gume
x
V Dubaju sem videl da na 4x4 uporabljajo podobne kot kamionske... In stvar deluje 100%.
navigator napisal/-a:Uff, tole si pa dregnil v osje gnezdo.
O gumah za tja dol je bilo napisanega že ogromno in edini kompromis za oboje so AT gume.
Najboljše gume za pesek in pisto so Michelin X in njeni derivati XS, XZL ... potem sledijo še ostale MT gume. Ampak s tem se jaz nebi vozil po naših cestah.
.
Kakšne dimenzuje gum pa priporočate????
-
- Prispevkov: 90
- Pridružen: Če Maj 18, 2006 8:10 am
- Kontakt:
tom cruiser napisal/-a:V principu cim visje gume - kar se pa konkretne dimenzije tice je vse odvisno od tega kaj ti avto dopusca.
Kar se tice Michelin X - prodajam rabljene 4 kom Michelin XL 9.00R16 oz. 255/100 R16.
l.p.
Tomaz
jaz izbiram med 245/75/16 in 265/70/16 BFG AT
bom imel pa samo te gume, za cesto in off road
avto je pa jeep cherokee
Domnevam (iz lastne izkušnje) da je Tomaž mislil z izrazom čimvišje predvsem na čimvišji presek gume, torej /85 ali - če imaš srečo in denar - celo /100.
Pri takih razmerjih višina/širina gume imaš največ pozitivnega učinka če gume spustiš na nižji tlak. Pri nizkopresečnih gumah si s tem ne boš kaj dosti pomagal.
Po tej logiki je boljša guma /75, pa čeprav je ožja in manj "frajerska" za pogledati.
LP Miran
Pri takih razmerjih višina/širina gume imaš največ pozitivnega učinka če gume spustiš na nižji tlak. Pri nizkopresečnih gumah si s tem ne boš kaj dosti pomagal.
Po tej logiki je boljša guma /75, pa čeprav je ožja in manj "frajerska" za pogledati.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
miran napisal/-a:Domnevam (iz lastne izkušnje) da je Tomaž mislil z izrazom čimvišje predvsem na čimvišji presek gume, torej /85 ali - če imaš srečo in denar - celo /100.
Pri takih razmerjih višina/širina gume imaš največ pozitivnega učinka če gume spustiš na nižji tlak. Pri nizkopresečnih gumah si s tem ne boš kaj dosti pomagal.
Po tej logiki je boljša guma /75, pa čeprav je ožja in manj "frajerska" za pogledati.
LP Miran
kaj pa za ostale terene in cesto????
Matej napisal/-a:miran napisal/-a:Domnevam (iz lastne izkušnje) da je Tomaž mislil z izrazom čimvišje predvsem na čimvišji presek gume, torej /85 ali - če imaš srečo in denar - celo /100.
Pri takih razmerjih višina/širina gume imaš največ pozitivnega učinka če gume spustiš na nižji tlak. Pri nizkopresečnih gumah si s tem ne boš kaj dosti pomagal.
Po tej logiki je boljša guma /75, pa čeprav je ožja in manj "frajerska" za pogledati.
LP Miran
kaj pa za ostale terene in cesto????
Izberi tisto, kar je najbolje izgleda tisti frači, ki bi jo ti rad omrežil....
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
miran napisal/-a:Matej napisal/-a:miran napisal/-a:Domnevam (iz lastne izkušnje) da je Tomaž mislil z izrazom čimvišje predvsem na čimvišji presek gume, torej /85 ali - če imaš srečo in denar - celo /100.
Pri takih razmerjih višina/širina gume imaš največ pozitivnega učinka če gume spustiš na nižji tlak. Pri nizkopresečnih gumah si s tem ne boš kaj dosti pomagal.
Po tej logiki je boljša guma /75, pa čeprav je ožja in manj "frajerska" za pogledati.
LP Miran
kaj pa za ostale terene in cesto????
Izberi tisto, kar je najbolje izgleda tisti frači, ki bi jo ti rad omrežil....
LP Miran
ha ha ha
nism jaz iz obale
pa tudi frače ne iščem več
aja a nisi ti 1x spraševal neki za širjenej felten za bolši videz???
Matej napisal/-a:......
aja a nisi ti 1x spraševal neki za širjenej felten za bolši videz???
Na moje obstoječe feltne ne dobim nobenih gum /100, največ kar gre gor je 235/85 x 16 (čeprav je to idealna mera gume za izvenevropske ceste, saj imajo to dimenzijo skoraj vsi 4x4 avti in je tudi bogu za hrbtom ni težko dobiti). Za pesek bi pa raje imel 265/100 x 16 (tudi homologiral jih bom), a bi moral imeti feltne vsaj 1" širše.
