Par informacij glede Landcruiser
Par informacij glede Landcruiser
Zdravo!
Po lastništvu parih Pajerotov in enega Discota (ki je za naše potrebe prevelik) se je ponudila priložnost ugodnega nakupa Toyote Landcruiser letnik 2000. Je dizlarca in s tremi vrati, me pa zanima par stvari.
Kako požrt je motor?
Kaj so glavne hibe?
Na kaj je treba bit pozoren pri LC?
Kako se ga vozi v primerjavi s Pajerotom? Je dosti večji? Ker rabimo dokaj okretnega terenca, kar Disco ni.
Ima to stalni 4 kolesni pogon, ali se sklaplja?
Rabil se bo za v gozd (gozdarstvo), zato je velikokrat treba po kakšni vlaki. Velikokrat je treba obračat na kakih zajebanih mestih, zato res rabimo okretnost. A bomo po nakupu LCja glede tega razočarani?
Najlepša hvala!
lp
Po lastništvu parih Pajerotov in enega Discota (ki je za naše potrebe prevelik) se je ponudila priložnost ugodnega nakupa Toyote Landcruiser letnik 2000. Je dizlarca in s tremi vrati, me pa zanima par stvari.
Kako požrt je motor?
Kaj so glavne hibe?
Na kaj je treba bit pozoren pri LC?
Kako se ga vozi v primerjavi s Pajerotom? Je dosti večji? Ker rabimo dokaj okretnega terenca, kar Disco ni.
Ima to stalni 4 kolesni pogon, ali se sklaplja?
Rabil se bo za v gozd (gozdarstvo), zato je velikokrat treba po kakšni vlaki. Velikokrat je treba obračat na kakih zajebanih mestih, zato res rabimo okretnost. A bomo po nakupu LCja glede tega razočarani?
Najlepša hvala!
lp
Živijo!
3.0 D, letnik 1999, LC90:
Poraba je lahko zelo zmerna, okrog 10 litrov, po avtocesti in nad 130 km/h kak liter ali dva več.
Moja je imela ročni menjalnik in je povsem v redu.
Ker je bilo vse redno vzdrževano, nisem imel nobenih težav, sposobne pa so prevoziti veliko kilometrov. Olja in vode ne bi smela kuriti. Moja je imela en akumulator, pa sem dodal še enega, ker ima že pripravljen prostor. Pred nakupom jo daj v pregled nekomu, ki se vsaj nekaj spozna na to.
Ima stalni 4x4 z zaporo dif. in elektronsko zaporo zadnjega. Če ga niso nikoli uporabljali, bo mogoče potrebno preveriti stikalo za vklop. Deluje takrat, ko ti rdeča lučka na armaturi stalno gori, če utripa, ni v redu.
Bi rekel, da je kar okretna glede na velikost.
Lahko rečem, da sem bil zelo zadovoljen z njo.
LP
3.0 D, letnik 1999, LC90:
Poraba je lahko zelo zmerna, okrog 10 litrov, po avtocesti in nad 130 km/h kak liter ali dva več.
Moja je imela ročni menjalnik in je povsem v redu.
Ker je bilo vse redno vzdrževano, nisem imel nobenih težav, sposobne pa so prevoziti veliko kilometrov. Olja in vode ne bi smela kuriti. Moja je imela en akumulator, pa sem dodal še enega, ker ima že pripravljen prostor. Pred nakupom jo daj v pregled nekomu, ki se vsaj nekaj spozna na to.
Ima stalni 4x4 z zaporo dif. in elektronsko zaporo zadnjega. Če ga niso nikoli uporabljali, bo mogoče potrebno preveriti stikalo za vklop. Deluje takrat, ko ti rdeča lučka na armaturi stalno gori, če utripa, ni v redu.
Bi rekel, da je kar okretna glede na velikost.
Lahko rečem, da sem bil zelo zadovoljen z njo.
LP
Hvala za odgovor!
Dobro je vedeti tole glede el. zapore diffa. Poraba se mi pa zdi zelo zmerna za tak avto. Pajero nam je kuril 12, Disco pa tudi okoli 10. Je pa res, da je treba ponavadi takoj iz dvorišča 10km v klanec. Tudi to doda kak liter.
Kako pa je glede prostora notri? Glede na to, da je malo večja od Pajerota. A ima to več prostora na zadnjih sedežih, ali v prtljažniku? Se zadnji sedeži lahko preklopijo, da si povečaš prtljažnik?
Dobro je vedeti tole glede el. zapore diffa. Poraba se mi pa zdi zelo zmerna za tak avto. Pajero nam je kuril 12, Disco pa tudi okoli 10. Je pa res, da je treba ponavadi takoj iz dvorišča 10km v klanec. Tudi to doda kak liter.
Kako pa je glede prostora notri? Glede na to, da je malo večja od Pajerota. A ima to več prostora na zadnjih sedežih, ali v prtljažniku? Se zadnji sedeži lahko preklopijo, da si povečaš prtljažnik?
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
No smo pogledali avto. Bil je v res ubogem stanju. Uvožen s Španije. Letnik 2000, pa ni imel elektronskega vklopa reduktorja. Vse mehansko. Notranjost zasvinjana, pepel po celem avtu, ne samo v pepelniku. Akumulator zanič, iz hladilnika je voda kar bruhala, ne samo brbotala. Spredaj levi nosilec odtrgan. Treba bi blo zamenjat ključavnice in ključe (avto je bil zarubljen, zato brez prometne in brez rezervnih ključev). Kilometrov naj bi imel 160000, glede na ohranjenost in zmatrano notranjost bi mu dal še enkrat toliko.
Na koncu je bil prodan za 4.600eur. Če bi imeli čas počasi rihtat, bi ga mogoče še vzeli.
Tako, da ga ne bo kdo prav drago sedaj kupoval (verjetno se bo kmalu pojavil na avtonetu). Bil je zelen, sivi odbijači, brez plastičnih obrob. Imel je dokaj nove Dunlop gume, pa na rezervnem kolesu je bila plahta, pa na njej piše Cordoba.
Na koncu je bil prodan za 4.600eur. Če bi imeli čas počasi rihtat, bi ga mogoče še vzeli.
Tako, da ga ne bo kdo prav drago sedaj kupoval (verjetno se bo kmalu pojavil na avtonetu). Bil je zelen, sivi odbijači, brez plastičnih obrob. Imel je dokaj nove Dunlop gume, pa na rezervnem kolesu je bila plahta, pa na njej piše Cordoba.
btw .... noben LC90 ali 95 nima elektronskega vklopa reduktorja ... hvala bogu ... še vedno stari dobri šalthebli ... in tudi novejši 120/125 ima mehanske.
edino vklop sredinske in zadnje špere je električen.
Sredinski dela zanesljivo, z vklopom zadnje pa so vedno križi in težave ... ena od redkih hib teh avtov.
lp
MAmut
edino vklop sredinske in zadnje špere je električen.
Sredinski dela zanesljivo, z vklopom zadnje pa so vedno križi in težave ... ena od redkih hib teh avtov.
lp
MAmut
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Furiousg napisal/-a:Pardon, v mislih sem imel špero. Kje pa je potem ta gumb za vklop? Res pa je, da sem notranjost bolj na hitro pregledal. Svinjarija.press
Sredinska špera se avtomatsko vklopi, ko potegneš ročico v 4x4 lock in še naprej v 4x4 lock low (reduktor).
Zadnja špera pa ima stikalo za vklop pod volanom na desni strani. Malo stran od ključavnice za vžig. So pa bili tudi modeli brez zadnje 100% špere in pri teh je namesto stikala samo kvadratno pvc pokrivalo dimenzije ca. 5x5 cm.
BTW Takega šalebajza kot Land Rover pri Disco II, ko so prodajali avte z vgrajeno sredinsko špero a brez stikala za vklop pa si Toyota ni nikoli privoščila. Vse evropske LC90 in 95 imajo stalni 4x4, sredinski dif. in 100% blokado tega.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
mamut napisal/-a:...
edino vklop sredinske in zadnje špere je električen.
Sredinski dela zanesljivo, z vklopom zadnje pa so vedno križi in težave ... ena od redkih hib teh avtov.
lp
MAmut
Z vklopom ni težav. Vedno vklopi!
Le izklopi bolj nerada.
LP Miran
PS: a opozorilna lučka dobro deluje.
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
miran napisal/-a:mamut napisal/-a:...
edino vklop sredinske in zadnje špere je električen.
Sredinski dela zanesljivo, z vklopom zadnje pa so vedno križi in težave ... ena od redkih hib teh avtov.
lp
MAmut
Z vklopom ni težav. Vedno vklopi!
Le izklopi bolj nerada.
LP Miran
PS: a opozorilna lučka dobro deluje.
Miran ne no , debata je o LC90/95. Ta ima težavo predvsem z vklopom zadnje špere, ko je enkrat stvar stara in preperela. Šele ko vklopi se potencialno pojavijo težave z izklopom, a ni čudn, ane.
Pri LC120/125 pa resnih težav z vklopom zaenkrat še ni. Z izklopom pa že kakšna. A običajno je posledica napetosti v zobnikih. Ko to uspeš razbremeniti tudi izklop ne dela več problemov.
