Stran 1 od 1

bremat

Objavljeno: Po Mar 01, 2010 8:24 pm
Napisal/-a bremat
Sem Matjaž živim v ponikvah 1A, ukvarjam se z vsem, predvsem pa z popravili in predelavami raznih vozil na 2,3 ali 4 kolesih.
Sedaj vozim Mercedes Vito 110td in sem seveda zelo zadovoljen saj vsak kmet svojo kravo hvali, pred tem pa sem 5let vozil Suzuki Samuraja. Iz majhnega na veliko, zakaj ' družina'.
Po pravici povedano če nebi imel družine bi še vedno vozil Suzukija. OD leta 97 do pred 1 tednom je avto stal samo takrat ko je bil karamboliran( leta 2000 ,ko sem naredil izpit 1 karambol ,potem še kar nekaj z drugimi avtomobili),drugače pa smo delali z njim po 40000 km na leto in to povsod oče gozdar, lovec, hkrati pa strasten pristaš hitrosti ter spretnostne vožnje, jaz po očetovih sledeh po domače povedano človek ki bi moral imeti cegu pod pedalom za gas in avto je tak kot je. Enkrat prevrnjen, enkrat potopljen v Meži pred Mežico na Koroškem,trikrat zaleten od spredaj enkrat od zadaj(šlepal unimog404 ker ni užgal ko pa je zalavfal se mi je zaletel v zadnjo rezervno gumo ter mi jo porinil v kabino), vendar vedno na cesti ali terenu. Avto ima navoženih nekaj čez 500000 km in na njem sem sam zamenjal samo nekaj stvari na servisu je bil samo prvi 2 leti. Zamenjal sem zadnje ležeje na kolesih, sklopko, odtrgan vijak na zobati jermenici, vodno pumpo, obročke,vendar samo zato ker sem moral zamenjati en bat ki ga je razstrgalo in sem potem zamenjal še obročke na ostalih batih avto je delal tudi z razbitim batom odtrgalo je spodji del pod oljnim obročkom, termostat in 2x ležaje na pestu(volanski).
No pa dosti o hvali suzukija.
Pred 1 tednom sem avto razdru vse komplet, školko bom peljal na odpad je preveč gnila za rihtanje ,podvozje bom predelal za drug motor mislil sem da bi dal notri 1.8 subaru legasy ker imam že pripravljenega in elektroniko že povezano in vijačne vzmeti od subaru legasy avdbek, roke ki držijo preme sem predelal na zgibna ušesa (prej gumi zglob), imam problem pri zapori diferncijala (ne vem kako bi zadevo izvedel problem ripne na velikem zobniku), školko sem dal odrezati na laser po skici originalne školke debelina sedajšne školjke je 3mm potrebno jo je še zavariti v celoto pa bo, to je to.
Če vas zanima še kaj vprašajte.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Slika
Slika
Slika

Objavljeno: Po Mar 01, 2010 10:19 pm
Napisal/-a Rafter
Malo sem ti linke od fotk poštimal.

Dobrodošel na Forumu!

nekaj slik od suzukija

Objavljeno: Ne Mar 14, 2010 5:28 pm
Napisal/-a bremat
Slika
Slika
Slika

Objavljeno: Ne Mar 14, 2010 7:20 pm
Napisal/-a 5x4
to je pa na tesno... :shock: poročaj še naprej.

Objavljeno: Po Mar 15, 2010 6:33 pm
Napisal/-a marjan
ker motor je to?

Objavljeno: Po Mar 15, 2010 9:27 pm
Napisal/-a bremat
Subaru legasy 1.8. Za začetek bo dober, da vidim koliko zdržijo diferencijali in celotna konstrukcija.

Objavljeno: To Mar 16, 2010 7:00 pm
Napisal/-a marjan
ahaa supeeer...:)

Objavljeno: Sr Dec 29, 2010 6:28 pm
Napisal/-a medo-1
kako kaže a je že sestavljen samuraj :?: :veselo_za_volanom:

Objavljeno: Sr Dec 29, 2010 7:49 pm
Napisal/-a AŁIEN
Daj malo javi kako je z mazanjem tega motorja na terenu. Sem mislil tako reč uporabit, pa sem pol odnehal. Zanima me pa zaradi manjše višine motorja in nižjega težišča...

Objavljeno: Sr Jan 05, 2011 5:00 am
Napisal/-a stripi
:welcome:

Grčarice 42 :shock:

Pa menda ne tiste pri Kočevju :res_ne_vem:

Objavljeno: Sr Jan 05, 2011 8:59 am
Napisal/-a zacki
:welcome:

Objavljeno: Sr Jan 05, 2011 10:28 am
Napisal/-a Austin Powers
To pa je respektabilna kilometrina. Vsaka čast... :shock:
LP
Austin