Niva v pesku
- no use for a name
- Prispevkov: 38
- Pridružen: Če Dec 22, 2005 7:28 pm
- Kraj: Ljubljana-Tobruk
Niva v pesku
Zanima me, če je kdo od naših že bil v pesku z nivo, ali pa vsaj na daljšem potovanju.
lp, Jure
lp, Jure
Only in a Rover..
- Zrimc janez
- Prispevkov: 100
- Pridružen: Sr Nov 16, 2005 6:54 pm
- Kraj: kr nek
Re: Niva v pesku
no use for a name napisal/-a:Zanima me, če je kdo od naših že bil v pesku z nivo, ali pa vsaj na daljšem potovanju.
lp, Jure
Jaz sem bil že kar nekaj časa nazaj v tuniziji z lado nivo in se je ,kar dobro peljala !!sicer ni zdržala do konca vendar ima kar dobre sposobnosti za vožnjo po sipinah!
Bilo je zelo super,skupina in organizacija ne bi moglo biti bolje in upam da bo še gdaj možnost ponoviti kaj takega!
LP Janez
Ne ga srat. Pregreva se, kolesa preozka in sam reže v pesek. Da ne govorim o tem, da poka vse kar lahko. Skratka, ne je vozit v puščavo, če je ne misliš tam pustit oz. se "ne imeti fajn".
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
Še nekaj fotk iz 2003 Tunizije...
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
sem že slišal za take izkušnje, moja je bila pa drugačna. edino kar se je zlomilo je bil prtljažnik, ampak tega ni kriva niva temveč prtljažnik/strešni/. pregrevanja ni bilo, je pa delala pri 42 stopinjah 12 dni, polno obremenjena /dva voznika in vsa prtljaga še za dva motorista , pa vsa voda in bencin zase in za dva motorja/, pa nič ni rezala sama, samo gume je treba znati prav spuščati.sicer pa, vsak po svoje. jaz sem vozil motor, niva pa vodo in bencin za menoj tako da se nisem nič pritoževal. če bi mi pa kdo svetoval kako slikce dodat iz svoje datoteke pa juhuhu, pa pokažem.
kir
kir
kir napisal/-a: če bi mi pa kdo svetoval kako slikce dodat iz svoje datoteke pa juhuhu, pa pokažem.
kir
Daj jih na shrani.si in potem tisti link, ki ti ga "vrže ven" prilepi tukaj na forum in bodo slikce vidne...
LP
TUDI NA FB>>>KLIK
Noise je napisal:
Tukaj se pa ne bi ravno strinjal s teboj. Lokalci se samo na 2WD še z ožjimi gumami dlje pripeljejo po pesku. Zimske kramparice mogoče res niso najboljše za po pesku, a to ni težava Nive, ampak šoferja. Pa tudi druge znamke avtov smo dol že kar dobro šraufali
Problem je verjetno prej v preslabotnem motorju, ki ima (bencinar) nekaj navora šele pri visokih obratih in je treba stvar stalno pod visokim gasom vozit hitreje zakoplje, ogromno troši in verjetno se lahko tudi bolj greje.
LP Miran
kolesa preozka in sam reže v pesek
Tukaj se pa ne bi ravno strinjal s teboj. Lokalci se samo na 2WD še z ožjimi gumami dlje pripeljejo po pesku. Zimske kramparice mogoče res niso najboljše za po pesku, a to ni težava Nive, ampak šoferja. Pa tudi druge znamke avtov smo dol že kar dobro šraufali
Problem je verjetno prej v preslabotnem motorju, ki ima (bencinar) nekaj navora šele pri visokih obratih in je treba stvar stalno pod visokim gasom vozit hitreje zakoplje, ogromno troši in verjetno se lahko tudi bolj greje.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
- Zrimc janez
- Prispevkov: 100
- Pridružen: Sr Nov 16, 2005 6:54 pm
- Kraj: kr nek
Avto s frgazerjem ima najvišji navor in največjo moč pri nižjih obratih kot pa tisti z elektroniko. To se pozna tut pri mojem avtu, ko brez težav vozim z 1500 obrati v klance, medtem ko mora enaka feroza z elektroniko držat obrate nad 2500 in se kr mnogo hitreje vkoplje. Sprobano sicer na snegu med tem vikendom, vendar predvidevam da je na pesku podobna situacija kot na snešmen pršiču in zametih.
Primerjava
frgazer 63 ali 67kW(nekatere imajo 67 po specifikaciji, druge pa 63) pri 4800 obratih in 126Nm navora pri 3600 obratih
elektronika 70kW pri 5700 obratih in 128Nm navora pri 4800 obratih.
Najbrž bi se pa dalo to še poboljšati s predelavo izpuha in predelavo vstopa mešanice bencina in zraka v motor. Daljši istopni kanali imajo za posledico večjo moč in večji navor pri višjih obratih, krajši pa to da imajo večji navor pri nižjioh obratih.
Primerjava
frgazer 63 ali 67kW(nekatere imajo 67 po specifikaciji, druge pa 63) pri 4800 obratih in 126Nm navora pri 3600 obratih
elektronika 70kW pri 5700 obratih in 128Nm navora pri 4800 obratih.
Najbrž bi se pa dalo to še poboljšati s predelavo izpuha in predelavo vstopa mešanice bencina in zraka v motor. Daljši istopni kanali imajo za posledico večjo moč in večji navor pri višjih obratih, krajši pa to da imajo večji navor pri nižjioh obratih.
Pred EUR sem bil SIT!
Nebivedu napisal/-a:Avto s frgazerjem ima najvišji navor in največjo moč pri nižjih obratih kot pa tisti z elektroniko. To se pozna tut pri mojem avtu, ko brez težav vozim z 1500 obrati v klance, medtem ko mora enaka feroza z elektroniko držat obrate nad 2500 in se kr mnogo hitreje vkoplje. Sprobano sicer na snegu med tem vikendom, vendar predvidevam da je na pesku podobna situacija kot na snešmen pršiču in zametih.
Ja, nisem se prav izrazil... To, da je treba terat v višje obrate, a moči ekstremno hitro zmanjka takrat, ko obrati padejo (hitro, ko se zagoniš v mehek pesek). Itak pa tudi, da je veliko odvisno od izkušenosti šoferja. Ampak še vedno, "all things being equal", Niva suxx v pesku, če jo primerjaš z drugimi avti, pa naj reče kdo kar hoče. Poglejte mal na desert info, sahara overland itd., koliko ljudi si upa z Nivo zakadit v pesek.
Dobro ajde, če se greš jajcat okrog Ksar Ghilana od oaze do trdnjave in nazaj, no problem -- go ahead. Še celo fajn bo za kake kamnite steze od Matmate "pošrek" do Bir Soltana. Ampak kakega "potovanja" se ravno ne bi šel z njo.
Miran, lokalcev pa ne sem noter furat, ker se nihče od nas ne more primerjat z njimi, je taku?
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
Miran, lokalcev pa ne sem noter furat
Saj jih nimam namena v isti koš dajati, hotel sem le reči, da nivine ozke gume (ki niti niso tako ozke) kaj dosti vpliva nimajo. Prednosti in slabosti so drugje
BTW: tale fama okoli lokalnih voznikov bi si zaslužila kakšno posebno temo - a je vse res, kar se govori o njihovi vozniški superiornosti na pesku?? Po mojem malo (če ne kar precej) pretiravamo.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Pa da se vrnemo na originalno vprašanje/temo... Niva torej: primerna ali neprimerna za v pesek?
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
Miran, če bi enega takega puščavskega lokalca pri nas postavil na sneg, tut nebi imel pojma o vožnji po snegu. Pač če celo življenje tam živi najbrž da bo znal avto vozit po pesku, tako kot mi po snegu. Povsod se pa najdejo izjeme in potem imaš kolone ob prvem snegu.
Mislim, da pri nas zelo malo ljudi zna voziti po snegu in bi nas en takle puscavski lokalec peljal s... kot za salo tudi na snegu. Sploh ne gre za to kje zivis ampak kje se dnevno vozis. Malo ljudi pri nas nabere toliko ur voznje po terenu v celem zivljenju, kot jih imajo puscavski lokalci v enem letu in zato niti priblizno ne obvladamo svojih konjickov tako, kot ljudje, ki se po terenu dnevno vozijo.Pa naj bo sneg ali pesek.
Vaja dela mojstra. Ne avto.
The price of freedom is responsibility, but it's a bargain, because freedom is priceless. ~ Hugh Downs
- no use for a name
- Prispevkov: 38
- Pridružen: Če Dec 22, 2005 7:28 pm
- Kraj: Ljubljana-Tobruk
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 39 gostov