cherokee 2,5 td ventili
-
- Prispevkov: 8
- Pridružen: Če Dec 09, 2010 8:38 pm
cherokee 2,5 td ventili
Lep pozdrav!
Ker nisem našel nič že napisanega o tem, me zanima če gdo ve kaj je s temi ventili pri tem motorju, sosedu en mehanik kar naprej nekaj "nazaj not daje, ker ven meče" (sklepam da so to dročniki, kakšne palice ali odmikači).
S tem motorjem se še nisem srečal, konec tedna mi ga pa pripelje da pogledam kaj se da naredit, oz. zamenjat. Ker sta mu to že dva mehanika ugotavljala kaj bi bilo, sklepam da poškodbe niso mehanske in vidne, tako da bi bila kakršnakoli informacija okoli tega dobrodošla, da ne bom odkrival tople vode.. Hvala za pomoč, Lp.
Ker nisem našel nič že napisanega o tem, me zanima če gdo ve kaj je s temi ventili pri tem motorju, sosedu en mehanik kar naprej nekaj "nazaj not daje, ker ven meče" (sklepam da so to dročniki, kakšne palice ali odmikači).
S tem motorjem se še nisem srečal, konec tedna mi ga pa pripelje da pogledam kaj se da naredit, oz. zamenjat. Ker sta mu to že dva mehanika ugotavljala kaj bi bilo, sklepam da poškodbe niso mehanske in vidne, tako da bi bila kakršnakoli informacija okoli tega dobrodošla, da ne bom odkrival tople vode.. Hvala za pomoč, Lp.
Načeloma premalo podatkov po mojem mnenju
tukaj je slika kako v prerezu zgleda tale motorček in kako so videti dročniki...
Priporočam pa ti da kontaktiraš forumaša Lisko-ta
Pomoje ti bo on najlažje odgovoril in svetoval
tukaj je slika kako v prerezu zgleda tale motorček in kako so videti dročniki...
Priporočam pa ti da kontaktiraš forumaša Lisko-ta
Pomoje ti bo on najlažje odgovoril in svetoval
The Diesels are nice, if you do your homework.
If not, they will turn into a neverending nightmare
If not, they will turn into a neverending nightmare
Enak princip imajo Land rover dizli.
Iztakne se lahko ventil štangica.
Povezava med odmično gredjo in klačkalico na vrhu.
Potrebno je pogledati navodila in pravilno nastaviti ventile.
Pri LR je razmak 0,2mm.
Če se sname vedno en in isti ventil je možno da je zvit in se ne zapira dovolj hitro.
Je pa ta sistem zelo zanesljiv. meni se je snel zobati jermen. razultat... zvite vse štangice in 2 zlomljene klačkalice. 1h dela in avto prede naprej.
ventili bi naj v 99% ostali nepoškodovani in tako je bilo!
Lp,
Boštjan
Iztakne se lahko ventil štangica.
Povezava med odmično gredjo in klačkalico na vrhu.
Potrebno je pogledati navodila in pravilno nastaviti ventile.
Pri LR je razmak 0,2mm.
Če se sname vedno en in isti ventil je možno da je zvit in se ne zapira dovolj hitro.
Je pa ta sistem zelo zanesljiv. meni se je snel zobati jermen. razultat... zvite vse štangice in 2 zlomljene klačkalice. 1h dela in avto prede naprej.
ventili bi naj v 99% ostali nepoškodovani in tako je bilo!
Lp,
Boštjan
-
- Prispevkov: 8
- Pridružen: Če Dec 09, 2010 8:38 pm
Odprl danes motor, zanimivo enostavna zadeva, tak sistem se mi zdi da sem videl nazadnje pri traktorju Warcholovski letnik 51 . Bila je zunaj štangica na četrtem celindru, baje pa mu še edino na tem ni vrglo ven, ko sem pogledal ostale ventile ni imel nobeden zračnosti, tak da dročniki so meda dobri, ker ven jih zgleda tak ne dobim, če ne uzamem glav dol. Mi je pa najbolj logična razlaga da bi se to dogajalo, res zviti ventili, ker da potegne štangico ven, mora nastat 3-4 mm zraka nekje umes, samo vsi pa tud ne morejo bit zviti.
Ker je zgleda vse skupaj povsod malo zajedeno, sem razmišljal da so dročniki na koncu, in ne morejo več koregirat zračnosti, tako bi dal zbrusit sedež nosilca odmikačev, da bi bilo vse skupaj nižje in bi dročnike spet malo stisnil. Edino vrašanje me še muči, koliko bi zbrusil, glede na to da so na nekaterih odmikačih na mestu ko potisnejo ventil, tudi milimeterske zajede, verjetno so pa tudi štangice malo krajše, bi moral vedet dolžino novih.
Niso mi jasne tudi luknje v štangicah, kaj to maže, ali je to samo hlajenje, ker odmikači so zgleda mazani iz glav.
Hvala za nasvete. Lp.
Ker je zgleda vse skupaj povsod malo zajedeno, sem razmišljal da so dročniki na koncu, in ne morejo več koregirat zračnosti, tako bi dal zbrusit sedež nosilca odmikačev, da bi bilo vse skupaj nižje in bi dročnike spet malo stisnil. Edino vrašanje me še muči, koliko bi zbrusil, glede na to da so na nekaterih odmikačih na mestu ko potisnejo ventil, tudi milimeterske zajede, verjetno so pa tudi štangice malo krajše, bi moral vedet dolžino novih.
Niso mi jasne tudi luknje v štangicah, kaj to maže, ali je to samo hlajenje, ker odmikači so zgleda mazani iz glav.
Hvala za nasvete. Lp.
custom engineering napisal/-a:Niso mi jasne tudi luknje v štangicah, kaj to maže, ali je to samo hlajenje, ker odmikači so zgleda mazani iz glav.
glava je mazana iz teh štangic ( to deluje kot kakšna mini črpalka)
pot mazanja imaš narisano na zgornji sliki
The Diesels are nice, if you do your homework.
If not, they will turn into a neverending nightmare
If not, they will turn into a neverending nightmare
-
- Prispevkov: 8
- Pridružen: Če Dec 09, 2010 8:38 pm
zacki napisal/-a:custom engineering napisal/-a:Niso mi jasne tudi luknje v štangicah, kaj to maže, ali je to samo hlajenje, ker odmikači so zgleda mazani iz glav.
glava je mazana iz teh štangic ( to deluje kot kakšna mini črpalka)
pot mazanja imaš narisano na zgornji sliki
Zakaj so pa potem luknje pod nosilci odmikačev, povratni vod?
poglej tukaj za motor
http://www.greatlakesxj.com/tech/renault.pdf
za vse ostalo pa tukaj
http://www.greatlakesxj.com/tech.html
tu so vsi priročniki, sicer za xj ampak je motor isti tudi pri zj
http://www.greatlakesxj.com/tech/renault.pdf
za vse ostalo pa tukaj
http://www.greatlakesxj.com/tech.html
tu so vsi priročniki, sicer za xj ampak je motor isti tudi pri zj
The Diesels are nice, if you do your homework.
If not, they will turn into a neverending nightmare
If not, they will turn into a neverending nightmare
MOtita se oba....luknje so samo za mazanje dela klackalice kjer se štangica nasloni na klackalico...
Ostali del klackalice je mazan direkt iz pritiska olja , ki pride po posebnem (zunanjem...izven motorja) vodu do glav...
Tole je sestava ventilov, dročnikov, in štangic....
Tole je pogon ventilov ( ne vem kje si ti dobil slikco na kateri je narisao, da ima verižni prenos?)
In tole je mazanje klackalic v glavi....zunanji vod olja. Vidiš ga pri požarni steni na strani izpuha...zgoraj na glavah pa se vidijo cevke, ki gredo v vsako glavo posamezno...
Če hočeta lahko poiščem še realne sllike tega motorja, ko sem ga razdiral pri sebi.
Ostali del klackalice je mazan direkt iz pritiska olja , ki pride po posebnem (zunanjem...izven motorja) vodu do glav...
Tole je sestava ventilov, dročnikov, in štangic....
Tole je pogon ventilov ( ne vem kje si ti dobil slikco na kateri je narisao, da ima verižni prenos?)
In tole je mazanje klackalic v glavi....zunanji vod olja. Vidiš ga pri požarni steni na strani izpuha...zgoraj na glavah pa se vidijo cevke, ki gredo v vsako glavo posamezno...
Če hočeta lahko poiščem še realne sllike tega motorja, ko sem ga razdiral pri sebi.
-
- Prispevkov: 8
- Pridružen: Če Dec 09, 2010 8:38 pm
Na prvi sliki gledam pozicijo 33. tega dela tu pri meni ni, zgleda pa kot neko vodilo teh štangic, ker če bi imele vodila, jih tako nebi moglo vržit ven. V ponedeljek dam zbrusit nosilce, bi pa kupil nove štangice, ker se mi zdi da so vse tudi malo zvite, sicer minimalno, samo se že vidi na oko. Ve mogoče gdo kje bi jih dobil za normalno ceno, če se sploh dobijo?
Lp.
Lp.
custom engineering napisal/-a:Na prvi sliki gledam pozicijo 33. tega dela tu pri meni ni, zgleda pa kot neko vodilo teh štangic, ker če bi imele vodila, jih tako nebi moglo vržit ven. V ponedeljek dam zbrusit nosilce, bi pa kupil nove štangice, ker se mi zdi da so vse tudi malo zvite, sicer minimalno, samo se že vidi na oko. Ve mogoče gdo kje bi jih dobil za normalno ceno, če se sploh dobijo?
Lp.
Si vzel glave dol? Ker namreč skrivajo se pod glavami....
Lepo vidne na tej slikci...Drgač pa še obljubljene realne slikce...
Pogon ventilov,oljne črpalke, vakum pumpe in bosch črpalke..
Odmikači...
Verjetno imaš obrabljene podobno...
Ki jih lahko brez težav zbrusiš in spoliraš
-
- Prispevkov: 8
- Pridružen: Če Dec 09, 2010 8:38 pm
Ne, glave sem pustil gor, mi jih ni za jemat dol ker so ble pred par kilometri poravnane, pa novo tesnilo. Odmikači so podobno obrabljeni ja in jih imam namen zbrusit, samo mersko pa obraba vseeno ostane. Jutri dam zbrusit nosilce za 1mm, pa štangice naročim, potem bi zadeva, če so dročniki dobri, morala delat, po moje, ali še kakšna ideja..
Hvala za pomoč, lp.
Hvala za pomoč, lp.
Odmikače sem jaz spoliral iz razloga ,da lažje drsijo po ventilo in tud mažejo se lepše...lepše olje pricurlja ob strani not kot pa če imaš "kapo"
Pazi pri brušenju....če so bile glave že brušene pomeni , da so tudi nižje....kar pomeni da so sedaj štangice daljše kot so bile prej....Toliko se pa tudi odmikači niso obrabli...nekje 0.3-0.5 mm so bili pri meni....ampak moraš vedet da glavo spustiš nižje, če jo brusiš štangice pa pustiš na miru...
Vseeno malo premisli oz. premeri predenj daš pobrusit nosilce.
Pazi pri brušenju....če so bile glave že brušene pomeni , da so tudi nižje....kar pomeni da so sedaj štangice daljše kot so bile prej....Toliko se pa tudi odmikači niso obrabli...nekje 0.3-0.5 mm so bili pri meni....ampak moraš vedet da glavo spustiš nižje, če jo brusiš štangice pa pustiš na miru...
Vseeno malo premisli oz. premeri predenj daš pobrusit nosilce.
-
- Prispevkov: 8
- Pridružen: Če Dec 09, 2010 8:38 pm
lisko napisal/-a:Odmikače sem jaz spoliral iz razloga ,da lažje drsijo po ventilo in tud mažejo se lepše...lepše olje pricurlja ob strani not kot pa če imaš "kapo"
Pazi pri brušenju....če so bile glave že brušene pomeni , da so tudi nižje....kar pomeni da so sedaj štangice daljše kot so bile prej....Toliko se pa tudi odmikači niso obrabli...nekje 0.3-0.5 mm so bili pri meni....ampak moraš vedet da glavo spustiš nižje, če jo brusiš štangice pa pustiš na miru...
Vseeno malo premisli oz. premeri predenj daš pobrusit nosilce.
Ja, to sem tudi jaz razmišljal, samo kok mi je sosed vedel povedat, glave naj nebi bile zvite, tako da po moje več kot 0,2 - 0,3 mm niso bile pobrane, prej pa naj bi bilo še original skupaj.
Podatka kakšen hod imajo dročniki res nimam, samo ponavadi imajo 2-3 mm, tako da, če bi bil kateri kakšen centl bolj stisjen, mislim da nebi smelo biti težav.
Lp.
-
- Prispevkov: 8
- Pridružen: Če Dec 09, 2010 8:38 pm
Ta motor ima hidravlični dročnik,ki zašteka iz slabe volje jaz sem dal štango nazaj na mesto in dela naprej...pojma nimam kaj ga je prijelo,se je samo snel in avo je trokiral,kadil,nikamor šel! 100% kot bi flter nafte zamrznu.To je bla pr meni vsa zgodba,po tistem in ne prej nič podobnega,ko sem snel pokrov ventilov,da zmečem glave dol sem opazil štango postrani to je to lp.pastwjnčan
custom engineering napisal/-a:Po števcu 250 000, tud če so pa bili dol zbiti, pa ne verjamem da kaj dost, ker je drugač avto zelo dober, edino semering na glavni gredi (sklopka) spušča..
Drugače pa, štangice že imam, odmikači spolirani, samo še na nosilce čakam, pa zložim skupaj.
Lp.
Semering pri sklopki pušča pri vseh....Tud z ljudmi s servisa kaj sem se pogovarjal pravijo, da je to ena izmed serijskih napak....no ko vzameš narazen veš zakaj pušča....enostavno mora tako kot je narjeno....Če se obnese popravilo še bom javil....strošek...8 evrov.
Kje pa si dobil štangice?
-
- Prispevkov: 8
- Pridružen: Če Dec 09, 2010 8:38 pm
Štangice mi je zrihtal brat ki dela v trgovini z avtodeli (7,90 eur/kom), zamenjal sem tudi olje, sedaj motor lepo dela, bomo videl kaj bo, edino hladen je malo "zagrgljal", verjetno dročniki, samo je tedaj še bilo staro olje not, oz. mešanica nafte in olja, vsega skupaj je bilo enih 10L, verjetno ko je eden celinder brez užiga delal, po moje se je moral kar dolgo tako vozit da se je tolk nafte nateklo skozi, čeprav je rekel da ne.
Lp.
Lp.
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov