Par informacij glede Landcruiser

Vse v zvezi z offroadom
Furiousg
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr Jan 05, 2011 4:01 pm

Par informacij glede Landcruiser

OdgovorNapisal/-a Furiousg » To Apr 12, 2011 12:31 pm

Zdravo!

Po lastništvu parih Pajerotov in enega Discota (ki je za naše potrebe prevelik) se je ponudila priložnost ugodnega nakupa Toyote Landcruiser letnik 2000. Je dizlarca in s tremi vrati, me pa zanima par stvari.
Kako požrt je motor?
Kaj so glavne hibe?
Na kaj je treba bit pozoren pri LC?
Kako se ga vozi v primerjavi s Pajerotom? Je dosti večji? Ker rabimo dokaj okretnega terenca, kar Disco ni.
Ima to stalni 4 kolesni pogon, ali se sklaplja?
Rabil se bo za v gozd (gozdarstvo), zato je velikokrat treba po kakšni vlaki. Velikokrat je treba obračat na kakih zajebanih mestih, zato res rabimo okretnost. A bomo po nakupu LCja glede tega razočarani?

Najlepša hvala!
lp

reklamar
Prispevkov: 165
Pridružen: Če Okt 20, 2005 2:45 pm

OdgovorNapisal/-a reklamar » To Apr 12, 2011 12:49 pm

Živijo!
3.0 D, letnik 1999, LC90:
Poraba je lahko zelo zmerna, okrog 10 litrov, po avtocesti in nad 130 km/h kak liter ali dva več.
Moja je imela ročni menjalnik in je povsem v redu.
Ker je bilo vse redno vzdrževano, nisem imel nobenih težav, sposobne pa so prevoziti veliko kilometrov. Olja in vode ne bi smela kuriti. Moja je imela en akumulator, pa sem dodal še enega, ker ima že pripravljen prostor. Pred nakupom jo daj v pregled nekomu, ki se vsaj nekaj spozna na to.
Ima stalni 4x4 z zaporo dif. in elektronsko zaporo zadnjega. Če ga niso nikoli uporabljali, bo mogoče potrebno preveriti stikalo za vklop. Deluje takrat, ko ti rdeča lučka na armaturi stalno gori, če utripa, ni v redu.
Bi rekel, da je kar okretna glede na velikost.
Lahko rečem, da sem bil zelo zadovoljen z njo.

LP

Furiousg
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr Jan 05, 2011 4:01 pm

OdgovorNapisal/-a Furiousg » To Apr 12, 2011 1:11 pm

Hvala za odgovor!
Dobro je vedeti tole glede el. zapore diffa. Poraba se mi pa zdi zelo zmerna za tak avto. Pajero nam je kuril 12, Disco pa tudi okoli 10. Je pa res, da je treba ponavadi takoj iz dvorišča 10km v klanec. Tudi to doda kak liter. :)

Kako pa je glede prostora notri? Glede na to, da je malo večja od Pajerota. A ima to več prostora na zadnjih sedežih, ali v prtljažniku? Se zadnji sedeži lahko preklopijo, da si povečaš prtljažnik?

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » To Apr 12, 2011 1:29 pm


Furiousg
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr Jan 05, 2011 4:01 pm

OdgovorNapisal/-a Furiousg » To Apr 12, 2011 1:40 pm

Hvala za uporaben link!

Furiousg
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr Jan 05, 2011 4:01 pm

OdgovorNapisal/-a Furiousg » Če Apr 14, 2011 1:03 pm

No smo pogledali avto. Bil je v res ubogem stanju. Uvožen s Španije. Letnik 2000, pa ni imel elektronskega vklopa reduktorja. Vse mehansko. Notranjost zasvinjana, pepel po celem avtu, ne samo v pepelniku. Akumulator zanič, iz hladilnika je voda kar bruhala, ne samo brbotala. :) Spredaj levi nosilec odtrgan. Treba bi blo zamenjat ključavnice in ključe (avto je bil zarubljen, zato brez prometne in brez rezervnih ključev). Kilometrov naj bi imel 160000, glede na ohranjenost in zmatrano notranjost bi mu dal še enkrat toliko.
Na koncu je bil prodan za 4.600eur. Če bi imeli čas počasi rihtat, bi ga mogoče še vzeli.