Imajo pa redke Lc120/125 100% zadnje špere. Vse več jih uporablja elektroniko in zaviranje v prazno vrtečih koles preko ABS modula. BLJAK.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
mamut napisal/-a:
BTW Takega šalebajza kot Land Rover pri Disco II, ko so prodajali avte z vgrajeno sredinsko špero a brez stikala za vklop pa si Toyota ni nikoli privoščila.
Mah glede na to koliko voznikov teh avtov sploh ve zakaj je "tista mala ročka" je tole zanemarljivo.
Sem zasovražil človeka ki sem ga prvič srečal z res hudo upedenanim defom, potem ko me je vprašal kaj tista mala ročica poleg menjalnika naredi.
Vglavnem da je bil def čipiran na 170KM..
mater ej.... Takšne bi pošiljal na prisilno delo ker jeb** okolje z nečim kar ne znajo uporabljat.
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Imam LC 95 bencin 3.4i l 98 avtomatik in zaenkrat vse dela BP, tudi vklop in izklop špere na zadnjem difu, je pa res, da moraš imet malo potrpljenja, da se preklopi (mal naprej, mal nazaj).
Motor ima dobrih 200 kkm in laufa k urca. Poraba je pa tam okol 15-16 na kratke relacije, na AC na dolge relacije z polno prikolico 2,5t max 100 km/h mi je pa pila 12.
Moram pa sedaj prebarvat podvozje, ker mi je nekaj začelo površinsko rjavet, klasika kot pri drugih, starost dela svoje.
Motor ima dobrih 200 kkm in laufa k urca. Poraba je pa tam okol 15-16 na kratke relacije, na AC na dolge relacije z polno prikolico 2,5t max 100 km/h mi je pa pila 12.
Moram pa sedaj prebarvat podvozje, ker mi je nekaj začelo površinsko rjavet, klasika kot pri drugih, starost dela svoje.
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
Velika večina ljudi ne ve zakaj so določene ročke in knofi v terenskih vozilih.
@korando: kaj pa ostale zadeve končniki, prednje, roke, amortizerji itd, vloanska letev....
Potrošni material je možno dobiti v normalni trgovini ali je vse samo genuine toyoda parts.
So zavore in podvozje enake kot na 3.0TDE in D-4D.
imaš ti tako zlato z napisom 3400 V6 zadaj...
Kdaj si jo kupil in koliko si dal?
@korando: kaj pa ostale zadeve končniki, prednje, roke, amortizerji itd, vloanska letev....
Potrošni material je možno dobiti v normalni trgovini ali je vse samo genuine toyoda parts.
So zavore in podvozje enake kot na 3.0TDE in D-4D.
imaš ti tako zlato z napisom 3400 V6 zadaj...
Kdaj si jo kupil in koliko si dal?
Zavore in podvozje je enako kot pri dizlih.
Zavorne ploščice, diski, jermeni in podobno se dobi kopija brez problema - ebay itd po normalnih cenah,
končnikov in amortizerjev še ni bilo potrebe menjat, sem pa za ta primer že nabavil eno razbito za dele, kolikor sem gledal se pa končnike tudi dobi prek interneta
Volanska letev se pa obnovi ko bo potreba za to ...
Barve je zelene metalik, imam jo pa že nekaj let, ko so bile cene za te letnike okoli 12.000 EUR ...
Zavorne ploščice, diski, jermeni in podobno se dobi kopija brez problema - ebay itd po normalnih cenah,
končnikov in amortizerjev še ni bilo potrebe menjat, sem pa za ta primer že nabavil eno razbito za dele, kolikor sem gledal se pa končnike tudi dobi prek interneta
Volanska letev se pa obnovi ko bo potreba za to ...
Barve je zelene metalik, imam jo pa že nekaj let, ko so bile cene za te letnike okoli 12.000 EUR ...
Evo Toyoto o kateri je blo govora na prejšnji strani.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4751995&show=1
Dobro jo je spucal desc!
Še print screen, da se ve za kater avto gre.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4751995&show=1
Dobro jo je spucal desc!
Še print screen, da se ve za kater avto gre.
Nazadnje spremenil Furiousg, dne Pe Apr 29, 2011 11:21 am, skupaj popravljeno 1 krat.
mamut napisal/-a:Furiousg napisal/-a:Pardon, v mislih sem imel špero. Kje pa je potem ta gumb za vklop? Res pa je, da sem notranjost bolj na hitro pregledal. Svinjarija.press
Sredinska špera se avtomatsko vklopi, ko potegneš ročico v 4x4 lock in še naprej v 4x4 lock low (reduktor).
Zadnja špera pa ima stikalo za vklop pod volanom na desni strani. Malo stran od ključavnice za vžig. So pa bili tudi modeli brez zadnje 100% špere in pri teh je namesto stikala samo kvadratno pvc pokrivalo dimenzije ca. 5x5 cm.
BTW Takega šalebajza kot Land Rover pri Disco II, ko so prodajali avte z vgrajeno sredinsko špero a brez stikala za vklop pa si Toyota ni nikoli privoščila. Vse evropske LC90 in 95 imajo stalni 4x4, sredinski dif. in 100% blokado tega.
Žvijo,
Da ne odpiram nove teme: iščem 120, ki ima tudi zadnjo 100% špero (je to potem 125?) in me znamima naslednje:
Torej je gumb, ki se nahaja pred prestavno ročico oz. zraven vklopa gretja sedežev (če seveda ima) in ima na narisani slikici pogonov označen "x" čez sredinski diff., dejansko izklop blokade sredinskega diffa.? Npr. v primerih da želim imeti vklpljen reduktor, blokado sred. diffa pa ne?
Hvala za info.
Močno dvomim, da obstaja LC 120 z možnostjo vklopa reduktorja (v mehanski izvedbi) brez istočasne zapore - blokade sredinskega diferenciala. Žal.
Verjetno gledaš kakšno, ki ima rezervno kolo pod podom - te so pa polne raznih elektro dodatkov (pač lastnikom primernih), ki olajšajo vožnjo po brezpotjih. Le stikala za samodejno odletitev blatnih pegic in prašnih pikic še nisem našel (nekaj podobnega kot imajo ta dragi fotoaparati)
Vzemi si čas in malo poišči navodila za uporabo, pa boš videl, čemu služi tisti tvoj gumb. Mogoče jih boš našel tukaj: http://www.manualsforcars.com/manuals/c ... goryid=524
A, še to: razlika med LC 120 in LC 125 je le v številu vrat (3 ali 5).
LP
Miran
Verjetno gledaš kakšno, ki ima rezervno kolo pod podom - te so pa polne raznih elektro dodatkov (pač lastnikom primernih), ki olajšajo vožnjo po brezpotjih. Le stikala za samodejno odletitev blatnih pegic in prašnih pikic še nisem našel (nekaj podobnega kot imajo ta dragi fotoaparati)
Vzemi si čas in malo poišči navodila za uporabo, pa boš videl, čemu služi tisti tvoj gumb. Mogoče jih boš našel tukaj: http://www.manualsforcars.com/manuals/c ... goryid=524
A, še to: razlika med LC 120 in LC 125 je le v številu vrat (3 ali 5).
LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
miran napisal/-a:Močno dvomim, da obstaja LC 120 z možnostjo vklopa reduktorja (v mehanski izvedbi) brez istočasne zapore - blokade sredinskega diferenciala. Žal.
Verjetno gledaš kakšno, ki ima rezervno kolo pod podom - te so pa polne raznih elektro dodatkov (pač lastnikom primernih), ki olajšajo vožnjo po brezpotjih. Le stikala za samodejno odletitev blatnih pegic in prašnih pikic še nisem našel (nekaj podobnega kot imajo ta dragi fotoaparati)
Vzemi si čas in malo poišči navodila za uporabo, pa boš videl, čemu služi tisti tvoj gumb. Mogoče jih boš našel tukaj: http://www.manualsforcars.com/manuals/c ... goryid=524
A, še to: razlika med LC 120 in LC 125 je le v številu vrat (3 ali 5).
LP
Miran
Hvala za info. V bistvu iščem tako, ki bi imela zadnjo 100% spero. Bral sem Mamutovo razlago kje se vklopi sredinski oz. zadnji diff. in potem me je zmedel "tisti gumb" pri eni izmed LC. Sem pa preveril in imas prav; tista je execuitve (kolo pod prtljaznikom, veliko zabavne elektronike )...
Princip vklopa prenosov pri (različnih) LC mi je dokaj poznan. Tudi sam imam nekako v glavi, da se pri LCjkah sredinski diff. blokira z premikom ročice (lock sredinski in potem low) in ne z kaksnim gumbom (govorim o "starejsih" LC z stalnim 4x4, torej npr. 80, 90, 95, 120, 125, ).
OK, torej; vklop blokade sredinskega je na ročici, obstoj zadnje spere pa lahko preverim ali obstaja stikalo (kot je napisal Mamut) ali pa se uležem pod zadnji diff. in preveri, Moralo bi se že na zunaj videti, je tako?
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 26 gostov