Zagon 4taktnega motorja v nasprotno smer ali je možno?
Zagon 4taktnega motorja v nasprotno smer ali je možno?
Zanima me ali je možno običajni štiritaktni bencinski motor vžgati v nasprotni smeri. No da tega ne dovoli starter vem, a če bi ga hotel namerno vžgati kontra je to možno ali bi se kaj v motorju polomilo? Možakar blizu Lukovice je delal pred leti neke ROSBIL športne avtomobile z motorjem od Golfa ali od 101ke in ju dal zadaj. Sedaj se ne spomnil kako je prepričal zadevo da je delala v bistvu v rikverc
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Ne razumem, zakaj bi se moral vrteti motor v "rikverc", če je nameščen zadaj?
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Če me spomin ne vara, bi se zadevo dalo izvesti. Zlasti pri kakšnih nenavitih motorjih, ki imajo verjetno odmično gred z enakim dvigom in spustom. Ne vem niti za oljno črpalko, če bo črpala olje. In predvžig je seveda treba ponastaviti v obratno smer.
V čem pa je razlika med motorjem fičkota in yugiča 45? A nista enaka in le okoli obrnjena?
A roke v ogenj ne dam!
Miran
V čem pa je razlika med motorjem fičkota in yugiča 45? A nista enaka in le okoli obrnjena?
A roke v ogenj ne dam!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Meni je hčerka vžgala starega terranota v rikverc. Avto je bil v drugi parkiran rahlo z prednjim koncem navzgor, in ko je začel gibat nazaj se je vstrašila pohodila bremzo in se zaradi prekratkih nog odrinila iz sklopke. Vžgal je kot mina ob pol obrata koles in kar precej trokiral, če bi obrnil vžig bi vrjetno dosegel normalno delovanje ampak tega nisem prakticiral saj bi črpalka olja delala v obratni smeri. Sumim tudi da v mojem primeru španar verige ni namenjen obratnemu delovanju.
miran napisal/-a:Če me spomin ne vara, bi se zadevo dalo izvesti. Zlasti pri kakšnih nenavitih motorjih, ki imajo verjetno odmično gred z enakim dvigom in spustom. Ne vem niti za oljno črpalko, če bo črpala olje. In predvžig je seveda treba ponastaviti v obratno smer.
V čem pa je razlika med motorjem fičkota in yugiča 45? A nista enaka in le okoli obrnjena?
A roke v ogenj ne dam!
Miran
Meni je prišlo na uho da se je dalo v zastavine kombije in fičote zmontirat yugo 45 motor, močnejših pa ne, ker naj bi se vrteli obratno oz. pravilno...nisem pa tega še sprobal, tako da mogoče lahko to potrdi ali ovrže nekdo ki je s temi avti bolj v stiku...
Lp
To se je dalo brez problema, 900AK je pa itak imel že tovarniško jugecov motor. Iz fiata pa ne, čeprav je ravnotako pasal not, ker se je vrtel v nasprotno stran in je bilo treba dat komplet z menjalnikom iz fiata.
Sem jih naredil kar nekaj takih. Bodisi z jugecovim motorjem bodisi iz fiat 850SC.
Vse to je šlo tudi v bolhco.
Trikrat sem prebral, pa mi še vedno ni jasno
Ne razumem niti vidim smisla čak, grem še enkrat prebrat
Sem jih naredil kar nekaj takih. Bodisi z jugecovim motorjem bodisi iz fiat 850SC.
Vse to je šlo tudi v bolhco.
Furman napisal/-a:Recimo, da imaš avto, ki ima 4x4 a kadar ima 2x4 delajo prva kolesa. Za na teren in v hrib to ni najbolj ugodno. Zato me je zanimalo, če bi vse skupaj obrnil okoli ali bi lahko...
.
Trikrat sem prebral, pa mi še vedno ni jasno
Ne razumem niti vidim smisla čak, grem še enkrat prebrat
Furman napisal/-a:Recimo, da imaš avto, ki ima 4x4 a kadar ima 2x4 delajo prva kolesa. Za na teren in v hrib to ni najbolj ugodno. Zato me je zanimalo, če bi vse skupaj obrnil okoli ali bi lahko...
No očitno ne moreš.. dvotaktni motorji se z lahkoto vrtijo levo ali desno, pa sem misli, da bi tu tudi šlo.
Kolikor te razumem, bi obrnil podvozje, da bi bil motor pri takem avtu zadaj in bi imel potem zadnji pogon, ter priklopljiv sprednji, da bi v klanec lažje plezal.
Recimo podobno zadevo delajo s starim subarujevim motorjem iz leone-ta in v menjalniku obrnejo dif (prednji dif je v menjalniku in uporablja isto olje kot menjalnik), ter to tlačijo v stare karavele, ki imajo pogon na zadnja kolesa.
Pred EUR sem bil SIT!
Ja vidim, da tud če bi se lotil tega bi bil velik strokoven pa še finančni zalogaj in se ne splača. A mogoče kdo ve, če bi se dalo dokaj poceni vsaj razmerje v menjalniku spremenit, tako da bi bil avto močnejši in seveda počasnejši. Ali je tud to prekomplicirano in predrago.
Gre se pa za Subaru Justy 4WD. Avtek je prava kozica. Žal ima 13colska kolesa in je dokaj nizek za na tren. Pa še kakih terenskih gum ne najdem 13colskih. Če mu dam višja koesa pa mu vzamem še tisto malo moči.
Tukaj je en filmček kako spleza v hrib po mokrem, naj si bo trava ali pa peščena grapa.
Posnetki so zaradi premočnega sonca in odboja armature na šipo malce slabši a več kot zgovorni
Sprehod po travniku, med rožcami v hrib.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... iPM13xsJ2k
Še na vrh kamnoloma in nazaj..
http://www.youtube.com/watch?v=onB-bvezfgQ
http://www.youtube.com/watch?v=8pdhWeQj-JE
Gre se pa za Subaru Justy 4WD. Avtek je prava kozica. Žal ima 13colska kolesa in je dokaj nizek za na tren. Pa še kakih terenskih gum ne najdem 13colskih. Če mu dam višja koesa pa mu vzamem še tisto malo moči.
Tukaj je en filmček kako spleza v hrib po mokrem, naj si bo trava ali pa peščena grapa.
Posnetki so zaradi premočnega sonca in odboja armature na šipo malce slabši a več kot zgovorni
Sprehod po travniku, med rožcami v hrib.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... iPM13xsJ2k
Še na vrh kamnoloma in nazaj..
http://www.youtube.com/watch?v=onB-bvezfgQ
http://www.youtube.com/watch?v=8pdhWeQj-JE
Po posnetkih ti gre avto kar v redu. Vprašanje zakaj bi za nekaj več terenskih sposobnosti takšen avtek sploh predeloval, glede na to, da se ti o mehaniki prov dosti ne sanja. Boljše, če je nujno huda potreba nabavi nekega starega terenca, se dobijo tudi za soliden denar. Za isti denar boš svojega predelal, pa je še vprašanje ali boš zadovoljen. Vsi avti so narejeni za svoj namen, inženirji v fabrikah že vedo . Nisem še nikjer slišal, da bi kdo hotel predelat terenca za hitrostne dirke. Če imaš pa znanje in čas, ter preveč denarja se pa ne pusti ovirat.
LP Franci
LP Franci
Wine,Women&LandRovers*Not necessarly in that order
robinzon napisal/-a:Kako boš rešil problem drgnjenja pnevmatik v blatnike in koloteke?
A si ne bi kupil terenca, če se rad voziš po brezpotju?
Subarujček tako ali tako ne bo dolgo zdržal tegale.....
Z tistim posnetkom ko se voziš po travniku se pa rajši ne hvali okol! Pri meni si že dobil velik minus!
No takole vožnja po tujih travnikih mi niti pod razno ne pride na misel. Tisto je bil samo test.
Terenec je razen Samurajčka prevelik.
Predelal ga bom le toliko, da bom z njim iz sadovnjaka vozil v jesen domov jabolka. Pa z njive krompir.. Skratka narediti hočem en poceni UTV. Vse te vožnje so bile pa samo za testiranje ali je tole sploh uporabno in JE pa še kako. Vsi so mi svetovali naj si nabavim enga Tomo Vinkovića, pa sem prepričan, da je tole bolj uporabno in 100x bolj varno sploh v hribih.
Nakup pravega UTV vozila za 8000 in več € je pa potrata denarja kolikor ga jaz rabim.
Za take stvari bi bil navaden subaru forester dovolj. Ima dovolj velik prtljažnik al pa kljuko pa s prikolico voziš sadje in zelenjavo. V tem avtu pa imaš že serijsko reduktor, tako da se po terenu z lahkoto vozi.
Na svojem foresterju sem fedre in amortizerje zamenjal (ker so bili stari in zmahani), pa je avto sedaj spet na original višini (21cm od tal), kar mislim da je za v vsak sadovnjak in za na njivo dovolj. Že na testni vožnji po poligonu na vrhniki se je dalo vse prevozit, brez da bi kje počohal po trebuhu. Je pa res, da je kak meter daljši od justy-ja.
Recimo tudi voda mu ni problem:
Pa plezanje po strminah tudi ne (iz slike se sicer ne vidi, vendar je tole najbolj strm del na poligonu vrhnika, pa ga avto odpelje brez problemov in brez da bi kje nasedel ali podrajsal s "trebuhom"):
Ni pa to terenec, ampak osebni avto z malo ojačanim podvozjem.
Na svojem foresterju sem fedre in amortizerje zamenjal (ker so bili stari in zmahani), pa je avto sedaj spet na original višini (21cm od tal), kar mislim da je za v vsak sadovnjak in za na njivo dovolj. Že na testni vožnji po poligonu na vrhniki se je dalo vse prevozit, brez da bi kje počohal po trebuhu. Je pa res, da je kak meter daljši od justy-ja.
Recimo tudi voda mu ni problem:
Pa plezanje po strminah tudi ne (iz slike se sicer ne vidi, vendar je tole najbolj strm del na poligonu vrhnika, pa ga avto odpelje brez problemov in brez da bi kje nasedel ali podrajsal s "trebuhom"):
Ni pa to terenec, ampak osebni avto z malo ojačanim podvozjem.
Pred EUR sem bil SIT!
fonza napisal/-a:...Nisem še nikjer slišal, da bi kdo hotel predelat terenca za hitrostne dirke...
http://www.youtube.com/watch?v=kxRu2XxIM30
toyota "tacoma"
ferrarist napisal/-a:fonza napisal/-a:...Nisem še nikjer slišal, da bi kdo hotel predelat terenca za hitrostne dirke...
http://www.youtube.com/watch?v=kxRu2XxIM30
toyota "tacoma"
Ne me vlečt za jezik. Mislil sem na naš Forum in za možnost predelave pri nas. Če pa imaš odvečen denar -pri nas je pa vse samo stvar navdiha.....
LP Franci
Wine,Women&LandRovers*Not necessarly in that order
fonza napisal/-a:
Ne me vlečt za jezik. Mislil sem na naš Forum in za možnost predelave pri nas.
Franci, bolj da jim ti poveš kot jaz
Ti boš to lepše povedal, meni teme kjer se iz kruha drek dela izvabijo nespodobne besede, katerih ni v slovarju knjižnega jezika.
Nikoli ne bom razumel kako nekomu pride na pamet ideja o premetavanu motorja sem pa tja, o vžigu v nasprotno smer in mu ne pade na pamet da bo potem imel 5 prestav nazaj in eno naprej zraven pa nivo dobiš skoraj zastonj in se pelješ kamor češ....skoraj. Definitivno pa dlje od motorja ki se suče v napačno stran ali justyjev, pand........in ostalih 4x4 osebnih prevoznih sredstev.
kingroad napisal/-a:Bolj strm je že cca 5m v levo, res omembe vreden klanec pa je če bi se cca 50m peljal v rikverc.
Sva bila zadnjič z Roksujem na vašem srečanju Subarujev, samo da sva bila s Patroli
A to je tam, ko je en patrol na koncu probal gor zlest?
P.S. moram še en filmček prečkanja luže s patrolom dat na net (tisti v nasprotno stran).
Pred EUR sem bil SIT!
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 37 gostov