Avto in potrebna oprema
Avto in potrebna oprema
Živjo,
Imam čisto praktično vprašanje glede potovanja po S Afriki, Maroku recimo in podobnim deželam...; sicer sem skušal čim več najti na forumu, pa vendar vprašam čisto iz življenjskega stališča:
1. Avto
Sicer imam stalno 4x4 gnanega avtiča, vendar žal nima kakih reduktorjev, šper, ipd. Kakšne so minimalne zahteve za avto, da se sploh odpraviš na tako pot? Ok vidim, da so se nekateri odpravljali z Partnerjem (desertsoul) ipd, pa vendar, takim pesek najbrž odpade. Ali so reduktoji in predvsem spere tukaj obvezna oprema? Torej ne razmišljam o extremnemu hardcore 4x4, ampak o tem, da se ne bi bal kake sipine ali kake druge ovire na poti. Kako je z dodatnimi rezervoarji, gumami, CB povezavami, ipd.
2. Družina
Ali se na pot odpravljate solo ali kompletna familiy + otroci? Predvsem za slednje; vem da so stališča glede tega deljena ampak, recimo pri katerih letih se otroka lahko vzame s seboj in da ni to mission impossible? Torej ne sprašujem o dojenčkih ampak o recimo otroku ki normalno hodi, pove kaj ga teži, pove da ga kakat...
Zakaj sprašujem... imam sicer starega outlanderja, ki je za odkrivanje krajev odmaknjenih stran od mest po SLO cisto dovolj. Nekaj sem se tudi kot sovoznik prevozil po Andih, tako da sem lahko občutil kaj pomeni beseda "terenec".... Ker počasi dojemam da bo moj avto za daljša potovanja, predvsem zaradi družine, počasi premajhen, razmišljam o nekem večjem TERENCU. Da bi lahko združil prevozno sredstvo za družinske potrebe in da bi se z njim lahko odpravil recimo do Tunizije, mogoče Maroca...
Kakor sem bral forume ste zelo navdušeni nad LC 95. Kako je z novejšim modelom 120 (oskubljena verzija; mislim da ima Miran tako); koliko je še potrebne investicije, dodelave, za tak špas (omenjena oprema zgoraj).
Ups, malo sem zafilozofiral ... ; torej zanimajo me cisto praktične izkušnje.
Hvala.
Imam čisto praktično vprašanje glede potovanja po S Afriki, Maroku recimo in podobnim deželam...; sicer sem skušal čim več najti na forumu, pa vendar vprašam čisto iz življenjskega stališča:
1. Avto
Sicer imam stalno 4x4 gnanega avtiča, vendar žal nima kakih reduktorjev, šper, ipd. Kakšne so minimalne zahteve za avto, da se sploh odpraviš na tako pot? Ok vidim, da so se nekateri odpravljali z Partnerjem (desertsoul) ipd, pa vendar, takim pesek najbrž odpade. Ali so reduktoji in predvsem spere tukaj obvezna oprema? Torej ne razmišljam o extremnemu hardcore 4x4, ampak o tem, da se ne bi bal kake sipine ali kake druge ovire na poti. Kako je z dodatnimi rezervoarji, gumami, CB povezavami, ipd.
2. Družina
Ali se na pot odpravljate solo ali kompletna familiy + otroci? Predvsem za slednje; vem da so stališča glede tega deljena ampak, recimo pri katerih letih se otroka lahko vzame s seboj in da ni to mission impossible? Torej ne sprašujem o dojenčkih ampak o recimo otroku ki normalno hodi, pove kaj ga teži, pove da ga kakat...
Zakaj sprašujem... imam sicer starega outlanderja, ki je za odkrivanje krajev odmaknjenih stran od mest po SLO cisto dovolj. Nekaj sem se tudi kot sovoznik prevozil po Andih, tako da sem lahko občutil kaj pomeni beseda "terenec".... Ker počasi dojemam da bo moj avto za daljša potovanja, predvsem zaradi družine, počasi premajhen, razmišljam o nekem večjem TERENCU. Da bi lahko združil prevozno sredstvo za družinske potrebe in da bi se z njim lahko odpravil recimo do Tunizije, mogoče Maroca...
Kakor sem bral forume ste zelo navdušeni nad LC 95. Kako je z novejšim modelom 120 (oskubljena verzija; mislim da ima Miran tako); koliko je še potrebne investicije, dodelave, za tak špas (omenjena oprema zgoraj).
Ups, malo sem zafilozofiral ... ; torej zanimajo me cisto praktične izkušnje.
Hvala.
Sama lahko komentiram le drugo vprašanje;
Nihče ti ne bo mogel odgovoriti, kdaj je pravi čas, ko lahko vzameš otroka seboj na potovanje. Za nekoga bo to pri enem letu za drugega pri treh. Nihče bolje ne pozna tvoje družine, otrok, kot vidva s partnerko in samo vidva vesta, kako delujete v določenih situacijah in kako se razumete v npr. krizni situaciji, ste vkipljivi, si hitro skočite v lase ali probleme rešite bolj umirjeno.
Za nas npr. otrok ni prav nobena ovira za pot. Prvič smo se na tako pot odpravili z njim pri 16. mesecih (Tunizija). Drugič pri 20. mesecih (Libija).
Nihče ti ne bo mogel odgovoriti, kdaj je pravi čas, ko lahko vzameš otroka seboj na potovanje. Za nekoga bo to pri enem letu za drugega pri treh. Nihče bolje ne pozna tvoje družine, otrok, kot vidva s partnerko in samo vidva vesta, kako delujete v določenih situacijah in kako se razumete v npr. krizni situaciji, ste vkipljivi, si hitro skočite v lase ali probleme rešite bolj umirjeno.
Za nas npr. otrok ni prav nobena ovira za pot. Prvič smo se na tako pot odpravili z njim pri 16. mesecih (Tunizija). Drugič pri 20. mesecih (Libija).
lp, ... jana
Živjo,
1. Lej pomembno je da je avto mehansko brezhiben. Afrika, puščava, Sahara najde na avtu najmanjši problem, ki je tam dol za nekoga lahko največji problem v življenju. Pa saj ni tako hudo. Bolj ko si odaljen od vasi/mest in se hočes ustavit da uživaš v samoti hitreje bodo od nekod prišli lokalci in ti ponujali marsikaj. Zapomni si, lokalni mehaniki so za naše razmere čisti geniji. 4X4 pogon potrbuješ če greš malo v pesek ali pa po kamnih poteh. Drugače pa se da skoraj "celo" Afriko prevozit po navadnih (beri asfaltnih/makedam cestah z navadnim avtom) cestah. Če greš v pesek je dobro da sta vsaj dve vozili, tko da ne koplješ vozila iz peska cel dan. Za gume ne šparaj denarja, zato nabavi BFgoodrich AT in še rezervo zraven. Če imaš dizla si itak dobro kupil, ker se da "gasoil" kupiti tudi pri domačinih. Drugaše priporočam da točiš gorivo na črpalkah, ki so v vsakem večjem mestu. No tako za vsak slučaj imej s sabo en poln jerry can (železno kanto za gorivo). Pa gotovina je kr potrebna za plačevanje vseh nakupov v S Afriki. CB imaš s sabo če si v skupini, drugače ga nimaš za kaj rabit. Vzami s sabo en dodaten GSM aparat, kupi v S afriki lokalno SIM predplačniško kartico in garantirano delujejo povezave bolje kot z najdražjim satelitskim telefonom - pa še klici v Slovenijo so neverjetno poceni.
2.Tko kot je M/T napisal/a, ni problem ampak če le niso preveč razvajeni da rabijo TV in računalnik nonstop, bo to za njih najboljši izlet, saj jih pelješ v NAJVEČJI PESKOVNIK. Če to ni cool....
Pa še nekaj, ne rabiš nobel terenca, pa ko boš zlagal opremo notr, jo pol vrzi ven, ker jo ne rabiš. Najpomembnejše je torej brezhiben avto, gume, amortizeri in pa dober voznik. Družba ki pa gre s tabo tja dol mora vedet, kaj naj pričakujejo in se jim prilagodi. Ena pot po Maroku ali Tuniziji ni dirka, zato se večkrat ustavi, razglej in uživaj. Aja pa na tist GSM pozabi, ali pa ga vsaj izključi.
Robert
www.bamako-rally.com
1. Lej pomembno je da je avto mehansko brezhiben. Afrika, puščava, Sahara najde na avtu najmanjši problem, ki je tam dol za nekoga lahko največji problem v življenju. Pa saj ni tako hudo. Bolj ko si odaljen od vasi/mest in se hočes ustavit da uživaš v samoti hitreje bodo od nekod prišli lokalci in ti ponujali marsikaj. Zapomni si, lokalni mehaniki so za naše razmere čisti geniji. 4X4 pogon potrbuješ če greš malo v pesek ali pa po kamnih poteh. Drugače pa se da skoraj "celo" Afriko prevozit po navadnih (beri asfaltnih/makedam cestah z navadnim avtom) cestah. Če greš v pesek je dobro da sta vsaj dve vozili, tko da ne koplješ vozila iz peska cel dan. Za gume ne šparaj denarja, zato nabavi BFgoodrich AT in še rezervo zraven. Če imaš dizla si itak dobro kupil, ker se da "gasoil" kupiti tudi pri domačinih. Drugaše priporočam da točiš gorivo na črpalkah, ki so v vsakem večjem mestu. No tako za vsak slučaj imej s sabo en poln jerry can (železno kanto za gorivo). Pa gotovina je kr potrebna za plačevanje vseh nakupov v S Afriki. CB imaš s sabo če si v skupini, drugače ga nimaš za kaj rabit. Vzami s sabo en dodaten GSM aparat, kupi v S afriki lokalno SIM predplačniško kartico in garantirano delujejo povezave bolje kot z najdražjim satelitskim telefonom - pa še klici v Slovenijo so neverjetno poceni.
2.Tko kot je M/T napisal/a, ni problem ampak če le niso preveč razvajeni da rabijo TV in računalnik nonstop, bo to za njih najboljši izlet, saj jih pelješ v NAJVEČJI PESKOVNIK. Če to ni cool....
Pa še nekaj, ne rabiš nobel terenca, pa ko boš zlagal opremo notr, jo pol vrzi ven, ker jo ne rabiš. Najpomembnejše je torej brezhiben avto, gume, amortizeri in pa dober voznik. Družba ki pa gre s tabo tja dol mora vedet, kaj naj pričakujejo in se jim prilagodi. Ena pot po Maroku ali Tuniziji ni dirka, zato se večkrat ustavi, razglej in uživaj. Aja pa na tist GSM pozabi, ali pa ga vsaj izključi.
Robert
www.bamako-rally.com
1. Miran je bil prvič v Afriki s spačkom (Maroko, Alžirija, Tunizija) in ni kaj dosti manj užival kot nekaj desetletij kasneje s Toyoto 120.
2. Odvisno od tvoje veroizpovedi je, kateri termin smatraš za začetek življenja otroka. Najlažje je imeti otroka v puščavi na dan D, torej takrat, ko ga kje ob kakšni romantični svetlobi zahajajočega sonca pod kakšno palmo zaplodiš.... le paziti moraš, da ti pesek ne pride v luknjo (in puščavski pesek pride v prav vsako luknjo ), ker je zelo abraziven in bi se užitek lahko sprevrgel v zaribanje.
3. Po mojem je vlačenje majhnih in malo manj majhnih otrok v veliki peskovnik čisto navadno mučenje teh otrok in vseh, ki so z njimi. Res je računalnik (pred čem pa sedaj ti sediš, ljubi bralec teh vrstic ??) in TV in ne vem še kaj eno veliko kvarjenje nežne otrokove dušice, a posrana ritka brez obilice vode za njeno umivanje tudi ni kaj boljše... Ljubeči straši bi morali tudi kakšen svoj hobi malo obrzdati v dobro svojih otrok. Tako vsaj jaz mislim.
Sedaj pa navalite.
LP Miran
2. Odvisno od tvoje veroizpovedi je, kateri termin smatraš za začetek življenja otroka. Najlažje je imeti otroka v puščavi na dan D, torej takrat, ko ga kje ob kakšni romantični svetlobi zahajajočega sonca pod kakšno palmo zaplodiš.... le paziti moraš, da ti pesek ne pride v luknjo (in puščavski pesek pride v prav vsako luknjo ), ker je zelo abraziven in bi se užitek lahko sprevrgel v zaribanje.
3. Po mojem je vlačenje majhnih in malo manj majhnih otrok v veliki peskovnik čisto navadno mučenje teh otrok in vseh, ki so z njimi. Res je računalnik (pred čem pa sedaj ti sediš, ljubi bralec teh vrstic ??) in TV in ne vem še kaj eno veliko kvarjenje nežne otrokove dušice, a posrana ritka brez obilice vode za njeno umivanje tudi ni kaj boljše... Ljubeči straši bi morali tudi kakšen svoj hobi malo obrzdati v dobro svojih otrok. Tako vsaj jaz mislim.
Sedaj pa navalite.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Hvala vsem za odgovore.
Letos gremo prvič "na testni" dopust (najbrž) do Grčije, če bo OK, pa potem še malo dlje. Se pa kar strinjam z Miranom, je dosti drugače z frocki, čeprav ni da bi kompliciral, ampak tako bluzit po svetu kot prej sam, pač ne moreš. Je pa tako tudi luštno, samo na malo drugačen način.
Letos gremo prvič "na testni" dopust (najbrž) do Grčije, če bo OK, pa potem še malo dlje. Se pa kar strinjam z Miranom, je dosti drugače z frocki, čeprav ni da bi kompliciral, ampak tako bluzit po svetu kot prej sam, pač ne moreš. Je pa tako tudi luštno, samo na malo drugačen način.
- Desert Soul
- Prispevkov: 34
- Pridružen: To Jan 03, 2006 1:08 am
No, pa bom še jaz malo na tole fino temo, ki je krasen izziv, svoje rekel. Nekaj iz lastnih izkušenj, nekaj iz opazovanja.
1. avto: še danes se mi lasje postavijo pokonci, ko se spomnim tega
in tega
oboje posneto 40 km globoko v puščavi, na spustu s sipine stran od ceste.
Pa sem imel hvala bogu več sreče kot pameti. 4wd ni glavna prednost 4wd avtomobila. Najvažnejša značilnost je velika oddaljenost od tal, ki jo potrebuješ bistveno pogosteje kot štirikolesni pogon, ter pnevmatike, ki se bodo na obroču obdržale tudi pri nižjem pritisku. Ko sem partnerja v Kairu dvignil za 5cm, se je začel na terenu bistveno lepše obnašati.
2. otroci: če se greste intenzivno vozit po pesku in je glavni cilj poti ta, je morda otroke bolje pustiti doma. Če pa je pesek le del poti, na kateri bodo otroci odkrivali drugačen svet, začeli dojemati in sprejemati, da smo različni, a si v bistvu želimo istega, je po mojem to največje bogastvo, ki ga otroku lahko date. Prej, ko bo takšnim potovanjem izpostavljen, bolj odprt in rešen predsodkov bo stopal skozi življenje. Torej, sam take izkušnje (še) nimam, videl pa sem ogromno iskreno srečnih otrok, ki plužijo s "hipijevskimi" starši naokrog po svetu.
1. avto: še danes se mi lasje postavijo pokonci, ko se spomnim tega
in tega
oboje posneto 40 km globoko v puščavi, na spustu s sipine stran od ceste.
Pa sem imel hvala bogu več sreče kot pameti. 4wd ni glavna prednost 4wd avtomobila. Najvažnejša značilnost je velika oddaljenost od tal, ki jo potrebuješ bistveno pogosteje kot štirikolesni pogon, ter pnevmatike, ki se bodo na obroču obdržale tudi pri nižjem pritisku. Ko sem partnerja v Kairu dvignil za 5cm, se je začel na terenu bistveno lepše obnašati.
2. otroci: če se greste intenzivno vozit po pesku in je glavni cilj poti ta, je morda otroke bolje pustiti doma. Če pa je pesek le del poti, na kateri bodo otroci odkrivali drugačen svet, začeli dojemati in sprejemati, da smo različni, a si v bistvu želimo istega, je po mojem to največje bogastvo, ki ga otroku lahko date. Prej, ko bo takšnim potovanjem izpostavljen, bolj odprt in rešen predsodkov bo stopal skozi življenje. Torej, sam take izkušnje (še) nimam, videl pa sem ogromno iskreno srečnih otrok, ki plužijo s "hipijevskimi" starši naokrog po svetu.
Še hipno najhujše stvari v življenju so dolgoročno za nekaj dobre.
Ne sanjaj življenja. Živi sanje.
www.desertsoul.com
Ne sanjaj življenja. Živi sanje.
www.desertsoul.com
Desert Soul napisal/-a:......
še danes se mi lasje postavijo pokonci, ko se spomnim tega ....
Še danes mislim, da je ta tvoja pot iz Lj v MB (ali obratno) po malce daljši varijanti, ena največjih SLO avtomobilističnih avantur sploh.
To, kar počneš(mo) danes je daleč od avanture in tistega tapravega.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
- Desert Soul
- Prispevkov: 34
- Pridružen: To Jan 03, 2006 1:08 am
Se strinjam. Ampak na srečo mnogi tega ne vedo. Pa hvala za kompliment! Verjamem, da je tvoja "spaček" avantura bila prav takega ranga. V 4L diff-lock zna čez priti kdorkoli.
Še hipno najhujše stvari v življenju so dolgoročno za nekaj dobre.
Ne sanjaj življenja. Živi sanje.
www.desertsoul.com
Ne sanjaj življenja. Živi sanje.
www.desertsoul.com
Desert Soul napisal/-a:2. otroci: če se greste intenzivno vozit po pesku in je glavni cilj poti ta, je morda otroke bolje pustiti doma. Če pa je pesek le del poti, na kateri bodo otroci odkrivali drugačen svet, začeli dojemati in sprejemati, da smo različni, a si v bistvu želimo istega, je po mojem to največje bogastvo, ki ga otroku lahko date. Prej, ko bo takšnim potovanjem izpostavljen, bolj odprt in rešen predsodkov bo stopal skozi življenje. Torej, sam take izkušnje (še) nimam, videl pa sem ogromno iskreno srečnih otrok, ki plužijo s "hipijevskimi" starši naokrog po svetu.
Zelo lepo povedano in predvsem zelo zelo resnično, ni kaj za dodati. Tudi sam na vsako potovanje rad grem, še rajši pridem domov..., pa z vsakega z eno "izkušnjo" več.
Evan napisal/-a: Letos gremo prvič "na testni" dopust (najbrž) do Grčije, če bo OK, pa potem še malo dlje.
Podobno furo sem jaz lani vozoil iz slo-cro(ob morju)-črna gora-albanija skoraj do meje z grčijo), nazaj pa čez bosno.
Sej v bistvu ni panike, razen albaci imajo mal posebnosti (vstona taksa 10e po osebi, prijava vozila, slabe ceste) fajn je še enkrat preverit če je rezervna guma ok sicer je pa glavna cesta čez državo ok, problem je če malo stran zaviješ. Če greš v grčijo se poskusi izognit tankanju v deželi sokolov, čerpav je črpalka na vsakem kilometru.
Evan,
1. Na dveh Tunizijskih turah so bili poleg tudi otroci stari od dve leti naprej. Bilo je popolnoma brez problemov in so neznansko uživali. Predlagam, da tempo ustrezno prilagodiš, da ne bo samo vožnja.
2. Kar se vozila tiče, pa se z omenjenim avtom, katerega imaš lahko obdelaš praktično cel Maroko ali Tunizijo. Piste, ki so prevozne z 4x4 so prepredene preko držav, tako da se lahko izogneš zahtevnim off road delom, kjer bi bil dobrodošel reduktor in mogoče nekaj več višine.
Se odpravljate sami - 1 vozilo?
Lp
1. Na dveh Tunizijskih turah so bili poleg tudi otroci stari od dve leti naprej. Bilo je popolnoma brez problemov in so neznansko uživali. Predlagam, da tempo ustrezno prilagodiš, da ne bo samo vožnja.
2. Kar se vozila tiče, pa se z omenjenim avtom, katerega imaš lahko obdelaš praktično cel Maroko ali Tunizijo. Piste, ki so prevozne z 4x4 so prepredene preko držav, tako da se lahko izogneš zahtevnim off road delom, kjer bi bil dobrodošel reduktor in mogoče nekaj več višine.
Se odpravljate sami - 1 vozilo?
Lp
Saso napisal/-a:Evan,
1. Na dveh Tunizijskih turah so bili poleg tudi otroci stari od dve leti naprej. Bilo je popolnoma brez problemov in so neznansko uživali. Predlagam, da tempo ustrezno prilagodiš, da ne bo samo vožnja.
2. Kar se vozila tiče, pa se z omenjenim avtom, katerega imaš lahko obdelaš praktično cel Maroko ali Tunizijo. Piste, ki so prevozne z 4x4 so prepredene preko držav, tako da se lahko izogneš zahtevnim off road delom, kjer bi bil dobrodošel reduktor in mogoče nekaj več višine.
Se odpravljate sami - 1 vozilo?
Lp
Torej, kot rečeno, letos še ne.... bomo šli - upam - na krajšo turo, da vidimo kako se obnese, potem pa naprej.
Predvsem me zanima kako bi se obneslo "otrok in daljše sedenje v avtu" in kam bi stlačil vso opremo . To je tudi osnova zakaj vse sprašujem, torej da otrok uživa (predpogoj) in v primeru potrditve predpogoja, ali v nadaljevanju gledati za nekaj večjim vozilom (prostor + vzržljivost). Bomo šli lepo redom in počasi, se nikamor ne mudi ; je pa tako, želja je ogromna, sam sem kar nekaj prevozil/prepotoval na ta način in bi rad tudi nadaljeval...
Hvala vsem za komentarje.
Kar se tiče otroka se nič ne boj.Moja šest letna hčera je že prevozila 2x Tunis,Maroko,Libijo,Turčijo,Grčijo in še to,da je otrok z posebnimi potrebami.Edino pazi,da boš imel res kvalitetni otroški stolček pa še kakšna prevleka od ovčke bi bila priporočljiva.Seveda se pa moraš absolutno prilagoditi otrokovim potrebam,ki ti to tudi prekleto dobro pokažejo.Evo sedaj pri njenih šestih letih se naslednji mesec odpravljava v Mongolijo.Kar s tiče pa e to je pa že druga pesem.
LP,
GB
LP,
GB
Res je, otroka kar veselo v avto, dobro prigurtnat v otroški sedež in gremo! Otrok neizmerno ljubi svojega očeta in zato neizmerno uživa v njegovih 8 in več urnih šoferskih podvigih (vsak dan, dan za dnem, tudi več tednov, če se očku ljubi). Nič hudega, če je zunaj blizu 30 stopinj ali več, nič hudega, če sije sonce nanj - za očeta vse! Nič hudega, če se ne more igrati kje v miru na kakšnem travniku. Raje uživa, ko vidi (a jo?) eno kamelo na dan, pa dve miški in z malo sreče tudi kakšnega škorpijona.
Ja, z , ki občasno zbere korajžo in pove kaj si misli, pa res lahko nastane kakšen problemček.
Še nekrat povem: taka ekstremna potovanja, katerih glavni namen je vsakodnevno prevažanje z avtom, so čisto navadno mučenje majhnih otrok!
Ko postanejo večji in lahko tudi sami aktivno sodelujejo v avanturi je stvar drugačna.
Miran
PS: a ste že kdaj šli za par dni z otrokom na dopust kakšno kmetijo, kjer imajo živali in ste se z njimi cel dan igrali? Pa malo počofotali po bljižnem potočku, naredili kakšen mlinček. Pa magari doma si čez dan vzeli vsaj 3, 4 ure LE ZA otroka. A mu je bilo to manj všeč kot Maroko v treh tednih, ali Jadranska magistrala v enem dnevu?
Ja, z , ki občasno zbere korajžo in pove kaj si misli, pa res lahko nastane kakšen problemček.
Še nekrat povem: taka ekstremna potovanja, katerih glavni namen je vsakodnevno prevažanje z avtom, so čisto navadno mučenje majhnih otrok!
Ko postanejo večji in lahko tudi sami aktivno sodelujejo v avanturi je stvar drugačna.
Miran
PS: a ste že kdaj šli za par dni z otrokom na dopust kakšno kmetijo, kjer imajo živali in ste se z njimi cel dan igrali? Pa malo počofotali po bljižnem potočku, naredili kakšen mlinček. Pa magari doma si čez dan vzeli vsaj 3, 4 ure LE ZA otroka. A mu je bilo to manj všeč kot Maroko v treh tednih, ali Jadranska magistrala v enem dnevu?
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
miran napisal/-a:Res je, otroka kar veselo v avto, dobro prigurtnat v otroški sedež in gremo! Otrok neizmerno ljubi svojega očeta in zato neizmerno uživa v njegovih 8 in več urnih šoferskih podvigih (vsak dan, dan za dnem, tudi več tednov, če se očku ljubi). Nič hudega, če je zunaj blizu 30 stopinj ali več, nič hudega, če sije sonce nanj - za očeta vse! Nič hudega, če se ne more igrati kje v miru na kakšnem travniku. Raje uživa, ko vidi (a jo?) eno kamelo na dan, pa dve miški in z malo sreče tudi kakšnega škorpijona.
Ja, z , ki občasno zbere korajžo in pove kaj si misli, pa res lahko nastane kakšen problemček.
Še nekrat povem: taka ekstremna potovanja, katerih glavni namen je vsakodnevno prevažanje z avtom, so čisto navadno mučenje majhnih otrok!
Ko postanejo večji in lahko tudi sami aktivno sodelujejo v avanturi je stvar drugačna.
Miran
PS: a ste že kdaj šli za par dni z otrokom na dopust kakšno kmetijo, kjer imajo živali in ste se z njimi cel dan igrali? Pa malo počofotali po bljižnem potočku, naredili kakšen mlinček. Pa magari doma si čez dan vzeli vsaj 3, 4 ure LE ZA otroka. A mu je bilo to manj všeč kot Maroko v treh tednih, ali Jadranska magistrala v enem dnevu?
- Desert Soul
- Prispevkov: 34
- Pridružen: To Jan 03, 2006 1:08 am
Evan napisal/-a:
Predvsem me zanima kako bi se obneslo "otrok in daljše sedenje v avtu" in kam bi stlačil vso opremo . To je tudi osnova zakaj vse sprašujem, torej da otrok uživa (predpogoj) in v primeru potrditve predpogoja, ali v nadaljevanju gledati za nekaj večjim vozilom (prostor + vzržljivost).
Hvala vsem za komentarje.
Evan, se ti ne zdi, da morda brez potrebe kompliciraš? Idealnega avotmobila, idealnega časa, idealnega trajanja ni. Svetujem ti, da spakiraš najnujnejše zadeve v avto, posedeš notri familijo in gasaaaa! Zelo hitro boš dobil odgovore na vprašanja, ki jih postavljaš, ter dojel, da ni potrebno, da je vse 100%. Stoodstotnost vzame čar stvarem.
Še hipno najhujše stvari v življenju so dolgoročno za nekaj dobre.
Ne sanjaj življenja. Živi sanje.
www.desertsoul.com
Ne sanjaj življenja. Živi sanje.
www.desertsoul.com
Desert Soul napisal/-a:Evan napisal/-a:
Predvsem me zanima kako bi se obneslo "otrok in daljše sedenje v avtu" in kam bi stlačil vso opremo . To je tudi osnova zakaj vse sprašujem, torej da otrok uživa (predpogoj) in v primeru potrditve predpogoja, ali v nadaljevanju gledati za nekaj večjim vozilom (prostor + vzržljivost).
Hvala vsem za komentarje.
Evan, se ti ne zdi, da morda brez potrebe kompliciraš? Idealnega avotmobila, idealnega časa, idealnega trajanja ni. Svetujem ti, da spakiraš najnujnejše zadeve v avto, posedeš notri familijo in gasaaaa! Zelo hitro boš dobil odgovore na vprašanja, ki jih postavljaš, ter dojel, da ni potrebno, da je vse 100%. Stoodstotnost vzame čar stvarem.
Če ne bil jaz "tisti Evan" , bi jaz to isto predlagal temu "Evanu"
Če sem prav prebral si rekel, da še nimaš otrok; glej, nočem pametovat in nekaj filozofirat, ker načeloma imaš cisto prav, tudi jaz sem zelo podobno razmišljal ko sem bil sam (oz. z partnerko); ko pa je vključen v to še TVOJ otrok (zelo pomembno je, da ni od sestre, ipd.), vedno pride zraven še tisti del o katerem razmišlja Miran in za katerega se isto strinjam, da ni cisto iz trte zvit. Ampak jaz vseeno mislim, da se tudi z otrokom da nekaj videt; sicer ne bi več z njo (otrok) na Orinoku lovil piranje, do kake Grčije bi pa že šel..., če bi blo cool, pa next year še kam drugam..
Torej, glede avta smo ugotovili, da ni panike, 100 procentnosti tudi ni (zakaj bi sploh bila), sedaj moramo samo še zadevo tako izpeljati, da bo oči videl kaj sveta, žena bo zadovoljna, tamala bo pa z nasmeškom na ustih, čeprav z posrano ritko... (joke).
Sedaj pa bodi dovolj, grem v napad da ženi obrazložim zadevo na najbolj lepo zapakiran način
- Desert Soul
- Prispevkov: 34
- Pridružen: To Jan 03, 2006 1:08 am
Držim pesti!
Še hipno najhujše stvari v življenju so dolgoročno za nekaj dobre.
Ne sanjaj življenja. Živi sanje.
www.desertsoul.com
Ne sanjaj življenja. Živi sanje.
www.desertsoul.com
Miran na temo otrok ga tukaj pomojem precej biksaš.
Od časa ko si imel ti majhne otroke je minilo že malce več let in lahko ti povem, da tudi sredi najbolj suhega saharskega peska se da usrano rit zrihtat u nulo. Vlažni robčki in malce sodobnejše planice delajo čudeže, če se zadeve lotiš takoj po nastanku in ne potem ko se vonajve širijo že do drugega avta. Takrat se strinjam, da je za otroka že hudo neprijetno.
Sicer pa za majhnega otroka velja, da naj bo tam kjer so njegovi joški. Se najboljše počuti.
Najstarejša hči je bila v puščavi prvič pri 6 mesecih, BP.
Najmlajši sin je naredil 1000 km v kosu pri treh mesecih, BP.
Srednji je prvič v sipinah pri letu in pol užival kot bubrek v loju.
Pa še bi lahko našteval.
Moj nasvet je: OTROC NAJ NE BODO OVIRA PRI POTOVANJIH.
Poleg uradne izobrazbe je pogled na svet še z drugega zornega kota največ, kar jim lahko daste. Če jim uspete odpreti oči ste zmagali.
To filozofijo furava midva in sva super zadovoljna nad rezultati.
Kar pa se tiče primernega avta za vandranje po svetu pa sem mnenja, da ti terensko vozilo napram osebnemu odpre precej večja obzorja.
Poleg tega pa se precej lažje spopada s slabimi cestami, polno obremenjenostjo, nudi več varnosti.
Pri izbiri znamke pa je precej vredno, da se vozilo da popravit kjerkoli se bo že pokvarilo in pokvarilo se zagotovo bo. Nepokvarljivega ni, je pa zato fajn imeti Toyoto, ker se dele za njo dobi po celem svetu.
Pa bolj kot je klasičen tip avta več je možnosti za improvizirana popravila na terenu.
2Evan: vidim, da si iz Mengša kot jaz, zato kadarkoli dobrodošel na čvek v živo, da ne pametujemo tule preveč na široko.
http://www.mamut4x4.com/?vsebina=1
LP Mamut
Od časa ko si imel ti majhne otroke je minilo že malce več let in lahko ti povem, da tudi sredi najbolj suhega saharskega peska se da usrano rit zrihtat u nulo. Vlažni robčki in malce sodobnejše planice delajo čudeže, če se zadeve lotiš takoj po nastanku in ne potem ko se vonajve širijo že do drugega avta. Takrat se strinjam, da je za otroka že hudo neprijetno.
Sicer pa za majhnega otroka velja, da naj bo tam kjer so njegovi joški. Se najboljše počuti.
Najstarejša hči je bila v puščavi prvič pri 6 mesecih, BP.
Najmlajši sin je naredil 1000 km v kosu pri treh mesecih, BP.
Srednji je prvič v sipinah pri letu in pol užival kot bubrek v loju.
Pa še bi lahko našteval.
Moj nasvet je: OTROC NAJ NE BODO OVIRA PRI POTOVANJIH.
Poleg uradne izobrazbe je pogled na svet še z drugega zornega kota največ, kar jim lahko daste. Če jim uspete odpreti oči ste zmagali.
To filozofijo furava midva in sva super zadovoljna nad rezultati.
Kar pa se tiče primernega avta za vandranje po svetu pa sem mnenja, da ti terensko vozilo napram osebnemu odpre precej večja obzorja.
Poleg tega pa se precej lažje spopada s slabimi cestami, polno obremenjenostjo, nudi več varnosti.
Pri izbiri znamke pa je precej vredno, da se vozilo da popravit kjerkoli se bo že pokvarilo in pokvarilo se zagotovo bo. Nepokvarljivega ni, je pa zato fajn imeti Toyoto, ker se dele za njo dobi po celem svetu.
Pa bolj kot je klasičen tip avta več je možnosti za improvizirana popravila na terenu.
2Evan: vidim, da si iz Mengša kot jaz, zato kadarkoli dobrodošel na čvek v živo, da ne pametujemo tule preveč na široko.
http://www.mamut4x4.com/?vsebina=1
LP Mamut
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
mamut napisal/-a:2Evan: vidim, da si iz Mengša kot jaz, zato kadarkoli dobrodošel na čvek v živo, da ne pametujemo tule preveč na široko.
http://www.mamut4x4.com/?vsebina=1
LP Mamut
Hvala za povabilo, se ob priliki (pokličem) ustavim.
Saj pri potovanjih z majhnimi otroci ne gre za to, da jim je ali ni všeč v puščavi, ali pa v Albaniji ali ne vem kje. Gre za to, da je do tja še in še ur poti v avtu. Če ste pametni in otrokom dobro želeči starši, jih verjetno vozite v ustrezno varnih otroških sedežih. Zdaj pa povejte po pravici: a mislite, da otrok vsaj 8 ur na dan, en kup dni zaporedoma, zapet v takem sedežu uživa? A bi vi?
No, ne pozabimo, da nas je tu pač nekdo vprašal za mnenje. Jaz imam takega, ostali imajo drugačnega. Še sreča, da je tako, če bi bile zadeve zaukazane, bi vprašal velikega brata in ne nas
Mogoče ne bi bilo slabo vprašati nekdanjih otrok, kaj so odnesli od potovanj (ne pozabite: govorimo o majhnih - recimo predšolskih - otrocih) z njihovimi straši ali jim je bilo lepše, ko so pri stari mami počakali. Če kdo hoče izvedeti, kaj si o potovanjih kot majhna otroka (Nordkap in nazaj v 12 dneh, pa še ene par - a le evropskih - rajž bi se našlo) mislita moja dva, danes odrasla samostojno (no ja) živeča gospoda, naj mi sporoči na zs, mu bom dal njuno številko, pa ju vprašajte.
Verjetno bo to objektivnejši odgovor kot pa odgovor staršev, ki hočeš nočeš vsaj malo pihamo v svoja jadra.
Dovolj na to temo.
Miran
No, ne pozabimo, da nas je tu pač nekdo vprašal za mnenje. Jaz imam takega, ostali imajo drugačnega. Še sreča, da je tako, če bi bile zadeve zaukazane, bi vprašal velikega brata in ne nas
Mogoče ne bi bilo slabo vprašati nekdanjih otrok, kaj so odnesli od potovanj (ne pozabite: govorimo o majhnih - recimo predšolskih - otrocih) z njihovimi straši ali jim je bilo lepše, ko so pri stari mami počakali. Če kdo hoče izvedeti, kaj si o potovanjih kot majhna otroka (Nordkap in nazaj v 12 dneh, pa še ene par - a le evropskih - rajž bi se našlo) mislita moja dva, danes odrasla samostojno (no ja) živeča gospoda, naj mi sporoči na zs, mu bom dal njuno številko, pa ju vprašajte.
Verjetno bo to objektivnejši odgovor kot pa odgovor staršev, ki hočeš nočeš vsaj malo pihamo v svoja jadra.
Dovolj na to temo.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Na tem forumu so glede "peska" predvsem prikazane fotke iz S Afrike; da ne odpiram nove teme in smetim po forumu, naj v nadaljevanju kot zanimivost pripopam nekaj slik iz tritedenskega potepanja z "đipom" po Venezueli (kompletna trasa je bil prevožena z LC, mislim da HJ60, v Andih pa smo presedlali na HZJ78).
Prva Yota:
Druga Yota:
Tudi Venezuela ima puščavo:
več info: http://en.wikipedia.org/wiki/MC3%A9dano ... ional_Park
Pot v Ande (Los Nevados)
Policija in varnost
Ker je smo na "offroad forumu", še nekaj fotk terencev oz. Toyot (Venezuelci so nori na Toyote, kaj drugega praktično ne vidiš, razen za zadnjo sliko ne vem kateri je)
80-tka se v Venezueli še vedno dela:
Še cena benza (rajši ne preračunavajte )
Pa ena ideja za prenočevanje :
Prva Yota:
Druga Yota:
Tudi Venezuela ima puščavo:
več info: http://en.wikipedia.org/wiki/MC3%A9dano ... ional_Park
Pot v Ande (Los Nevados)
Policija in varnost
Ker je smo na "offroad forumu", še nekaj fotk terencev oz. Toyot (Venezuelci so nori na Toyote, kaj drugega praktično ne vidiš, razen za zadnjo sliko ne vem kateri je)
80-tka se v Venezueli še vedno dela:
Še cena benza (rajši ne preračunavajte )
Pa ena ideja za prenočevanje :
Nazadnje spremenil Evan, dne Po Jun 01, 2009 9:43 am, skupaj popravljeno 3 krat.
Očitno ne znam pripopat slik. Evo linki:
Prva Yota:
http://4.bp.blogspot.com/_CqmWGy0ymwc/S ... G_0613.JPG
Druga Yota:
http://3.bp.blogspot.com/_CqmWGy0ymwc/S ... G_0427.JPG
Tudi Venezuela ima puščavo:
http://3.bp.blogspot.com/_CqmWGy0ymwc/S ... G_0262.JPG
več info: http://en.wikipedia.org/wiki/MC3%A9dano ... ional_Park
Pot v Ande (Los Nevados)
http://2.bp.blogspot.com/_CqmWGy0ymwc/S ... G_0404.JPG
http://1.bp.blogspot.com/_CqmWGy0ymwc/S ... G_0403.JPG
Policija in varnost
http://4.bp.blogspot.com/_CqmWGy0ymwc/S ... G_0055.JPG
Ker je smo na "offroad forumu", še nekaj fotk terencev oz. Toyot (Venezuelci so nori na Toyote, kaj drugega praktično ne vidiš, razen za zadnjo sliko ne vem kateri je)
http://1.bp.blogspot.com/_CqmWGy0ymwc/S ... G_0424.JPG
http://1.bp.blogspot.com/_CqmWGy0ymwc/S ... G_0372.JPG
http://3.bp.blogspot.com/_CqmWGy0ymwc/S ... G_0386.JPG
80-tka se v Venezueli še vedno dela:
http://4.bp.blogspot.com/_CqmWGy0ymwc/S ... G_0359.JPG[
Še cena benza (rajši ne preračunavajte )
http://1.bp.blogspot.com/_CqmWGy0ymwc/S ... G_0332.JPG
Pa ena ideja za prenočevanje :
http://2.bp.blogspot.com/_CqmWGy0ymwc/S ... G_0334.JPG
Prva Yota:
http://4.bp.blogspot.com/_CqmWGy0ymwc/S ... G_0613.JPG
Druga Yota:
http://3.bp.blogspot.com/_CqmWGy0ymwc/S ... G_0427.JPG
Tudi Venezuela ima puščavo:
http://3.bp.blogspot.com/_CqmWGy0ymwc/S ... G_0262.JPG
več info: http://en.wikipedia.org/wiki/MC3%A9dano ... ional_Park
Pot v Ande (Los Nevados)
http://2.bp.blogspot.com/_CqmWGy0ymwc/S ... G_0404.JPG
http://1.bp.blogspot.com/_CqmWGy0ymwc/S ... G_0403.JPG
Policija in varnost
http://4.bp.blogspot.com/_CqmWGy0ymwc/S ... G_0055.JPG
Ker je smo na "offroad forumu", še nekaj fotk terencev oz. Toyot (Venezuelci so nori na Toyote, kaj drugega praktično ne vidiš, razen za zadnjo sliko ne vem kateri je)
http://1.bp.blogspot.com/_CqmWGy0ymwc/S ... G_0424.JPG
http://1.bp.blogspot.com/_CqmWGy0ymwc/S ... G_0372.JPG
http://3.bp.blogspot.com/_CqmWGy0ymwc/S ... G_0386.JPG
80-tka se v Venezueli še vedno dela:
http://4.bp.blogspot.com/_CqmWGy0ymwc/S ... G_0359.JPG[
Še cena benza (rajši ne preračunavajte )
http://1.bp.blogspot.com/_CqmWGy0ymwc/S ... G_0332.JPG
Pa ena ideja za prenočevanje :
http://2.bp.blogspot.com/_CqmWGy0ymwc/S ... G_0334.JPG
Imam eno, mogoče za vas retorično, vprašanje:
Kaj vozite v puščave? Dizle ali bencinarje? So goriva podobna našim ali je kakšna razlika v oktanih npr.?
Je tudi tam očitna razlika med nafto in bencinom?
LP pa hvala za pojasnila
Kaj vozite v puščave? Dizle ali bencinarje? So goriva podobna našim ali je kakšna razlika v oktanih npr.?
Je tudi tam očitna razlika med nafto in bencinom?
LP pa hvala za pojasnila
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti