cherokee 2,5 td ventili

Vse v zvezi z offroadom
custom engineering
Prispevkov: 8
Pridružen: Če Dec 09, 2010 8:38 pm

cherokee 2,5 td ventili

OdgovorNapisal/-a custom engineering » Sr Jan 05, 2011 10:40 pm

Lep pozdrav!
Ker nisem našel nič že napisanega o tem, me zanima če gdo ve kaj je s temi ventili pri tem motorju, sosedu en mehanik kar naprej nekaj "nazaj not daje, ker ven meče" (sklepam da so to dročniki, kakšne palice ali odmikači).
S tem motorjem se še nisem srečal, konec tedna mi ga pa pripelje da pogledam kaj se da naredit, oz. zamenjat. Ker sta mu to že dva mehanika ugotavljala kaj bi bilo, sklepam da poškodbe niso mehanske in vidne, tako da bi bila kakršnakoli informacija okoli tega dobrodošla, da ne bom odkrival tople vode.. Hvala za pomoč, Lp.

Uporabniški avatar
zacki
Prispevkov: 298
Pridružen: To Dec 07, 2010 7:55 am
Kraj: ljubno

OdgovorNapisal/-a zacki » Če Jan 06, 2011 12:15 am

Načeloma premalo podatkov po mojem mnenju :D
tukaj je slika kako v prerezu zgleda tale motorček in kako so videti dročniki...
Slika

Priporočam pa ti da kontaktiraš forumaša Lisko-ta 8)
Pomoje ti bo on najlažje odgovoril in svetoval :wink:
The Diesels are nice, if you do your homework.
If not, they will turn into a neverending nightmare

bnamurs
Prispevkov: 165
Pridružen: To Sep 07, 2010 9:57 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a bnamurs » Če Jan 06, 2011 9:25 am

Enak princip imajo Land rover dizli.
Iztakne se lahko ventil štangica.
Povezava med odmično gredjo in klačkalico na vrhu.

Potrebno je pogledati navodila in pravilno nastaviti ventile.
Pri LR je razmak 0,2mm.

Če se sname vedno en in isti ventil je možno da je zvit in se ne zapira dovolj hitro.


Je pa ta sistem zelo zanesljiv. meni se je snel zobati jermen. razultat... zvite vse štangice in 2 zlomljene klačkalice. 1h dela in avto prede naprej.
ventili bi naj v 99% ostali nepoškodovani in tako je bilo!

Lp,
Boštjan

custom engineering
Prispevkov: 8
Pridružen: Če Dec 09, 2010 8:38 pm

OdgovorNapisal/-a custom engineering » Pe Jan 07, 2011 6:17 pm

Odprl danes motor, zanimivo enostavna zadeva, tak sistem se mi zdi da sem videl nazadnje pri traktorju Warcholovski letnik 51 :D . Bila je zunaj štangica na četrtem celindru, baje pa mu še edino na tem ni vrglo ven, ko sem pogledal ostale ventile ni imel nobeden zračnosti, tak da dročniki so meda dobri, ker ven jih zgleda tak ne dobim, če ne uzamem glav dol. Mi je pa najbolj logična razlaga da bi se to dogajalo, res zviti ventili, ker da potegne štangico ven, mora nastat 3-4 mm zraka nekje umes, samo vsi pa tud ne morejo bit zviti.

Ker je zgleda vse skupaj povsod malo zajedeno, sem razmišljal da so dročniki na koncu, in ne morejo več koregirat zračnosti, tako bi dal zbrusit sedež nosilca odmikačev, da bi bilo vse skupaj nižje in bi dročnike spet malo stisnil. Edino vrašanje me še muči, koliko bi zbrusil, glede na to da so na nekaterih odmikačih na mestu ko potisnejo ventil, tudi milimeterske zajede, verjetno so pa tudi štangice malo krajše, bi moral vedet dolžino novih.

Niso mi jasne tudi luknje v štangicah, kaj to maže, ali je to samo hlajenje, ker odmikači so zgleda mazani iz glav.

Hvala za nasvete. Lp.

Uporabniški avatar
zacki
Prispevkov: 298
Pridružen: To Dec 07, 2010 7:55 am
Kraj: ljubno

OdgovorNapisal/-a zacki » Pe Jan 07, 2011 6:22 pm

custom engineering napisal/-a:Niso mi jasne tudi luknje v štangicah, kaj to maže, ali je to samo hlajenje, ker odmikači so zgleda mazani iz glav.

glava je mazana iz teh štangic ( to deluje kot kakšna mini črpalka)
pot mazanja imaš narisano na zgornji sliki :wink:
The Diesels are nice, if you do your homework.

If not, they will turn into a neverending nightmare

custom engineering
Prispevkov: 8
Pridružen: Če Dec 09, 2010 8:38 pm

OdgovorNapisal/-a custom engineering » Pe Jan 07, 2011 6:41 pm

zacki napisal/-a:
custom engineering napisal/-a:Niso mi jasne tudi luknje v štangicah, kaj to maže, ali je to samo hlajenje, ker odmikači so zgleda mazani iz glav.

glava je mazana iz teh štangic ( to deluje kot kakšna mini črpalka)
pot mazanja imaš narisano na zgornji sliki :wink:


Zakaj so pa potem luknje pod nosilci odmikačev, povratni vod?

Uporabniški avatar
zacki
Prispevkov: 298
Pridružen: To Dec 07, 2010 7:55 am
Kraj: ljubno

OdgovorNapisal/-a zacki » Pe Jan 07, 2011 6:54 pm

poglej tukaj za motor
http://www.greatlakesxj.com/tech/renault.pdf

za vse ostalo pa tukaj
http://www.greatlakesxj.com/tech.html
tu so vsi priročniki, sicer za xj ampak je motor isti tudi pri zj
The Diesels are nice, if you do your homework.

If not, they will turn into a neverending nightmare

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Pe Jan 07, 2011 11:48 pm

MOtita se oba....luknje so samo za mazanje dela klackalice kjer se štangica nasloni na klackalico...
Ostali del klackalice je mazan direkt iz pritiska olja , ki pride po posebnem (zunanjem...izven motorja) vodu do glav...
Tole je sestava ventilov, dročnikov, in štangic....
Slika

Tole je pogon ventilov ( ne vem kje si ti dobil slikco na kateri je narisao, da ima verižni prenos?)
Slika

In tole je mazanje klackalic v glavi....zunanji vod olja. Vidiš ga pri požarni steni na strani izpuha...zgoraj na glavah pa se vidijo cevke, ki gredo v vsako glavo posamezno...
Slika
Če hočeta lahko poiščem še realne sllike tega motorja, ko sem ga razdiral pri sebi.

custom engineering
Prispevkov: 8
Pridružen: Če Dec 09, 2010 8:38 pm

OdgovorNapisal/-a custom engineering » So Jan 08, 2011 7:12 pm

Na prvi sliki gledam pozicijo 33. tega dela tu pri meni ni, zgleda pa kot neko vodilo teh štangic, ker če bi imele vodila, jih tako nebi moglo vržit ven. V ponedeljek dam zbrusit nosilce, bi pa kupil nove štangice, ker se mi zdi da so vse tudi malo zvite, sicer minimalno, samo se že vidi na oko. Ve mogoče gdo kje bi jih dobil za normalno ceno, če se sploh dobijo?

Lp.

bnamurs
Prispevkov: 165
Pridružen: To Sep 07, 2010 9:57 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a bnamurs » So Jan 08, 2011 9:46 pm

Če so ventili zviti in se ne zapirajo Ok, bi ti moral avto kadit, ali pa pihat nazaj po sesalni cevi.

Štangice ne morejo biti drage.
Aja na vrhu ventilov so ene kapice. Preveri če niso stolčene, če ne še zamenjaj te.

lp,
boštjan

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » So Jan 08, 2011 11:30 pm

custom engineering napisal/-a:Na prvi sliki gledam pozicijo 33. tega dela tu pri meni ni, zgleda pa kot neko vodilo teh štangic, ker če bi imele vodila, jih tako nebi moglo vržit ven. V ponedeljek dam zbrusit nosilce, bi pa kupil nove štangice, ker se mi zdi da so vse tudi malo zvite, sicer minimalno, samo se že vidi na oko. Ve mogoče gdo kje bi jih dobil za normalno ceno, če se sploh dobijo?

Lp.


Si vzel glave dol? Ker namreč skrivajo se pod glavami....
Lepo vidne na tej slikci...Drgač pa še obljubljene realne slikce...
Slika

Pogon ventilov,oljne črpalke, vakum pumpe in bosch črpalke..
Slika

Odmikači...
Slika

Verjetno imaš obrabljene podobno...
Slika

Ki jih lahko brez težav zbrusiš in spoliraš
Slika

custom engineering
Prispevkov: 8
Pridružen: Če Dec 09, 2010 8:38 pm

OdgovorNapisal/-a custom engineering » Ne Jan 09, 2011 1:07 pm

Ne, glave sem pustil gor, mi jih ni za jemat dol ker so ble pred par kilometri poravnane, pa novo tesnilo. Odmikači so podobno obrabljeni ja in jih imam namen zbrusit, samo mersko pa obraba vseeno ostane. Jutri dam zbrusit nosilce za 1mm, pa štangice naročim, potem bi zadeva, če so dročniki dobri, morala delat, po moje, ali še kakšna ideja..

Hvala za pomoč, lp.

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Ne Jan 09, 2011 6:39 pm

Odmikače sem jaz spoliral iz razloga ,da lažje drsijo po ventilo in tud mažejo se lepše...lepše olje pricurlja ob strani not kot pa če imaš "kapo"

Pazi pri brušenju....če so bile glave že brušene pomeni , da so tudi nižje....kar pomeni da so sedaj štangice daljše kot so bile prej....Toliko se pa tudi odmikači niso obrabli...nekje 0.3-0.5 mm so bili pri meni....ampak moraš vedet da glavo spustiš nižje, če jo brusiš štangice pa pustiš na miru...
Vseeno malo premisli oz. premeri predenj daš pobrusit nosilce.

custom engineering
Prispevkov: 8
Pridružen: Če Dec 09, 2010 8:38 pm

OdgovorNapisal/-a custom engineering » Ne Jan 09, 2011 7:37 pm

lisko napisal/-a:Odmikače sem jaz spoliral iz razloga ,da lažje drsijo po ventilo in tud mažejo se lepše...lepše olje pricurlja ob strani not kot pa če imaš "kapo"

Pazi pri brušenju....če so bile glave že brušene pomeni , da so tudi nižje....kar pomeni da so sedaj štangice daljše kot so bile prej....Toliko se pa tudi odmikači niso obrabli...nekje 0.3-0.5 mm so bili pri meni....ampak moraš vedet da glavo spustiš nižje, če jo brusiš štangice pa pustiš na miru...
Vseeno malo premisli oz. premeri predenj daš pobrusit nosilce.


Ja, to sem tudi jaz razmišljal, samo kok mi je sosed vedel povedat, glave naj nebi bile zvite, tako da po moje več kot 0,2 - 0,3 mm niso bile pobrane, prej pa naj bi bilo še original skupaj.

Podatka kakšen hod imajo dročniki res nimam, samo ponavadi imajo 2-3 mm, tako da, če bi bil kateri kakšen centl bolj stisjen, mislim da nebi smelo biti težav.

Lp.

estrumelj
Prispevkov: 99
Pridružen: So Jan 05, 2008 8:43 pm
Kraj: postojna

OdgovorNapisal/-a estrumelj » To Jan 11, 2011 12:50 pm

Kje bi se dalo dobit odmikače , steblo odmikača in koliko stane za ta motor?
Lep pozdrav. :shit_happens:

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » To Jan 11, 2011 3:33 pm

Sam tak informativno me zanima....kaj imajo vsi ti motorji (ko imaste te probleme z odmikači) preko 500 tisoč prevoženih ali je to le posledica slabega vzdrževanja? Ker moj je namreč imel 340 tisoč ko sem ga odprl pa ni kazal teh znakov oz. problemov kot jih navajate tukaj....

custom engineering
Prispevkov: 8
Pridružen: Če Dec 09, 2010 8:38 pm

OdgovorNapisal/-a custom engineering » To Jan 11, 2011 6:54 pm

Po števcu 250 000, tud če so pa bili dol zbiti, pa ne verjamem da kaj dost, ker je drugač avto zelo dober, edino semering na glavni gredi (sklopka) spušča..

Drugače pa, štangice že imam, odmikači spolirani, samo še na nosilce čakam, pa zložim skupaj.
Lp.

abele14
Prispevkov: 82
Pridružen: Pe Nov 27, 2009 4:21 pm
Kraj: postojna

OdgovorNapisal/-a abele14 » To Jan 11, 2011 9:47 pm

Ta motor ima hidravlični dročnik,ki zašteka iz slabe volje :shit_happens: jaz sem dal štango nazaj na mesto in dela naprej...pojma nimam kaj ga je prijelo,se je samo snel in avo je trokiral,kadil,nikamor šel! 100% kot bi flter nafte zamrznu.To je bla pr meni vsa zgodba,po tistem in ne prej nič podobnega,ko sem snel pokrov ventilov,da zmečem glave dol sem opazil štango postrani :ah_seveda: to je to lp.pastwjnčan

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » To Jan 11, 2011 10:07 pm

custom engineering napisal/-a:Po števcu 250 000, tud če so pa bili dol zbiti, pa ne verjamem da kaj dost, ker je drugač avto zelo dober, edino semering na glavni gredi (sklopka) spušča..

Drugače pa, štangice že imam, odmikači spolirani, samo še na nosilce čakam, pa zložim skupaj.
Lp.


Semering pri sklopki pušča pri vseh....Tud z ljudmi s servisa kaj sem se pogovarjal pravijo, da je to ena izmed serijskih napak....no ko vzameš narazen veš zakaj pušča....enostavno mora tako kot je narjeno....Če se obnese popravilo še bom javil....strošek...8 evrov.
Kje pa si dobil štangice?

k5
Prispevkov: 182
Pridružen: Sr Jun 27, 2007 2:00 am
Kraj: vsepovsod

OdgovorNapisal/-a k5 » Če Jan 13, 2011 5:24 pm

Štangice dobiš v vsaki trgovini z avtodeli oz jih naročijo (LIPA MEDNO kom.8e)

custom engineering
Prispevkov: 8
Pridružen: Če Dec 09, 2010 8:38 pm

OdgovorNapisal/-a custom engineering » Če Jan 13, 2011 11:24 pm

Štangice mi je zrihtal brat ki dela v trgovini z avtodeli (7,90 eur/kom), zamenjal sem tudi olje, sedaj motor lepo dela, bomo videl kaj bo, edino hladen je malo "zagrgljal", verjetno dročniki, samo je tedaj še bilo staro olje not, oz. mešanica nafte in olja, vsega skupaj je bilo enih 10L, verjetno ko je eden celinder brez užiga delal, po moje se je moral kar dolgo tako vozit da se je tolk nafte nateklo skozi, čeprav je rekel da ne.
Lp.

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Pe Jan 14, 2011 10:26 pm

opazuj sedaj nivo olja.... če se le ta dviguje in postaja vedno redkejše.... pušča semering na boschevki.


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov