Lovsko vozilo ;)

Vse v zvezi z offroadom
hard
Prispevkov: 10
Pridružen: Po Sep 29, 2008 7:57 pm

Lovsko vozilo ;)

OdgovorNapisal/-a hard » Ne Dec 09, 2012 8:36 pm

Pozdravljeni,
Verjetno že stokrat obdelana tema.... ampak vseeno. Iščem nadomestno vozilo za Samuraja. Teh sem kar nekaj imel. Trenutno ima lušnega, vendar mi je malo majhen.
Rad bi robustem terenec malo večji od samuraja s katerim bi lahko šel na lov in na teren, in tudi kdaj na avto cesto...Iščem terenca na 3 vrata in rad bi imel špero. Cena od 5-12 k€
Samuraj mi je res top mal rjavi ampak vžge vedno...

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Po Dec 10, 2012 1:26 pm

Lovci so na Mickah, kako je s špero pri teh vozilih bo pa kdo drug povedal, verjetno kot dodatek, druga varjanta je LR "def" 90. :idea:
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

PAJEROxxl
Prispevkov: 353
Pridružen: To Okt 30, 2007 9:33 pm

OdgovorNapisal/-a PAJEROxxl » Po Dec 10, 2012 1:53 pm

Pajero GLS, original špera :!:
Ma kej si mona

DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DavidJ » Po Dec 10, 2012 2:32 pm

Zakaj pa patrolna takratkega ne predlagaš :res_ne_vem:

A maš slabe izkušnje :wink: Moj sosed lovec ma y61 3.0 in je zelo navdušen. Je pa res širok. Kar malo preveč za naše gorske potke.

madmax
Prispevkov: 294
Pridružen: Sr Jan 14, 2009 11:14 pm

OdgovorNapisal/-a madmax » Po Dec 10, 2012 5:02 pm

DavidJ napisal/-a:Zakaj pa patrolna takratkega ne predlagaš :res_ne_vem:

A maš slabe izkušnje :wink: Moj sosed lovec ma y61 3.0 in je zelo navdušen. Je pa res širok. Kar malo preveč za naše gorske potke.


Evo, si si že sam odgovoril. Ravno zato je pajo bolj uporaben. :wink:

hard
Prispevkov: 10
Pridružen: Po Sep 29, 2008 7:57 pm

OdgovorNapisal/-a hard » Po Dec 10, 2012 10:57 pm

Hvala vsem za ideje. Sem malo gledal po netu pa cene.... Sicer sem najprej mislil Merceds G.... mislim. da je precenjen avto... odpade.
- Mitsubishi pajero 3 vrata
- Nisan patrol 3 vrata
- Defender 90
Ziher sem da japonci delajo odlično sem mel 4 teranote. Pa se mi zdi tudi Nisan večji od Mitsubisija. Je pa tudi res, da Pajero mi je totalna neznaka. Je pa najcenejši.

Defendrja pa me je malo strah,kolikor sem bral po forumu. Pa tudi starejši letniki so od znotraj kot Katrca al pa še slabši.
Ma kdo kaj izskupenj s temi avti?

hard
Prispevkov: 10
Pridružen: Po Sep 29, 2008 7:57 pm

OdgovorNapisal/-a hard » Po Dec 10, 2012 10:58 pm

Defender mi je všeč k je lahki.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Po Dec 10, 2012 11:01 pm

Pa ti veš koliko tehta :shock:
Micka je zakon.

hard
Prispevkov: 10
Pridružen: Po Sep 29, 2008 7:57 pm

OdgovorNapisal/-a hard » Po Dec 10, 2012 11:20 pm

Sory ne vem kaj Micka pomen?

Uporabniški avatar
RIKO
Prispevkov: 46
Pridružen: Pe Okt 05, 2012 1:06 am
Kraj: lj

OdgovorNapisal/-a RIKO » Po Dec 10, 2012 11:30 pm

V tvojem primeru mitsubishi pajero. :)

madmax
Prispevkov: 294
Pridružen: Sr Jan 14, 2009 11:14 pm

OdgovorNapisal/-a madmax » Po Dec 10, 2012 11:53 pm

Defender pa res ni lahki :lol: :lol: :lol: ... najlažja med naštetimi je še vseeno micka ;)

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Po Dec 10, 2012 11:53 pm

Micu buši je micka po domače.
Za mal denarja veliko muzike. Dober in trpežen voz, ki ne zahteva veliko vzdrževanja in ima dober material. Dobra srednja pot za cesto in teren.
Defender je hardcore terenc, in če si samuraja navajen, ti ne bi bilo hudega v njem. Isto sranje, sam mal večje. Za harcore terence moraš bit mal cepljen. To ni za razvajene. Pa ne verjet vsega, kar na forumu prebereš. Fantje imajo stare kante pa pol jokajo. Večina teh, ki jokajo še defenderja nima, kvečjemu serijo 3, samo defender se lepše sliši. Je čist vredu voz drgač, sam cene so, kar hude za dober primerek.
Sicer za ta denar tudi jote lahko gledaš, če ti jo ni žal za v hosto. Je pa teško dobro dobit za en normalen denar, tako kot Gja.
Sej, nakoncu kakorkoli obračaš, odločitev je tvoja. Pazi samo, da namesto lovskega ne ubodeš lopovskega terenca. Če te pri terencu nasankajo pol je joj. Neglede katere znamke je.

madmax
Prispevkov: 294
Pridružen: Sr Jan 14, 2009 11:14 pm

OdgovorNapisal/-a madmax » Po Dec 10, 2012 11:55 pm

hard napisal/-a:Sory ne vem kaj Micka pomen?


pajo (pajero) je micka (mitsubishi) ... :D

madmax
Prispevkov: 294
Pridružen: Sr Jan 14, 2009 11:14 pm

OdgovorNapisal/-a madmax » Po Dec 10, 2012 11:59 pm

AŁIEN napisal/-a:Micu buši je micka po domače.
Za mal denarja veliko muzike. Dober in trpežen voz, ki ne zahteva veliko vzdrževanja in ima dober material. Dobra srednja pot za cesto in teren.
Defender je hardcore terenc, in če si samuraja navajen, ti ne bi bilo hudega v njem. Isto sranje, sam mal večje. Za harcore terence moraš bit mal cepljen. To ni za razvajene. Pa ne verjet vsega, kar na forumu prebereš. Fantje imajo stare kante pa pol jokajo. Večina teh, ki jokajo še defenderja nima, kvečjemu serijo 3, samo defender se lepše sliši. Je čist vredu voz drgač, sam cene so, kar hude za dober primerek.
Sicer za ta denar tudi jote lahko gledaš, če ti jo ni žal za v hosto. Je pa teško dobro dobit za en normalen denar, tako kot Gja.
Sej, nakoncu kakorkoli obračaš, odločitev je tvoja. Pazi samo, da namesto lovskega ne ubodeš lopovskega terenca. Če te pri terencu nasankajo pol je joj. Neglede katere znamke je.


:amen:

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » To Dec 11, 2012 8:18 am

Mitsubishi Pajero V20 serija ... je low budget, robusten in kvaliteten voz za v hosto.
Terrano 3 vratni ... je tudi super .... ker je ozek in gre po kolovozih (100% špere nima, se jo pa da pri nas dograditi noter, samo je pač draga).
Toyota Land cruiser 3v, 90 serija je malo dražje od Pajera in Terrana, dimenzijsko pa še vedno primeren za v hosto in avtocesto.
Patrol GR ... NE ... absolutno prevelik oz. preširok. Car v puščavi, v slo gmajni pa preglomazen.
Za Land roverja moraš imeti gušt in voljo, ker zadeva potrebuje precej nege. To ni samo pali in vozi, kot Samuraj.
Puch G ... glede na to kaj nudi, sploh v osnovnih cenejših izvedenkah, bistveno precenjena zadeva.

V razmislek bi bil tale avto ... Toyota, že polno opremljena za v gmajno in n avtocesto. Glede na to kaj dobiš skupaj z njo je tudi cena OK in znotraj tvojega ranga.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6632187&show=1
Slika

Sem jo imel že priliko peljat in lahko rečem, da je avto vreden ogleda oz. nakupa.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » To Dec 11, 2012 9:24 am

Patrol GR je velik avto, ampak iz prve roke lahko povem, da ni vse tako kot je videt. Bil sem že v marsikateri luknji, na veliko ozkih vlakah.... pa sem vedno prišel tja kamor sem si želel. Za razliko od mini terencev, lahko tja privlečeš prikolico, kompresor, agregat.... tja do dve tone.... Jaz sem to počel! Poleg tega, ima GR manjši obračalni krog kot pa micka druge serije. Tud vem iz lastnih izkušenj. Najslabše kar sem do zdaj videl ob obračanju je bil Korando prve serije, pa je mini terenc. Tam rabiš malico za sabo, ker toliko časa vrtiš volan, preden ga obrneš na ozi vlaki.
Patrol pač ni avto za vsakega, rabi voznika, ki je z dušo pri stvari in uživa v pesmi 6 cilindrov, ko se zažene v brezpotja.

In pa, poznam veliko lovcev, ki se pripeljejo z navadno limuzino, potem pa pot pod noge, pa tistih 100 metrov do preže prepešačijo!

SustaMi
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe Jul 27, 2012 7:47 am
Kraj: Ljubljansko barje

OdgovorNapisal/-a SustaMi » To Dec 11, 2012 9:36 am

Defender 90 tehta ~1800kg. Patrol je sigurno tezji, micka pa verjetno nekoliko lazja.
Se strinjam z Alienom. Defender je hard core. Glede voznih lastnosti in predvsem ergonomije v notranjosti. Vse kar sodobni terenci/avtomobili imajo, Defender nima. Ropota, piha not, sedis skrivljeno, pomaknjan levo proti vratom, leva noga lahko pociva le na stopalki sklopke, ali zvita pod sedezem, armatura je iz drugega casa, ..... precej nelogicen avto. Ali pa povsem logicen, ce se postavis na drugo stran. Vse je v sluzbi namena. Je malo "poseben" avto, ampak zleze pod kozo. Dalj, kot se z njim vozis, raje ga imas :D
Da se kvari je tudi splosno znani mit. Pokvari se vsak avto, veliko pa je odvisno od predhodnega vzdrzevanja. Pac popravis in vozis dalje. Deli niso pretirano dragi, pa dobi se vse do zadnjega sravfa.
Ce dobis lepo ohranjenega 300Tdi si zmagal. Klasika motor in nobenega stroma. Da je cena visoka, je relativno. Za 12k€ dobis novo Lado Nivo, verjetno za se kaksnega jurja manj pa kitajsko skropucalo, z neizgovorljivim imenom.

Aja, pa se en plus Defenderja 90. Registriran je za 7 ljudi. Se pravi, se lahko kompletna lovska druzina odpelje na jago 8)

Uporabniški avatar
Korando
Prispevkov: 351
Pridružen: Če Feb 24, 2005 11:09 am
Kraj: Trebnje

OdgovorNapisal/-a Korando » To Dec 11, 2012 12:29 pm

robinzon napisal/-a:Najslabše kar sem do zdaj videl ob obračanju je bil Korando prve serije, pa je mini terenc. Tam rabiš malico za sabo, ker toliko časa vrtiš volan, preden ga obrneš na ozi vlaki.


Tale je pa bosa. Serijski ima dovolj majhen obračalni krog. Če si imel take izkušnje, je bil verjetno nalašč tako nastavljeno - spredaj ima na togi premi namreč dva vijaka za končni položaj volana, katera lahko nastavljaš po potrebi.
To pride prav, če daš gor npr. velike kramparice, da ti ne čohajo po notranji strani blatnikov. Ali pa, če šparaš križe na polosovinah ...

DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DavidJ » To Dec 11, 2012 2:01 pm

Patrol GR 2,8 tadolgi ima 1970 kg, torej le 170 kg več kot mici. Kratki patrol je sigurno še lažji, torej teža tu ni predmet debate. Širok je res precej, samo po moje je zelo zelo malo verjetno, da bo tistih par cm odločilo, da boš prišel mimo. Smo šli zadnjič mal po gozdnih poteh in kjer se je zguzil cherokee sem se tud jaz.

So pa patroli sterejše generacije zaradi oglatosti zelo pregledni. Sam lahko svojega peljem na centimetre natančno. Smotano je le peljati običajno prikolico v rikverc, ker je zaradi širine avta ne vidim, tako da to mi res pije živce
Zunaj izgleda to res ogromen avto, notri pa nimam tega občutka.

Res pa je, da mojo hecajo, če se pripelje v službo, da se je pripeljal samo avto brez šoferja. Nje ni nikjer videt

:)

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » To Dec 11, 2012 6:53 pm

A si vagal Patrola? Mislim, da je krepko čez 2t. :D
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » To Dec 11, 2012 7:10 pm

v prometni je eno, v knjigi je drugo...patorl ima čez 2t :wink:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

madmax
Prispevkov: 294
Pridružen: Sr Jan 14, 2009 11:14 pm

OdgovorNapisal/-a madmax » To Dec 11, 2012 7:11 pm

JP. takratka micka je precej lažja ;)

Uporabniški avatar
Bizzy
Prispevkov: 754
Pridružen: Sr Sep 03, 2003 10:19 am
Kraj: Litija
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Bizzy » To Dec 11, 2012 7:42 pm

Zdravo,

nekaj tež terencev:

Mitsubishi Pajero 2.5 TDI L020 1750 kg
Land Rover Defender 90 Tdi 1770 kg
Nissan Patrol GR 2.8 TDI 2055 kg
Toyota LandCruiser 3.0 TDI 1715 kg

Očitno gre za precej isti šmoren z izjemo Patrola, ki je dejansko neuporabna in neokretna krava za v naše hoste (pa celo tekme sem vozil z njim, da ne bo kdo pameten).

Vir za informacije:
http://www.ultimatespecs.com/

Se pa pridružujem Mamutovemu mnenju- Toyota, ki jo je predlagal je vse in še več, kar običajni smrtnik rabi.

LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Dec 11, 2012 7:59 pm

Se strinjam. Patrol je OK vendar za drug svet narejen.
Tudi z hamerjem pri nas ne prideš nikamor. Razen po cesti........pa to ne pomeni, da je jajc. Pač ni primeren za naše razmere.
Tako kot je fejst narobe čez lado nivo pljuvat.
Hecamo se lahko, realnost je nekaj drugega. Če navijamo za en klub to še ne pomeni, da je najboljši v vseh pogojih.

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » To Dec 11, 2012 8:58 pm

podatki o teži vozila s skoraj praznim rezervarjem in brez dodatkov je mirodajna samo iz vage. Pustite kaj kje piše. Jaz sem starega PatrolaTR peljal na vago in bil precej presenečen. Poizkusite. :D
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov