Cestnine 2014
Cestnine 2014
No, pa so spacali skupaj...Vse za narodov blagor, ponoven vzpon malih podjetnikov, ne vem no!?
http://www.najdi.si/redirect/news.jsp?r ... 368532e10e
http://www.najdi.si/redirect/news.jsp?r ... 368532e10e
-
- Prispevkov: 316
- Pridružen: Pe Feb 26, 2010 9:28 am
- Kraj: Vogrsko
...jaz iščem zase en dostavnik (zadaj brez šip)...ker nisem točno vedel pod kaj je ta reč registrirana (tovorno osebno itd), sem poklical na dars kako se ta vozila glede vinjet tretirajo...gospodična mi je razložila da kategorizacija ni važna, eno in edino pravilo se glasi:tolk in tolk cm nad predno osjo...zdej pa nevem...
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
tle bo še dileme vidim...neglede v kateri razred spada vaš avtomobil, naj si bo terenec ali bivalni avtomobil, je edina merodajna zadeva višina...pod 1,3m je 110, nad 1,3m je 220eur.
Copy/paste iz 24 ur...
A pozor, tista vozila, ki spadajo v ta razred in so nad sredino prve osi višja od 1,3 metra, bodo morala imeti dražjo vinjeto, ki bo stala 220 evrov.
Copy/paste iz 24 ur...
A pozor, tista vozila, ki spadajo v ta razred in so nad sredino prve osi višja od 1,3 metra, bodo morala imeti dražjo vinjeto, ki bo stala 220 evrov.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Aleš, jst jo tko v večini ne uporabljam
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Za kombije so navedli, za katere velja cenejša in za katere dražja, tu se ne moremo izgovarjat,v drugem košu pa so VSI terenci in VSA bivalna vozila, tu niso navedli nobenih izjem!
Zanimivo bo spremljat odzive/izkušnje pri srečanjih s kontrolo v bodoče, sploh lastnike nižjih in višjih terencev!
Danes sem za štos pomeril frendovega Chevrolet Suburbana 7.4 V8, 124cm, pa je malenkost dvignjen
Pravi da ga je edino pri polnem pospeševanju strah da preseže 130cm
Zanimivo bo spremljat odzive/izkušnje pri srečanjih s kontrolo v bodoče, sploh lastnike nižjih in višjih terencev!
Danes sem za štos pomeril frendovega Chevrolet Suburbana 7.4 V8, 124cm, pa je malenkost dvignjen
Pravi da ga je edino pri polnem pospeševanju strah da preseže 130cm
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Jst mam samo do vrh gum 90, tko da raj ne grem merit
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
O Renaultovi Traficih sem nekaj bral včeraj, pa ne vem kje. Starejši imajo nižje gume in baje padejo v prvi razred, novejši pa v drugega. Ravno tako je razlika v nosilnosti vozila in številu vzmeti, ter posledično višini vozila. Tako da so kr vse Renault trafice strpali v drugi razred in jih baje na Darsu nočejo merit, ker lahko pride do kake njim neljube razlike....
Zakon pravi (verjetno so se malo zafrknili) 1,30 m NAD prvo osjo. Ne OD TAL, ampak NAD prvo osjo. To pomeni, da velikost gum/koles ne vpliva!
Ne vem pa, kako so te famozne Trafice/Vivarote dobili v to 220 evrski razred, saj ti po mojem te mere ne presegajo. Še moj Riml (IVECO Daily) (brez body lifta) komaj presega to mero.
Miran
Ne vem pa, kako so te famozne Trafice/Vivarote dobili v to 220 evrski razred, saj ti po mojem te mere ne presegajo. Še moj Riml (IVECO Daily) (brez body lifta) komaj presega to mero.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
charly napisal/-a:eni so plačani da čim bolj komplicirajo.jazst kmet pa pravim tako: kar je tovorno vozilo in kar je registrirano na firmo = 220evrčkov,saj so to vozila namenjena zaslužku al kako?
Po tej tvoji kmečki logiki bi jaz traktorje upalil najmanj na 44o EUR za vožnjo po vsaki nemakadamski cestni površini. Saj z njimi služite, a ne?
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
miran napisal/-a:Zakon pravi (verjetno so se malo zafrknili) 1,30 m NAD prvo osjo. Ne OD TAL, ampak NAD prvo osjo. To pomeni, da velikost gum/koles ne vpliva!
Ne vem pa, kako so te famozne Trafice/Vivarote dobili v to 220 evrski razred, saj ti po mojem te mere ne presegajo. Še moj Riml (IVECO Daily) (brez body lifta) komaj presega to mero.
Miran
Tudi sam sem razumel. da nad prvo osjo, če bi govorili od tal gor skozi sredino kolesa...
Sem pa včeraj pomeril orig. Iveco Daily 3513 od tal gor 140cm
Je pa pobudnikom (številčnejše družine in invalidi) nekako uspelo pri pozivu za nižjo vinjeto.
-
- Prispevkov: 316
- Pridružen: Pe Feb 26, 2010 9:28 am
- Kraj: Vogrsko
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 64 gostov