NOČNA NMORA CAN-AM Outlander 650 Max XT

Vse v zvezi z offroadom
sraufff
Prispevkov: 5
Pridružen: So Jan 26, 2013 4:32 pm

NOČNA NMORA CAN-AM Outlander 650 Max XT

OdgovorNapisal/-a sraufff » So Avg 10, 2013 3:48 pm

Že takoj ob nakupu motorja so se začele težave:
- motor nisem mogel registrirati, ker mi niso predali homologacije vlečne kljuke
- pri 4500 km mi je šel jermen za katerega je bila "kriv moj način vožnje" ( vozim se s cestnimi gumami samo po asfaltu na dolge ralacije )
- zamenjali so tudi ključavnico za vžig motorja
- GLAVNA NAPAKA pa je problem z DPSom ( servo ) krmila.

Ko imam DPS na medium nasploh pa, ko je na maximum se krmilo otrdi in motorja ni mogoče voziti. To se zgodi že po nekaj minutah vožnje. Zgodilo se mi je celo to, da ovinka nisem mogel speljati in SEM Z MOTORJEM PRIŠEL NA NASPROTNI VOZNI PAS. Na srečo nasproti ni bilo nobenega avtomobila.

TA MOTOR JE SMRTNO NEVAREN !!!!!!!!!!!!!

V Ski & Sea za ta problem "prvič" slišijo, ne odpravijo napake, se zgovarjajo na vse mogoče faktorje, po dolgem času pa so se začeli braniti s tem, da se nad 5 km/h to dogaja, ker je to tovarniški podatek.
Halo ?
Je ta motor narejen samo za na pivo do prvega bifeja ?

S prijatelji sem hotel iti na dopust v Dolomite. In kaj se je zgodilo, ostal sem doma.
Ja, zaradi Ske & Sea sem ob dopust.
V kateri resni firmi si kaj takega dovolijo !

Od Skea & Sea ni nobenega odgovora več, za njih je glavno samo to, da stranka kupi motor, problemi so pa strankin problem.

Ima še kdo problem z DPSom in kako ga rešiti ter neresnost Ske & Sea ?[/b]

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » So Avg 10, 2013 4:35 pm

Če se prav spomnim, mislim da so bili problemi s pregrevanjem DPS-a...posledično ga izklopi, posledica je oteženo zavijanje...mislim da bi tole definitivno morali v ski&sea rešit...

sraufff
Prispevkov: 5
Pridružen: So Jan 26, 2013 4:32 pm

OdgovorNapisal/-a sraufff » To Avg 13, 2013 10:20 pm

Ker od Ski & Sea ni nobenega odgovora sem na žalost zadevo že predal odvetniku.

Kako se bo situacija glede rešitve tega tehničnega ( ne pravnega ) problema razvijala vam takoj sporočim.

sraufff
Prispevkov: 5
Pridružen: So Jan 26, 2013 4:32 pm

OdgovorNapisal/-a sraufff » Pe Okt 11, 2013 7:18 pm

Res lahko pohvalim Ski & Sea.
Fantje so se potrudili in ugotovili napako.

Po servisu DPS na poziciji MIN deluje normalno, motor je bolj vodljiv, krmilo je mehkejše. Glede na prejšnje stanje, ko motorja na MIN ni bilo mogoče tako voziti, je sedaj vožnja na tej poziciji bistveno boljša kot prej.
Na poziciji MED z DPS zaenkrat nimam problemov, moram pa motor testirati še na ovinkasti cesti.
Na poziciji MAX naj bi po podatkih servisa na asfaltu redko uprabljal vendar se napaka še ponavlja.


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 30 gostov