Kvazi terenec, kvazi japanec
Objavljeno: Sr Maj 01, 2019 5:55 pm
Zdravo!
Že ene dve leti malo po forumu prebiram razne dogodivščine, ampak ker sem vozil družinsko limuzino se raje nisem oglašal (op.a ta limuzina je predelala precej cest po počku, kljub podpovprečnem odmiku od tal)
Po pravici povedano, se še v tem trenutku komaj oglasim, vsaj glede na moj tenski voz ki je pri hiši dobre pol leta.
Moj terenec:
Mazda Tribute 4x4, 2.0, 122hp, bencin.
https://photos.app.goo.gl/G7f58tou9EQU2kvN8
Okej, avto je v resnici Ford Escape ker je bila v tem času Mazda pod lastništvom Forda, v resnici tudi ni terenec ampak "utility vehicle", niti nima stalnega 4x4 ampak priklopljivega. Ima neke sorte sredinski diff, ki pa niti to ni, baje. Pregledal miljon strani, vsak malo drugače pravi.
Ampak, ima pa nekaj kar nima večina terencev, soliden daily performance, ker je to moj primarni avto, je oresenetljivo trpežen je ugoden za vzdrževanje in b resnici ponuja kar precej offroad užitkov. Če seveda odmislim dele ki jih moram uvažati iz amerike, kot so zajla za ročno zavoro.
Bivši lastnik jo je uporabljal za točno to kar je namenjena, kolovoze in spravilo drv, vendar je zanjo zgledno skrbel, rje skoraj ni, podvozje je dobro, zraven so prišle AT gume cooper 3.
Moje predelave so zaenkrat omejene na vgradnjo plinske naprave in redni servis+olje v menjalniku, kmalu menjam tudi nekaj ležajev ter svečke (morjo bit iridium za lpg).
Za tem pride odprava obstoječe rje in dober sloj protikorozijske pace, na zimo pa dobi nove gume ker so trenutne stare že 5let.
Nekje do zime se ji bo zgodila še obnova električne antene (yup, une ki se ob kontaktu raztegne in potem pospravi) ter vgradnja radijske postaje, menjava stereota in neksj obnove iztrošene notranjosti.
Zaenkrat je to vse, če ima kdo rnak voz in ga obvlada v julo naj pa se javi, imam marsikatero vprašanje!
Uf. Ime mi je Matej, polnopravni vendar nečistokrvni gorenjec, štromar po profesiji, strelec, tabornik in outdoorsman po duši
Že ene dve leti malo po forumu prebiram razne dogodivščine, ampak ker sem vozil družinsko limuzino se raje nisem oglašal (op.a ta limuzina je predelala precej cest po počku, kljub podpovprečnem odmiku od tal)
Po pravici povedano, se še v tem trenutku komaj oglasim, vsaj glede na moj tenski voz ki je pri hiši dobre pol leta.
Moj terenec:
Mazda Tribute 4x4, 2.0, 122hp, bencin.
https://photos.app.goo.gl/G7f58tou9EQU2kvN8
Okej, avto je v resnici Ford Escape ker je bila v tem času Mazda pod lastništvom Forda, v resnici tudi ni terenec ampak "utility vehicle", niti nima stalnega 4x4 ampak priklopljivega. Ima neke sorte sredinski diff, ki pa niti to ni, baje. Pregledal miljon strani, vsak malo drugače pravi.
Ampak, ima pa nekaj kar nima večina terencev, soliden daily performance, ker je to moj primarni avto, je oresenetljivo trpežen je ugoden za vzdrževanje in b resnici ponuja kar precej offroad užitkov. Če seveda odmislim dele ki jih moram uvažati iz amerike, kot so zajla za ročno zavoro.
Bivši lastnik jo je uporabljal za točno to kar je namenjena, kolovoze in spravilo drv, vendar je zanjo zgledno skrbel, rje skoraj ni, podvozje je dobro, zraven so prišle AT gume cooper 3.
Moje predelave so zaenkrat omejene na vgradnjo plinske naprave in redni servis+olje v menjalniku, kmalu menjam tudi nekaj ležajev ter svečke (morjo bit iridium za lpg).
Za tem pride odprava obstoječe rje in dober sloj protikorozijske pace, na zimo pa dobi nove gume ker so trenutne stare že 5let.
Nekje do zime se ji bo zgodila še obnova električne antene (yup, une ki se ob kontaktu raztegne in potem pospravi) ter vgradnja radijske postaje, menjava stereota in neksj obnove iztrošene notranjosti.
Zaenkrat je to vse, če ima kdo rnak voz in ga obvlada v julo naj pa se javi, imam marsikatero vprašanje!
Uf. Ime mi je Matej, polnopravni vendar nečistokrvni gorenjec, štromar po profesiji, strelec, tabornik in outdoorsman po duši