Pajero 2.5td-dovod nafte ali naftni filter??
Pajero 2.5td-dovod nafte ali naftni filter??
imam pajerota let 97 k me spet jebe.enostavno ko je avto mrzel sicer malo težje vžge in se normalno peljem ,ko je pa segret me začne pa jebat....gas mu vzame in mi začne crkvat tudi težko ga vžgem.zanima me ali je možno da me jebe nafni fiter ali zato k je tko mrzl(to se mi je zgodilo zdj dvakrat (včerj in danes)).mahanik pravi da je možno da je naftni filter zabit in ga treba očistit oz. zamenjat..
prosim za pomoč
prosim za pomoč
Poglej, koliko goriva imaš.
Varianta, če je na rezervi, da imaš toliko vode v rezervarju, pa lahko vsak dan filter menjaš. V tem primeru, lahko izpustiš gorivo z vodo ven,
in tankaš čisto gorivo ali pa samo natoči čimveč goriva.
Druga varianta je, da je že filter toliko zabasan, da je konec z njim.
Tretja, da je filter tako izpostavljen, da se vse skupaj preveč shladi, ko dobiš zalet v tem mrazu.
Lahko je res tako mraz, da nafta izloča parafin, takrat pa dotoči 5-10% bencina in bo šlo.
Preveri vse to, pa boš videl.
Filter pa vsekakor zamenjaj.
Varianta, če je na rezervi, da imaš toliko vode v rezervarju, pa lahko vsak dan filter menjaš. V tem primeru, lahko izpustiš gorivo z vodo ven,
in tankaš čisto gorivo ali pa samo natoči čimveč goriva.
Druga varianta je, da je že filter toliko zabasan, da je konec z njim.
Tretja, da je filter tako izpostavljen, da se vse skupaj preveč shladi, ko dobiš zalet v tem mrazu.
Lahko je res tako mraz, da nafta izloča parafin, takrat pa dotoči 5-10% bencina in bo šlo.
Preveri vse to, pa boš videl.
Filter pa vsekakor zamenjaj.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
maggio napisal/-a:jaz tud dolivam bencin.
a je kaj škodljiv za pumpo,gumice ipd..
Pri 5-10% bencina na nafto še ni krize, pa tudi dizelaš lepše dela, ker se ne izloča parafin.
Pri večjih količinah bencina na nafto, pa se osebno nebi igral, ker zna res najprej kakšno gumico preplozat, kasneje so pa lahko še večje okvare.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
Sem ugotovil da imam v bistvu isti problem kot avtor.
Filter je itak nov, nafta zimska + aditiv proti zmrzovanju ampak še vedno zajebava. Tako da sem se danes razpiškotil in dolil še bencin. Avto po občutku res lepše deluje. Sem se pa čudil zakaj zjutraj ni vžgal in sem moral priklopit grelne sveče(do sedaj sem bil prelen). Skratka ko so mi povedali da je bilo čez noč -28 se mi je posvetilo kaj bo krivo. Še dober je da je s predgretjem vžgal v prvo...
O mater je mraz, nikjer ni tok mraz, kokr je mraz pr nas
Filter je itak nov, nafta zimska + aditiv proti zmrzovanju ampak še vedno zajebava. Tako da sem se danes razpiškotil in dolil še bencin. Avto po občutku res lepše deluje. Sem se pa čudil zakaj zjutraj ni vžgal in sem moral priklopit grelne sveče(do sedaj sem bil prelen). Skratka ko so mi povedali da je bilo čez noč -28 se mi je posvetilo kaj bo krivo. Še dober je da je s predgretjem vžgal v prvo...
O mater je mraz, nikjer ni tok mraz, kokr je mraz pr nas
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
upam da si lahko sposodim tole temo...
imam pajerota 2.8 td in imam manjse probleme zjutraj. Sicer vzge normalno in nekaj sekund dela brez problema potem pa ga zacne dusiti. vcasih ce stopim na gas nekak zlavfa po nakajsekundnem matranju, vcasih pa crkne in potem najprev vergla kokr da nebi imel nafte potem pa vzge in se pelje brez problema. ko ga zacne dusiti se iz avspuha vije bel dim...
Menjal sm filter, svecke, pa se kaj pa ni nic bolje. Tud kolicina nafte v tanku ni vazna, ker sem najprej sumil vodo.
Torej mi lahko ostane samo se pumpa za nafto, nekaj pa sumim tudi na kaksen senzor, samo se nisem se ubadal s tem.
je imal kdo kaksno podobno izkusnjo, ali pa ima kaksno super idejo...
hvala
imam pajerota 2.8 td in imam manjse probleme zjutraj. Sicer vzge normalno in nekaj sekund dela brez problema potem pa ga zacne dusiti. vcasih ce stopim na gas nekak zlavfa po nakajsekundnem matranju, vcasih pa crkne in potem najprev vergla kokr da nebi imel nafte potem pa vzge in se pelje brez problema. ko ga zacne dusiti se iz avspuha vije bel dim...
Menjal sm filter, svecke, pa se kaj pa ni nic bolje. Tud kolicina nafte v tanku ni vazna, ker sem najprej sumil vodo.
Torej mi lahko ostane samo se pumpa za nafto, nekaj pa sumim tudi na kaksen senzor, samo se nisem se ubadal s tem.
je imal kdo kaksno podobno izkusnjo, ali pa ima kaksno super idejo...
hvala
Dušenje je posledica pomanjkanja nafte.
Lahko ti kje vleče zrak v sistem. Ko po povratnem vodu zakroži nafta, ti začne normalno laufat.
Preveri vse cevke za gorivo. Če so prozorne, boš opazil, da so zračni mehurčki noter. Celo spenjeno nafto boš videl.
Nekje ne tesni dobro, ali pa imaš cevko višje od naftnega filtra in ti to povzroča težave.
Bel dim je ponavadi posledica dušenja in vode.
Lahko ti kje vleče zrak v sistem. Ko po povratnem vodu zakroži nafta, ti začne normalno laufat.
Preveri vse cevke za gorivo. Če so prozorne, boš opazil, da so zračni mehurčki noter. Celo spenjeno nafto boš videl.
Nekje ne tesni dobro, ali pa imaš cevko višje od naftnega filtra in ti to povzroča težave.
Bel dim je ponavadi posledica dušenja in vode.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
Začasna rešitev
živ...res da sem imel v tanku manj kot 1/4 tanka in sm ga natankal polnega + bencin3-4litre in laufa kot urca. Tako da mislim da mam res vobo v tanku, filter je bil pa itak menjan pred 4meseci..tak da ...vem da ni to trajna rešitev bo treba tank spucat,, lp
Matej T napisal/-a:Ne preveč bencina dajat med nafo, da se ne bo navadu pa bencinar ratal.
Sem se skoraj uscal Mato, ti jo pa pihneš.
Nekdo mi je omenil, pa se ta trenutek ne morem spomniti kdo, da v deželah bližnjega vzhoda (Irak-Iran),
tankajo nafto, iz katere niso pobrani oktani in bencin.
Posledica je taka, da gre dizelski motor v maloro.
Zato sem tudi napisal 5-10% max.
Več bodo vedeli pa šoferji tovornjakov povedat, ki so vozili v Sibirijo, kakšne dogodivščine so imeli z nafto
Marsikdo bi samo butasto gledal, ampak fantje so se vedno znašli.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
-
- Prispevkov: 175
- Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
- Kraj: pesnica
kolega bohloni, prejšnjo zimo sem bil v podobni situaciji ob enaki okoliščini. 1/4 kesla in manj jebe.... očistim ( bilo je precej mulja oz nekega belega sranja v keslu)rezervoar nalijem polno in dela kot urca do naslednega 1/4 kesla..... po posvetovanjih so bile že teorije o pumpi in ???? nakar ugotovim, da me j... ohišje oz povratni ventil v ohišju naftnega filtra. Govorim o Toyoti hilux, ker se ne spomnim kako ima tvojo vozilo narejen povratni vod ( preko filtra goriva ali direktno nazaj v rezervoar.
Dokler ne prideš do natančne diagnoze imej v vozilu kakšen kanistrček nafte.
Kot test ti podam nasvet,, takrat ko ugasne avto poskusi napumpat nafto, enako kot takrat ko menjaš filter goriva , da prezračiš na vijaku. če ne bo pritiska, da šprica na prezračevalnem vijaku pomeni da ti nafta gre nazaj v rezervoar, ko pa je manj kot 1/4 rezervoarja pa ti tam vleče zrak ker povratna cev verjetno ni na dnu rezervoarja. Da sem prišel do te ugotovitve sem prevozil cca 3000 km ker sem zmeraj nekontrolirano tankal in v teh km ni bilo zmeraj v keslu pod 1/2 goriva.
Dokler ne prideš do natančne diagnoze imej v vozilu kakšen kanistrček nafte.
Kot test ti podam nasvet,, takrat ko ugasne avto poskusi napumpat nafto, enako kot takrat ko menjaš filter goriva , da prezračiš na vijaku. če ne bo pritiska, da šprica na prezračevalnem vijaku pomeni da ti nafta gre nazaj v rezervoar, ko pa je manj kot 1/4 rezervoarja pa ti tam vleče zrak ker povratna cev verjetno ni na dnu rezervoarja. Da sem prišel do te ugotovitve sem prevozil cca 3000 km ker sem zmeraj nekontrolirano tankal in v teh km ni bilo zmeraj v keslu pod 1/2 goriva.
Najboljša varianta za vse, ki ne veste, kaj pomeni voda v rezervoarju je:
-počakaj na minus 5-10 stopinj celzija
-izpuščeno gorivo imej v kovinskih ali plastičnih posodah pod milim nebom
Ko prideš do posod, ter vidiš zmrznjeno vodo+gorivo, takrat veš, kaj vam govorim.
Kar ni zmrznjeno, lahko tankaš+ 5-10%bencina na omenjeno količino goriva, ter zadeva laufa kot pri norcih.
Tega postopka se držite samo takrat, kadar hudo zmrzuje. Ostale dneve raje črpajte čisto nafto. Če vam prodajajo nafto z vodo, jih pa tožite.
lp stripi
-počakaj na minus 5-10 stopinj celzija
-izpuščeno gorivo imej v kovinskih ali plastičnih posodah pod milim nebom
Ko prideš do posod, ter vidiš zmrznjeno vodo+gorivo, takrat veš, kaj vam govorim.
Kar ni zmrznjeno, lahko tankaš+ 5-10%bencina na omenjeno količino goriva, ter zadeva laufa kot pri norcih.
Tega postopka se držite samo takrat, kadar hudo zmrzuje. Ostale dneve raje črpajte čisto nafto. Če vam prodajajo nafto z vodo, jih pa tožite.
lp stripi
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
keda napisal/-a:Že 20 let vozim dizla vsako zimo menjaj naftni filter pa ne boš imel problemov , seveda če v rezervoarju nimaš vode. 5-10%bencina?????? Jaz sem vedno prakticiral petrolej daš ga 10% na količino goriva pa nimaš kaj zajebat. če pa že daš bencin 2-3% in nič več
Oprosti če se vtikam pač pa se tudi jas strinjam z menjavo filtra goriva pred zimo je zlo dobro opravit ziher manj težav ker še ni tako napit in zaprt...
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 105 gostov