problem zrak v nafti
problem zrak v nafti
problem je sledeči:zjutraj ko vžgem avto vžge iz prve če takoj štartam bo crknu v naslednjih 300 m če pa pustim v prostem teku 5 min lavfat pa vmes vsakih 15-20 sekund mal potrese po se pa vnese in ni problemov.
kadar prec startam ko crkne treba na filtru napumpat da gre zrak ven in pride nafta potem pa vsaj dve šobe odvit pa verglat da pršprica nafta nato spet dela kot da ni nič.če se komu sanja kaj bi to bilo se priporočam za odgovore po pa gremo na
kadar prec startam ko crkne treba na filtru napumpat da gre zrak ven in pride nafta potem pa vsaj dve šobe odvit pa verglat da pršprica nafta nato spet dela kot da ni nič.če se komu sanja kaj bi to bilo se priporočam za odgovore po pa gremo na
Najbolša je pečenka iz hoste!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
Po moje imaš zanič protipovratni ventil in ti nafta steče nazaj v rezervar ko ugasneš avto. Jaz sem imel tak problem pri Daihatsu charade. Ne vem zakaj, ampak kadar sem parkiral tako da je avto sam malenkost visel nazaj, se je pojavil tak problem kot pri tebi.. Če sem parkiral tako da je avto stal z prvi koncem dol, je kresni takoj.
Nekje ti v sistem potegne zrak.
Posledično mora pumpa tako dolgo gnati nafto po sistemu, da izrine ves zrak iz sistema.
Avto ti deluje, dokler ima naftni filter še gorivo.
Ena varianta je gumica na naftnem filtru.
Druga varianta, da je kakšna dovodna ali povratna cevka že tako slaba, da vleče zrak noter .
Lahko so samo premalo zategnjene objemke na cevkah.
Lahko je celo parafin v kovinskih cevkah pod avtom.
Lahko je marsikaj.
Ti to počne samo sedaj, ali tudi, ko je toplo.
Je parkiran pod milim nebom, garaži, nadstreškom.
Za kateri stroj se gre.
Več informacij, bolj natančno se da določit.
To ti je kazen, ker spiš na lovski preži.
Posledično mora pumpa tako dolgo gnati nafto po sistemu, da izrine ves zrak iz sistema.
Avto ti deluje, dokler ima naftni filter še gorivo.
Ena varianta je gumica na naftnem filtru.
Druga varianta, da je kakšna dovodna ali povratna cevka že tako slaba, da vleče zrak noter .
Lahko so samo premalo zategnjene objemke na cevkah.
Lahko je celo parafin v kovinskih cevkah pod avtom.
Lahko je marsikaj.
Ti to počne samo sedaj, ali tudi, ko je toplo.
Je parkiran pod milim nebom, garaži, nadstreškom.
Za kateri stroj se gre.
Več informacij, bolj natančno se da določit.
To ti je kazen, ker spiš na lovski preži.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
medo-1 napisal/-a:to dela tudi ko je toplo 3 majstri so gledal pa nč nardil
je pa stroj citroen jumper 2.5tdi l.2000,parkiran na prostem
Zacvikana gumica na naftnem filtru.
Zamenjaj filter z gumicami vred, gumice pa namaži z mastjo.
Pa pazi katero mast boš uporabil
Najboljša bi bila od tjulna, ampak je ne boš našel v trgovinah.
Če ni bilo nikakršnega poseganja po cevkah in nastavku od filtra, potem tudi ne more biti narobe speljana cev za nafto.
Cev speljana od filtra do pumpe, ne sme iti višje od filtra, ker se radi nabirajo zračni mehurji, kateri ti potem povzročajo težave pri dovodu nafte.
Zadnja opcija je ta, da ti nagaja nekje na sami pumpi.
Če se še vedno ne znajdeš, ti priporočam, da se pogovoriva po telefonu, ker bova hitreje odpravila napako.
Glede pazi se ko te dobim so ti pa že drugi odgovorili.
Spoštuj dizla, in ga pusti 5minut pri miru. Spij kavo, potem pa uživaj v novih delovnih zmagah z njim.
Na citroen CX sem naredil doktorat, sem ga skoraj polil z bencinom in zakuril.
Vsi citroeni imajo sorodne hibe. Poznam dobrega mehanika v Domžalah, ki že več kot 20let popravlja izključno citroen-e, tako, da v najslabšem primeru njega vprašava za nasvet- moj dober prijatelj.
Upam, da sem ti kaj pomagal.
Drugače pa na ps.
lep pozdrav
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
če gledamo pred kombijem v motor, nad menjalnikom, na glavi motorja, zadaj na voglu, so pripete dve cevki za gorivo
odklopi jih in jih premosti, da ne bo več speljano skozi glavo in probaj potem
sem imel en primer s takimi simptomi, in tako naredil, pa odtakrat problemov več ni bilo
kombiju to ne škodi, niti vedel ne bo, tako, da zajebat nimaš kaj
odklopi jih in jih premosti, da ne bo več speljano skozi glavo in probaj potem
sem imel en primer s takimi simptomi, in tako naredil, pa odtakrat problemov več ni bilo
kombiju to ne škodi, niti vedel ne bo, tako, da zajebat nimaš kaj
And on the 8th day God created Land Rover
po pa vem kdo si robinzon,tista je bla pa huda takrat na županjščku je crknu alternator na patrolu smo ga prerivala pa se kurbež ni premaknu nikamor po pa pride sankyong stroj pa cukne žval na cesto ni kej svaka častrobinzon napisal/-a:Se zna zgodit, da ga ne dobiš, ker ti avto ne bo vžgal!
Ej, da nisi ti tisti Medo ki je pred par leti šel iz preže za Bloščkom in mu avto ni vžgal, ker so bili akumulatorji prazni?
Najbolša je pečenka iz hoste!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
compadre prav si mel avto dela kot puška nobenih problemov.zdej pa morava res kšnga spit ni kej hvala ti za pomočcompadre napisal/-a:če gledamo pred kombijem v motor, nad menjalnikom, na glavi motorja, zadaj na voglu, so pripete dve cevki za gorivo
odklopi jih in jih premosti, da ne bo več speljano skozi glavo in probaj potem
sem imel en primer s takimi simptomi, in tako naredil, pa odtakrat problemov več ni bilo
kombiju to ne škodi, niti vedel ne bo, tako, da zajebat nimaš kaj
Najbolša je pečenka iz hoste!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
medo-1 napisal/-a:compadre prav si mel avto dela kot puška nobenih problemov.zdej pa morava res kšnga spit ni kej hvala ti za pomočcompadre napisal/-a:če gledamo pred kombijem v motor, nad menjalnikom, na glavi motorja, zadaj na voglu, so pripete dve cevki za gorivo
odklopi jih in jih premosti, da ne bo več speljano skozi glavo in probaj potem
sem imel en primer s takimi simptomi, in tako naredil, pa odtakrat problemov več ni bilo
kombiju to ne škodi, niti vedel ne bo, tako, da zajebat nimaš kaj
Pa kako salamo prnes sabo. ko prideš na
id rather die in a Land Rover than live in a Kia
ALUMINIJASTE OGRAJE
ALUMINIJASTE OGRAJE
ni problema salam je k drvBerti napisal/-a:medo-1 napisal/-a:compadre prav si mel avto dela kot puška nobenih problemov.zdej pa morava res kšnga spit ni kej hvala ti za pomočcompadre napisal/-a:če gledamo pred kombijem v motor, nad menjalnikom, na glavi motorja, zadaj na voglu, so pripete dve cevki za gorivo
odklopi jih in jih premosti, da ne bo več speljano skozi glavo in probaj potem
sem imel en primer s takimi simptomi, in tako naredil, pa odtakrat problemov več ni bilo
kombiju to ne škodi, niti vedel ne bo, tako, da zajebat nimaš kaj
Pa kako salamo prnes sabo. ko prideš na
Najbolša je pečenka iz hoste!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
medo-1 napisal/-a:compadre prav si mel avto dela kot puška nobenih problemov.zdej pa morava res kšnga spit ni kej hvala ti za pomočcompadre napisal/-a:če gledamo pred kombijem v motor, nad menjalnikom, na glavi motorja, zadaj na voglu, so pripete dve cevki za gorivo
odklopi jih in jih premosti, da ne bo več speljano skozi glavo in probaj potem
sem imel en primer s takimi simptomi, in tako naredil, pa odtakrat problemov več ni bilo
kombiju to ne škodi, niti vedel ne bo, tako, da zajebat nimaš kaj
And on the 8th day God created Land Rover
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 73 gostov