Tako, da ga ne bo kdo prav drago sedaj kupoval (verjetno se bo kmalu pojavil na avtonetu). Bil je zelen, sivi odbijači, brez plastičnih obrob. Imel je dokaj nove Dunlop gume, pa na rezervnem kolesu je bila plahta, pa na njej piše Cordoba.

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Če Apr 14, 2011 1:33 pm

btw .... noben LC90 ali 95 nima elektronskega vklopa reduktorja ... hvala bogu ... še vedno stari dobri šalthebli ... in tudi novejši 120/125 ima mehanske.

edino vklop sredinske in zadnje špere je električen.
Sredinski dela zanesljivo, z vklopom zadnje pa so vedno križi in težave ... ena od redkih hib teh avtov.

lp
MAmut
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Če Apr 14, 2011 1:42 pm

Je pa LC jka zakon za spanje. Sedeži se podrejo v nulo in dobiš čisto ravno ležišče čez cel avto.
Malce drugače kot pajero kjer imaš občutek, da spiš na stopnicah!

Furiousg
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr Jan 05, 2011 4:01 pm

OdgovorNapisal/-a Furiousg » Če Apr 14, 2011 1:49 pm

Pardon, v mislih sem imel špero. Kje pa je potem ta gumb za vklop? Res pa je, da sem notranjost bolj na hitro pregledal. Svinjarija.press :)

barbon
Prispevkov: 60
Pridružen: Sr Jul 15, 2009 5:21 pm

OdgovorNapisal/-a barbon » Če Apr 14, 2011 2:03 pm

A je disco že šel :?:

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Če Apr 14, 2011 2:24 pm

Furiousg napisal/-a:Pardon, v mislih sem imel špero. Kje pa je potem ta gumb za vklop? Res pa je, da sem notranjost bolj na hitro pregledal. Svinjarija.press :)


Sredinska špera se avtomatsko vklopi, ko potegneš ročico v 4x4 lock in še naprej v 4x4 lock low (reduktor).

Zadnja špera pa ima stikalo za vklop pod volanom na desni strani. Malo stran od ključavnice za vžig. So pa bili tudi modeli brez zadnje 100% špere in pri teh je namesto stikala samo kvadratno pvc pokrivalo dimenzije ca. 5x5 cm.

BTW Takega šalebajza kot Land Rover pri Disco II, ko so prodajali avte z vgrajeno sredinsko špero a brez stikala za vklop pa si Toyota ni nikoli privoščila. Vse evropske LC90 in 95 imajo stalni 4x4, sredinski dif. in 100% blokado tega.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

Furiousg
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr Jan 05, 2011 4:01 pm

OdgovorNapisal/-a Furiousg » Če Apr 14, 2011 2:35 pm

barbon napisal/-a:A je disco že šel :?:


Disco je še, se pa nekdo kar resno zanima zanj. Bomo vidli kaj bo.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Če Apr 14, 2011 3:06 pm

mamut napisal/-a:...

edino vklop sredinske in zadnje špere je električen.
Sredinski dela zanesljivo, z vklopom zadnje pa so vedno križi in težave ... ena od redkih hib teh avtov.

lp
MAmut

Z vklopom ni težav. Vedno vklopi!
Le izklopi bolj nerada.
LP Miran
PS: a opozorilna lučka dobro deluje.
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Če Apr 14, 2011 3:22 pm

miran napisal/-a:
mamut napisal/-a:...

edino vklop sredinske in zadnje špere je električen.
Sredinski dela zanesljivo, z vklopom zadnje pa so vedno križi in težave ... ena od redkih hib teh avtov.

lp
MAmut

Z vklopom ni težav. Vedno vklopi!
Le izklopi bolj nerada.
LP Miran
PS: a opozorilna lučka dobro deluje.



Miran ne no :lol: , debata je o LC90/95. Ta ima težavo predvsem z vklopom zadnje špere, ko je enkrat stvar stara in preperela. Šele ko vklopi se potencialno pojavijo težave z izklopom, a ni čudn, ane.

Pri LC120/125 pa resnih težav z vklopom zaenkrat še ni. Z izklopom pa že kakšna. A običajno je posledica napetosti v zobnikih. Ko to uspeš razbremeniti tudi izklop ne dela več problemov.

Imajo pa redke Lc120/125 100% zadnje špere. Vse več jih uporablja elektroniko in zaviranje v prazno vrtečih koles preko ABS modula. BLJAK.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » Če Apr 14, 2011 5:33 pm

Ima kdo kaj izkušenj z VZJ 95. Torej bencinsko različico LC95 z V6 motrjem z 24 ventilimi in 3.4 litri.

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Če Apr 14, 2011 9:52 pm

mamut napisal/-a:
BTW Takega šalebajza kot Land Rover pri Disco II, ko so prodajali avte z vgrajeno sredinsko špero a brez stikala za vklop pa si Toyota ni nikoli privoščila.


Mah glede na to koliko voznikov teh avtov sploh ve zakaj je "tista mala ročka" je tole zanemarljivo.

Sem zasovražil človeka ki sem ga prvič srečal z res hudo upedenanim defom, potem ko me je vprašal kaj tista mala ročica poleg menjalnika naredi.


Vglavnem da je bil def čipiran na 170KM..
mater ej.... Takšne bi pošiljal na prisilno delo ker jeb** okolje z nečim kar ne znajo uporabljat. :D
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
Korando
Prispevkov: 351
Pridružen: Če Feb 24, 2005 11:09 am
Kraj: Trebnje

OdgovorNapisal/-a Korando » Pe Apr 15, 2011 8:09 am

Imam LC 95 bencin 3.4i l 98 avtomatik in zaenkrat vse dela BP, tudi vklop in izklop špere na zadnjem difu, je pa res, da moraš imet malo potrpljenja, da se preklopi (mal naprej, mal nazaj).
Motor ima dobrih 200 kkm in laufa k urca. Poraba je pa tam okol 15-16 na kratke relacije, na AC na dolge relacije z polno prikolico 2,5t max 100 km/h mi je pa pila 12.
Moram pa sedaj prebarvat podvozje, ker mi je nekaj začelo površinsko rjavet, klasika kot pri drugih, starost dela svoje.

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » Pe Apr 15, 2011 12:37 pm

Velika večina ljudi ne ve zakaj so določene ročke in knofi v terenskih vozilih.


@korando: kaj pa ostale zadeve končniki, prednje, roke, amortizerji itd, vloanska letev....
Potrošni material je možno dobiti v normalni trgovini ali je vse samo genuine toyoda parts.
So zavore in podvozje enake kot na 3.0TDE in D-4D.

imaš ti tako zlato z napisom 3400 V6 zadaj...

Kdaj si jo kupil in koliko si dal?

Uporabniški avatar
Korando
Prispevkov: 351
Pridružen: Če Feb 24, 2005 11:09 am
Kraj: Trebnje

OdgovorNapisal/-a Korando » Pe Apr 15, 2011 2:53 pm

Zavore in podvozje je enako kot pri dizlih.
Zavorne ploščice, diski, jermeni in podobno se dobi kopija brez problema - ebay itd po normalnih cenah,
končnikov in amortizerjev še ni bilo potrebe menjat, sem pa za ta primer že nabavil eno razbito za dele, kolikor sem gledal se pa končnike tudi dobi prek interneta
Volanska letev se pa obnovi ko bo potreba za to ...

Barve je zelene metalik, imam jo pa že nekaj let, ko so bile cene za te letnike okoli 12.000 EUR ...

Furiousg
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr Jan 05, 2011 4:01 pm

OdgovorNapisal/-a Furiousg » Po Apr 18, 2011 7:35 pm

Evo Toyoto o kateri je blo govora na prejšnji strani.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4751995&show=1

Dobro jo je spucal desc! :D

Še print screen, da se ve za kater avto gre.

Slika
Nazadnje spremenil Furiousg, dne Pe Apr 29, 2011 11:21 am, skupaj popravljeno 1 krat.

Vito_
Prispevkov: 997
Pridružen: Po Feb 21, 2005 12:14 pm

OdgovorNapisal/-a Vito_ » Po Apr 18, 2011 8:42 pm

Ma sigurno ni to ta ... ta z oglasa ima slovensko poreklo :mrgreen:

Furiousg
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr Jan 05, 2011 4:01 pm

OdgovorNapisal/-a Furiousg » Po Apr 18, 2011 9:03 pm

To je tud mene zmotilo. Lahko bi pol vsaj ponjavo na rezervni gumi zamenjal. Da bi blo malo manj očitno.

Je pa ziher ta. Se spovnem buške na zadnjem odbijaču (leva luč).

Evan
Prispevkov: 22
Pridružen: Če Jan 15, 2009 9:11 am
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a Evan » Pe Apr 29, 2011 8:09 am

mamut napisal/-a:
Furiousg napisal/-a:Pardon, v mislih sem imel špero. Kje pa je potem ta gumb za vklop? Res pa je, da sem notranjost bolj na hitro pregledal. Svinjarija.press :)


Sredinska špera se avtomatsko vklopi, ko potegneš ročico v 4x4 lock in še naprej v 4x4 lock low (reduktor).

Zadnja špera pa ima stikalo za vklop pod volanom na desni strani. Malo stran od ključavnice za vžig. So pa bili tudi modeli brez zadnje 100% špere in pri teh je namesto stikala samo kvadratno pvc pokrivalo dimenzije ca. 5x5 cm.

BTW Takega šalebajza kot Land Rover pri Disco II, ko so prodajali avte z vgrajeno sredinsko špero a brez stikala za vklop pa si Toyota ni nikoli privoščila. Vse evropske LC90 in 95 imajo stalni 4x4, sredinski dif. in 100% blokado tega.


Žvijo,

Da ne odpiram nove teme: iščem 120, ki ima tudi zadnjo 100% špero (je to potem 125?) in me znamima naslednje:

Torej je gumb, ki se nahaja pred prestavno ročico oz. zraven vklopa gretja sedežev (če seveda ima) in ima na narisani slikici pogonov označen "x" čez sredinski diff., dejansko izklop blokade sredinskega diffa.? Npr. v primerih da želim imeti vklpljen reduktor, blokado sred. diffa pa ne?

Hvala za info.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Pe Apr 29, 2011 8:41 am

Močno dvomim, da obstaja LC 120 z možnostjo vklopa reduktorja (v mehanski izvedbi) brez istočasne zapore - blokade sredinskega diferenciala. Žal.
Verjetno gledaš kakšno, ki ima rezervno kolo pod podom - te so pa polne raznih elektro dodatkov (pač lastnikom primernih), ki olajšajo vožnjo po brezpotjih. Le stikala za samodejno odletitev blatnih pegic in prašnih pikic še nisem našel (nekaj podobnega kot imajo ta dragi fotoaparati) :wink:
Vzemi si čas in malo poišči navodila za uporabo, pa boš videl, čemu služi tisti tvoj gumb. Mogoče jih boš našel tukaj: http://www.manualsforcars.com/manuals/c ... goryid=524
A, še to: razlika med LC 120 in LC 125 je le v številu vrat (3 ali 5).
LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Evan
Prispevkov: 22
Pridružen: Če Jan 15, 2009 9:11 am
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a Evan » Pe Apr 29, 2011 10:15 am

miran napisal/-a:Močno dvomim, da obstaja LC 120 z možnostjo vklopa reduktorja (v mehanski izvedbi) brez istočasne zapore - blokade sredinskega diferenciala. Žal.
Verjetno gledaš kakšno, ki ima rezervno kolo pod podom - te so pa polne raznih elektro dodatkov (pač lastnikom primernih), ki olajšajo vožnjo po brezpotjih. Le stikala za samodejno odletitev blatnih pegic in prašnih pikic še nisem našel (nekaj podobnega kot imajo ta dragi fotoaparati) :wink:
Vzemi si čas in malo poišči navodila za uporabo, pa boš videl, čemu služi tisti tvoj gumb. Mogoče jih boš našel tukaj: http://www.manualsforcars.com/manuals/c ... goryid=524
A, še to: razlika med LC 120 in LC 125 je le v številu vrat (3 ali 5).
LP
Miran


Hvala za info. V bistvu iščem tako, ki bi imela zadnjo 100% spero. Bral sem Mamutovo razlago kje se vklopi sredinski oz. zadnji diff. in potem me je zmedel "tisti gumb" pri eni izmed LC. Sem pa preveril in imas prav; tista je execuitve (kolo pod prtljaznikom, veliko zabavne elektronike :))...

Princip vklopa prenosov pri (različnih) LC mi je dokaj poznan. Tudi sam imam nekako v glavi, da se pri LCjkah sredinski diff. blokira z premikom ročice (lock sredinski in potem low) in ne z kaksnim gumbom (govorim o "starejsih" LC z stalnim 4x4, torej npr. 80, 90, 95, 120, 125, ).

OK, torej; vklop blokade sredinskega je na ročici, obstoj zadnje spere pa lahko preverim ali obstaja stikalo (kot je napisal Mamut) ali pa se uležem pod zadnji diff. in preveri, Moralo bi se že na zunaj videti, je tako?

:oops:


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 26 gostov