Uprasanje glede patrola

Vse v zvezi z offroadom
Don
Prispevkov: 55
Pridružen: Po Mar 08, 2010 4:21 pm
Kraj: Nova Gorica

Uprasanje glede patrola

OdgovorNapisal/-a Don » Ne Dec 19, 2010 4:31 pm

Pozdravljeni!

Pred kakimi 4 dnevi mi je na patrolu gr ta staremu 2.8 td zmankalo goriva pred tem pa mi je padel pritisk od olja po tem ko sem natocil spet nafto in zalaufal masino se je pritisk od olja se kar naprej neki zafrkaval. Ko se masina segreje na delovno temperatura se pritisk od olja spusti na nekje med 0 in 1, dokler je pa mrzu je normalno med 2-4 (kot je vedno bilo). Na voznjo nima to nobenega upliva, vse dela kot bi moralo le skrbi me da nebi zaradi tega nastala kaka vecja skoda...

Sedaj me pa zanima ali je ze kdo imel podobne tezave oziroma ve zakaj gre in kako tezavo odpravit?

Za odgovore se ze v naprej zahvaljujem...

Lp Don

TRCO1
Prispevkov: 784
Pridružen: Sr Apr 15, 2009 12:16 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TRCO1 » Ne Dec 19, 2010 5:28 pm

morda bi moral zamenjat olje ,,,,,,,morda ima pa tudi oljna pumpa za sabo nekaj preveč kilometrov.......
AVTOVLEKA 051 800 777 I have the body of a God. But it sucks cause it´s Buddha AVTOVLEKA 051 800 777

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Ne Dec 19, 2010 5:39 pm

samo če bi imel manj kot bar pritiska pri delovni temp. olja in pri nekaj obratih se verjetno nebi dolgo vozil...
Da te mogoče samo elektrika ne zajebava? Ostali števci delujejo normalno?
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Ne Dec 19, 2010 5:55 pm

mislim, da ko daš gas, se pritisk olja dvigne. Ko je mrzel je pritisk večji v min., ko pa je vroč motor je pritisk v min. manjši. Če je to tako, deluje normalno.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Don
Prispevkov: 55
Pridružen: Po Mar 08, 2010 4:21 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Don » Ne Dec 19, 2010 7:09 pm

olje je novo niti 1000 km še nima, pumpa od olja nevem v kaksnem stanju je skoraj gotovo je se original ima pa 209000 km mislim da ni to razlog pred kratkim je delovala se odlično in tudi sedaj ne daje nekih znakov slabosti

ravno sem opazu da mi po novem pri delovni temperaturi pade pritisk olja tudi na 0 in ko potem nabijem do 3000 obratov se dvigne do 1.5-2 in nato spet pade na 0

dvomim tudi da je kaj narobe z elektroniko ker števec kar normalno deluje nic ne skace gor pa dol brezveze ali kaj podobnega tudi ko je auto se hladen deluje normalno ko pa se segreje preprosto izgubi pritisk ostali števci delujejo normalno

lom17 kar si napisal drzi in tako tudi deluje le da prej je pri delovni temperaturi bil pritisk okol 2 mogoce še kaj več zdej je pa od 0-1

ali je mogoce kaj krivo tudi ker vozim zadnje dni več ali manj na rezervi? :lol:

pa se to me zanima slisal sem nekaj glede tega da ce je slab pritisk olja se to pozna kot izguba navora ali je to res? ker jaz nism opazil razlike v moči motorja

Lp Don

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Ne Dec 19, 2010 7:41 pm

meni deluje kot sem ti napisal, vem, da pride tudi na 0 kar sem opazil že večkrat. Kaj naj bi to bilo ne vem, vem pa, da še vedno deluje vse normalno tudi navor. Prevoženih že ogromno km na ta način - tudi Iran.
Mogoče zna ta pojav kdo drugi razložiti, vsekakor pa mislim, da je nekaj v zvezi z gostoto olja glede na temperaturo.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

TRCO1
Prispevkov: 784
Pridružen: Sr Apr 15, 2009 12:16 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TRCO1 » Ne Dec 19, 2010 8:56 pm

lom17 napisal/-a:meni deluje kot sem ti napisal, vem, da pride tudi na 0 kar sem opazil že večkrat. Kaj naj bi to bilo ne vem, vem pa, da še vedno deluje vse normalno tudi navor. Prevoženih že ogromno km na ta način - tudi Iran.
Mogoče zna ta pojav kdo drugi razložiti, vsekakor pa mislim, da je nekaj v zvezi z gostoto olja glede na temperaturo.


to sem jaz mislil z mojim postom....

Katero olje pa točita v vajina avta????
AVTOVLEKA 051 800 777 I have the body of a God. But it sucks cause it´s Buddha AVTOVLEKA 051 800 777

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Ne Dec 19, 2010 9:02 pm

jaz dajem notri Elf. Tako priporočilo sem dobil, a ni v redu? Cena je kar visoka na liter. :?:
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

TRCO1
Prispevkov: 784
Pridružen: Sr Apr 15, 2009 12:16 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TRCO1 » Ne Dec 19, 2010 9:23 pm

lom17 napisal/-a:jaz dajem notri Elf. Tako priporočilo sem dobil, a ni v redu? Cena je kar visoka na liter. :?:


ne ne samo vprašanje sem postavil ker če oba uporabljata enakega je morda v tem težava .......ker drugje ne vidim logike za ta problem razen če ima oil pumpa preveliko zračnost za vroče olje......
AVTOVLEKA 051 800 777 I have the body of a God. But it sucks cause it´s Buddha AVTOVLEKA 051 800 777

Uporabniški avatar
kingroad
Prispevkov: 182
Pridružen: Sr Sep 01, 2010 10:36 am
Kraj: VACCINIUM MYRTILLUS

OdgovorNapisal/-a kingroad » Ne Dec 19, 2010 9:46 pm

Pritisk olja ne bo imel nič z navorom. Če dejansko ne bo nobenega pritiska bo motor ribnil in to je to. Krivo je lahko ali oljna črpalka ali pa nekje na merilnem sistemu (senzor, števec, masa,......)
Tudi jaz imam na GRu 2.8TD v prostem teku in pri delovni temperaturi po merilniku nekje 0,6-0,8bara, ta tlak je normalen za prosti tek.


lp

Don
Prispevkov: 55
Pridružen: Po Mar 08, 2010 4:21 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Don » Ne Dec 19, 2010 9:48 pm

jst mam tud elfa notr ja.... 15w 40
prej sm spustil malo olja ven ker sem ga imel do max sm upal da bo to kaj reslo ampak ni...

Uporabniški avatar
kingroad
Prispevkov: 182
Pridružen: Sr Sep 01, 2010 10:36 am
Kraj: VACCINIUM MYRTILLUS

OdgovorNapisal/-a kingroad » Ne Dec 19, 2010 10:08 pm

Don napisal/-a:jst mam tud elfa notr ja.... 15w 40
prej sm spustil malo olja ven ker sem ga imel do max sm upal da bo to kaj reslo ampak ni...


Jaz v turbo motor raje nalijem 10w40
Spuščanje olja iz motorja ne bo rešilo tvoje težave ker oljno korito služi le zbiranju olja. Olje iz oljnega korita (karterja) povleče oljna črpalka katera potem potisne olje na mazalna mesta. Če je olje v mejah min-max je vse OK.


lp

bugimajstr
Prispevkov: 112
Pridružen: Ne Feb 07, 2010 2:44 pm
Kraj: bela krajina

OdgovorNapisal/-a bugimajstr » Ne Dec 19, 2010 10:09 pm

bom se tukaj prštulu..k ste patrolovci..:)
a pozna kdo tega http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4343965&show=1 a je bil ta patrol slučajno bel pred 5 leti??ker me zelo spominja na mojega biušega...če kdi kej ve o njem pa če se ga splača it iskat naj reče ga grem prec iskat...:)

DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DavidJ » Ne Dec 19, 2010 10:27 pm

Don tudi na mojemu tako kaže, kot si napisal. Tudi v navodilih je to označeno kot normal. So pa tile števčki res po moje bolj na približn.
Olje pa imam 10w 40.

Don
Prispevkov: 55
Pridružen: Po Mar 08, 2010 4:21 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Don » Ne Dec 19, 2010 11:01 pm

aha super potem jutri leti 10w40 notr in to bo to
hvala vsem za nasvete

Lp

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Po Dec 20, 2010 6:17 am

jaz imam tudi 10w40 notri in sem malo pogledal ne pade prav na 0, ti števci po toliko letih po moje niso ravno natančni.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Po Dec 20, 2010 3:47 pm

Kot sem že enkrat napisal, so tile števci pri patrolih bolj tako. Meni je kazal npr, temperaturo v sorazmerju z gorivom. Če je bil tank poln je kazal vroče, če je bil tank prazen je kazal hladno. Kazalnik pritiska olja pa je po moje že rojen kot lenuh in se premika kakor mu paše. Meni je dvakrat kolega premeril števce, senzorje, dejansko temperaturo in pritisk, ugotovil da je vse v mejah normale, zato se nisem nikoli preveč obremenjeval s števci. Priporočam da izmeriš tudi ti. Veliko lepše boš spal! :wink:

Don
Prispevkov: 55
Pridružen: Po Mar 08, 2010 4:21 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Don » Po Dec 20, 2010 5:37 pm

kje se pa da to izmerit? vem da na tehničnih imajo napravco za merit temperaturo olja nevem pa če majo tudi za pritisk...

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Po Dec 20, 2010 5:49 pm

Kolega ima. vse sorte napravce in je štromarski genij, zato take stvari prepustim njemu. V bistvu mislil da bi to moral imet vsak mehanik.

Uporabniški avatar
stripi
Prispevkov: 662
Pridružen: Če Mar 20, 2008 4:06 pm
Kraj: vukojebine

OdgovorNapisal/-a stripi » Po Dec 20, 2010 11:08 pm

GR-ju nisem nikoli pokukal pod havbo. :lol:
Navadni 3.3td ima točno za števci, pod havbo, aluminijasto kocko, na kateri se nahaja vijak za odzračevanje. :P
Spusti malo zraka ven, pa ti bo točno kazal. :plese:

Čisto enostavno boš našel, izgleda isto kot zavorna cevka, celo odzračevalni čep je identičen. :krc_v_roke:
Pri toplem in vžganem motorju odzrači, pa boš videl razliko. :skace_od_srece:

Še dobro, da Nissan dela trotelziher zadeve, ne pa elektronsko sranje, ker bi drugače že vse zaribalo. :krohota_se:
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI

Don
Prispevkov: 55
Pridružen: Po Mar 08, 2010 4:21 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Don » To Dec 21, 2010 12:01 pm

Evo to je blo to na kar sem čakal..tudi sam sem že iskal kakšen ventil za odzračit a ga nism našel, pravkar sm pregledal na omenjenem mestu a zopet nisem našel ničesar podobnega ventilu.

Zanima me ali kdo ve kje se nahaja ta ventil za odzračevanje pri Gr-ju?

Lp Don

Uporabniški avatar
stripi
Prispevkov: 662
Pridružen: Če Mar 20, 2008 4:06 pm
Kraj: vukojebine

OdgovorNapisal/-a stripi » To Dec 21, 2010 12:33 pm

Glede števca za temperaturo, pa bi vam svetoval, da si namontirate univerzalni termometer- mehanski seveda, :lol:
katerega senzor namontirate na glavo motorja, točneje na mehanski termostat. :P

Tako boste 100%, kolikšna je temperatura.
V primeru, da mehanski termostat zataji, boste z lahkoto rešili motor pred uničenjem. :shock:

Tako lahko začnete ven metat vso nepotrebno elektriko, ki jo je Japonec namestil za mestno vožnjo
in da je zadostil zahteve za prodajo na Evropskih tleh.
Nissan je rojen za blato in teren, če ni poti, si jo naredi sam, ali pa se zakoplje. :lol:
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 32 gostov