MNENJE O NISAN PATROLU

Vse v zvezi z offroadom
dusank
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Okt 27, 2010 1:46 pm

MNENJE O NISAN PATROLU

OdgovorNapisal/-a dusank » So Okt 30, 2010 11:47 am

Nissan Patrola 2.8 td letnik 92 imam doma parkiranega pod nadstreškom. Sedaj se odločam ali naj grem v akcijo in ga uredim ali pa preprosto ugodno prodam. Zamenjati bo potrebno obrobi pri zadnjih blatnikih in delno zadnja pragova. Ostalo, kar se tiče pločevine pa je kar v redu. Motor ima 200.000 km in je redno servisiran na Nissanovem servisu, kar tudi potrjuje servisna knižica. Največji problem je rdeča barva, ki je zelo obledela in bo potrebna celotne obnove, če se odločim za popravilo. Poleg tega pa bo potrebno predihtat pudi naftno pumpo in nrediti veliki servis. Zato prosim za nasvet poznavalce, kako se obnesejo motor in ostali sklopi , da se odločim ali grem v strošek cca.2.000 do 3.000 eur ali ne. Vozilo bi uporabljal bolj za hobi in proste dni.


lp

rošo
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne Okt 10, 2010 7:46 pm
Kraj: ajdovščina

OdgovorNapisal/-a rošo » So Okt 30, 2010 8:16 pm

pozdravljen

pri tem popravilu moraš najprej demontirat črpalko vbrizga in šobe.
nabavi zobati jermen grt, klinaste jermene,vse filtre.
črpalko in šobe pošlješ k diesel jelen. in ti poštima zraventi da tudi nove podložke šob tako da teh ne rabiš iskat cena popravila pri diesel jelen pri meni je bila 500e.
4x4 ajdovščina

dusank
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Okt 27, 2010 1:46 pm

OdgovorNapisal/-a dusank » Ne Okt 31, 2010 9:48 am

Ali imaš tudi ti Patrola z 2.8 motorjem? Imaš kakšne izkušnje ali informacije o glavi motorja? Ali so res tako slabe?

lp

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Ne Okt 31, 2010 10:55 am

Za pametne ljudi je patrol avto na mestu. Glava ti lahko poči čisto pri vsakem avtu. Le da nekateri avti lažje tolerirajo bedste šoferje. Če boš imel avto izključno zase, če ga ne boš preveč priganjal po terenu ali v kakšen klanec, ga boš imel še vsaj deset let. Patrol je stabilen kot piramida, premaguje terene kamor niti peš ne geš, prikolico ti potegne na kakšen hrib kot traktor, se razmeroma malo kvari, je udoben, tih.....
Če si prepričan da je dober avto ga poštimaj in vozi. Če imaš kakšen dvom v njega ga prodaj, dodaj še tisti denar ki si ga nameraval vložit ali še kakšnega jurja in kupi Patrol GR.

dusank
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Okt 27, 2010 1:46 pm

OdgovorNapisal/-a dusank » Ne Okt 31, 2010 11:26 am

Preprosto gre za to, da mi je avto ( patrol dolgi model ) vizuelno zelo všeč. Njegova škatlasta oblika za moje pojme prekaša vse novejše oblike terencev. 90% sem že odločen da ga začnem štimat, sploh po včerajšni probi, ko sem najbolj zanemarjen del ( havba - obledela rdeča barva ) spoleral. Naredil se je čudež, saj je pokrov motorja tak, kot da bi ga na novo prebarval. Sedaj moram dobiti še nekoga, da mi poštima Bosch pumpo - spušča gorivo - in nato se bom lotil še ostali stvari.

lp

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Ne Okt 31, 2010 5:30 pm

Slika
Če z njim ne hodiš preko limita (obrati-hlajenje), TI BO ZVEST, KO PES!
ps.
ne glej zadnjih luči, so bile zamenjane, sedaj so zopet original.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Saso
Prispevkov: 102
Pridružen: Sr Mar 10, 2004 1:21 pm

OdgovorNapisal/-a Saso » Ne Okt 31, 2010 6:27 pm

Pozdravljen,

S patrolom imam zelo dobre izkušnje in če je v osnovi OK in ti je všeč, se ga splača zrihtati.

Svojega sem imel za dnevno rabo in off-road ture. Naredil je 286.000 km, potem pa so mi ga ukradli, drugače bi ga verjetno še imel.

Kar se pokanja glav tiče, pa je malo alergičen na priganjanje na avtocesti, po terenu pa načeloma ni težav, saj ni potrebe po ful gasu dolgo časa. Mojega je prejšnji lastnik vozil z glavo, jaz tudi, tako da z "glavo" ni bilo težav.

Abšlesana barva pa je glede na letnik normalna, mogoče jo poliranje kaj oživi.

LP, Sašo

rošo
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne Okt 10, 2010 7:46 pm
Kraj: ajdovščina

OdgovorNapisal/-a rošo » Ne Okt 31, 2010 7:01 pm

žio

glave pri patrolu 28 niso problem, glavo se pa da uničit z obremenitvijo pri hladnem motorju problem je v raztezanju glava je zelo dolga in material se mora čim bolj enakomerno segret pol pa ni problem ti lahko delaš z njim kar hočeš in preden ga ugasneš ga pusti malo laufat tudi zaradi turbine.
4x4 ajdovščina


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov