Korozijska zaščita podvozja - možnosti
Korozijska zaščita podvozja - možnosti
Pozdravljeni,
prišel je čas za postoriti kaj na podvozju. Nič ni hujšega samo površinska rja, katero bi rad saniral in zaščitil podvozje proti nadaljnji koroziji. ker je na trgu poplava sredstev proti rjavenju me zanima kaj bi bila najbolj učinkovita varianta ( Crown, Dinitrol, kakšni voski, Fluid Film.......).
Ne bom delal sam, dal bi naredit strokovnjakom. Zanimam me le na kaj tu prisegate.
V Godešiču (Crown zaščita) sem že imel avto ampak me moti da še kar lep čas teče od avta in tudi dobil sem občutek, da Crown ni ravno dober za gumijaste dele.
Vem, da bi bilo najbolje avto razstavit vse speskat na novo prašno barvat vendar to ne pride v poštev ne stroškovno ne časovno.
Lp,
Jure
prišel je čas za postoriti kaj na podvozju. Nič ni hujšega samo površinska rja, katero bi rad saniral in zaščitil podvozje proti nadaljnji koroziji. ker je na trgu poplava sredstev proti rjavenju me zanima kaj bi bila najbolj učinkovita varianta ( Crown, Dinitrol, kakšni voski, Fluid Film.......).
Ne bom delal sam, dal bi naredit strokovnjakom. Zanimam me le na kaj tu prisegate.
V Godešiču (Crown zaščita) sem že imel avto ampak me moti da še kar lep čas teče od avta in tudi dobil sem občutek, da Crown ni ravno dober za gumijaste dele.
Vem, da bi bilo najbolje avto razstavit vse speskat na novo prašno barvat vendar to ne pride v poštev ne stroškovno ne časovno.
Lp,
Jure
Re: Korozijska zaščita podvozja - možnosti
Me zanima ce bos kaj novega odkril. Jaz ze nekaj casa raziskujem. V Ljubljani sem v smeti vrgel 300EUR ko sem dal naredit dinitrol, ki se je po 3 mesecih odluscil popolnoma. Dopuscam, da je bilo narobe narejeno ampak je bil relativno priznan detailer, ki je trdil, da to dela pogosto in da se nikjer ni bilo tezave...no seveda je to rekel...
Crown mi ne disi, moj avto je cist zdrav, zato mi niti na pamet ne pade, da bi navrtaval zdrave dele karoserije. Pa tudi hitro se zadeva odcedi in neha delovat.
Crown mi ne disi, moj avto je cist zdrav, zato mi niti na pamet ne pade, da bi navrtaval zdrave dele karoserije. Pa tudi hitro se zadeva odcedi in neha delovat.
Re: Korozijska zaščita podvozja - možnosti
Na očiščene površine Hammerite Rust Beater, potem pa še dva sloja Hammerite Direct to rust.
Pred EUR sem bil SIT!
Re: Korozijska zaščita podvozja - možnosti
Optimalno je, kot praviš, avto razstaviti in posamezne dele obdelati ločeno. Najlepše, če se speskajo, pocinkajo, pobarvajo in votli deli zaščitijo z izdelkom na osnovi masti. V vseh primerih tudi cinkanje ne predstavlja optimalne rešitve (npr. starejše šasije), ker se neprimerno očiščenih delov cink ne oprime dovolj dobro in kasneje odpade. To predvsem velja za starejše dele, kjer določenih delov ni možno dovolj dobro speskati (npr. votli deli).
Če damo idejo o optimalni rešitvi na stran. In roko na srce, v večini primerov ta ni dosegljiva, potem je smiselno razmišljati v smeri kvalitetne dvokomponentne barve. Pa naj bo avto razstavljen, ali sestavljen.
Osebno bi se izogibal cenejših barv. Tudi takih, ki se precej dobro oglašujejo (POR-15, Hammerite, ipd.). Gledal bi v smeri večslojnega sistema barv, ki temelji na epoksi temelju ter poliuretanskem prekrivnem sloju. Vsaka bolj profesionalna trgovina z barvami (Monicolor, Mavrica, Ptujčanka, itd.) ti bo znala ustrezno svetovati. Osebno bi ti svetoval Rezistol troslojni sistem (E-ZP, E-DBS ter 2K-PUR), vendar obstaja še kakšna kvalitetna izbira.
V primeru, da se odločiš za barvanje bi predlagal, da se zadeve lotiš sam. V nasprotnem primeru je spodobna zaščita vozila precej draga, saj zahteva kar nekaj ur. Površino je potrebno dobro očistiti (umazanije ter rje) in jo ustrezno pripraviti na barvanje. Površino bi nato preplastil z kvalitetnejšim pretvornikom rje (npr. Wurth) in šele nato z barvo.
V obeh primerih se rja odstrani mehansko - v prvem primeru s peskanjem, v drugem pa "na roko" z uporabo kovinske krtače in mehanskega orodja. Z uporabo pretvornika rje se ustavi še tisto rjo, ki je mehansko ni bilo moč odstraniti.
Če rje ne odstranimo in bi jo želeli le ustaviti, kot je tudi cilj z nanosom voskov ali masti, potem se lahko načeloma izognemo prejšnjim korakom in nanesemo le slednje. Vendar rezultat z uporabo voska ali masti ne bo nikoli primerljivo trajen kot zaščita z barvo. In pomni, mast in vosek se izredno težko odstranita. Tudi nadaljnje delo pod vozilom bo po nanosu bolj umazano, obenem pa bosta tako vosek kot mast hitro nabrala tudi cestno umazanijo.
Je pa tudi v tem primeru treba izbrati dober produkt - nekaj o kvalitetnih produktih lahko prebereš tukaj (preizkus produktov za gumirano zaščito) in tukaj (preizkus produktov za zaščito na osnovi masti, voska).
Sam imam spodnji del vozila zaščiten s troslojnim Rezistol sistemom ter TimeMax UBS Strong No.1 in bi iskreno svetoval oba.
Ima pa predvsem slednji visoko vsebnost maščobe.
Če damo idejo o optimalni rešitvi na stran. In roko na srce, v večini primerov ta ni dosegljiva, potem je smiselno razmišljati v smeri kvalitetne dvokomponentne barve. Pa naj bo avto razstavljen, ali sestavljen.
Osebno bi se izogibal cenejših barv. Tudi takih, ki se precej dobro oglašujejo (POR-15, Hammerite, ipd.). Gledal bi v smeri večslojnega sistema barv, ki temelji na epoksi temelju ter poliuretanskem prekrivnem sloju. Vsaka bolj profesionalna trgovina z barvami (Monicolor, Mavrica, Ptujčanka, itd.) ti bo znala ustrezno svetovati. Osebno bi ti svetoval Rezistol troslojni sistem (E-ZP, E-DBS ter 2K-PUR), vendar obstaja še kakšna kvalitetna izbira.
V primeru, da se odločiš za barvanje bi predlagal, da se zadeve lotiš sam. V nasprotnem primeru je spodobna zaščita vozila precej draga, saj zahteva kar nekaj ur. Površino je potrebno dobro očistiti (umazanije ter rje) in jo ustrezno pripraviti na barvanje. Površino bi nato preplastil z kvalitetnejšim pretvornikom rje (npr. Wurth) in šele nato z barvo.
V obeh primerih se rja odstrani mehansko - v prvem primeru s peskanjem, v drugem pa "na roko" z uporabo kovinske krtače in mehanskega orodja. Z uporabo pretvornika rje se ustavi še tisto rjo, ki je mehansko ni bilo moč odstraniti.
Če rje ne odstranimo in bi jo želeli le ustaviti, kot je tudi cilj z nanosom voskov ali masti, potem se lahko načeloma izognemo prejšnjim korakom in nanesemo le slednje. Vendar rezultat z uporabo voska ali masti ne bo nikoli primerljivo trajen kot zaščita z barvo. In pomni, mast in vosek se izredno težko odstranita. Tudi nadaljnje delo pod vozilom bo po nanosu bolj umazano, obenem pa bosta tako vosek kot mast hitro nabrala tudi cestno umazanijo.
Je pa tudi v tem primeru treba izbrati dober produkt - nekaj o kvalitetnih produktih lahko prebereš tukaj (preizkus produktov za gumirano zaščito) in tukaj (preizkus produktov za zaščito na osnovi masti, voska).
Sam imam spodnji del vozila zaščiten s troslojnim Rezistol sistemom ter TimeMax UBS Strong No.1 in bi iskreno svetoval oba.
Ima pa predvsem slednji visoko vsebnost maščobe.
Re: Korozijska zaščita podvozja - možnosti
Ufff, hvala za tako detaljni opis tehnik in postopkov različnih vrst zaščite. Ne razstavljanje avta ne pride v poštev, vto se bo zaščitil na tak ali drugačen način tak kot je. Kot sem že omenil na začetku ni nikjer prerjaven, samo površinska rja - zaenkrat.
Odpreti temo sem se pa odločil zato, ker sem na youtube pregledal tono viedoposnetkov različnih vrst zaščite. in kar me je najbolj zmotilo pri enem videoposnetku je, da so nanesli neko, mislim, da na osnovi kot je Fluid film in so čez čas odkrili, da je pod tem filmom rja delala svoje kot nora. Zunaj vse ok, ko je pa plast z izvijačem odlupil je bila pa spodaj sama rja. Sem bil že prej skeptičen do teh premazov.
Tako, da se od vseh stvari mogoče res nagibam k nekakšni barvi seveda ob temeljiti predpripravi površine.
Lp,
Jure
Odpreti temo sem se pa odločil zato, ker sem na youtube pregledal tono viedoposnetkov različnih vrst zaščite. in kar me je najbolj zmotilo pri enem videoposnetku je, da so nanesli neko, mislim, da na osnovi kot je Fluid film in so čez čas odkrili, da je pod tem filmom rja delala svoje kot nora. Zunaj vse ok, ko je pa plast z izvijačem odlupil je bila pa spodaj sama rja. Sem bil že prej skeptičen do teh premazov.
Tako, da se od vseh stvari mogoče res nagibam k nekakšni barvi seveda ob temeljiti predpripravi površine.
Lp,
Jure
Re: Korozijska zaščita podvozja - možnosti
Bom še jaz napisal nekaj malega mojih izkušenj z rjo in Mike Sanders mastjo.
Za votle dele šasije, pragi, od znotraj vrata, havba, notranji blatniki pod plastično zaščito.... sploh pri starejših vozilih, je to po mojih izkušnjah vredu stvar. Vsako poletje se zmehča in leze med spoje na plehu. Ni pa za ljudi, ki želijo imeti vedno popolnoma čisto vozilo. Kot že omenjeno poleti vedno iz kakih špranj pride mastno ven. Če ne obrišeš, se prime prah gor in s časom postane črno. Najbolj enostavno se Mike sanders odstrani z wd40 in coto, potem pa opereš po želji.
Po po karoseriji spodaj, kjer ne nese svinjarije od gum, bo mast tudi neekaj let zdržala.
Kjer pa nese od gum pesek, pa bo na avtu, ki se vozi dosti po terenu/makadamu, treba po dveh treh letih popravljat.
Pri nanašanju je po mojih izkušnjah treba pazit, da je podlaga topla, torej idealno je vroč poletni dan, po možnosti na začetku poletja.
S kolegom sva delala en avto pozno jeseni, pa ni bilo najbolj uspešno. Mast se po šasiji ni povsod prijela na rjo (na grobo mehansko odstranjena, kolikor je bilo možno v enem dnevu naredit) in so sloji masti na nekaj delih odpadli.
Torej če mast po izpostavljenih delih, potem spomladi, na začetku poletja.
Pri starih avtih kadar je v votlih delih že rja, je po mojem smiselno prej našpricat s Fluidfilmom in pustit nekaj časa, da fluidfilm zleze med spoje.
Na zunanjih mestih jaz nebi z Fluidfilmom prej kaj dosti šprical, ker se Mike Sanders po mojih izkušnjah na mastno podlago ne prime tako dobro.
Če Mike Sanders našpricaš po izpostavljenih mestih (notranji blatniki, šasija... ) potem se izogibaj terenske vožnje, dokler se na masti ne nabere sloj praha, oziroma avto operi takoj ko prideš domov. Če pustiš da se zemlja v blatnikih posuši gor, potem zemlja potegne (od toplote zmehčano) mast na sebe in čez nekaj časa pade zemlja z mastjo dol, ostane pa gol pleh.
Mike sanders je mast na osnovi tehničnega vazelina in čebeljega voska. Načeloma ne poškoduje gumijastih delov. Načeloma pravim zato, ker na patrolu je pa gumico pod smerokazom na sprednjem blatniku zmehčalo in prevelika je postala.
Na gumice podvozja na ladi in parih citroenih ni vplivalo.
Za FluidFilm v navodilih piše, da lahko oziroma da dejansko poškoduje nekatere gumijaste dele, tako da nisem sam testiral, kako vpliva.
Fluidfilm zna tudi staro izolacijo na bitumenski osnvi (npr Dinitrol) malo zmehčat, torej je smiselno s Fluidfilmom našpricat avto, ki je bil pred več leti zaščiten z dinitrolom.
V svoji karieri sem kupil za dele in razstavil kar nekaj niv. (ki so tovarniško zaščitene ravno tako "dobro" kot japonski terenci). Tiste, ki so bile z dinitrolom našpricane kot je treba(ne na rjo), so bile običajno v precej dobrem stanju. Razen na mestih, kjer je bilo v votle dele površno našpricano in ni bila povsod zaščita našpricana ali med dvojnim plehom kjer ni prišla izolacija vmes ali pa je bila poškodovana.
Ravno v tem je po mojem prednost masti, ker je poleti mast mehka in še po več letih leze naprej in se razleze tudi tja, kjer ni bila našpricana.
Dinitrol je bil v
Ko si enkrat našprical z mastjo, jo je precej zoprno odstranit, če bi hotel kasneje recimo s poliuretansko barvo prebarvat.
Mehanik ki bo kasneje šraufal z mastjo našprican avto, ti bo j*al vse po spisku.
Včasih tudi neupravičeno, ker si mu z mastjo lahko tudi precej olajšal delo.
Npr na patrolu se pri menjavi sklopke dostikrat potrga vijake nosilca menjalnika, ali odtrgaš matico ki ne punktirana na notranji strani šasije. Če je šasija od znotraj našpricana, potem vijaki ne zarustajo in brez problema odšraufaš.
Podobna zgodba vijaki sprednjega podvozja na Citroen C8, P 807 806, fiat Ulysse, Scudo.
Z žičnato krtačo na flex se rja baje ne odstranjuje, ker jo spoliraš, zapreš pore, in potem ne pride zraven rost converter oz olje ali kar že našpricaš gor. Tako pravijo npr tudi pri dinitrolu.
Medtem ko Würth kot predpripravo za Rost converter ravno tak način priporoča. Zdaj pa vedi kaj je bolje. Mogoče je problem samo pri debelem sloju rje, kjer ne spraviš vse rje dol in se spolirana rja sveti in misliš, da si že prišel do železa.
Z Dinitrol 4941(črna, ker je lastnik avta želel črno, običajna rjava je 4942 Metallic, ki je po pisanju proizvajalca malenkost bolj odporna na mehanske poškodbe) sem jeseni eno čisto novo hiluxko izoliral. Najprej našprical z Dinitrol ML in pustil dva dni čakat, potem s 4941 čez.
Za svoje osebne avte bom še vedno uporabljal mike sanders tudi za spodaj.
Za terence pa še sam ne vem, ne ljubi se mi vsaki dve leti popravljat... na nivi ni bilo veliko dela ker je majhen avto, na patrolu je pa še šasija...
Malo razmišljam v smislu rjo mehansko spravit rjo dol, potem rost converter, potem pa ne vem, ali barvo ali pa K Line Rost Stop Primer in dinitrol 4942. Sicer bi tudi Rost stop primer naj bil rost converter.
V šasijo, prage, stebričke itd v vsakem primeru ostanem na Fuid film in mike sanders.
Za votle dele šasije, pragi, od znotraj vrata, havba, notranji blatniki pod plastično zaščito.... sploh pri starejših vozilih, je to po mojih izkušnjah vredu stvar. Vsako poletje se zmehča in leze med spoje na plehu. Ni pa za ljudi, ki želijo imeti vedno popolnoma čisto vozilo. Kot že omenjeno poleti vedno iz kakih špranj pride mastno ven. Če ne obrišeš, se prime prah gor in s časom postane črno. Najbolj enostavno se Mike sanders odstrani z wd40 in coto, potem pa opereš po želji.
Po po karoseriji spodaj, kjer ne nese svinjarije od gum, bo mast tudi neekaj let zdržala.
Kjer pa nese od gum pesek, pa bo na avtu, ki se vozi dosti po terenu/makadamu, treba po dveh treh letih popravljat.
Pri nanašanju je po mojih izkušnjah treba pazit, da je podlaga topla, torej idealno je vroč poletni dan, po možnosti na začetku poletja.
S kolegom sva delala en avto pozno jeseni, pa ni bilo najbolj uspešno. Mast se po šasiji ni povsod prijela na rjo (na grobo mehansko odstranjena, kolikor je bilo možno v enem dnevu naredit) in so sloji masti na nekaj delih odpadli.
Torej če mast po izpostavljenih delih, potem spomladi, na začetku poletja.
Pri starih avtih kadar je v votlih delih že rja, je po mojem smiselno prej našpricat s Fluidfilmom in pustit nekaj časa, da fluidfilm zleze med spoje.
Na zunanjih mestih jaz nebi z Fluidfilmom prej kaj dosti šprical, ker se Mike Sanders po mojih izkušnjah na mastno podlago ne prime tako dobro.
Če Mike Sanders našpricaš po izpostavljenih mestih (notranji blatniki, šasija... ) potem se izogibaj terenske vožnje, dokler se na masti ne nabere sloj praha, oziroma avto operi takoj ko prideš domov. Če pustiš da se zemlja v blatnikih posuši gor, potem zemlja potegne (od toplote zmehčano) mast na sebe in čez nekaj časa pade zemlja z mastjo dol, ostane pa gol pleh.
Mike sanders je mast na osnovi tehničnega vazelina in čebeljega voska. Načeloma ne poškoduje gumijastih delov. Načeloma pravim zato, ker na patrolu je pa gumico pod smerokazom na sprednjem blatniku zmehčalo in prevelika je postala.
Na gumice podvozja na ladi in parih citroenih ni vplivalo.
Za FluidFilm v navodilih piše, da lahko oziroma da dejansko poškoduje nekatere gumijaste dele, tako da nisem sam testiral, kako vpliva.
Fluidfilm zna tudi staro izolacijo na bitumenski osnvi (npr Dinitrol) malo zmehčat, torej je smiselno s Fluidfilmom našpricat avto, ki je bil pred več leti zaščiten z dinitrolom.
V svoji karieri sem kupil za dele in razstavil kar nekaj niv. (ki so tovarniško zaščitene ravno tako "dobro" kot japonski terenci). Tiste, ki so bile z dinitrolom našpricane kot je treba(ne na rjo), so bile običajno v precej dobrem stanju. Razen na mestih, kjer je bilo v votle dele površno našpricano in ni bila povsod zaščita našpricana ali med dvojnim plehom kjer ni prišla izolacija vmes ali pa je bila poškodovana.
Ravno v tem je po mojem prednost masti, ker je poleti mast mehka in še po več letih leze naprej in se razleze tudi tja, kjer ni bila našpricana.
Dinitrol je bil v
Ko si enkrat našprical z mastjo, jo je precej zoprno odstranit, če bi hotel kasneje recimo s poliuretansko barvo prebarvat.
Mehanik ki bo kasneje šraufal z mastjo našprican avto, ti bo j*al vse po spisku.
Včasih tudi neupravičeno, ker si mu z mastjo lahko tudi precej olajšal delo.
Npr na patrolu se pri menjavi sklopke dostikrat potrga vijake nosilca menjalnika, ali odtrgaš matico ki ne punktirana na notranji strani šasije. Če je šasija od znotraj našpricana, potem vijaki ne zarustajo in brez problema odšraufaš.
Podobna zgodba vijaki sprednjega podvozja na Citroen C8, P 807 806, fiat Ulysse, Scudo.
Z žičnato krtačo na flex se rja baje ne odstranjuje, ker jo spoliraš, zapreš pore, in potem ne pride zraven rost converter oz olje ali kar že našpricaš gor. Tako pravijo npr tudi pri dinitrolu.
Medtem ko Würth kot predpripravo za Rost converter ravno tak način priporoča. Zdaj pa vedi kaj je bolje. Mogoče je problem samo pri debelem sloju rje, kjer ne spraviš vse rje dol in se spolirana rja sveti in misliš, da si že prišel do železa.
Z Dinitrol 4941(črna, ker je lastnik avta želel črno, običajna rjava je 4942 Metallic, ki je po pisanju proizvajalca malenkost bolj odporna na mehanske poškodbe) sem jeseni eno čisto novo hiluxko izoliral. Najprej našprical z Dinitrol ML in pustil dva dni čakat, potem s 4941 čez.
Za svoje osebne avte bom še vedno uporabljal mike sanders tudi za spodaj.
Za terence pa še sam ne vem, ne ljubi se mi vsaki dve leti popravljat... na nivi ni bilo veliko dela ker je majhen avto, na patrolu je pa še šasija...
Malo razmišljam v smislu rjo mehansko spravit rjo dol, potem rost converter, potem pa ne vem, ali barvo ali pa K Line Rost Stop Primer in dinitrol 4942. Sicer bi tudi Rost stop primer naj bil rost converter.
V šasijo, prage, stebričke itd v vsakem primeru ostanem na Fuid film in mike sanders.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Korozijska zaščita podvozja - možnosti
Včeraj sem videl en izdelek zaščite proti rjavenju na kolegovem jimniyu in moram reči, da je stvar na oko kar kvalitetno narejena. Sem ga prosil za številko in bom kontaktiral možakarja, ki je to naredil. Predvsem me zanima, če ima tudi svoje avtomobile s tem sredstvom zaščitene, in predvsem s katero snovjo. Po zaščiti nič ne teče od avta.
Naslednji teden grem do njega, da se osebno pogovorim o vsem.
lp,
Jure
Naslednji teden grem do njega, da se osebno pogovorim o vsem.
lp,
Jure
Re: Korozijska zaščita podvozja - možnosti
LC 90TD napisal/-a:Včeraj sem videl en izdelek zaščite proti rjavenju na kolegovem jimniyu in moram reči, da je stvar na oko kar kvalitetno narejena. Sem ga prosil za številko in bom kontaktiral možakarja, ki je to naredil. Predvsem me zanima, če ima tudi svoje avtomobile s tem sredstvom zaščitene, in predvsem s katero snovjo. Po zaščiti nič ne teče od avta.
Naslednji teden grem do njega, da se osebno pogovorim o vsem.
lp,
Jure
Obvescaj!

Re: Korozijska zaščita podvozja - možnosti
Sem bil pri možakarju, mi je razložil ves postopek in se mi zdi, da bo stvar vredu, predvsem sem pa dobil občutek, da ni "nategun" kot večina. Planiram takoj po prvem maju, mora biti suho vreme, podvozje moram sam temeljito oprat in počakat, da se posuši, bistveno pa je pravi, da ga pripeljem v suhem tja. Avto je pri njem cca. 2 dni. K njemu vozijo na zaščito avtomobile tudi avstrijci. Glavna panoga pa je ličarstvo.
Ko bo narejeno pripnem kakšno sliko za predstavo.
lp,
Jure
Ko bo narejeno pripnem kakšno sliko za predstavo.
lp,
Jure
Re: Korozijska zaščita podvozja - možnosti
Ti mojstri za podvozja so očitno zelo redki. In ker bi rad malo podaljšal življenjsko dobo mojemu šestnajstletnemu siromaku, bi v prage in šasijo nasprejal malo voska. Dobi se vosek v spreju, zraven priložena tudi cevka, da se to lažje opravi, je pa okoli 47 (Mipa, Liqui Moly, Dinitrol, Presto, Fertan, Motip, K2, Silco, Novol, 3M, Berner, Wurth, Nigrin, Sika, Kent, Cartechnic, Kristal, JMC, Soudal, Gyeon, ... ... ...) različnih proizvajalcev in vsi se hvalijo, da so najboljši.
Zdaj, dobiti zanič robo za veliko denarja ni nobena umetnost. A pa ima kdo tu izkušnje, kje dobiti dobro robo? Mislim, ja, lahko vprašam gospoda Googla pa še gospo Umetno Inteligenco, ampak sem precej skeptičen do njunih odgovorov. Zato bi raje "iz prve roke": a je kdo kaj raziskoval in delal s temi voski v spreju? Kaj se splača kupiti in kaj je bolj "Blažev žegen"?
Zdaj, dobiti zanič robo za veliko denarja ni nobena umetnost. A pa ima kdo tu izkušnje, kje dobiti dobro robo? Mislim, ja, lahko vprašam gospoda Googla pa še gospo Umetno Inteligenco, ampak sem precej skeptičen do njunih odgovorov. Zato bi raje "iz prve roke": a je kdo kaj raziskoval in delal s temi voski v spreju? Kaj se splača kupiti in kaj je bolj "Blažev žegen"?
Re: Korozijska zaščita podvozja - možnosti
Ola Hribovc.. Srečnga pa zdravga 
jaz zadnja leta delam samo z dinitrolom. dobim ga direktno od uvoznika za pametno ceno (JUVI).
uporabljam: dinitrol rust converter, dinitrol 482 in dinitrol 3850A vosek. enkrat sem probal tudi tistega dražjega - dinitrol 4941.. huda zadeva ampak pri ceni se marsikdo potem vpraša če je vredno.. če budget ni problem.. potem vzami tega, drugače bo pa tud 482 popolnoma zadostoval... rust converter nanašam z pištolo za barvanje ter z navadnim čopičem, druga 2 (482 in 3850A) pa z pištolo katera se našraufa na 1L embalažo. Za dobbber nanos kupi malo bolj kvalitetno pištolo, ker je razlika med tisto za 10-15e ter tisto za 50. Prav tako priporočam uporabo pripravne enote, da nebo vlage v zraku.
Zaščit sem probal kar nekaj različnih.. 3m, motip, dinitrol ter še enepar drugih pa ne vem imena iz glave.. dinitrol mi je bil najbolj všeč ker ga naročim in ga dostavijo domov ter zaradi rezultatov kateri govorijo zase. na parkirišču imam avto katerega davno dajemo v dele in je spodaj kot nov, pa je bil narejen pred 5 leti. od tega so fantje 3 leta kar orenk offroad z njim vozili. je pa res, da je da je bilo vozilo spodaj res očiščeno, razmaščeno, 2k temelj, 2k pol barva ter bitumen čez ter vosek v vse votle dele.
Od bulletproof premazov pa uporabljam MIPA protector, vse barve ravnotako jemljem pri njih.. Njihovega bitumenskega programa še nisem sprobal ampak verjamem da daje podobne rezultate kakor dinitrol..
Odsvetujem pa 3krone. Navadno sranje.. Pred leti sem delal eno land cruiser katera je prišla od tam.. 1 teden sem se umival, še 14 dni sem pa orodje pucal..
Letos smoz dinitrolom zaščitili 3 avtomobile, trenutno se dela četrti. Lanskih ne štejem... do sedaj ni nihče pojamral, da ni zadovoljen

jaz zadnja leta delam samo z dinitrolom. dobim ga direktno od uvoznika za pametno ceno (JUVI).
uporabljam: dinitrol rust converter, dinitrol 482 in dinitrol 3850A vosek. enkrat sem probal tudi tistega dražjega - dinitrol 4941.. huda zadeva ampak pri ceni se marsikdo potem vpraša če je vredno.. če budget ni problem.. potem vzami tega, drugače bo pa tud 482 popolnoma zadostoval... rust converter nanašam z pištolo za barvanje ter z navadnim čopičem, druga 2 (482 in 3850A) pa z pištolo katera se našraufa na 1L embalažo. Za dobbber nanos kupi malo bolj kvalitetno pištolo, ker je razlika med tisto za 10-15e ter tisto za 50. Prav tako priporočam uporabo pripravne enote, da nebo vlage v zraku.
Zaščit sem probal kar nekaj različnih.. 3m, motip, dinitrol ter še enepar drugih pa ne vem imena iz glave.. dinitrol mi je bil najbolj všeč ker ga naročim in ga dostavijo domov ter zaradi rezultatov kateri govorijo zase. na parkirišču imam avto katerega davno dajemo v dele in je spodaj kot nov, pa je bil narejen pred 5 leti. od tega so fantje 3 leta kar orenk offroad z njim vozili. je pa res, da je da je bilo vozilo spodaj res očiščeno, razmaščeno, 2k temelj, 2k pol barva ter bitumen čez ter vosek v vse votle dele.
Od bulletproof premazov pa uporabljam MIPA protector, vse barve ravnotako jemljem pri njih.. Njihovega bitumenskega programa še nisem sprobal ampak verjamem da daje podobne rezultate kakor dinitrol..
Odsvetujem pa 3krone. Navadno sranje.. Pred leti sem delal eno land cruiser katera je prišla od tam.. 1 teden sem se umival, še 14 dni sem pa orodje pucal..
Letos smoz dinitrolom zaščitili 3 avtomobile, trenutno se dela četrti. Lanskih ne štejem... do sedaj ni nihče pojamral, da ni zadovoljen

Don Felipe > Google :D
Re: Korozijska zaščita podvozja - možnosti
Preizkus gumiranih zaščit (body)
Preizkus voskov za zaščito votlih delov
Jaz imam spodnji del školjke pobarvan s Heliosovim troslojnim sistemom Rezistol (temeljni epoksi E-ZP, vmesni debelejši sloj E-DBS in pokrivni poliuretan 2K-PUR). Potem pa imam preko še Timemaxov UBS Strong No.1.
Pri slednjem se pozna visoka vsebnost maščobe. Imaš črne prste, če ga šlataš.
Sem zadovoljen. Tudi nanašal se je lepo.
Votlih delov šasije še zaenkrat nisem zaščitil. Bom pa vzel Mike Sanders.
Preizkus voskov za zaščito votlih delov
Jaz imam spodnji del školjke pobarvan s Heliosovim troslojnim sistemom Rezistol (temeljni epoksi E-ZP, vmesni debelejši sloj E-DBS in pokrivni poliuretan 2K-PUR). Potem pa imam preko še Timemaxov UBS Strong No.1.
Pri slednjem se pozna visoka vsebnost maščobe. Imaš črne prste, če ga šlataš.

Sem zadovoljen. Tudi nanašal se je lepo.
Votlih delov šasije še zaenkrat nisem zaščitil. Bom pa vzel Mike Sanders.
Re: Korozijska zaščita podvozja - možnosti
Vedel sem, kje moram vprašat
.
Hvala obema.
Tale preiskus zaščite votlih delov je pa sploh to, kar me je zanimalo. Zanimivo, da sta se Liqui Moly in Presto tako slabo odrezala... In ravno Presto sem imel v rokah - še dobro, da sem ga odložil in sklenil, da se pred nakupom še malo pozanimam...
Težava je, ker nimam neke spodobne delavnice za to narediti, tudi kompresorja nimam, zato bi kupoval kar vosek v spreju pa zapeljem v hlevu na dva klocna, da je malo višji in veselo na delo... Ker pri nas vrh hribov solijo ceste ko pršut - 12 do 14 tednov na debelo... In če ga ves čas ne namakam v maščobi, strohni v petih letih...
Ja, tiste 3krone so pa sploh cvetka zase. Pred trinajstimi leti sem prvič peljal tja nekam v Godešič (mlad pa neumen, sploh nisem vedel, da obstaja še kaj drugega...). In smo ga tri leta zapored zalivali po dvakrat na leto. In "avto" je bil vedno bolj rejnat. Potem sem peljal nekomu drugemu, je naredil enkrat in po petih letih še enkrat in do zdaj je bil mir. Je pa možakar v tem času zaprl delavnico. In sem spet "bos"...

Hvala obema.
Tale preiskus zaščite votlih delov je pa sploh to, kar me je zanimalo. Zanimivo, da sta se Liqui Moly in Presto tako slabo odrezala... In ravno Presto sem imel v rokah - še dobro, da sem ga odložil in sklenil, da se pred nakupom še malo pozanimam...
Težava je, ker nimam neke spodobne delavnice za to narediti, tudi kompresorja nimam, zato bi kupoval kar vosek v spreju pa zapeljem v hlevu na dva klocna, da je malo višji in veselo na delo... Ker pri nas vrh hribov solijo ceste ko pršut - 12 do 14 tednov na debelo... In če ga ves čas ne namakam v maščobi, strohni v petih letih...
Ja, tiste 3krone so pa sploh cvetka zase. Pred trinajstimi leti sem prvič peljal tja nekam v Godešič (mlad pa neumen, sploh nisem vedel, da obstaja še kaj drugega...). In smo ga tri leta zapored zalivali po dvakrat na leto. In "avto" je bil vedno bolj rejnat. Potem sem peljal nekomu drugemu, je naredil enkrat in po petih letih še enkrat in do zdaj je bil mir. Je pa možakar v tem času zaprl delavnico. In sem spet "bos"...
Re: Korozijska zaščita podvozja - možnosti
RX, pa srečnga pa zdravega tudi tebi!
In vse najboljše za rojstni dan!
Pa čestitke za 40 mučenikov...
In 'Na zdravje' za Martinovo...
Na, pa je leto naokoli...
In vse najboljše za rojstni dan!
Pa čestitke za 40 mučenikov...
In 'Na zdravje' za Martinovo...
Na, pa je leto naokoli...

Re: Korozijska zaščita podvozja - možnosti
Za sprotno pranje po vožnji na posoljenih cestah se splača nabavit še kakšno namensko čistilo.
Recimo https://saltsgone.com/collections/salts-gone/products/salts-gone-1-gallon
Recimo https://saltsgone.com/collections/salts-gone/products/salts-gone-1-gallon
Re: Korozijska zaščita podvozja - možnosti
Kompresor za nanos zaščite je lahko navaden tamajhen 25L.. zaščita se nanaša med 3 in 5 bari, tako da sicer kompresor laufa v eno ampak načeloma zraka tudi za to ne zmanjka, ker ne tiščiš skos. sem jaz kar nekaj avtov z tamalim zaščitil preden je crknil.. potem sem kupil 400 litrskega kateri pa rabi ene 10 minut da nafila zrak.. tako da sem sedaj razmišljal, da za manjše stvari usposobim tamajhnega
letos je v planu zabetonirat en kanal oz 2 betonski rampi katere bodo namenjen za nanos zaščite, ker je preveč dela z dekanjem in čiščenjem garaže po nanosu bitumna. tako da ti nič ne manjka če to narediš v hlevu na dveh klocnih..

letos je v planu zabetonirat en kanal oz 2 betonski rampi katere bodo namenjen za nanos zaščite, ker je preveč dela z dekanjem in čiščenjem garaže po nanosu bitumna. tako da ti nič ne manjka če to narediš v hlevu na dveh klocnih..
Don Felipe > Google :D
Re: Korozijska zaščita podvozja - možnosti
game-on napisal/-a:Za sprotno pranje po vožnji na posoljenih cestah se splača nabavit še kakšno namensko čistilo.
Recimo https://saltsgone.com/collections/salts-gone/products/salts-gone-1-gallon
Mi smo Mestna občina Nova Gorica. Pri nas, med drugim, ni vodovoda. Čeprav se zdaj župan repenči, da smo Evropska prestolnica kulture in brezmejni, ker zraven Nove Gorice sodeluje tudi Gorizia, je brezmejna norost porabiti toliko denarja za eno prireditev in nekaj grmičev vrtnic, čim pa zapelješ dol z Bevkovega trga, je pa revščina. Ko prideš na obrobje MONG, so pa samo še nekulturne ceste, ozke, da se dva komaj srečata, tudi ostala infrastruktura še iz prejšnje države,...
Zato pri nas pranje avta po vsaki vožnji ne pride v poštev. Ker je pri nas vino cenejše od vode... Konkretno pri hišah v krogu 5 km od naše hiše vsi zbirajo deževnico - za umivanje, pranje, kuhanje in tudi za pitje. Ker druge vode ni. In če bom pral avto, ne bo vode za me, da se stuširam.
Ja, ne živimo vsi po dolinah, pa z avtocesto na pragu...
Me zanima, kako bo šla "elektromobilnost" po naših hrbih. Najbližja polnilnica je 25 km daleč. Daljnovod po naših hribih pa zmore toliko, da ima vsaka hiša enofazno elektriko in "pancerko" od 16 A... Priklopiš stroj od 2,5 kW, pa se treseš a bo al ne bo...
Re: Korozijska zaščita podvozja - možnosti
Kaj je to avtocesta?
Moje 4x4 kante ne vidijo avtoceste.. in všeč mi je tako 
Tam kjer živiš ti, bi jaz tudi.. no sej sem na podobnem ampak še vedno imam sosede ...Lih sem par dni nazaj študiral, da bi obesil slovensko zastavo, ker imam na eno stran bosance, na drugo pa srbe.. Narava in mir, to nima cene
Ti zavidam in privoščim 
Avtomobilov tud jaz ne perem, mi je škoda časa in vode
Zadnjič sem na MOLu dobil vip pranje pa tud nisem šel oprat avtomobila pa je že cel mesec blaten do strehe 


Tam kjer živiš ti, bi jaz tudi.. no sej sem na podobnem ampak še vedno imam sosede ...Lih sem par dni nazaj študiral, da bi obesil slovensko zastavo, ker imam na eno stran bosance, na drugo pa srbe.. Narava in mir, to nima cene


Avtomobilov tud jaz ne perem, mi je škoda časa in vode


Don Felipe > Google :D
Re: Korozijska zaščita podvozja - možnosti
No, sosede imam, ne da ne. Na eni strani so šakali, tudi volkovi občasno pridejo (ampak jih električni pastir odvrača od naše črede), na drugi strani je lisica (ki jo ravno tako električni pastir odvrača od naših puranov in kokoši), čebelnjak mi je enkrat obiskal medved (zdaj je cevna zaščita okoli, da ne more narediti škode), merjasci so mi jeseni izkopali krompir, jelene in srnjake poznamo pa že po imenu...
A me sosedje načeloma ne motijo...
Tudi blato me ne moti.
Sol in kamenčki - to je tisto, kar dela težave.
Kamenčki mi peskajo podvozje, sol pa... Saj veste, ne bom zdaj razlagal...
Še najraje bi cel avto potopil v vodo, dodal nekaj kg pralne sode in ga priklopil na negativno elektrodo in zraven eno mrežo od betoniranja pa pozitivno elektrodo gor. A se bojim, da bi bolj malo ostalo od avta...
A me sosedje načeloma ne motijo...
Tudi blato me ne moti.
Sol in kamenčki - to je tisto, kar dela težave.
Kamenčki mi peskajo podvozje, sol pa... Saj veste, ne bom zdaj razlagal...
Še najraje bi cel avto potopil v vodo, dodal nekaj kg pralne sode in ga priklopil na negativno elektrodo in zraven eno mrežo od betoniranja pa pozitivno elektrodo gor. A se bojim, da bi bolj malo ostalo od avta...
Re: Korozijska zaščita podvozja - možnosti
Nisem ravno ljubitelj obiskov, a ti tvoji sosedje so pa vabljivi. Imaš kakšen plac na zunanji strani električna ograje, da se jim pridem en večer nastavit s kamperjem?
Naj živi offtopic!!!
Miran
Naj živi offtopic!!!
Miran

dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Re: Korozijska zaščita podvozja - možnosti
Vse se da zmenit...
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost