Mehanik z pormašino
Mehanik z pormašino
Pozdravljeni
Zanima me, če kdo pozna koga iz štajerske ki bi bil pripravljen izvrtati dva vijaka. Malo je težavno to, da sta ta dva vijaka odtrgana na kolektorju. Tista zadnja dva ki držita kolektor na mašino da ne pade dol. Ker je zelo malo prostora bo potrebna kotna mašina, za kar pa mi je nekdo povedal takšno ceno da mi je postalo kar malo slabo. To pomeni da če ti želi ven potegnit en šrauf, stane to 50€, v mojem primeru 100€. No, če mi kdo naredi za 50€ oba šraufa je najet.
Avto je pripravljen, mehanik samo mora priti in to narediti. Orodje seveda potrebuje svojo hehe.
Avto je BMW e39, 525d, motor pa je M57. Ni ravno terenec, je pa splošno vprašanje. Mimogrede, terenca tudi mam tak da sem lahko na tem forumu
Še kakšne detajle potrebujete?
Zanima me, če kdo pozna koga iz štajerske ki bi bil pripravljen izvrtati dva vijaka. Malo je težavno to, da sta ta dva vijaka odtrgana na kolektorju. Tista zadnja dva ki držita kolektor na mašino da ne pade dol. Ker je zelo malo prostora bo potrebna kotna mašina, za kar pa mi je nekdo povedal takšno ceno da mi je postalo kar malo slabo. To pomeni da če ti želi ven potegnit en šrauf, stane to 50€, v mojem primeru 100€. No, če mi kdo naredi za 50€ oba šraufa je najet.
Avto je pripravljen, mehanik samo mora priti in to narediti. Orodje seveda potrebuje svojo hehe.
Avto je BMW e39, 525d, motor pa je M57. Ni ravno terenec, je pa splošno vprašanje. Mimogrede, terenca tudi mam tak da sem lahko na tem forumu
Še kakšne detajle potrebujete?
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
Sem pozoren na slog tvojega zapisa .
Če je stvar kot sam praviš tako enostavna, zakaj pa to sam ne narediš?
Si sposodiš kotno mašino, pa izvrtaš....par minut dela...in najemnina in amortizacija orodja te ne stane skoraj nič. Pa še potnih stroškov nimaš.
In za info, imam tudi sam BMW, sicer ne starega. Tako da se mi 100e zdi zanemarljiv strošek za tak poseg. Pač premium znamka.
Na tem forumu si pa lahko prisoten tudi brez terenca
LP, andrej
Če je stvar kot sam praviš tako enostavna, zakaj pa to sam ne narediš?
Si sposodiš kotno mašino, pa izvrtaš....par minut dela...in najemnina in amortizacija orodja te ne stane skoraj nič. Pa še potnih stroškov nimaš.
In za info, imam tudi sam BMW, sicer ne starega. Tako da se mi 100e zdi zanemarljiv strošek za tak poseg. Pač premium znamka.
Na tem forumu si pa lahko prisoten tudi brez terenca
LP, andrej
American Jeep-In War and Peace
No ja, enostavno ravno ni ker drugače nebi spraševal na forumu za kakega mehanika, čeprav sem mogoče res napisal kot da je to enostavno.
Hvala za odgovore ampak še vedno nimam mehanika. No ja, imam, pa se mi zdi da je majhna in slaba konkurenca in me zanima kolko in kdo se sploh s tem še ukvarja.
Torej, pozna kdo koga?
Hvala za odgovore ampak še vedno nimam mehanika. No ja, imam, pa se mi zdi da je majhna in slaba konkurenca in me zanima kolko in kdo se sploh s tem še ukvarja.
Torej, pozna kdo koga?
Na X5 teden nazaj crknila ključavnica. Pa ravno točno pred vhodom v kafano volan zaklenjen, kolesa navita. Nikamor z njim...........
BMW servis v Kranju:
ura dela = 63 €
Norma za popravilo oziroma menjavo ključavnice je 6 ur.
Ključavnica 250 €
+ vlečna služba v Kranj.
Rešili po sistemu sam svoj mojster. Z novo ljučavnico (po naročilu, da je še vedno isti ključ) in vleko 75€ vse skupaj!!!!!!!!!!!
Takle majo zlatarji.
BMW servis v Kranju:
ura dela = 63 €
Norma za popravilo oziroma menjavo ključavnice je 6 ur.
Ključavnica 250 €
+ vlečna služba v Kranj.
Rešili po sistemu sam svoj mojster. Z novo ljučavnico (po naročilu, da je še vedno isti ključ) in vleko 75€ vse skupaj!!!!!!!!!!!
Takle majo zlatarji.
Vem da so velike cifre pri teh servisih in tak naprej, ampak dajte no, 50€/šrauf, samo za to ker mi en našteje kaki riziki so vse, pa mi je preveč. Kaj potem za vseh 12 šraufov bi pa dal 600€ al kaj? Pa ja te rajše na selmarju novo mašino vzamem kot pa enem oderuhu dam taki keš. Bom vsaj mel garancijo pa še nič mi nebodo narobe z novo mašino, verjetno
Če bi lahko sam popravljal to bi popravil, tak pa ne morem ker nimam takega orodja, nimam prostora, nikoli še nisem kaj takega delal in se nočem učit na malo bolj komplicirani zadevi. Bom pa premislo in se verjetno podal v to, ker vidim da je to zelo dobra tržna niša. Kupiš orodje na ebayu komplet za 200€, greš rešit 4 šraufe, malo pojamraš kak je oprema draga, kolko rizika je in potem pri vsakem nadaljnem šraufu za max pol ure dela zaslužiš več kot pa večina delavskega naroda v celem dnevu fizičnega dela. Pa ne pravim da mam nekega dobrega bmwja, al pa high class avto. Avto je bil namenjen za dolge fure ki sem jih delal vsak dan, šrauf pa ni nič drugače prišraufan kot pri starem cliotu. Me zanima če bi za kakega takega cliota tudi rekel 100€...
AŁIEN, te zgodbe so mi znane ja, da bi oni to vse po vrsti zamenjali. Po moje bi ti kr celo armaturko menjali ker bi bilo preveč dela z menjavo ključavnice. Iščem pa tudi jaz še vedno mojstra, ki bi bil vsaj malo manj oderuško usmerjen.
Če pa se nihče nebo dal nobenga kontakta pa mi verjetno res ostane samo to, da se še naprej tako vozim da mi ven piha, al pa dam temu gospodu pošteno plačilo za opravljeno delo.
Če bi lahko sam popravljal to bi popravil, tak pa ne morem ker nimam takega orodja, nimam prostora, nikoli še nisem kaj takega delal in se nočem učit na malo bolj komplicirani zadevi. Bom pa premislo in se verjetno podal v to, ker vidim da je to zelo dobra tržna niša. Kupiš orodje na ebayu komplet za 200€, greš rešit 4 šraufe, malo pojamraš kak je oprema draga, kolko rizika je in potem pri vsakem nadaljnem šraufu za max pol ure dela zaslužiš več kot pa večina delavskega naroda v celem dnevu fizičnega dela. Pa ne pravim da mam nekega dobrega bmwja, al pa high class avto. Avto je bil namenjen za dolge fure ki sem jih delal vsak dan, šrauf pa ni nič drugače prišraufan kot pri starem cliotu. Me zanima če bi za kakega takega cliota tudi rekel 100€...
AŁIEN, te zgodbe so mi znane ja, da bi oni to vse po vrsti zamenjali. Po moje bi ti kr celo armaturko menjali ker bi bilo preveč dela z menjavo ključavnice. Iščem pa tudi jaz še vedno mojstra, ki bi bil vsaj malo manj oderuško usmerjen.
Če pa se nihče nebo dal nobenga kontakta pa mi verjetno res ostane samo to, da se še naprej tako vozim da mi ven piha, al pa dam temu gospodu pošteno plačilo za opravljeno delo.
Ne spoznam se na motorje, zato predvidevam, da je aluminjasta glava.
Na vijak navariš bunkico daš čez M8 ali 10 matico zavariš matico, nato se igraš. Malo zategneš malo odtegneš in odtržeš matico ali pa tudi ne. Če jo, jo ponovno navariš in zadevo ponavljaš dokler ne gre vijak čisto ven. Tako sem rešil 3 vijake v cca 1 uri.
Z vrtanjem pa, če nisi vešč, narediš hitro pizdarijo, ker ja al mehkejši in gre sveder zelo hitro mal zraven, tako da ni čist simpl.
Na vijak navariš bunkico daš čez M8 ali 10 matico zavariš matico, nato se igraš. Malo zategneš malo odtegneš in odtržeš matico ali pa tudi ne. Če jo, jo ponovno navariš in zadevo ponavljaš dokler ne gre vijak čisto ven. Tako sem rešil 3 vijake v cca 1 uri.
Z vrtanjem pa, če nisi vešč, narediš hitro pizdarijo, ker ja al mehkejši in gre sveder zelo hitro mal zraven, tako da ni čist simpl.
LP by Jereb
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 99 gostov