Jeep gc 4.7 v8 pregrevanje ??
Jeep gc 4.7 v8 pregrevanje ??
zdravo.imam eno vprašenje če mi bo kdo pomagal-oz povedal..gre se namreč za jeep-a največji problem je poletji ko je topleje se motor hitro pregreje,velikokrat je problem velik klanec enostavno temperatura raste..npr sem šel iz brača(hrvaška)po ene 45min v manjši klanec se je temperatura začela vzdigovat in se se vstavil da se ohladi in mi ni preostalo drugega kot it po avtocesti potem ni blo nobenga problema ki je ravno???
Pregrevanje in 4.7 nista ravno prijatelja. Do prve črtice čez polovico, več ne sme it, če ti vse dela normalno.
Poskusi zamenjat termostat (ni tak strošek, pa še enostavno je), računaj da je treba zamenjat tudi hladilno tekočino. Jaz sem ga zamenjal pred parimi tedni, če si res vzameš čas nimaš dve uri kaj delat. Moj termostat je sicer delal normalno, je pa začelo puščat tesnilo, tako da sem si mislil če že rihtam, najbolje da zamenjam vse skupaj pa imam mir s tem.
Kot je že zacki napisal, možnosti je več. Če gremo po vrsti (ne ravno kot je bilo napisano, ampak po "enostavnosti" preverjanja):
- ventilator se mora vedno malo vrtet, tudi če motor ni ogret in ni potrebe po ohlajanju. Preveri, da imaš zadostno količino servo olja. Če boš dolival, pazi in kupi pravo olje (namenska zadeva). NE ATF!
- zrak v sistemu: gretje v kabini nastavi na full, pusti da dela na minimumu dokler se ne ogreje. Potem ga ugasni in pusti, da se ohladi. Pred tem poglej nivo tekočine v ekspanziji, dotoči do full. Ko se ohladi, še enkrat preveri nivo. Če je nižji, to pomeni da je zrak šel v ekspanzijo, razliko pa je potegnilo v sistem, kot je treba.
- medtem ko se ti ogreva motor, malo tipaj cevi. Spodaj pri termostatu gredo dve malo pred termostatom gor in nazaj proti kabini, to je za pečko. Najprej bi morale bit vroče ti dve, če imaš gretje vklopljeno. Ko se ti motor ogreje, bi moral termostat odpret in se ti najprej segreje cev iz motorja do hladilnika (torej tista, kjer je vmes termostat), potem pa še cev na vrhu, iz hladilnika nazaj v motor. Med ogrevanjem vsake toliko vrži uč na kazalec temperature, ne bi smel it čez polovico.
Za zapacan kiler pa nimam kakšnega pametnega "testa", to je ena izmed možnosti - bolj proti koncu
Če potrebuješ še kakšne informacije, se oglasi (tukaj ali na ZS).
Poskusi zamenjat termostat (ni tak strošek, pa še enostavno je), računaj da je treba zamenjat tudi hladilno tekočino. Jaz sem ga zamenjal pred parimi tedni, če si res vzameš čas nimaš dve uri kaj delat. Moj termostat je sicer delal normalno, je pa začelo puščat tesnilo, tako da sem si mislil če že rihtam, najbolje da zamenjam vse skupaj pa imam mir s tem.
Kot je že zacki napisal, možnosti je več. Če gremo po vrsti (ne ravno kot je bilo napisano, ampak po "enostavnosti" preverjanja):
- ventilator se mora vedno malo vrtet, tudi če motor ni ogret in ni potrebe po ohlajanju. Preveri, da imaš zadostno količino servo olja. Če boš dolival, pazi in kupi pravo olje (namenska zadeva). NE ATF!
- zrak v sistemu: gretje v kabini nastavi na full, pusti da dela na minimumu dokler se ne ogreje. Potem ga ugasni in pusti, da se ohladi. Pred tem poglej nivo tekočine v ekspanziji, dotoči do full. Ko se ohladi, še enkrat preveri nivo. Če je nižji, to pomeni da je zrak šel v ekspanzijo, razliko pa je potegnilo v sistem, kot je treba.
- medtem ko se ti ogreva motor, malo tipaj cevi. Spodaj pri termostatu gredo dve malo pred termostatom gor in nazaj proti kabini, to je za pečko. Najprej bi morale bit vroče ti dve, če imaš gretje vklopljeno. Ko se ti motor ogreje, bi moral termostat odpret in se ti najprej segreje cev iz motorja do hladilnika (torej tista, kjer je vmes termostat), potem pa še cev na vrhu, iz hladilnika nazaj v motor. Med ogrevanjem vsake toliko vrži uč na kazalec temperature, ne bi smel it čez polovico.
Za zapacan kiler pa nimam kakšnega pametnega "testa", to je ena izmed možnosti - bolj proti koncu
Če potrebuješ še kakšne informacije, se oglasi (tukaj ali na ZS).
kuku napisal/-a:Za zapacan kiler pa nimam kakšnega pametnega "testa", to je ena izmed možnosti - bolj proti koncu
Najbolj enostavno za očistit, najceneje ter zelo verjeten vzrok za tvojo težavo.
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 41 gostov