Zanimivo kako hitro beži čas. Po šestih letih 'tihe aktivnosti' na forumu sem se sedaj tudi jaz odločil, da predstavim projekt, ki se odvija v domači garaži. Gre za Daihatsu Ferozo, ki je v družini že od leta 1992. Avto me tako po letih prekaša za okroglih 5 let.
Sam sicer z obnovo avtomobilov, razen ogleda stoterih oddaj in internetne teorije, večjih izkušenj nimam. Držim se načela, da vse delam strogo po navodilih v service manualu in vsak del, preden se ga dotaknem, dobro poslikam.
Če bo kak ferozar zašel v to temo in bo slučajno potreboval omenjeno:
http://offroad.si/docs.php#ferozaF300=Feroza
Vsaj pri nas. V VB jih imenujejo Sportrak, v ZDA in Avstraliji pa Rocky. Zgodnji avstralski Rocky, je sicer britanski Fourtrak oziroma indonezijska Feroza. Pozneje je avstralski Rocky, indonezijski Rocky oziroma britanski Fourtrak.
Vglavnem gromozanska zmeda.
Ob nakupovanju delov se je zato najlažje držati oznak.
F300 = Sportrak = Feroza
F310 = Feroza s širšimi blatniki (pri nas še je nisem videl)
F70,73,75,78,77,80,85, 93, 98 itd. = Fourtrak (pri nas Rocky)
V Fourtrakih je nameščen 2.8 turbo dizel motor, katerega bi si osebno želel tudi v Ferozi. So presneto vzdržljivi in zanesljivi.
Oh, in ja. Obstajajo tudi druge različice, npr. Bertone Freeclimber (BMW motor), Hi Line (5 vratni model, vendar le za indonezijski trg), TAFT (Tough Almighty Fourwheeldrive Transport
) = F20, F50, F55, F25, F65 (oklicani tudi Wildcat, Pionier, Scat).
Preden preveč zaidem .... Ferozo sem v garažo postavil pred dvema dnevoma. Sicer se mi je ideja o začetku dela na njej v glavi mudila že skozi celotno leto, vendar sem šele zdaj (v počitnicah med srednjo šolo in študijem = 3 mesece) našel čas zanjo.
Trenutno stanje:
[imghttp://offroad.si/images/feroza/6.jpeg[/img]
[imghttp://offroad.si/images/feroza/8.jpeg[/img]
Zadnji desni blatnik je že povarjen, kakor tudi pragovi (sicer že pred parimi leti in imajo že par pikic površinske rje).
Zadan načrt je v osnovi preprost - lift 5cm, speskana in prašno pobarvana platišča, nov zadnji in sprednji odbijač, barvanje & zaščita podvozja.
Glede zadnjega odbijača, se bom najverjetneje zgledoval po tem:
Glede sprednjega pa po tem:
Hec, hec
Po tem:
V zadnjem času se je sicer doma nabralo tudi že nekaj delov:
Nove, iz Indonezije, kjer deluje še zadnja tovarna za starejše Daihatsu dele. Presenetljivo ni bilo potrebno plačati carine.
Namestil jih bom namesto zadnjih gornjih slepih luči:
Podvozje pa imam namen zaščititi z temeljno Rezistolom in potem še s tem:
Za konec, če se še komu lušta obiskat Ptuj