 2x letno ). Križ za zadnjo polosovino (1 kos ) pride cca 90€ dalje. Avto sam po sebi ni slab, potrebno pa je malo več ljubezni in vzdrževanja. Sam imam enako Campagnolo ( mercedes motor ) in je pravi delovni stroj. Vleka TAM 260 ( cca 20000kg ) ne predstavlja kakih težav je pa originalni 2.4D motor mogoče malo podhranjen.
LP
Problem je pločevina (predvsem obrobe in karoserija spodaj, pragi-notranji,..) če je avto sproti popravljan, ne bo težav. Križi na polosovinah so problematični kljub rednemu mazanju ( vsaj 2x letno ). Križ za zadnjo polosovino (1 kos ) pride cca 90€ dalje. Avto sam po sebi ni slab, potrebno pa je malo več ljubezni in vzdrževanja. Sam imam enako Campagnolo ( mercedes motor ) in je pravi delovni stroj. Vleka TAM 260 ( cca 20000kg ) ne predstavlja kakih težav je pa originalni 2.4D motor mogoče malo podhranjen.
LP
Campagnola
Idealen motor za ta avto je 2.5D Mercedes W124!!!!
Če bi še enkrat menjal motor, bi si privoščil še turbino. Za 2T težek avto je cca 90KM včasih premalo. Stvar okusa in financ. Vložek se verjetno nikoli ne povrne.
Nabavna cena 1500€+ kleparska in ličarska dela 500€, menjava motorja+hladilnik,.. 850€, montaža vitla 300€,..obnova polosovin 400€... Na koncu je avto vreden še vedno največ 2000€.
LP
Nabavna cena 1500€+ kleparska in ličarska dela 500€, menjava motorja+hladilnik,.. 850€, montaža vitla 300€,..obnova polosovin 400€... Na koncu je avto vreden še vedno največ 2000€.
LP
Homologacija bo dan današnji verjetno težka. Pred leti se je to še dalo na LPP Ljubljana, na podlagi fotokopije prometne ( vozila v katerem je bil motor ), izjava lastnika ( v kolikor si sam zamenjal motor), potrebno je bilo narediti nekakšno seminarsko o predelavi ( opis predelave, foto material, izdelava nosilcev motorja, vijaki,... ).
Jaz sem spraševal na avto Krka, kjer so mi dali izjavo, katero naj bi podpisal pooblaščeni serviser ( v tvojem primeru za Fiat oziroma Mercedes, verjetno lahko tudi kakšen drugi ki se ukvarja s tem ), da je on vgradil motor. Sem imel željo v obratni smeri, pa sem na koncu obupal in vgradil dizel.
Če potrebuješ imam verjetno še kje narisane nosilce za montažo.
LP
Jaz sem spraševal na avto Krka, kjer so mi dali izjavo, katero naj bi podpisal pooblaščeni serviser ( v tvojem primeru za Fiat oziroma Mercedes, verjetno lahko tudi kakšen drugi ki se ukvarja s tem ), da je on vgradil motor. Sem imel željo v obratni smeri, pa sem na koncu obupal in vgradil dizel.
Če potrebuješ imam verjetno še kje narisane nosilce za montažo.
LP
V kolikor je bila predelava izvedena v obdobju "mladosti" vozila, ti pripada status starodobnika-vendar nižje kategorije.
Za kasnejše predelave pa ta status ne velja.
ampak za nižjo ceno registracije se lahko pogajaš na zavarovalnici, ni se ti treba zajebavat s certifikati o starodobniku.
lp, andrej
Za kasnejše predelave pa ta status ne velja.
ampak za nižjo ceno registracije se lahko pogajaš na zavarovalnici, ni se ti treba zajebavat s certifikati o starodobniku.
lp, andrej
American Jeep-In War and Peace
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 46 gostov