Priznam pa: meni in tudi moji - pa veliki večini ostalih tudi - bi večje gume (kolesa) optično bolj pasale na mojega Rimlna. A jih žal ne bom nabavil: so preko 400 EUR/kos. Da o možnih posledicah na izgubi moči, polomijadi pogonov, .... niti ne razmišljam.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
miran napisal/-a:Matej napisal/-a:......
aja a nisi ti 1x spraševal neki za širjenej felten za bolši videz???
Na moje obstoječe feltne ne dobim nobenih gum /100, največ kar gre gor je 235/85 x 16 (čeprav je to idealna mera gume za izvenevropske ceste, saj imajo to dimenzijo skoraj vsi 4x4 avti in je tudi bogu za hrbtom ni težko dobiti). Za pesek bi pa raje imel 265/100 x 16 (tudi homologiral jih bom), a bi moral imeti feltne vsaj 1" širše.
Priznam pa: meni in tudi moji - pa veliki večini ostalih tudi - bi večje gume (kolesa) optično bolj pasale na mojega Rimlna. A jih žal ne bom nabavil: so preko 400 EUR/kos. Da o možnih posledicah na izgubi moči, polomijadi pogonov, .... niti ne razmišljam.
LP Miran
ok ok
sej verjamem
no potem se bo potrbno kar za 245 odločit,
sej je ok le sopotnice ne bo
Vprašanje:
Kako se v pesku obnese guma s zračnico? Torej glede na vse spuščanje tlaka itd.
Kakšne kombinacije imate "stari mački"?
Tubless ali s tubo.
lp
Kako se v pesku obnese guma s zračnico? Torej glede na vse spuščanje tlaka itd.
Kakšne kombinacije imate "stari mački"?
Tubless ali s tubo.
lp
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
O vzdržljivosti zračnice pri vožnji z znižanim pritiskom v gumah nimam nobenih izkušenj. Pod 1 bar ponavadi tako ne spuščaš (razen v skrajni sili, če je res mehak pesek), nad 1 bar se ti pa guma pri normalni vožnji ne bo snela s platišča. A veselje pri gumi z zračnico nastopi, kadar (če) se ti sname, saj jo lahko napumpaš s še tako počasno črpalkico. Gumo brez zračnice pa s kompresorjem, kakršne vozimo s seboj, zeeeeelo težko nabiješ na platišče. Zato (vsaj jaz) vozim(o) seboj malo bencina za vžigalnike in WD 40 v pobožnem upanju, da bom uspel (teorijo obvladam, a praksa...) nabiti gumo nazaj na platišče. V tistem filmčku, ki je pred leti krožil tudi po našem forumu, to tako enostavno izgleda. A je res??
Tudi presekano gumo lažje vsaj za silo popraviš sredi niča, če imaš zračnice, tubeless pa bolj težko.
Jaz bi imel raje take z zračnicami.
LP Miran
Pa še to: po vožnji v pesku ti ponavadi tubeless gume še nekaj desetletij počasi (včasih tudi hitro) spuščajo ob stiku s platiščem. Dokler jih ne snameš in res kvalitetno očistiš peska iz stične površine.
Tudi presekano gumo lažje vsaj za silo popraviš sredi niča, če imaš zračnice, tubeless pa bolj težko.
Jaz bi imel raje take z zračnicami.
LP Miran
Pa še to: po vožnji v pesku ti ponavadi tubeless gume še nekaj desetletij počasi (včasih tudi hitro) spuščajo ob stiku s platiščem. Dokler jih ne snameš in res kvalitetno očistiš peska iz stične površine.
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Torej da bi gumo zavrtelo in utrgalo ventilček ali pa da bi se zračnica preribala ob gumo ni bojazni?
Saj so menda prej pojavom tubeless gum in platišč tudi s tem sistemom po pesku vozili...
Saj so menda prej pojavom tubeless gum in platišč tudi s tem sistemom po pesku vozili...
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
-
- Prispevkov: 90
- Pridružen: Če Maj 18, 2006 8:10 am
- Kontakt:
Super. Sta me malo potolažila.
Namreč original feltne in tudi gume niso tubeless.
Jaz pa doma dva seta felten katerih ne bi rad menjal...
Namreč original feltne in tudi gume niso tubeless.
Jaz pa doma dva seta felten katerih ne bi rad menjal...
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 27 gostov