jeep GC
kuku napisal/-a:Avo, wj 4.7 dvignjen za 6" (15 cm): http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6375539&show=1
Žal o avtu ne vem nič, zgleda pa da so ga tudi noter predelovali (sredina armature, za radio, spodaj manjkata zračnika).
No tale mi je kar všeč pa tudi dvignjen je dovolj, samo prevmatike bi dal mud terrain pa bi blo
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
ZJ spodbno izgleda že z 245/75 R16 in tudi pelješ se lahko povsod.
Original pnvematike so 225/65R16.
Kar je več potegne za seboj veliko denarja, časa.
Dvigovanje avtombila do 5cm je dokaj enostavno in poceni do 1k€ z homologacijo.
Če želiš še višje je potrebno menjati prednji kardan, "roke", cevi za zavore itd...
35" na ZJ WTF ?!? si že videl tako veliko pnemvatiko v živo?!?
Nekateri pravijo da je 35" še za wranglerja preveč in brez potrebe.
Z večjimi pnevmatikami začne pešati tudi motor, axe, diferenciali itd...
Skratka vzemi si ga u izi. Kupi avto se malo zapelji, da boš videl kako in kaj potem pa s trezno glavo v nakup predelave itd.
Original pnvematike so 225/65R16.
Kar je več potegne za seboj veliko denarja, časa.
Dvigovanje avtombila do 5cm je dokaj enostavno in poceni do 1k€ z homologacijo.
Če želiš še višje je potrebno menjati prednji kardan, "roke", cevi za zavore itd...
35" na ZJ WTF ?!? si že videl tako veliko pnemvatiko v živo?!?
Nekateri pravijo da je 35" še za wranglerja preveč in brez potrebe.
Z večjimi pnevmatikami začne pešati tudi motor, axe, diferenciali itd...
Skratka vzemi si ga u izi. Kupi avto se malo zapelji, da boš videl kako in kaj potem pa s trezno glavo v nakup predelave itd.
RangeRover napisal/-a:Dvigovanje avtombila do 5cm je dokaj enostavno in poceni do 1k€ z homologacijo.
Drži. Jaz se za wj-ja gledal lift kit s tuv (fedri + amortizerji) je cca 600 eur, potem še montaža kolikor pač znese (ker mora montirat mehanik, ki ti lahko da potrdilo o strokovni vgradnji, ki ga potrebuješ za homologacijo) in sama homologacija.
http://www.roughcountry.com/jeep_wj_sus ... _kits.html
Na tej strani so različni lift kiti pa me zanima kateri po vaše bi bil najbolj primeren?
Nekaj sem gledal zadnje 2, 4" pa dalše roke...Če dobro razumem je za tisto podvozje priporočena guma 31" kljub temu da so roke daljše?
Pa še to me zanima potem glede gum ker za prvi kit piše za gume 265/75, koliko so te gume v colah oz kako se to gleda?
Hvala.lp
Na tej strani so različni lift kiti pa me zanima kateri po vaše bi bil najbolj primeren?
Nekaj sem gledal zadnje 2, 4" pa dalše roke...Če dobro razumem je za tisto podvozje priporočena guma 31" kljub temu da so roke daljše?
Pa še to me zanima potem glede gum ker za prvi kit piše za gume 265/75, koliko so te gume v colah oz kako se to gleda?
Hvala.lp
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
Tukaj lahko primerjaš dimenzije po želji
http://www.xtremeterrain.com/tire-size-conversion-metric.aspx
kateri je bolj primeren? Če pogledaš je prvi nadgradnja kita z kratkimi rokami (ni vzmeti niti amortizerjev v kitu, drugi pa je kompleten)
Pa za RC ne vem če boš dobil TUV... Bi moral Kristiana vprašat... Mislim ga je treba posebej plačat, pa še vprašanje če ga lahko dobi za omenjeni kit.
http://www.xtremeterrain.com/tire-size-conversion-metric.aspx
kateri je bolj primeren? Če pogledaš je prvi nadgradnja kita z kratkimi rokami (ni vzmeti niti amortizerjev v kitu, drugi pa je kompleten)
Pa za RC ne vem če boš dobil TUV... Bi moral Kristiana vprašat... Mislim ga je treba posebej plačat, pa še vprašanje če ga lahko dobi za omenjeni kit.
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
RangeRover napisal/-a:ZJ spodbno izgleda že z 245/75 R16 in tudi pelješ se lahko povsod.
Original pnvematike so 225/65R16.
Kar je več potegne za seboj veliko denarja, časa.
Dvigovanje avtombila do 5cm je dokaj enostavno in poceni do 1k€ z homologacijo.
Če želiš še višje je potrebno menjati prednji kardan, "roke", cevi za zavore itd...
35" na ZJ WTF ?!? si že videl tako veliko pnemvatiko v živo?!?
Nekateri pravijo da je 35" še za wranglerja preveč in brez potrebe.
Z večjimi pnevmatikami začne pešati tudi motor, axe, diferenciali itd...
Skratka vzemi si ga u izi. Kupi avto se malo zapelji, da boš videl kako in kaj potem pa s trezno glavo v nakup predelave itd.
35" na ZJ ja, samo to je lahko samo za teren in tukaj pozabi na dana30/44. Predelava pride pa velikooo več kot je tak ZJ vreden. Govorim iz izkušenj...
Lepo da si zagnan mtč, vendar prej fino premisli kaj misliš nardit, potem pa v exel vrži cene in v primeru posebnih predelav daj ceno za 50% gor pa boš videl kje si.
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
Fantje hvala za te nasvete, bom premislil kaj se mi splača in potem bom videl kaj in kako. Pretiravat res nima smisla tako da bi zamenjal amortizerje pa vzmeti in malo višje gume in to je to.
Glede roughcountry pa nevem kako se obnese, če bom menjaval bom dal od trail master za katere se verjetno dobi tudu tuv in kar sem slišal da je dobro podvozje.
Lp
Glede roughcountry pa nevem kako se obnese, če bom menjaval bom dal od trail master za katere se verjetno dobi tudu tuv in kar sem slišal da je dobro podvozje.
Lp
Samo amortizerje menjat in naredit 10 cm podložke za vzmeti je po moje suicidno za na cesto. Saj se dobijo tudi fedri za 10 cm lift, čeprav veliko ljudi priporoča tudi old man emu, baje so zelo dobre vzmeti in se ne posedajo. Sam sem še vedno na serijskem vzmetenju, ko bo čas za menjavo bom vzel komplet (vzmeti + amortizerji) za 5 cm lift in zadevo tudi homologiral. Slišim, da so policaji občasno zelo alergični na predelana terenska vozila, ki predelav nimajo homologiranih. Si ne morem privoščit ostat brez tablic.
Naj povem še jaz nekaj mojih izkušenj: Rough Country je po moje solidno podvozje za normalno uporabo (srečanja, popoldanski izleti izven asfaltiranih cest, lahko tudi malo bolj extremno....). Na mojem ga imam že četrto leto in se zaenkrat ni ponižalo. Če montiraš gume 31/10.5/15 na originalna platišča, dvigneš za 7,5cm, je to povsem zadovoljivo. Problem je ker za RC ni dokumentov.
Tu imaš fotko: http://www.mojalbum.com/tincek/grand/fo ... 5#18072075
LP
Tu imaš fotko: http://www.mojalbum.com/tincek/grand/fo ... 5#18072075
LP
Pi nasem WJ 4.7 se med 110 in 140 km/h nekje iz pogona slisi tuljenje. Glasnost se spreminja z odvzemenjem-dodajanjem plina. Tresljajev ni čutiti, razen zvitih sprednjih diskov
Kaksna ideja preden se spravim pod avto?
So pa vsi zglobi lepo v mansetah. Edini odprt je na vstopni gredi v zadnji diferencial, ki pa nima popolnoma nič zračnosti. Je pa brez nastavka za mazanje. Olje ne pušča nikjer in avto je bil redno servisiran.
Pa se ena stvar. Vcasih ko se ustavljas tik pred zaustavitvijo zacutis kot bi nekaj preskocilo nekje v pogonu. Ni mocno, se pa obcuti. Menjalnik prestavlja mehko in tekoče.
Kaksna ideja preden se spravim pod avto?
So pa vsi zglobi lepo v mansetah. Edini odprt je na vstopni gredi v zadnji diferencial, ki pa nima popolnoma nič zračnosti. Je pa brez nastavka za mazanje. Olje ne pušča nikjer in avto je bil redno servisiran.
Pa se ena stvar. Vcasih ko se ustavljas tik pred zaustavitvijo zacutis kot bi nekaj preskocilo nekje v pogonu. Ni mocno, se pa obcuti. Menjalnik prestavlja mehko in tekoče.
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov