jeep GC

Vse v zvezi z offroadom
Uporabniški avatar
mtč
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr Mar 02, 2011 6:26 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a mtč » Če Avg 23, 2012 9:18 pm


kuku
Prispevkov: 65
Pridružen: So Jan 08, 2011 11:51 pm
Kraj: Burja

OdgovorNapisal/-a kuku » Če Avg 23, 2012 9:19 pm

Pred kratkim se je prodajal tudi en bel zj 5.9, dvignjen z večjimi gumami. Cene žal ni bilo napisane.

Uporabniški avatar
mtč
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr Mar 02, 2011 6:26 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a mtč » Če Avg 23, 2012 9:27 pm

kuku napisal/-a:Avo, wj 4.7 dvignjen za 6" (15 cm): http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6375539&show=1

Žal o avtu ne vem nič, zgleda pa da so ga tudi noter predelovali (sredina armature, za radio, spodaj manjkata zračnika).


No tale mi je kar všeč pa tudi dvignjen je dovolj, samo prevmatike bi dal mud terrain pa bi blo :)

kuku
Prispevkov: 65
Pridružen: So Jan 08, 2011 11:51 pm
Kraj: Burja

OdgovorNapisal/-a kuku » Če Avg 23, 2012 9:28 pm

Evo, problem rešen :)

kuku
Prispevkov: 65
Pridružen: So Jan 08, 2011 11:51 pm
Kraj: Burja

OdgovorNapisal/-a kuku » Če Avg 23, 2012 9:29 pm

Aja, samo še tole: če ga greš gledat, je obveznih par stvari za pogledat (javi mi, pa ti lahko napišem kaj in kako) in seveda testna vožnja.

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » Pe Avg 24, 2012 9:30 am

ZJ spodbno izgleda že z 245/75 R16 in tudi pelješ se lahko povsod.
Original pnvematike so 225/65R16.

Kar je več potegne za seboj veliko denarja, časa.
Dvigovanje avtombila do 5cm je dokaj enostavno in poceni do 1k€ z homologacijo.
Če želiš še višje je potrebno menjati prednji kardan, "roke", cevi za zavore itd...

35" na ZJ WTF ?!? :grozno_prestrasen: si že videl tako veliko pnemvatiko v živo?!?
Nekateri pravijo da je 35" še za wranglerja preveč in brez potrebe.
Z večjimi pnevmatikami začne pešati tudi motor, axe, diferenciali itd...

Skratka vzemi si ga u izi. Kupi avto se malo zapelji, da boš videl kako in kaj potem pa s trezno glavo v nakup predelave itd.

:moli:

kuku
Prispevkov: 65
Pridružen: So Jan 08, 2011 11:51 pm
Kraj: Burja

OdgovorNapisal/-a kuku » Pe Avg 24, 2012 9:55 am

RangeRover napisal/-a:Dvigovanje avtombila do 5cm je dokaj enostavno in poceni do 1k€ z homologacijo.


Drži. Jaz se za wj-ja gledal lift kit s tuv (fedri + amortizerji) je cca 600 eur, potem še montaža kolikor pač znese (ker mora montirat mehanik, ki ti lahko da potrdilo o strokovni vgradnji, ki ga potrebuješ za homologacijo) in sama homologacija.

Uporabniški avatar
mtč
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr Mar 02, 2011 6:26 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a mtč » Pe Avg 24, 2012 1:03 pm

kuku napisal/-a:Aja, samo še tole: če ga greš gledat, je obveznih par stvari za pogledat (javi mi, pa ti lahko napišem kaj in kako) in seveda testna vožnja.


Gledat ga verjetno nebom šel kej trenutno nisem še v nakupu, računam enkrat na zimo... pa upam da se bo dobila tiskat kaj pametnega. :)

Uporabniški avatar
mtč
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr Mar 02, 2011 6:26 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a mtč » Pe Avg 24, 2012 1:37 pm

http://www.roughcountry.com/jeep_wj_sus ... _kits.html

Na tej strani so različni lift kiti pa me zanima kateri po vaše bi bil najbolj primeren?
Nekaj sem gledal zadnje 2, 4" pa dalše roke...Če dobro razumem je za tisto podvozje priporočena guma 31" kljub temu da so roke daljše?
Pa še to me zanima potem glede gum ker za prvi kit piše za gume 265/75, koliko so te gume v colah oz kako se to gleda?

Hvala.lp

Uporabniški avatar
OrangePower
Prispevkov: 1111
Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm

OdgovorNapisal/-a OrangePower » Pe Avg 24, 2012 1:57 pm

Tukaj lahko primerjaš dimenzije po želji

http://www.xtremeterrain.com/tire-size-conversion-metric.aspx

kateri je bolj primeren? Če pogledaš je prvi nadgradnja kita z kratkimi rokami (ni vzmeti niti amortizerjev v kitu, drugi pa je kompleten)

Pa za RC ne vem če boš dobil TUV... Bi moral Kristiana vprašat... Mislim ga je treba posebej plačat, pa še vprašanje če ga lahko dobi za omenjeni kit.

Uporabniški avatar
OrangePower
Prispevkov: 1111
Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm

OdgovorNapisal/-a OrangePower » Pe Avg 24, 2012 2:01 pm

RangeRover napisal/-a:ZJ spodbno izgleda že z 245/75 R16 in tudi pelješ se lahko povsod.
Original pnvematike so 225/65R16.

Kar je več potegne za seboj veliko denarja, časa.
Dvigovanje avtombila do 5cm je dokaj enostavno in poceni do 1k€ z homologacijo.
Če želiš še višje je potrebno menjati prednji kardan, "roke", cevi za zavore itd...

35" na ZJ WTF ?!? :grozno_prestrasen: si že videl tako veliko pnemvatiko v živo?!?
Nekateri pravijo da je 35" še za wranglerja preveč in brez potrebe.
Z večjimi pnevmatikami začne pešati tudi motor, axe, diferenciali itd...

Skratka vzemi si ga u izi. Kupi avto se malo zapelji, da boš videl kako in kaj potem pa s trezno glavo v nakup predelave itd.

:moli:


35" na ZJ ja, samo to je lahko samo za teren in tukaj pozabi na dana30/44. Predelava pride pa velikooo več kot je tak ZJ vreden. Govorim iz izkušenj...

Lepo da si zagnan mtč, vendar prej fino premisli kaj misliš nardit, potem pa v exel vrži cene in v primeru posebnih predelav daj ceno za 50% gor pa boš videl kje si.

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » Pe Avg 24, 2012 3:35 pm

Kako se pa obnesejo roughcountry ?
Je to okej ali je po parih tisoč kilometrih avto poseden?

Uporabniški avatar
mtč
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr Mar 02, 2011 6:26 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a mtč » Ne Avg 26, 2012 2:28 am

Fantje hvala za te nasvete, bom premislil kaj se mi splača in potem bom videl kaj in kako. Pretiravat res nima smisla tako da bi zamenjal amortizerje pa vzmeti in malo višje gume in to je to.
Glede roughcountry pa nevem kako se obnese, če bom menjaval bom dal od trail master za katere se verjetno dobi tudu tuv in kar sem slišal da je dobro podvozje.

Lp

spark
Prispevkov: 40
Pridružen: Pe Sep 17, 2010 1:02 pm

OdgovorNapisal/-a spark » Ne Sep 02, 2012 12:03 pm


kuku
Prispevkov: 65
Pridružen: So Jan 08, 2011 11:51 pm
Kraj: Burja

OdgovorNapisal/-a kuku » Ne Sep 02, 2012 9:33 pm

Samo amortizerje menjat in naredit 10 cm podložke za vzmeti je po moje suicidno za na cesto. Saj se dobijo tudi fedri za 10 cm lift, čeprav veliko ljudi priporoča tudi old man emu, baje so zelo dobre vzmeti in se ne posedajo. Sam sem še vedno na serijskem vzmetenju, ko bo čas za menjavo bom vzel komplet (vzmeti + amortizerji) za 5 cm lift in zadevo tudi homologiral. Slišim, da so policaji občasno zelo alergični na predelana terenska vozila, ki predelav nimajo homologiranih. Si ne morem privoščit ostat brez tablic.

Uporabniški avatar
Tinček
Prispevkov: 499
Pridružen: To Jul 17, 2007 10:52 pm
Kraj: ajdovščina
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Tinček » Ne Sep 02, 2012 9:45 pm

Naj povem še jaz nekaj mojih izkušenj: Rough Country je po moje solidno podvozje za normalno uporabo (srečanja, popoldanski izleti izven asfaltiranih cest, lahko tudi malo bolj extremno....). Na mojem ga imam že četrto leto in se zaenkrat ni ponižalo. Če montiraš gume 31/10.5/15 na originalna platišča, dvigneš za 7,5cm, je to povsem zadovoljivo. Problem je ker za RC ni dokumentov.
Tu imaš fotko: http://www.mojalbum.com/tincek/grand/fo ... 5#18072075

LP

Uporabniški avatar
mtč
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr Mar 02, 2011 6:26 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a mtč » Če Sep 06, 2012 7:21 pm

Kakšna je pa razlika v ceni med Trail master in Rough Country? Pa kako potem narediš tehnični pa pri ta plavih če ni papirjev za Rough Country :?:

Lp

SVrider
Prispevkov: 157
Pridružen: Po Jan 25, 2010 2:32 pm
Kraj: Gorenjska

OdgovorNapisal/-a SVrider » Pe Okt 26, 2012 7:49 pm

Pi nasem WJ 4.7 se med 110 in 140 km/h nekje iz pogona slisi tuljenje. Glasnost se spreminja z odvzemenjem-dodajanjem plina. Tresljajev ni čutiti, razen zvitih sprednjih diskov :?

Kaksna ideja preden se spravim pod avto?

So pa vsi zglobi lepo v mansetah. Edini odprt je na vstopni gredi v zadnji diferencial, ki pa nima popolnoma nič zračnosti. Je pa brez nastavka za mazanje. Olje ne pušča nikjer in avto je bil redno servisiran.

Pa se ena stvar. Vcasih ko se ustavljas tik pred zaustavitvijo zacutis kot bi nekaj preskocilo nekje v pogonu. Ni mocno, se pa obcuti. Menjalnik prestavlja mehko in tekoče.

koren5321
Prispevkov: 139
Pridružen: Ne Feb 24, 2013 6:32 pm

l.p

OdgovorNapisal/-a koren5321 » Po Feb 25, 2013 10:55 pm

No jz sem nov na forumu.kupujem jeep cherokee 2.1 dizel in me zanima kako so kej te masine in kako se obnese na terenu. Vnaprej se zahvaljujem za nasvete[/i]

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » To Feb 26, 2013 9:42 am

2.1 dizel je renault motor.
Avto okej. Motor pa ne vem preglej renault forume. :)


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov