Cherokee težave z motorjem 2,5 sport
Cherokee težave z motorjem 2,5 sport
Lep pozdrav vsem!
Tu sem namreč še čisto frišen..
Imam en velik problem na Jeep cherokee 2,5 TD 97 letnik.
Motor mi vžge samo za 5 sekund in potem ugasne kot ,da bi ne bila odklenjena blokada motorja,indikator pa pokaže normalno odklepanje le te.
Motor zmeraj vžge samo takoj ugasne potem pa en elektro element ne vem kako se mu reče na boš pumpi iz spodnje strani montiran, kar glasno brni povprašal sem že nekaj el.mehanikov za Jeep pa še nisem dobil pravega odgovora pa zato prosim tu na foromu,če je kdo kaj takega že videl in urejal.
LP Hvala!
Napako sem odpravil vsi ,ki so mi poskusili pomagat hvala!!
Tu sem namreč še čisto frišen..
Imam en velik problem na Jeep cherokee 2,5 TD 97 letnik.
Motor mi vžge samo za 5 sekund in potem ugasne kot ,da bi ne bila odklenjena blokada motorja,indikator pa pokaže normalno odklepanje le te.
Motor zmeraj vžge samo takoj ugasne potem pa en elektro element ne vem kako se mu reče na boš pumpi iz spodnje strani montiran, kar glasno brni povprašal sem že nekaj el.mehanikov za Jeep pa še nisem dobil pravega odgovora pa zato prosim tu na foromu,če je kdo kaj takega že videl in urejal.
LP Hvala!
Napako sem odpravil vsi ,ki so mi poskusili pomagat hvala!!
Nazadnje spremenil chiny, dne Če Dec 01, 2011 2:34 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
To ti 100% nagaja ključ in tisti jeepov sistem za kodiranje.
Meni je isto delal iz čistega mira, smo bli na terenu in kar naenkrat po malci
je avto vžgal, delal par sekund in vgasnu. Prišli mehankarji, gledali kaj in kako, smo na pumpi direkt 12V dali na ventil, da je bil odprt pa nič...
Pol sem šel domov po rezervni ključ in zadeva je vžgala.
Menda se je ključ "razkodiral". je bilo pa čudno to, da sem za štos po kakšem tednu poizkusil avto vžgat z prvim ključem in avto je vžgal
Meni je isto delal iz čistega mira, smo bli na terenu in kar naenkrat po malci
je avto vžgal, delal par sekund in vgasnu. Prišli mehankarji, gledali kaj in kako, smo na pumpi direkt 12V dali na ventil, da je bil odprt pa nič...
Pol sem šel domov po rezervni ključ in zadeva je vžgala.
Menda se je ključ "razkodiral". je bilo pa čudno to, da sem za štos po kakšem tednu poizkusil avto vžgat z prvim ključem in avto je vžgal
OrangePower napisal/-a:To ti 100% nagaja ključ in tisti jeepov sistem za kodiranje.
Meni je isto delal iz čistega mira, smo bli na terenu in kar naenkrat po malci
je avto vžgal, delal par sekund in vgasnu. Prišli mehankarji, gledali kaj in kako, smo na pumpi direkt 12V dali na ventil, da je bil odprt pa nič...
Pol sem šel domov po rezervni ključ in zadeva je vžgala.
Menda se je ključ "razkodiral". je bilo pa čudno to, da sem za štos po kakšem tednu poizkusil avto vžgat z prvim ključem in avto je vžgal
Nekateri imajo sistem vezan preko daljinca. Če ga ne odpreš z daljincem vžge za par sekund in ugasne.
Avtor teme: probaj zaklenit in odklenit z daljincem med tem ko bo ključ v ključavnici .
AŁIEN napisal/-a:OrangePower napisal/-a:je bilo pa čudno to, da sem za štos po kakšem tednu poizkusil avto vžgat z prvim ključem in avto je vžgal
It's A Jeep Thing, You Wouldn't Understand.....
Alien: prekleto drži.... Moja pa pravi , da mene ne razume
esed napisal/-a:Znal bi bit tisti element na bosh pumpi, če je kaj elektrike zraven (kak elektromagnet,...), ki ne dela prav. Se da kaj poslikat, vidit shemo delovanja?
Bom poskusil poslikat je zelo tesno pa še na ogledalo bom moral saj drugač se ga sploh ne vidi.
Ne vem kje bi dobil shemo delovanja saj imam eno reparirno knjigo,ki naj bi bila kar podrobna pa tega ne vidim,da bi posebej razlagala...
Hvala!
esed
OrangePower napisal/-a:To ti 100% nagaja ključ in tisti jeepov sistem za kodiranje.
Meni je isto delal iz čistega mira, smo bli na terenu in kar naenkrat po malci
je avto vžgal, delal par sekund in vgasnu. Prišli mehankarji, gledali kaj in kako, smo na pumpi direkt 12V dali na ventil, da je bil odprt pa nič...
Pol sem šel domov po rezervni ključ in zadeva je vžgala.
Menda se je ključ "razkodiral". je bilo pa čudno to, da sem za štos po kakšem tednu poizkusil avto vžgat z prvim ključem in avto je vžgal
Vse to kar si napisal sem že preiskusil pa tudi naftni filter sem zamenjal,ker se podobno obnaša,če je zabit pa nič?
Kje si pa po dobil mehanike ,ki se na to spoznajo?
Na el.elementu pod pumpo sem meril pa je pod napetostjo kot tudi el.diza za dovod goriva samo čudno brni ko ostane kontakt po neuspelem zagonu,drugač je pa tiho pred zagonom.
lisko napisal/-a:OrangePower napisal/-a:To ti 100% nagaja ključ in tisti jeepov sistem za kodiranje.
Meni je isto delal iz čistega mira, smo bli na terenu in kar naenkrat po malci
je avto vžgal, delal par sekund in vgasnu. Prišli mehankarji, gledali kaj in kako, smo na pumpi direkt 12V dali na ventil, da je bil odprt pa nič...
Pol sem šel domov po rezervni ključ in zadeva je vžgala.
Menda se je ključ "razkodiral". je bilo pa čudno to, da sem za štos po kakšem tednu poizkusil avto vžgat z prvim ključem in avto je vžgal
Nekateri imajo sistem vezan preko daljinca. Če ga ne odpreš z daljincem vžge za par sekund in ugasne.
Avtor teme: probaj zaklenit in odklenit z daljincem med tem ko bo ključ v ključavnici .To bom še poskusil hvala !AŁIEN napisal/-a:OrangePower napisal/-a:je bilo pa čudno to, da sem za štos po kakšem tednu poizkusil avto vžgat z prvim ključem in avto je vžgal
It's A Jeep Thing, You Wouldn't Understand.....
Alien: prekleto drži.... Moja pa pravi , da mene ne razume
Re: Cherokee težave z motorjem 2,5 sport
chiny napisal/-a:...Motor mi vžge samo za 5 sekund in potem ugasne...
LP imel sem tak primer ker sem pri menjavi sklopke prekinil kabel za senzor pozicije vztrajnika.
TA SENZOR
Lahko da je zapacan ali pa je enostavno hin.
ta senzor se lahko z multimetrom zelo enostavno zmeri na konektorju računalnika ( MSA), fizično pa je brez demontaže motorja ali menjalnika nedostopen, ker je montiran na vrhu menjalnika tam kjer je spojen z motorjem.
Računalnik nadzira gibanje senzorja pozicije vztrajnika. če v treh (3) sekundah od začetka vžiganja ne dobi signala od senzorja blokira vbrizg goriva in avto vgasne.
Na vtikaču računalnika poiščeš pin 8 in 21 in meriš upornost če je 0 je zanka odprta in je napaka tu.
Računalnik je pri XJ nameščen nad pedalom za plin
p.s.
Delovanje tega senzorja je poleg imobilizatorja edina stvar ki lahko blokira vžig in avto po par sekundah vgasne!!
Lp M
Re: Cherokee težave z motorjem 2,5 sport
zacki napisal/-a:chiny napisal/-a:...Motor mi vžge samo za 5 sekund in potem ugasne...
LP imel sem tak primer ker sem pri menjavi sklopke prekinil kabel za senzor pozicije vztrajnika.
TA SENZOR
Lahko da je zapacan ali pa je enostavno hin.
ta senzor se lahko z multimetrom zelo enostavno zmeri na konektorju računalnika ( MSA), fizično pa je brez demontaže motorja ali menjalnika nedostopen, ker je montiran na vrhu menjalnika tam kjer je spojen z motorjem.
Računalnik nadzira gibanje senzorja pozicije vztrajnika. če v treh (3) sekundah od začetka vžiganja ne dobi signala od senzorja blokira vbrizg goriva in avto vgasne.
Na vtikaču računalnika poiščeš pin 8 in 21 in meriš upornost če je 0 je zanka odprta in je napaka tu.
Računalnik je pri XJ nameščen nad pedalom za plin
p.s.
Delovanje tega senzorja je poleg imobilizatorja edina stvar ki lahko blokira vžig in avto po par sekundah vgasne!!
Lp M
To bom pa nazadnje naredil mislim demontažo motorja,ta motor ,ki ga imaš na sliki ni isti saj ima izpuh na levi strani moj ga ima na deani in nima zajle za gas pač pa elektroniko.
Hvala za nasvet
OrangePower napisal/-a:To ti 100% nagaja ključ in tisti jeepov sistem za kodiranje.
Meni je isto delal iz čistega mira, smo bli na terenu in kar naenkrat po malci
je avto vžgal, delal par sekund in vgasnu. Prišli mehankarji, gledali kaj in kako, smo na pumpi direkt 12V dali na ventil, da je bil odprt pa nič...
Pol sem šel domov po rezervni ključ in zadeva je vžgala.
Menda se je ključ "razkodiral". je bilo pa čudno to, da sem za štos po kakšem tednu poizkusil avto vžgat z prvim ključem in avto je vžgal
Veš kaj sem še danes opazil,da se ključ v ključavnici zelo natrdo orača in,da Master ključ sploh ne odklepa vseh pozicij kot "slejfe"ključ,ki sem ga zadnje čase redno uporabljal saj je imel glavni ključ preveč lufta v ključavnici. Pomožni ključ pa je bolje nalegal in je signal za odprta vrata zmeraj delal pri originalu pa ne.Bom še ključavnico razdrl ,da vidim ,če je fuč
Jao. Bolj kot berem, bolj se mi kolca po starih časih. Ma ko mi je willys zalaufal, je nehal delat šele takrat ko je zmanjkalo bencina . Ali pa kakšni klasični diesel motorji - ni da ni.
S tem mislim na vso to "sodobno" tehniko, ki nam toliko pomaga in zna tako zakomplicitat ko je treba. Enkrat mi je rekel en voznik mestnega avtobusa v Ljubljani, da so še najboljše tiste stare trole, posebej še pozimi, ko vse kar ima elektroniko crkuje, stara tehnika pa dela kot ura - isto kot npr. busi na Malti. Vseeno ti želim, da fajn zrihtaš to kar ne dela. .
Potem pa veselo na teren !
S tem mislim na vso to "sodobno" tehniko, ki nam toliko pomaga in zna tako zakomplicitat ko je treba. Enkrat mi je rekel en voznik mestnega avtobusa v Ljubljani, da so še najboljše tiste stare trole, posebej še pozimi, ko vse kar ima elektroniko crkuje, stara tehnika pa dela kot ura - isto kot npr. busi na Malti. Vseeno ti želim, da fajn zrihtaš to kar ne dela. .
Potem pa veselo na teren !
jeep
Ta terenec je nepremičnina .podobne težave odklopi elektriko par ur odklopi el na bosch črpalki in preveri če ima ključ še aktivno kodo če ne moraš do ključavničarja na novo namagnetit ključ. Jaz sem po tem avto prodal in vozim Pajero.
Pa ste vi ziher da ima kodo v ključu? Ker kok jaz vem dela pri jeepu imobilizator na daljinsko odklepanje.....Vsaj tako je bilo pri parih 97/98 letnikih kaj sem jih hodu gledat....če nisi odprl z daljincom je avto po parih sekundah vgasnil....
zacki : Ne rabiš odmontirat motorja ali menjalnika.....ampak je dostopen če menjalnik spustiš malo nižje....Seveda pa potem rabiš 65 podalškov za gedore....Da ga premeriš pa ima konektor zgoraj na levi strani motorja za bosch črpalko na požarni steni.....eden konektor je prva šoba drugi pa ta senzor.
zacki : Ne rabiš odmontirat motorja ali menjalnika.....ampak je dostopen če menjalnik spustiš malo nižje....Seveda pa potem rabiš 65 podalškov za gedore....Da ga premeriš pa ima konektor zgoraj na levi strani motorja za bosch črpalko na požarni steni.....eden konektor je prva šoba drugi pa ta senzor.
lisko napisal/-a:Pa ste vi ziher da ima kodo v ključu? Ker kok jaz vem dela pri jeepu imobilizator na daljinsko odklepanje.....Vsaj tako je bilo pri parih 97/98 letnikih kaj sem jih hodu gledat....če nisi odprl z daljincom je avto po parih sekundah vgasnil....
zacki : Ne rabiš odmontirat motorja ali menjalnika.....ampak je dostopen če menjalnik spustiš malo nižje....Seveda pa potem rabiš 65 podalškov za gedore....Da ga premeriš pa ima konektor zgoraj na levi strani motorja za bosch črpalko na požarni steni.....eden konektor je prva šoba drugi pa ta senzor.
Prav imaš ta Jeep nima kodiranega ključa ima pa kodiran magnetni nastavek,ki ga moraš približat imobilizatorju,da se le ta odklene.Moj ima to na stropu nad ogledalom ključavnico sem na prafaktorje zmetal pa ni nič videt o kakšnem kodnem ključu. Najbolj verjetno je ta blokada oz element na boš črpalki ,ki je povezana preko imobilizatorja.Bom še elektronike malo moril
lisko napisal/-a:Pa ste vi ziher da ima kodo v ključu? Ker kok jaz vem dela pri jeepu imobilizator na daljinsko odklepanje.....Vsaj tako je bilo pri parih 97/98 letnikih kaj sem jih hodu gledat....če nisi odprl z daljincom je avto po parih sekundah vgasnil....
zacki : Ne rabiš odmontirat motorja ali menjalnika.....ampak je dostopen če menjalnik spustiš malo nižje....Seveda pa potem rabiš 65 podalškov za gedore....Da ga premeriš pa ima konektor zgoraj na levi strani motorja za bosch črpalko na požarni steni.....eden konektor je prva šoba drugi pa ta senzor.
zacki: bom še to preveril hvala za nasvet!
lisko napisal/-a:Pa ste vi ziher da ima kodo v ključu? .
jeep do letnika 99 nima kode v ključu. imobilizator dela preko kode daljinca pri ZJ, XJ,..
lisko napisal/-a:zacki : Ne rabiš odmontirat motorja ali menjalnika.....ampak je dostopen če menjalnik spustiš malo nižje....Seveda pa potem rabiš 65 podalškov za gedore....Da ga premeriš pa ima konektor zgoraj na levi strani motorja za bosch črpalko na požarni steni.....eden konektor je prva šoba drugi pa ta senzor.
Lisko, jaz sem si skoraj roke polomil ko sem na tak način poskušal odmontirati senzor, veliko lažje je kak vijak več odšraufat, da si prostor narediš
merjenje senzorja na konektorju ni mirodajno ker lahko prebija ali pa nima stika konektor sam. Ednia ziher metoda je na konektorju računalnika
pin 8 in pin 21
to je tudi najbolj enostavno
chiny povej mi na kateri številki je obratomer ko avto štartaš ( tiste 3 sekunde ko laufa) ali se sploh kaj dvigne ali je na 0
lp
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 40 gostov